Tijger2
door Tijger2 Mar 26, 2016 om 23:09
Geldzaken & recht

Kosten Bokkz

Heb ik nou gemist in het programma dat daar vermeld werd dat men € 25 moet betalen om te kunnen zien welke voordelige regelingen van toepassing zouden kunnen zijn?

Voel mij zelf niet geroepen om mij daar aan te melden, maar wanneer moet je gaan betalen? Je kunt een aangifte zonder digid inzenden, maar wel de vooringevulde gegevens gebruiken. Wonderlijk, of begrijp ik het misschien niet goed.

7459 32 Rapporteer

zoekster1
door zoekster1 - Mar 26, 2016 om 23:25
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Volgens mij is het gratis. Waar zie je staan dat het 25 euro kost?

zoekster1
door zoekster1 - Mar 26, 2016 om 23:26
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Vanaf nu kun je gratis deelnemen aan het onderzoek van Bokkz om voor jouw situatie te bekijken op welke regelingen je recht hebt.

BRON

aurora1
door aurora1 - Mar 26, 2016 om 23:26
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Zie het commentaar onder het fragment: http://kassa.vara.nl/gemist/nieuws/bereken-hier-of-jij-recht-hebt-op-toeslagen

Op de website van Bokkz lees ik dat het (aanmelden) particulieren 25 E kost en zzp'ers 60 E.

Inderdaad een commerciële instelling: https://www.bokkz.nl/

zoekster1
door zoekster1 - Mar 26, 2016 om 23:29
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Waarschijnlijk is het tot 6 april gratis. Moet je het wel via de link van Kassa doen.

Dat begrijp ik er tenminste uit.

sy
door sylvia_71 - Mar 26, 2016 om 23:31
288 Antwoorden / 0 Vragen

Kassa heeft weer mensen wakker gemaakt hoor.

aurora1
door aurora1 - Mar 26, 2016 om 23:43
15645 Antwoorden / 6 Vragen

@zoekster, daar kon je weleens helemaal gelijk in hebben.
Erna hopen ze vast dat iedereen zo niet de meesten van dat onderzoek zich zullen aanmelden en die kosten daarvoor betalen.
Voor zover ik weet bestaan er  meer websites waar ze je vertellen op welke toeslagen je recht hebt, gratis of dat je ervoor moet betalen.
O.a. Recht op Geld en bij het Nibud, ik meen dat beide gratis zijn.

Tijger2
door Tijger2 - Mar 27, 2016 om 00:06
302 Antwoorden / 1 Vragen

Persoonlijk vind ik het maar een rare bedoening.

Ook nog die dwaze opmetking in het programma inzake kwijtschelding waterschapslasten bij iemand die een erfenis had gehad. Grote onzin.

aurora1
door aurora1 - Mar 27, 2016 om 00:23
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Heel eigenaardig zijn de commentaren van mensen die het deden (via de link) opeens verdwenen. Daar stonden alleen negatieve reacties als ik me het goed herinner.
Die stonden onder het gele kader.
Ik vind het ook een eigenaardige toestand en vooral iets waar je niets aan hebt behalve extra werk, en onderzoekers of "onderzoekers" helpen met hun bedrijf?

Tijger2
door Tijger2 - Mar 27, 2016 om 00:30
302 Antwoorden / 1 Vragen

Het doet me een beetje denken aan die commerciële sites die je "helpen" zorgtoeslag en zo aan te vragen. Snap niet dat Kassa daar mee in zee gaat.

inderdaad de commentaren werden blijkbaar niet op prijs gesteld. Dus foetsie.

zoekster1
door zoekster1 - Mar 27, 2016 om 00:38
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Ik vind het ook dubieus dat Kassa zich met een commerciele organisatie inlaat, ook al is het tot 6 april gratis. Want hoe gaat het volgend jaar? Dan zullen mensen misschien weer een beroep willen doen op deze partij en dan is het natuurlijk betalen. En dan heb je ook nog mensen die na 6 april er nog mee aan de slag willen. Het is toch op een soort reclame voor deze club.

