Klantenservice PayPal
Goedemiddag allemaal,
Ik probeer al 3weken een medewerker van de klantenservice van PayPal aan de lijn te krijgen. Maar tot nu toe zonder resultaat.
Ik kom niet verder op de site dan de PayPal assistent. Het 0800-2659239 gaat 2 maal over dan wordt de verbinding verbroken. Zij zullen toch niet allemaal in quarantaine zitten?
Wie heeft advies?
Wellicht een van de andere contact opties of telefoonnummers gebruiken?
Onze telefoonnummers:
- 0800 265 9239 (gratis nummer vanaf een Nederlandse vaste lijn. Kosten voor het gebruik van een mobiele telefoon kunnen van toepassing zijn. Dit is afhankelijk van de overeenkomst tussen u en uw netwerkprovider.)
- 00353 1 436 9033 (als u vanuit het buitenland belt. Internationale kosten kunnen van toepassing zijn).
- 070 700 7519 (lokaal nummer)
maandag tot en met vrijdag van 9:00 tot 17:30.
Klik >> paypal.com/nl/smarthelp/article/hoe-kan-ik-contact-opnemen-met-de-klantenservice-van-paypal-faq1920
Kent u deze info: Contact PayPal by E-mail Using a Log-In
- Log into PayPal. Visit the PayPal login page. Enter your username and password, then click the “Log In” button to...
- Go to the Contact page. Look for the "Contact" link at the bottom of your Account Summary page. Click on that link to...
- Click on the Email Us link. Locate the "Email Us" link near the top of the Help Center...
- (ik blijk de 4 niet te kunnen verwijderen, het volgende voer ik zelf in.) en dit met nadere info: https://www.paypal.com/nl/webapps/mpp/account-sign-up en ook nog deze: https://www.paypal.com/nl/smarthelp/home m.b.t. diverse mogelijkheden.
Zojuist het 070 nummer geprobeerd, en ik krijg 'gewoon' een computer aan de lijn waarbij ik allemaal menu's kan doorlopen.
Ja de computer krijg ik ook aan de lijn, maar daar kom ik niet verder mee met mijn vraag. het moet een mederwerker zijn van vlees en bloed.
Beetje lastig advies geven als je niet direct vermeld wat je allemaal wel al gedaan hebt... succes er mee verder!
Diumenge het gaat uiteindelijk lukken hoop ik. Bedankt voor het mee denken.
In Corona tijd moeten wij hiermee dealen dat alles anders gaat dan normaal.
Hallo,
Heeft iemand enig idee hoe ik PayPal snel kan bereiken?
Ik krijg nu meldingen dat iemand wijzigingen aan het doen is in mijn account, wilde daarom ook mijn wachtwoord aanpassen maar was helaas al te laat.
Nu om contact op te nemen met PayPal moet ik mij inloggen maar dat gaat niet. Ik krijg steeds de melding: "We kunnen helaas niet bevestigen dat jij het bent".
Wie oh wie kan mij helpen? Ik kan moeilijk een heel weekend wachten tot wanneer ik op maandag contact kan opnemen? Heel het weekend kunnen ze zorgeloos mijn account gebruiken ... HELP PLEASE!
Dit al geprobeerd?
https://www.paypal.com/nl/smarthelp/contact-us
Ik had zelfde probleem. Uiteindelijk vond ik een nummer, maar aan het eind van een lang keuzemenu kreeg ik te horen dat 'wegens corona het bedrijf telefonisch niet bereikbaar was'. Echt, geen grap. Dit werd bevestigd door een medewerker die dat mailde, 10 dagen later. Die viond het ook heel normaal.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?
Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.
Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.
Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n
...
Lees meer
Probleem bij pakket bezorgen door DPD
Ik heb een CDi (brommer onderdeel) besteld en deze zou DPD bezorgen. Echter is de CDi nooit afgelevert alleen de verpakking zat in de brievenbus. En daar gaat het in onze ogen mis, omdat dit geen brievenbus pakket was. De afmetingen van de CDi zie foto zijn groter dan die van onze brievenbus. Wij hebben natuurlijk direct contact gehad met DPD maar zij geven de leverancier de schuld omdat het pakke ... Lees meer
Abonnement Red Together Vodafone
Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en
...
Lees meer
Populair in Geldzaken & Recht
Wie is aansprakelijk voor doodbijten hond
Vorige week is het hondje van mijn zus in een paar minuten doodgebeten door een pitbull Die pitbull was ontsnapt uit de tuin van een buurman wiens dochtertje de poort open had laten staan. Mijn zus heeft de buurman aansprakelijk gesteld en 400 euro verlangd om een nieuwe hond te kunnen kopen (haar hondje was nog maar net een jaar oud). Nu wil het geval dat de buurman niet de eigenaar is van de ... Lees meer
Mag mijn huurbaas de woning incl mijn inboedel fotograferen bij het verkopen van de woning?
Mijn huurbaas heeft kenbbaar gemaakt de woning waar ik met mijn vriendin 3 jaar woon, te willen verkopen.
Nu wil ze ook foto's komen maken voor op internet, terwijl er al oude foto's zijn van toen hun hier nog woonde.
Deze woning heeft toen namelijk al eens te koop gestaan.
Ik vroeg mij af of dit zomaar mag en wat mijn rechten zijn. Zelf heb ik dit liever niet ivm privacy.
...
Lees meer
Gesjoemeld met mijn uren
Hallo allemaal,
Ook ik heb een vraag die ik graag wil stellen.
Afgelopen 2 en half jaar ben ik dienst geweest bij een groot bedrijf in de detailhandel. Nu ben ik de afhelopen maand helaas in de ziektewet beland en heb ik besloten om afscheid te nemen en ergens anders te gaan werken. Nu heb ik mijn laatste loonstrook ontvangen waar op staat dat ik in mijn ziektewet verlof uren heb staan e
...
Lees meer
Ongeveer 180 dagen geleden kreeg ik een melding van Paypal dat mijn account permanent is geblokkeerd en dat ik mijn saldo er na 180 dagen af kon halen. Nu zijn de 180 dagen bijna om (23januari) maar Paypal heeft 15 januari mijn volledige saldo naar henzelf overgemaakt. Volgens hen heb ik "het Beleid inzake redelijk gebruik" Overtreden en nu hebben ze mijn volledige saldo afgepakt als "schadevergoeding". Dit is te absurd voor woorden want ik heb altijd netjes gehandeld en ik heb nooit één regel overtreden die in "het Beleid inzake redelijk gebruik" staat. En als ik vraag wat voor schade ik dan heb aangericht zeggen ze dat zij niet verplicht zijn om dat aan mij te vertellen, wat het dus gewoon diefstal maakt.
Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand hoe ik dit aan kan vechten of hoe ik Paypal kan bereiken? Geen een telefoon nummer werkt namelijk.
Alvast harstikke bedankt!
Jelle