L-e*v-I
door L-e*v-I Nov 4, 2017 om 18:56
Geldzaken & recht

Kan ik als trainer van de jo15-4 4e klasse voetbal geld opvragen?

Ik ben trainer van de jo15-4 in de 4e klasse en geef veel op voor mijn team, hierdoor kan ik niet werken en heb ik geen inkomsten. Ik vind het super leuk, alleen als ik er niks voor krijg stop ik ermee. Is er een manier hoe ik geld kan krijgen voor het trainen zodat ik mijn team kan blijven coachen?
Alvast bedankt

1440 10 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Nov 4, 2017 om 18:58
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Zou u dat niet beter aan de club kunnen vragen? Maar trainen ze dan elke dag en de hele dag? Lijkt me sterk.

diumenge
door diumenge - Nov 4, 2017 om 19:04
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Dan hier ook maar even...

Lijkt mij niet nee. Zoek een betaalde baan.

getty
door getty - Nov 4, 2017 om 19:19
4179 Antwoorden / 10 Vragen

4de klasse??

ik zou maar snel echt werk zoeken.

ne
door neodutchio - Nov 4, 2017 om 19:52
5148 Antwoorden / 12 Vragen

Krijgen de voetballers ook betaald dan? Kunnen zij ook geen betaalde baan hebben omdat ze alleen maar bezig zijn met trainen?

Het hebben van een hobby is leuk, maar daarmee komt geen brood op de plank. Tenzij de club gek genoeg is om een 4de klasse een modaal inkomen te geven voor die paar uurtjes werk.

besseldekker
door besseldekker - Nov 4, 2017 om 20:59
123 Antwoorden / 0 Vragen

Doet u dit als vrijwilliger of als werknemer? Hebt u in het laatste geval een arbeidsovereenkomst, en een verzekering? Zo niet, dan lijkt me dit nogal riskant.

De enige die u zou kunnen betalen, is volgens mij inderdaad uw club. Die zal uw (grote) toewijding zeker waarderen, maar of ze u zullen (en kunnen) betalen, betwijfel ik ook. Zo niet, dan is het vrijwilligerswerk. Voor inkomsten zult u dan naar een betaalde baan op zoek moeten. Kunt u in dat geval uw overblijvende vrije tijd niet gebruiken voor de trainingen?

Hoe dan ook, een eerste stap lijkt mij dat u overlegt met uw club(bestuur).

me
door mein33 - Nov 4, 2017 om 22:09
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Ik ben trainer voor mijn team , hierdoor kan ik niet werken en heb ik geen inkomsten.

U kunt niet werken in een betaalde baan omdat u 24 op 7 liefdewerk-oudpapier diensten verleend bij een amateur voetbalclubje ?

Deze vraag kan toch niet serieus worden genomen, waar leeft u dan van ?
Laat me raden, u heeft een uitkering en wilt uw inkomen iets aanvullen door de club voor uw hobby activiteit te willen laten dokken.
Heeft u uw trainers-diploma's allemaal boven uw bed hangen, haal ze daar eens weg en ga er mee naar de vereniging en overtuig hen er van dat u onmisbaar bent voor de club, mogelijk krijgt u dan een"gratis" consumptiebon voor uw inzet.

Een gekke vraag vraagt om een nog gekker antwoord, sorry.  ;-))

aurora1
door aurora1 - Nov 5, 2017 om 03:07
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Zoek een echte baan waarmee u geld verdient.
Dit is een hobby en vrijetijdsbesteding en dus niet betaald.
U kunt bij die club solliciteren als hiervoor een vacature bestaat.
Of u iets "superleuk" vindt doet weinig ter zake.
 Het is ook maar de vraag of u het wel goed kunt en doet want u heeft er geen opleiding voor.
Het niveau stelt natuurlijk ook niets voor.
Als u het superleuk vindt dan wilt u het graag ook gratis in uw vrije tijd na werk doen zoals de meesten doen.
Bij de meeste clubs is er geen geld voor zoiets op een dergelijk laag niveau en de meeste clubs bestaan overwegend door de inzet van vrijwilligers.

re
door red1 - Nov 5, 2017 om 07:44
329 Antwoorden / 1 Vragen

Deze vraag neem je toch niet serieus ?????

jo
door jorisw - Nov 5, 2017 om 09:20
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Ja, je kan er geld voor vragen.

me
door mein33 Nov 5, 2017 om 10:36
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Of je het krijgt is een 'tweede'.  ;-))

gerbera
door gerbera - Nov 5, 2017 om 11:54
7358 Antwoorden / 14 Vragen

Is er een manier hoe ik geld kan krijgen voor het trainen zodat ik mijn team kan blijven coachen?

Ja hoor, gewoon een baan zoeken. De training is neem ik aan in de avonduren dus heeft u overdag tijd om te werken.
Doen zowat alle trainers van amateurclubs en ondersteunen, geheel belangenloos, de club met vrijwilligerswerk.

Ik vind het super leuk, alleen als ik er niks voor krijg stop ik ermee.
Dit rijmt niet met elkaar dus zou ik zeggen, gewoon stoppen bij de amateurs en u aanbieden bij een eredivisie club. Ken er die nog een trainer zoeken.

costnix
door costnix Nov 5, 2017 om 13:44
2874 Antwoorden / 1 Vragen

F.C. Balophetdak en Krukitas United zoeken nog een trainer :-D