Ook lees ik in een verhaaltje over zichzelf dit:

Bokkz benadert klanten direct en indirect via diverse kanalen en verschillende communicatiemiddelen: e-mailings, nieuwsbrieven, websites, actiesites, advertenties (radio, televisie en print), evenementen en seminars.

Ik vraag me af in hoeverre de mensen die nu gratis van de dienst gebruik maken, verschoond blijven van de 'nazorg' van deze club. Ga er wel contact over opnemen met de redactie.

aurora1
door aurora1 - Mar 27, 2016 om 00:42
15645 Antwoorden / 6 Vragen

@tijger2, helemaal mee eens. Ik dacht ook al aan dergelijke websites (zijn ook weleens vragen over gesteld op dit forum) en daarom vind ik het des te onbegrijpelijker dat Kassa daarvoor een podium geeft en toch wel geheel gratis breeduit reklame voor deze club maakt. Scheelt ze veel kosten voor een tv commercial.

zoekster1
door zoekster1 - Mar 27, 2016 om 00:42
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Wat bedoelen jullie met negatieve commentaren? Hier op de Kassa-site en nu al weggehaald?

aurora1
door aurora1 - Mar 27, 2016 om 00:54
15645 Antwoorden / 6 Vragen

@zoekster, er stond een aantal reacties onder dat gele kader over hoe het werkte. Ik geloof ook dat een vast forumlid een negatieve reactie erover geplaatst had. Dat men zelf de gegevens niet kon lezen (de adviezen er niet bij zouden staan), dat het een oude aangiftes betrof, "waardeloos", etc.
Erboven stond links "Log in".
De 2-3 keer dat het opdook kon ik niet snel genoeg de teksten blauw maken, kopiëren en hier neerzetten.

marita5
door marita5 - Mar 27, 2016 om 07:45
11495 Antwoorden / 15 Vragen

@zoekster1 ,

Lees hier het commentaar van mensen :

  • Pipi-Langkous

    Sorry, maar dat Kassa zich hiervoor leent!

    Dit is niet meer dan een goedkope manier van informatie vergaren. Je voert alles naar waarheid in om te zien of er nog ergens een regeling op jou van toepassing is. Vervolgens krijg je een lijst met algemene regelingen uit 2015 (zoek het dus maar uit!) maar je gegevens zijn wel ergens opgeslagen???

    7 uren geleden
    diumenge
    Waardeloos!

    7 uren geleden
    GD
    Nou leuk. Ik vul alles in en nu gaan ze aan de haal met mijn gegevens voor een of ander onderzoek.
    Geen enkele verwijzing naar waar ik eventueel recht op heb.
    En... bedankt he Kassa, voor deze overduidelijke misleiding.
    De eerste en de laatste keer dat ik hier wat invul.

    8 uren geleden
    Ton van der Beek
    Wat een rompslomp om niets, alles invullen en op het eind krijg je een pdf die op iedereen van toepassing is, die hadden ze ook zo kunnen verstrekken. Zonde van de tijd en onnodig als je mij vraagt.En een schande dat Kassa dit stimuleert.waarom moeten ze alles van jou weten ik had verwacht dat er een uitkomst uit kwam rollen.
    Kortom , dit levert niets op , mogelijk alleen kostbare informatie voor bokzz

    8 uren geleden
    Katja61
    Er is niet naar mijn inkomen gevraagd, vaag

    8 uren geleden
    bangma

    Betreft 2014. De voorlopige aanslag inkomstenbelasting 2014 is vastgesteld op 30 mei 2015. Verzamelinkomen € 17.596,00. Tot op heden nog niet definitief vastgesteld. Volgens mijn berekening zou er over 2014 nog huurtoeslag (van € 297,00 per maand) en zorgtoeslag  (van € 72,00 per maand) genoten kunnen worden.

