KNAB blokkeert cardreader zonder klant te informeren
Knab had betalen met mijn card reader via Ideal ON-aangekondigd geblokkeerd, service desk kwam eerst met cookies wissen andere browser etc natuurlijk onzin, maar ja, na een half uur wachten en gebeld met KNAB/020, wilde ze het na vele vragen beyalen met ideal en de cardreader weer vrijgeven, Card reader betalen hadden ze geblokkeerd, omdat KNAB dat niet meer wil als beleid. Tsja en de klant maar even niet informeren, wat kan ik hier tegen doen?
met vriendelijke groeten
Maarten Oberman
PS:ik zag een week of wat geleden jullie programma over de knab, dit zou er aardig inpassen als deel 2, toen zeiden ze nog: we gaan het beter doen; ik zal wel niet de enige zijn; ik heb meer de indruk dat ze nog steeds de klanten proberen weg te krijgen die nog met de acrd reader wat willen doen
Kennelijk willen ze van die cardreader af en over naar de app. Wellicht hebben ze op de een of andere manier wat gestuurd wat niet door u ontvangen is. U zult toch (waarschijnlijk) moeten wennen aan geen cardreader maar app. Niets is voor eeuwig.
Helaas ze hebben niets gestuurd, niet alleen heb ik niks ontvangen, maar dat zeiden ze in het tfn gesprek met mij ook nog eens, tsja niets is voor eeuwig, nee maar wat goed is ,moet je niet willen verbeteren en de card reader voor hier thuis met ideal doet het prima ... en een dumphone met een ipad doet het voor mij beter en efficienter dan een smartphone; misschien proberen ze te bezuinigen op card readers en willen ze parasiteren op de smartphone van gebruikers
Topantwoord
Kan het zijn dat uw vraag meer bedoeld is voor de redactie www.kassa@bnnvara.nl omdat wij als vrijwilligers die op basis van eigen kennis, ervaring etc. consumenten proberen bij te staan bij problemen geen uitzending maken?
Aangezien u kennelijk een klacht heeft over een bankinstelling kan ik u wel verwijzen naar: www.kifid.nl en begin dan met een vraag/opmerking aan de ombudsman van KiFiD.
Goed advies ga ik doen dank!
Lekker de kifid overbelasten voor zo'n minor issue.
Het is aan de vraagsteller om dat wel of niet te doen. En als de vraag naar KiFiD gaat is het aan KiFiD om te reageren. Vraagsteller vindt het lijkt mij geen minor issue.
U mag het voor wat mij betreft 'lekker overbelasten' vinden. Ik heb in deze nog wel een suggestie: lees de regels van deze site nog eens na.
M.a.w. Als u een betere of minder lekker belastende oplossing weet, geef dat dan te kennen!
Topantwoord
En wat zei KNAB toen je vroeg waarom ze geen communicatie over dit onderwerp hadden gedaan?
ze waren er nog niet aan toegekomen om de klanten te informeren, ze vodnen het urgenter om phising tegen te gaan, zat wel 10 dagen tussen eerste blokkade en bel;eln met ze
Dus nu doet een bank wél wat om fraude te voorkomen en dan is het weer niet goed.
ze waren er nog niet aan toegekomen om de klanten te informeren, ze vodnen het urgenter om phising tegen te gaan, zat wel 10 dagen tussen eerste blokkade en bel;eln met ze
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Schuursponsjes en micro-plastic
Bij het doen van de vaatwas gebruikten we altijd een schuursponsje met een blauwe toplaag, gekocht bij een van de grootgrutters van Nederland. Je hebt ze ook met een groene toplaag. Sinds een paar maanden gebruiken we hiervoor een wit afwasteiltje. Bij het ledigen van dit witte teiltje zag ik allemaal heel kleine blauwe plastic deeltjes in het laatste afwaswater zweven en op de boden drijven. Ni ... Lees meer
Distributie riem
wil me aan sluiten voor het probleem van de van de peugeot 208-bj-2022-km 24000-nog geen rdw oproep gehad-hoe nu verder Distributie riem. Lees meer
TROUW weigert op te zeggen of te communiceren en blijft aanmaningen sturen
Goedenmiddag, In november vorig jaar wilde ik om financiele redenen mijn abonnement bij TROUW (van DPG Media) opzeggen. Via de website was dit geen probleem en ik krijg een mailtje dat ik snel een bevestiging van de opzegging zou ontvangen. Hier is echter nooit een antwoord op gekomen. Ik heb mijn betaling gestorneerd en hierop kreeg ik wel een mailtje dat er betaald moest worden anders ... Lees meer
Populair in Geldzaken & Recht
Wie is aansprakelijk voor doodbijten hond
Vorige week is het hondje van mijn zus in een paar minuten doodgebeten door een pitbull Die pitbull was ontsnapt uit de tuin van een buurman wiens dochtertje de poort open had laten staan. Mijn zus heeft de buurman aansprakelijk gesteld en 400 euro verlangd om een nieuwe hond te kunnen kopen (haar hondje was nog maar net een jaar oud). Nu wil het geval dat de buurman niet de eigenaar is van de ... Lees meer
Mag mijn huurbaas de woning incl mijn inboedel fotograferen bij het verkopen van de woning?
Mijn huurbaas heeft kenbbaar gemaakt de woning waar ik met mijn vriendin 3 jaar woon, te willen verkopen.
Nu wil ze ook foto's komen maken voor op internet, terwijl er al oude foto's zijn van toen hun hier nog woonde.
Deze woning heeft toen namelijk al eens te koop gestaan.
Ik vroeg mij af of dit zomaar mag en wat mijn rechten zijn. Zelf heb ik dit liever niet ivm privacy.
...
Lees meer
Gesjoemeld met mijn uren
Hallo allemaal,
Ook ik heb een vraag die ik graag wil stellen.
Afgelopen 2 en half jaar ben ik dienst geweest bij een groot bedrijf in de detailhandel. Nu ben ik de afhelopen maand helaas in de ziektewet beland en heb ik besloten om afscheid te nemen en ergens anders te gaan werken. Nu heb ik mijn laatste loonstrook ontvangen waar op staat dat ik in mijn ziektewet verlof uren heb staan e
...
Lees meer