Ad
door Adriaan Bleys Apr 18, 2016 om 09:29
Geldzaken & recht
Jumbo jaaraanbieding niet het hele jaar geldig?

Jumbo adverteert met jaaraanbiedingen, produkten die heel 2016 in de aanbieding zijn.
Daartoe behoren grillburgers, 3 pakken van 4 voor €6,-.
Van die aanbieding heb ik al een aantal malen gebruik gemaakt.
Afgelopen zaterdag bij de Jumbo aan de Botersloot in Rotterdam werd mij echter doodleuk verteld dat deze grillburgers niet in die aanbieding zitten.
Ik gaf aan dat zij dat de afgelopen 3 maanden wel zaten en dat ik een folder heb waarin dat staat.
In die folder worden grillburgers expliciet genoemd en afgebeeld.

Mijn vragen hierover zijn:
1 - Kan dit zomaar, de aanbieding is toch heel 2016 geldig?
2 - Zijn er meer mensen met zo'n ervaring bij de Jumbo?

16620 19 Rapporteer

marita5
door marita5 - Apr 18, 2016 om 09:41
11508 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Adriaan Bleys,

U kunt contact opnemen met de klantenservice zie hier :

Jumbo klantenservice

Heb je vragen of heb je een klacht? Laat het ons weten, we helpen je graag!

08:00 - 22:30 uur | ma. t/m za.
10:00 - 16:30 uur | zo.

Receptie hoofdkantoor

08:30 - 17:00 uur | ma. t/m vr.

Cookies
door Cookies - Apr 18, 2016 om 10:19
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Als ik op de site kijk, locatie Botersloot zie ik bij jaaraanbiedingen o.a. staan Pick en mix vlees. Ik vermoed dat het soort vlees iedere keer wisselt

Pick & mix vlees

3 bakjes à 2 of 4 stuks of à 280-440 gram

Mager rundergehakt, braadworst(*), slavinken(*), gyrosvlees(*), kipdij braadlapjes (Nieuwe Standaard Kip), Gepaneerde varkensfiletschnitzel(*), varkensfilet à la minute(*) of Valess filet Milner. Geldig t/m za 31 dec 2016
*1 ster Beter Leven keurmerk van de

ja
door jackyh - Apr 18, 2016 om 10:38
953 Antwoorden / 4 Vragen

Zal wel in de kleine lettertjes staan. Komt bij alle winkels voor n.l. zo lang de voorraad strekt. Stel een fabriek vliegt in brand en kan dus geen producten leveren zegt u dan ook, maar het staat in de aanbieding.

koekeloer
door koekeloer Apr 18, 2016 om 13:11
562 Antwoorden / 18 Vragen

Heeft niets met fabriek in de brand te maken, want het product is wel aanwezig in de winkel zegt de vraagsteller.

ja
door jackyh Apr 18, 2016 om 13:22
953 Antwoorden / 4 Vragen

Staat er niet.

snrwo1
door snrwo1 Apr 18, 2016 om 21:34
33 Antwoorden / 2 Vragen

Brand of geen brand, dat moet je niet bij producten doen waar dat een probleem zou kunnen worden. Die horen niet in een jaaraanbieding te zitten, maar dat zal hier wel niet het geval zijn, gezien de opmerkingen betreffende soort van vlees dat kan varieren. Lijkt mij ook logisch.

tenormin
door tenormin May 15, 2016 om 07:19
16826 Antwoorden / 108 Vragen

Zoals @jackyh het stelt: gaat niet op. Ander voorbeeld: Thyrax (schildkliermedicijn) is even uit de handel "omdat ze verhuizen". Gerur, kan de L niet schrijven. Jumbo moet gewoon doen wat ze beloven, toch?

jo
door jorisw - Apr 18, 2016 om 10:56
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Misschien kunnen de grillburgers niet meer geleverd worden, maar ze bieden toch voldoende alternatieven voor dezelfde prijs?