    Vraag: Hoe kan ik de bedragen alsnog terugvragen? Bij de invulling wordt vermeld dat e.e.a. uiterlijk 1 september 2015 ingediend moest zijn!?

    9 uren geleden
    noosance
    Waarom maken jullie reklame voor bokkx? Als je je informatie gedownload hebt moet je als particulier 25 euro en als bedrijf 60 euro via Ideal afrekenen, dit is VOORDAT je weet of je ergens recht op hebt! OPLICHTERS
    9 uren geleden
    rojoscho
    Je krijgt je geld terug (€25) als bokzz ongunstig(er) uitpakt dan je belastingaangifte via de belastingdienst site. En/of anders helpen ze je om je aangifte te verbeteren. Mijn ervaring is heel positief, met bokzz

    9 uren geleden
    58ruud2
    Alleen zwart scherm bij inloggen!

    9 uren geleden
    GJE

    Hallo, Mijn vrouw heef een operatie gehad z'n 12 jaar geleden voor Baarmoederhalskanker, daardoor zijn haar nieren beschadigd zodat ze nu een stoma moet dragen, door dat de nieren niet meer goed werken heeft ze last van haar benen zodat ze heel moeilijk loopt, daarbij heeft ze problemen met haar geheugen, ze is aan het dementeren.

    Mijn vraag is: ik zorg 24 uur voor haar omdat ze geen zorg van anderen accepteert, maar ja ik verzorg ze met liefde na 50 jaar huwelijk. Maar nu vraag ik mij af heb ik ergens echt op, mijn zorgtoeslag wijzigt regelmatig en is op dit  moment € 128.00. per maand.

    Ik heb mijn hele leven geen hulp nodig gehad van staat of gemeente maar de kosten op dit moment rijzen de pan uit. Ik was zelfstandige ondernemer en hep alleen een spaarpotje.

    9 uren geleden
    getty
    Informeer eens bij uw zorgverzekeraar of u via een pgb betaalt kan worden.

    9 uren geleden
    getty
    Foute informatie in de uitzending! Geen kwijtschelding mogelijk bij zoveel vermogen als in uitzending genoemd.

    10 uren geleden
    hjligtenbarg
    ik dacht dat er een verhaal op staat van welke toeslagen en waar staan die dan

    10 uren geleden
    aafhewo
    waardeloos

    10 uren geleden
    1961Bettina
    KASSA!!!!!!!!!!!!!!???????????????????? HELLUP ons.............

    10 uren geleden
    1961Bettina
    Ik ook niet. Lijkt de belastingdienst wel.

    10 uren geleden
    jacqueline dohmen
    Beetje druk denk ik. Krijg een wit scherm, meer niet.
    10 uren geleden
    1961Bettina
    Hadden ze kunnen verwachten. KASSA is toch consumenten programma??

    10 uren geleden
    Jeroen Croeze

    kom met deze link nergens terecht!!!!!!!!!!!!!!

    10 uren geleden
    aafhewo
    klopt werkt totaal niet

    10 uren geleden
    1961Bettina
    Soep zooi??

    10 uren geleden
    aafhewo
    toeslagen ?

Fragment

zoekster1
door zoekster1 Mar 27, 2016 om 11:31
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Bedankt voor het weergeven. Ik kan de commentaren niet lezen, maar wel op facebook.

marita5
door marita5 Mar 27, 2016 om 11:36
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Graag gedaan , gisteren kon ik die ook niet lezen , de site lag eruit en de reacties waren verdwenen

Cookies
door Cookies - Mar 27, 2016 om 08:35
13336 Antwoorden / 36 Vragen

De commentaren zijn gewoon te vinden via de link van aurora1. http://kassa.vara.nl/gemist/nieuws/bereken-hier-of-jij-recht-hebt-op-toeslagen Wilde daar even een reactie neer zetten, maar blijkbaar kan je daar alleen reageren met een FB account????

