fr
door fratab2009 May 30, 2020 om 22:05
Geldzaken & recht

Kan ik Postscodeloterij per email afzeggen

Op internet kan ik sommige loterijen per email opzeggen, maar van de Postcodeloterij niet.

Weet iemand of dit ook op deze manier kan, en zo ja, wat is hun mailadres?

6387 12 Rapporteer

br
door bravehenk - May 30, 2020 om 22:20
206 Antwoorden / 0 Vragen

Je kan volgens de website opzeggen per post ,telefoon en dmv  formulier op website dus waarom zelf zoeken naar een email adres geeft alleen maar fouten en waarschijnlijk  weer een topic.
Ga dus zelf geen manier zoeken.

sjjoppy
door sjjoppy - May 30, 2020 om 23:13
7179 Antwoorden / 3 Vragen

Postcode loterij opzeggen:
https://www.loten.nl/opzeggen/nationale-postcode-loterij/

Via Contactformulier
Als bewijs van opzegging kunt u voor uzelf een schermafdruk maken.

tenormin
door tenormin - May 30, 2020 om 23:49
16823 Antwoorden / 108 Vragen

Waarom zou je willen de Postcodeloterij per email op te zeggen als er zoveel, legale, mogelijkheden zijn om het gewoon op te zeggen. Geen enkel probleem en is zo gedaan. Zie ook @shoppie 's link.

diumenge
door diumenge - May 31, 2020 om 01:37
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Je moet kunnen opzeggen op de manier waarop je de overeenkomst bent aangegaan. Dus, ben je via e-mail de postcodeloterij gestart, dan zou je ook zo moeten kunnen opzeggen. Maar dat zal wel niet het geval zijn.

Analoog
door Analoog - May 31, 2020 om 08:59
137 Antwoorden / Vragen

Ik zou het gewoon even 1 op 1 per telefoon doen, dan weet je dat het overkomt en vergeet niet te vragen dat ze een schriftelijke of email bevestiging sturen.

getty
door getty May 31, 2020 om 10:58
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Als je niet zo sterk in je schoenen staat zou ik niet bellen, ze proberen namelijk alles uit de kast te halen om je te laten blijven.

fr
door fratab2009 May 31, 2020 om 13:02
1 Antwoorden / 3 Vragen

Oh, gelukkig sta ik mijn mannetje wel hoor als ik ze dan toch het beste kan bellen. Mij krijgen ze niet klein.

audb
door audb Jun 3, 2020 om 14:35
1668 Antwoorden / 5 Vragen

Geef meteen aan dat je `vergeten` wil worden anderds krijg je nog steeds bergen post van ze.

En om geen gel-ul van ze aan te hoeven te horen zeggen dat je in de schuld sanering zit en je met 30 euro perweek aanmoet werkt perfect.

rj
door rjw - May 31, 2020 om 16:41
3254 Antwoorden / 5 Vragen

Al zou je een email adres krijgen dan weet je nog niet of het gaat werken. Ze bieden een webformulier aan en daar zal een bedrijfsproces aan sijn gekoppeld. De kans is groot dat dat niet het geval is bij een email adres. Meestal wordt een contactformulier gebruikt omdat men er dan zeker van is dat de benodigde informatie beschikbaar is en het naar het juiste proces kan worden gerouteerd.

Engelse drop
door Engelse drop - Jun 3, 2020 om 10:50
63 Antwoorden / 5 Vragen

Als je zeker wilt zijn dat het goed gaat 1x een aangetekend post stuk met antwoord terug.

mo
door mof - Jun 3, 2020 om 12:05
3619 Antwoorden / 3 Vragen

Kijkt u eerst in de voorwaarden. Als niet expliciet staat dat het niet mag dan mag het.

francisca100
door francisca100 - Aug 22, 2020 om 11:46
1 Antwoorden / Vragen

Wat staat er in het postcode deelnemer reglement
Gehele of gedeeltelijke beëindiging van deelname aangegaan tot wederopzegging kan door deelnemer op elk van de volgende wijzen plaatsvinden: a)schriftelijk (per brief), adres Beethovenstraat 200, 1077 JZ Amsterdam; b)telefonisch via telefoonnummer 088 - 020 1010 of c) via de website www.postcodeloterij.nl/opzeggen. Een schriftelijke beëindiging van de deelname dient ondertekend te worden door de deelnemer en voorzien te zijn van diens voor- en achternaam en lotnummer(s) teneinde de beëindiging te kunnen verwerken. De opzegtermijn bedraagt – afhankelijk van het moment van opzegging -  maximaal één maand; indien de opzegging wordt gedaan als het incassoproces voor de eerstvolgende trekking(en) in gang is gezet of de incasso al heeft plaatsgevonden, zal aan die eerstvolgende trekking(en) alsnog worden deelgenomen. Indien de opzegging een nieuwe aanmelding voor deelname betreft en wordt gedaan als het incassoproces voor de eerste trekking daarvan nog niet in gang is gezet, zal aan die trekking niet worden deelgenomen; het lot/de loten worden dan per direct beëindigd (geannuleerd).  De deelnemer ontvangt een bevestiging van de beëindiging. Met de (gehele of gedeeltelijke) beëindiging van de deelname eindigt ook (geheel of gedeeltelijk) de door de deelnemer verstrekte machtiging om de maandelijkse inleg automatisch van zijn bankrekeningnummer af te schrijven.

Wat gebeurd er in de praktijk:
Wel de postcode loterij kan je gewoon opzeggen via het online opzeg formulier. De link die in de voorwaarden staat blijkt niet te werken. Eigenlijk zou de overheid hier op moeten toe zien maar dat gebeurd niet. Vaak vind je het formulier wel online maar pas na een aantal klikken. Dat is een bewuste strategie. Veel online marketeers gebruiken dit. Een gemiddelde consument klikt niet meer dan 1 of 2 keer door. Dit formulier is pas na drie of vier keer klikken te vinden. De doelstelling is dat je moet worden gebeld. Dan kan men je nog overtuigen om op te zeggen. De opzeggingen raken ook nog wel eens kwijt

Opzeg service
Je kan echter ook gebruik maken opzeg platformen zoals [edit -redactie] hier kan je alle informatie vinden om zelf op te zeggen. Maar je kan ook gebruik maken van een betaalde online opzeg service. Er zijn ook andere opzegservice organisaties maar die werken samen met de postcodeloterij. hier wil men graag dat je belt. dan kom je alsnog bij de postcode loterij terecht.

Ellen1009
door Ellen1009 - Feb 11, 2021 om 07:27
1 Antwoorden / Vragen

[edit redactie - het plaatsen van links van commerciële of promotionele aard is niet toegestaan]

marita5
door marita5 Feb 11, 2021 om 08:46
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Gerapporteerd , geldklopperij . €5,75 om op te zeggen ???