bussy02
door bussy02 Oct 30, 2020 om 16:20
Geldzaken & recht

Klantenservice PayPal

Goedemiddag allemaal,
Ik probeer al 3weken een medewerker van de klantenservice van PayPal aan de lijn te krijgen. Maar tot nu toe zonder resultaat.
Ik kom niet verder op de site dan de PayPal assistent. Het 0800-2659239 gaat 2 maal over dan wordt de verbinding verbroken. Zij zullen toch niet allemaal in quarantaine zitten?
Wie heeft advies?

12299 14 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

diumenge
door diumenge - Oct 30, 2020 om 16:25
11969 Antwoorden / 15 Vragen
1

Wellicht een van de andere contact opties of telefoonnummers gebruiken?

Onze telefoonnummers:

  • 0800 265 9239 (gratis nummer vanaf een Nederlandse vaste lijn. Kosten voor het gebruik van een mobiele telefoon kunnen van toepassing zijn. Dit is afhankelijk van de overeenkomst tussen u en uw netwerkprovider.)
  • 00353 1 436 9033 (als u vanuit het buitenland belt. Internationale kosten kunnen van toepassing zijn).
  • 070 700 7519 (lokaal nummer)
Openingstijden van onze services:
maandag tot en met vrijdag van 9:00 tot 17:30.



Klik >> paypal.com/nl/smarthelp/article/hoe-kan-ik-contact-opnemen-met-de-klantenservice-van-paypal-faq1920

bussy02
door bussy02 - Oct 30, 2020 om 16:31
145 Antwoorden / 37 Vragen
0

Hi Diumenge die nummers heb ik ook allemaal gebeld, zonder resultaat.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Oct 30, 2020 om 16:38
16827 Antwoorden / 202 Vragen
1

Kent u deze info: Contact PayPal by E-mail Using a Log-In

  1. Log into PayPal. Visit the PayPal login page. Enter your username and password, then click the “Log In” button to...
  2. Go to the Contact page. Look for the "Contact" link at the bottom of your Account Summary page. Click on that link to...
  3. Click on the Email Us link. Locate the "Email Us" link near the top of the Help Center...
  4. (ik blijk de 4 niet te kunnen verwijderen, het volgende voer ik zelf in.)  en dit met nadere info: https://www.paypal.com/nl/webapps/mpp/account-sign-up  en ook nog deze: https://www.paypal.com/nl/smarthelp/home m.b.t. diverse mogelijkheden. 
En anders misschien toch even geduld hebben en blijven proberen.

sjjoppy
door sjjoppy - Oct 30, 2020 om 16:42
7179 Antwoorden / 3 Vragen
0
diumenge
door diumenge - Oct 30, 2020 om 17:13
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Zojuist het 070 nummer geprobeerd, en ik krijg 'gewoon' een computer aan de lijn waarbij ik allemaal menu's kan doorlopen.

bussy02
door bussy02 - Oct 30, 2020 om 17:31
145 Antwoorden / 37 Vragen
0

Ja de computer krijg ik ook aan de lijn, maar daar kom ik niet verder mee met mijn vraag. het moet een mederwerker zijn van vlees en bloed.

diumenge
door diumenge - Oct 30, 2020 om 18:13
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Beetje lastig advies geven als je niet direct vermeld wat je allemaal wel al gedaan hebt... succes er mee verder!

bussy02
door bussy02 - Oct 30, 2020 om 21:18
145 Antwoorden / 37 Vragen
1

Diumenge het gaat uiteindelijk lukken hoop ik. Bedankt voor het mee denken.
In Corona tijd moeten wij hiermee dealen dat alles anders gaat dan normaal.

Le
door Lessien1990 - Oct 30, 2020 om 22:42
1 Antwoorden / Vragen
0

Hallo,

Heeft iemand enig idee hoe ik PayPal snel kan bereiken? 
Ik krijg nu meldingen dat iemand wijzigingen aan het doen is in mijn account, wilde daarom ook mijn wachtwoord aanpassen maar was helaas al te laat.

