fr
door freekboers1946 Oct 10, 2022 om 12:10
Geldzaken & recht

Kan ik veilig rente aanvragen bij DSB bank?

Heb ook een brief ontvangen van DSB bank . Is dit te vertrouwen?

1071 6 Rapporteer

Thecla58
door Thecla58 - Oct 10, 2022 om 12:13
854 Antwoorden / 3 Vragen

ik zou zeggen bel want er zal vast een telefoonnummer in die brief staan.

Wij kunnen je niet vertellen wat je moet doen, je moet zelf een beslissing nemen.

sjjoppy
door sjjoppy - Oct 10, 2022 om 12:40
7185 Antwoorden / 3 Vragen

Misschien staat uw vraag  hier tussen

me
door mein33 - Oct 10, 2022 om 12:51
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Waarschijnlijk heeft u een brief ontvangen van DSB n.v. en dat is de organisatie die de lopende financiële zaken afhandeld.

De officiële naam was Dirk Scheringa Beheer Bank, maar nu ontbreekt de toevoeging 'bank'.

vd
door vdlieuw - Oct 10, 2022 om 12:54
212 Antwoorden / 6 Vragen

ik heb op de brief gereageerd en binnen een paar dagen stond het rentebedrag op mijn rekening dus .....

marita5
door marita5 - Oct 10, 2022 om 13:00
11510 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo FreekBoers1946 ,

DSB stuurt de komende weken alle schuldeisers die in aanmerking komen voor wat geld nog een brief. Maar de voormalige bank heeft niet van iedereen de actuele adresgegevens. Op deze site kan iedereen daarom zelf zien of hij of zij in aanmerking komt. Deze site blijft nog tot en met 15 december dit jaar in de lucht.

Voor verdere informatie , klik op de rode regels .

https://radar.avrotros.nl/nieuws/item/spaarrekening-gehad-bij-dsb-bank-op-deze-site-kan-je-mogelijk-geld-innen/

heremietkreeft
door heremietkreeft - Oct 10, 2022 om 15:03
16838 Antwoorden / 202 Vragen

Ik neem (ook) aan dat u een brief bedoelt waar @MARITA5 en @MEIN33 al naar verwijzen. @VDLEEUW geeft al aan op een dergelijke brief te hebben gereageerd met ook als gevolg dat er geld is overgemaakt.

Een dergelijke vraag is ook al eerder gesteld en zie dan voor de antwoorden: https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/geldzaken-recht/ik-ontving-een-brief-van-dsb-nv-in-liquidatie-is-die-echt en ook nog deze: https://www.bnr.nl/nieuws/economie/10478924/failliete-dsb-bank-deelt-geld-uit

Ik neem aan dat het geen brief is van DeSurinaamseBank (DSB Bank)  https://www.dsb.sr/en/