Maar het zou goed zijn als er extra wetgeving komt die dit verbiedt en 100.000 extra ambtenaren die alle winkels gaan controleren op deze vreselijke grote maatschappelijke misstanden [/sarcasm off]

hi
door hindrik25maart - Apr 18, 2016 om 12:47
4 Antwoorden / 3 Vragen

Heb dit al eens met Jumbo op genomen, een aanbieding is tijdelijk.
Dus jaaraanbieding bestaat niet maar wat ze doen is de aandacht
vestigen en de meesten trappen er in.

zoekster1
door zoekster1 - Apr 18, 2016 om 13:09
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Ik geef u gelijk, dit is misleidend. Er staat tot en met eind 2016 en dat is het nog lang niet. U kunt hierover een klacht indienen bij de reclame code commissie.
klik HIER

tenormin
door tenormin May 15, 2016 om 07:22
16826 Antwoorden / 108 Vragen

Hij heeft verloren, lieve zoekster, heb het helaas niet kunnen volgen, komt POES nu terug?

zoekster1
door zoekster1 May 15, 2016 om 09:35
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Op veler verzoek..... Miaaaaaaaaaauuuuuw....prrrrrrrr................................

hrdwerrorman
door hrdwerrorman - Apr 18, 2016 om 13:12
3809 Antwoorden / 46 Vragen

Dag Adriaan,

De Jumbo organisatie doet wel meer niet dat ze in hun reclame zeggen wél te doen. Hun slogan:
"Wij zijn de goedkoopste. Als u elders hetzelfde product ziet doch goedkoper, dan krijgt u het bij ons gratis en wij passen ogenblikkelijk onze prijs aan". Niet dus.
Hun prijs blijft dezelfde! Maar je krijgt het product wel gratis mee. Daar kun je tot je eigen voordeel ook gebruik van maken.

Zo hebben ze hun low-profile kaas duurder dan de OKÉ-kaas bij EMTÉ. In het ovaaltje met de producentcode staat dezelfde producentcode bij beiden, NL en nog wat. Daaruit blijkt dat het dezelde kaas is, van dezelfde producent.
Bijvoorbeeld de jong-belegen merkloze kaas kost bij Jumbo € 5,49/kilo en de jong-belegen OKÉ-kaas bij EMTÉ € 5,19/kilo.

Om een kilo kaas bij Jumbo gratis te krijgen, ga je als volgt te werk:
Je haalt dan een stuk OKÉ-kaas bij EMTÉ en rekent dat af bij de kassa. Bewaar de kassabon.
Vervolgens ga je naar Jumbo en kijkt bij hun merkloze kaas naar de producentcode in het ovaaltje op het etiket en de kiloprijs.
Deze code zal dezelfde zijn bij hetzelfde kaastype als jong-belegen.
Dan ga je naar de winkelchef en laat hem de beide stukken kaas, van EMTÉ en hen, zien met de kassabon van EMTÉ erbij.
Dan zal hij niet anders kunnen dan je het stuk kaas van Jumbo gratis meegeven.

Soms traineren zij dit laatste, onder het mom dat het eerst in de organisatie overlegd moet worden, doch vraag er dan steeds naar hoe het er mee staat.

Zo kreeg ik een gratis kilo jong-belegen en onze zoon bij een andere Jumbo ook een gratis kilo jonge kaas mee.

Maar de prijs is nu, ruim een half jaar later nóg niet niet aangepast.

Mogelijk lukt dit ook met meer van dit soort producten. Doe er je voordeel mee en laat hier even weten hoe het gegaan is.

HardwareERrorMAN.

Claudia Strammer Max ducissa Bäver
door Claudia Strammer Max ducissa Bäver Apr 19, 2016 om 23:44
20 Antwoorden / Vragen

Slogan JUMBO: wij denken de goedkoopste arrogante winkel te zijn.

snel0026
door snel0026 - Apr 18, 2016 om 13:16
61 Antwoorden / 4 Vragen

Mogen wij hier de reactie van Jumbo lezen?
Ikzelf heb nog geen nare ervaringen met Jumbo, maar je weet nooit....

jo
door jorisw - Apr 18, 2016 om 13:20
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Wat een firstworldproblems.... Niet zo heel ver hier vandaan sterven mensen van de honger en hier maken mensen zich druk om een fucking fabriekshamburger die niet te koop is terwijl de winkels verder uitpuilen van het voer.