Naar mijn  bescheiden mening begeeft @Kassa zich steeds vaker op glad ijs.

zoekster1
door zoekster1 Mar 27, 2016 om 11:21
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Ik kan de commentaren niet vinden, maar ik kan ook nog steeds de filmpjes niet terugkijken.

marita5
door marita5 Mar 27, 2016 om 11:47
11495 Antwoorden / 15 Vragen

@Carola.83 , ik heb daar een reactie geplaatst zonder facebook account , verwezen naar deze site .

Cookies
door Cookies Mar 27, 2016 om 11:59
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Bij mij lukte het niet om daar een reactie te plaatsen. @zoekster: ik werk tegenwoordig met Opera, dan krijg ik wel de reacties te zien.

ro
door ronny530 - Mar 27, 2016 om 09:42
2752 Antwoorden / 41 Vragen

Voor iemand die het wettelijk minimum loon verdient zijn kwijtschelding waterschap en gemeentelijke belastingen al helemaal niet mogelijk omdat inkomensgrens op bijstandniveau of net daarboven mag zijn. Huur en zorgtoeslag zijn makkelijk vast te stellen middels een proefberekening op de site van de belastingdienst. Bokkz geeft een tool die niets toevoegt maar wel belachelijk veel gegevens wil ontvangen zonder er iets voor terug te krijgen.

getty
door getty - Mar 27, 2016 om 09:44
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Het ergste vind ik de grove fout mbt kwijtschelding gemeente en waterschapsbelasting in het voorbeeld. Dat was daar pertinent niet mogelijk terwijl het voorbeeld suggereerde van wel.

Tijger2
door Tijger2 - Mar 27, 2016 om 09:57
302 Antwoorden / 1 Vragen

Vannacht waren die reacties onder dat artikel dus een tijdje verdwenen.

marita5
door marita5 Mar 27, 2016 om 10:00
11495 Antwoorden / 15 Vragen

dit is juist , door deze bullshit lag de site eruit , ik kwam er niet meer in , gemeld aan de redactie was opgelost om 20.30 maar de reacties waren verdwenen .

Topantwoord

hutch
door hutch - Mar 27, 2016 om 10:33
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Mensen pas op! De belofte die gedaan is, is niets anders dan een luchtbel.

1: die website is niet te benaderen via een 'anonieme' browser, m.a.w. zij willen uw IP-adres hebben.

2: de uitkomst is niet anders, dan die van de belastingdienst.

3: uiteindelijk krijgt men een gewoon standaard PDF-je waarin aangegeven waar iedereen mogelijk (!) recht op zou kunnen hebben.
Deze hadden zij ook meteen al kunnen geven.

4: op de laatste pagina, na de invulling, staat o.a. het volgende:
"De via dit onderzoek verzamelde gegevens worden uitsluitend gebruikt voor een analyse van het ondergebruik van regelingen in Nederland. Dit gebeurd op basis van ‘geaggregeerde’ gegevens. Dit wil zeggen dat geen enkele informatie tot individuele personen is te herleiden. Alle tijdens het onderzoek verzamelde persoonsgegevens worden over 4 weken verwijderd uit het systeem van Bokkz en vernietigd."
Dat klopt dus niet, alleen al vanwege dat het IP-adres vast gelegd wordt. Daarnaast werd er 'beloofd' dat men de uitkomst krijgt voor allerlei regelingen waar men recht op zou hebben, althans die suggestie werd gewekt. Niets is minder waar. En waarom wordt er anonimiteit beloofd, als er naar een postcode gevraagd wordt. Het enige dat niet gevraagd wordt is de familienaam. Zelfs de voornamen (voluit) worden gevraagd.