Nu om contact op te nemen met PayPal moet ik mij inloggen maar dat gaat niet. Ik krijg steeds de melding: "We kunnen helaas niet bevestigen dat jij het bent".
Wie oh wie kan mij helpen? Ik kan moeilijk een heel weekend wachten tot wanneer ik op maandag contact kan opnemen? Heel het weekend kunnen ze zorgeloos mijn account gebruiken ... HELP PLEASE!



sjjoppy
door sjjoppy Oct 31, 2020 om 08:13
7179 Antwoorden / 3 Vragen
Ma
door MarkSCH - Oct 31, 2020 om 16:52
1 Antwoorden / Vragen
1

Ik had zelfde probleem. Uiteindelijk vond ik een nummer, maar aan het eind van een lang keuzemenu kreeg ik te horen dat 'wegens corona het bedrijf telefonisch niet bereikbaar was'. Echt, geen grap. Dit werd bevestigd door een medewerker die dat mailde, 10 dagen later. Die viond het ook heel normaal.

bussy02
door bussy02 - Nov 13, 2020 om 12:24
145 Antwoorden / 37 Vragen
0

Het is mij eindelijk gelukt. Via Dublin. Gelijk maar mijn rekening afgesloten.

ma
door malhy2 - Nov 14, 2020 om 10:31
309 Antwoorden / 13 Vragen
0

Ik lees net dat u uw account niet meer inkan maar ik heb het volgende gedaan.

In uw paypal account kunt u een probleem aankaarten. U krijgt dan snel bericht hoe dit eventueel opgelost kan worden.
Bij mij was in Oktober 2 maal 25 euro afgeschreven aan marktplaats.nl, uiteraard was dit niet juist en ik heb dit aangekaart en de 50 euro teruggestort gekregen, alles geregeld vanuit mijn paypal account.
Suc6

Ed

Je
door Jellet123 - Jan 19, 2021 om 15:07
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ongeveer 180 dagen geleden kreeg ik een melding van Paypal dat mijn account permanent is geblokkeerd en dat ik mijn saldo er na 180 dagen af kon halen. Nu zijn de 180 dagen bijna om (23januari) maar Paypal heeft 15 januari mijn volledige saldo naar henzelf overgemaakt. Volgens hen heb ik  "het Beleid inzake redelijk gebruik" Overtreden en nu hebben ze mijn volledige saldo afgepakt als "schadevergoeding". Dit is te absurd voor woorden want ik heb altijd netjes gehandeld en ik heb nooit één regel overtreden die in "het Beleid inzake redelijk gebruik" staat.  En als ik vraag wat voor schade ik dan heb aangericht zeggen ze dat zij niet verplicht zijn om dat aan mij te vertellen, wat het dus gewoon diefstal maakt.

 

Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand hoe ik dit aan kan vechten of hoe ik Paypal kan bereiken? Geen een telefoon nummer werkt namelijk.

 

Alvast harstikke bedankt!

 

Jelle

AnnHoncoop1234
door AnnHoncoop1234 - Mar 3, 2021 om 10:53
1 Antwoorden / Vragen
0

Hier hetzelfde, ik krijg totaal geen aansluiting bij Paypal, het gaat eigenlijk om iets onzinnigs, een PC spel maar jeetje, ik heb betaald voor een uitbreiding van een Sims spel maar het duurt eeuwen, lijkt het wel, voordat ik mijn online bestelling weer terug zie. De laatste keer duurde het zo'n 3 maanden eer ik er gebruik van kon maken. Was bij EA besteld. 

 

Ze kunnen me maar niet terugbellen, ook dat zogenaamde 'hulpje' van ze schijnt maar weinig te begrijpen en ik heb al zo'n schurfthekel aan zo'n automatisch gegenereerde robot hulp. Onderhand ben ik echt gewoon doodmoe van hun onvermogen op dit gebied. Ze hebben gewoon schijt aan hun klanten. 

 

Kunnen jullie mij helpen??? Alsjeblieft? Ik wil niet in enige uitzending komen. 

 

Lieve groet,

 

Ann Honcoop [edit-redactie]

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

na
nanada - Apr 18, 2024 om 12:32
Winkels & webshops

Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?

Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.

Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.

Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n ... Lees meer

ji
jimace - Apr 18, 2024 om 19:59
Geldzaken & recht
Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Ik heb een CDi (brommer onderdeel) besteld en deze zou DPD bezorgen. Echter is de CDi nooit afgelevert alleen de verpakking zat in de brievenbus. En daar gaat het in onze ogen mis, omdat dit geen brievenbus pakket was. De afmetingen van de CDi zie foto zijn groter dan die van onze brievenbus. Wij hebben natuurlijk direct contact gehad met DPD maar zij geven de leverancier de schuld omdat het pakke ... Lees meer

he
henniev - Apr 16, 2024 om 14:49
Computers & telefonie
Abonnement Red Together Vodafone

Abonnement Red Together Vodafone

Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en ... Lees meer