zoekster1
door zoekster1 Apr 18, 2016 om 13:25
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Als de first world problems je niet aanstaan, kun je net zo goed van het forum verdwijnen. Ik geef je overigens wel gelijk dat in Afrika mensen sterven van de honger, door de droogte en mislukte oogsten en dat daar veel te weinig aandacht voor is. Het enige waar men zich druk om maakt is om de vluchtelingen, omdat die nu toevallig op ONS deurtje kloppen. Dan is het ineens een probleem.

ja
door jackyh Apr 18, 2016 om 15:34
953 Antwoorden / 4 Vragen

Over de honger in Afrika is nog wel iets af te dingen. Er zijn honderden miljarden dollars ingepompt en nog kunnen/willen de mensen zich niet zelf voorzien maar liever aan de bedeling blijven hangen.

pe
door pebk Apr 19, 2016 om 00:30
581 Antwoorden / 0 Vragen

Jackyh, wat is dat nu weer voor egoistische reactie. Even meer dan een miljard mensen over een kam scheren.

Ze willen maar niet leren van het feit dat wij westerlingen ze uitbuiten, te kampen hebben met droogte en het mislukken van de oogst. Er wordt voor veel meer dan het geld dat er aan 'gegeven' wordt weer weggeroofd. Ja er zijn een aantal staatshoofden en andere machthebbers die zichzelf verrijken, maar daar kan de massa niets tegen doen.

frtits22
door frtits22 Apr 19, 2016 om 14:34
46 Antwoorden / Vragen

Heel fijn deze reactie.
En nu nog even zeggen dat veel kiloknallers heel slecht is, dan zijn we rond.

venema79
door venema79 - Apr 18, 2016 om 13:22
5 Antwoorden / 3 Vragen

Dat hebben ze met meer aanbiedingen gedaan. In het begin had Jumbo bij de jaaraanbieding potjes van hak van 350-370 gram, alle combinatie mogelijk, 5 voor 3,50 euro. Dit hebben ze ook zo maar in eens veranderd. Ze hebben deze eruit gehaald en vervangen door potjes van 720 gram dan ook nog maar sommige en dan 3 voor 3,50 euro. Over het algemeen zijn die kleine potjes voor mensen die alleen zijn makkelijker. Vraag dan ook mag dat maar zo. Jumbo heeft dit zo maar veranderd zonder hier enige aankondiging van te doen.

vl
door vladdermuis - Apr 18, 2016 om 14:03
31 Antwoorden / 11 Vragen

Jorisw, dit is geen forum maar een vraag en antwoordpagina. Je moet maar lekker daarheen gaan, niet zo heel ver hier vandaan. Dan hoef je je ook niet te storen aan dit soort berichten. Ja wij hebben mazzel dat we hier wonen en niet daar! Shit, geef ik toch een forum antwoord.

Cookies
door Cookies - Apr 18, 2016 om 14:39
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Er zit geen Emté in Rotterdam.

Ik vermoed trouwens dat het een franchiser is, die geen zin heeft mee te doen met die fratsen van Jumbo Holding. Ze worden al genoeg uitgemolken.

Claudia Strammer Max ducissa Bäver
door Claudia Strammer Max ducissa Bäver Apr 19, 2016 om 23:41
20 Antwoorden / Vragen

Wel in Krimpen aan den IJssel, Raadhuisplein.

Ma
door Mat Matheij - Apr 18, 2016 om 14:43
986 Antwoorden / 3 Vragen

Aangezien Jumbo zelf degene is die met de kreten 'jaaraanbieding' alsmede 'seizoensaanbieding' is gekomen kan verwacht worden dat zij deze reclame gestand doen. Tenzij het product uit het assortiment is verdwenen. In een dergelijk geval kan men een gelijkwaardig artikel bedingen. Bekijk of het product bij een ander filiaal nog wel beschikbaar is of dien een klacht in bij Jumbo.nl. Dat laatste wil wel helpen. Ook zij zitten niet te wachten op antireclame. Mvrgr.

edison
door edison - Apr 18, 2016 om 16:46
64 Antwoorden / 0 Vragen

Een artikel dat het hele jaar als aanbieding of reclame wordt aangeboden klopt natuurlijk van geen kant.
Het artikel is op de " normale prijs " die ze laten zien gewoon te duur, het zit tussen de oren, aanbiedingen zijn weken en niet een jaar, want dan zou alles gewoon goedkoper kunnen, pure misleiding en we trappen er (bijna) allemaal in.

Ma
door Mat Matheij Apr 20, 2016 om 14:26
986 Antwoorden / 3 Vragen

Natuurlijk bestaat het van-voor principe allang. Maar daar behoef je geen Einstein voor te heten. Kies een product kijk hoeveel of hoevaak je het gebruikt en zoek daarbij de beste aanbieder. Nog beter doe dat met zijn vieren tegelijkertijd. Dan is de actuele aanbieder het goedkoopst. Mvrgr.

Claudia Strammer Max ducissa Bäver
door Claudia Strammer Max ducissa Bäver May 15, 2016 om 01:51
20 Antwoorden / Vragen

Ja, die idiote commericials oftewel de reclames moeten ook ergens van betaald worden.

Enfin ik nomineer alvast Frank Lammers voor de RADAR loden leeuw als irritante persoon.
Natuurlijk ook de commercial van Jumbo met Max Verstappen, die idiotie ten top, ook genomineerd voor de loden leeuw.

ha
door halex - Apr 18, 2016 om 23:26
1374 Antwoorden / 4 Vragen

@Venema79 In mijn Jumbo hangt netjes een aankondiging bij de hakpotjes dat de potjes van 370gr momenteel slecht leverbaar zijn en dat ze daarom de potten van 720gr als tijdelijk alternatief hebben. Die bordjes moet uw bedrijfsleider ook kunnen plaatsen. Vraag erna als u weer in de winkel bent.

akkerdistel
door akkerdistel Apr 19, 2016 om 10:17
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Is mijn schuld, de kast staat hier weer vol met die kleine potjes, overigens natuurlijk niet bij de Jumbo gekocht, daar zijn ze veel en veel te duur.

frtits22
door frtits22 - Apr 19, 2016 om 14:27
46 Antwoorden / Vragen

Grilburgers, is dat vlees?
Heeft u gekozen voor groene stroom?

Quote ----------------------------------------------------------
Mijn vragen hierover zijn:
1 - Kan dit zomaar, de aanbieding is toch heel 2016 geldig?
2 - Zijn er meer mensen met zo'n ervaring bij de Jumbo?
/Quote
---------------------------------------------------------

1. Kan dit zomaar dat we wel groene stroom hebben en geen goedkope burgers?
2. Zijn er meer mensen met zo'n ervaring met idiote Nederlanders zonder kop op de kip?

Claudia Strammer Max ducissa Bäver
door Claudia Strammer Max ducissa Bäver - Apr 19, 2016 om 23:40
20 Antwoorden / Vragen

Jaaraanbiedingen zijn m.i. een sigaar uit eigen doos, m.n. de Coca Cola aanbieding 6 flessen voor ... Enfin soms bent u elders goedkoper uit met 4 flessen 1,5 l voor ca. € 5,50 in de aanbieding.

Ma
door Mat Matheij - Apr 20, 2016 om 14:27
986 Antwoorden / 3 Vragen

DOM VAN JUMBO. Mvrgr.

hansje klein
door hansje klein - May 15, 2016 om 09:20
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Het is al lang geleden, dat ik verrast werd met de JUMBO-formule altijd de goedkoopste te zullen zijn (met garanties) en ik daarmee nooit meer op acties, kortingen enz. zou hoeven letten om geheel onbevangen te kunnen winkelen.

Helaas......! Consumenten zijn inmiddels zó geprogrammeerd, dat winkels die géén kortingen aanbieden gewantrouwd/gemeden worden.

Het zijn de klanten zèlf, die dit waanzinnige lokkertjes-systeem in stand houden en JUMBO is de oorspronkelijke formule allang weer vergeten. Geen wonder, dat ook zij, zoals alle supermarkten, in het eigen kortingsoerwoud de weg niet meer kunnen vinden.