5: dan de laatste zin, dat alle persoonsgegevens over 4 weken verwijderd zullen worden uit het systeem van Bokkz. Wie garandeert ons dat?
En krijgt de Bond voor Belastingbetalers ook die gegevens? Zo ja, worden ze daar dan ook verwijderd?
De Bond voor Belastingbetalers wil misstanden aanpakken. Laten zij eens beginnen bij hun zelf. Waarom zei die heer niet gewoon eerlijk dat de uitkomst exact hetzelfde is als op de site van de belastindienst en dat men helemaal geen persoonlijk advies krijgt (althans die suggestie werd gewekt), om in aanmerking te komen voor allerlei regelingen e.d.

Mocht u toch meedoen: vul alleen fictieve gegevens in, dus niet uw echte persoonsgegevens en ook niet de echte bedragen, maar ga er een x-bedrag naast zitten. Uiteindelijk weet u of u 'iets' terug krijgt of niet en kunt u alles, naar waarheid, invullen op de belastingwebsite.

En, zoals reeds gesteld, het is en blijft een commerciële instelling, welke geld aan 'ons' wil verdienen. De financiële belangen van dit bedrijfje liggen echt niet bij de klant, maar alleen bij hen zelf.

M.a.w. vergeet die Bokkz-website en ga gewoon naar de belastingdienst-website. Dan weet u tenminste zeker dat uw gegevens in veilige handen zijn.
Al met al: trap er niet in, ondanks dat dit item op TV bij Kassa geweest is.

Tijger2
door Tijger2 - Mar 27, 2016 om 10:47
302 Antwoorden / 1 Vragen

Maar ja, dan zijn ze ook nog "achtervanger". Van de belastingdienst. Grappig.

Topantwoord

Cookies
door Cookies - Mar 27, 2016 om 11:13
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@hutch: als je toevallig een FB account hebt, graag ook op de FB pagina van Kassa zetten. Zo nee, misschien kan een FB gebruiker dan een link naar deze waarschuwing zetten?

Zoals ik al schreef: Kassa begeeft zich steeds vaker op glad ijs. Komt nog bij dat of de info niet volledig is of regelrecht fout (heb ik het niet alleen over dit item).

Topantwoord

Cookies
door Cookies - Mar 27, 2016 om 11:20
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@@@: wordt er soms ook nog om een e-mailadres gevraagd?

hutch
door hutch Mar 27, 2016 om 17:30
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Er wordt niet naar een e-mailadres gevraagd, wat ik eerlijk gezegd wel verwacht had. Maar met een postcode en alleen de voornamen komt men al een heel eind. En dat is juist ook het geniepige. Op een achterbakse wijze om allerlei gegevens vragen, waarbij de familienaam niet genoemd behoeft te worden..... Bij de meesten onder ons is 1 + 1.... ehhh 2? Jammer dat Kassa dit niet eerst goed onderzocht heeft. Daarbij is de Bond voor Belastingbetalers weliswaar een 'stichting', maar ook bij deze stichting wordt er gewoon geld verdiend, wat ook helemaal niets bijzonders is bij een 'stichting'. Echter velen denken dat er bij een 'stichting' niets verdiend wordt. Er mag alleen winst gemaakt worden, maar de uitkering hiervan moet een ideele of maatschappelijke strekking hebben.

fonsa
door fonsa - Mar 27, 2016 om 11:41
2 Antwoorden / 1 Vragen

een misleidende en geniepige bedoening, die Bokkz. Wel gegevens opvragen, maar ik kan ze nergens terugvinden. O wee, als hier misbruik van wordt gemaakt.! BAH

zoekster1
door zoekster1 - Mar 27, 2016 om 12:04
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Het begint erop te lijken dat mensen eigenlijk een onderzoek worden ingelokt, zo hebben ze respondenten en verder interesseert het ze geen hol. Hier heeft u een link van het Nibud, probeer het daarmee.

https://www.berekenuwrechtplus.nl/nibud2.php

Tijger2
door Tijger2 - Mar 27, 2016 om 12:22
302 Antwoorden / 1 Vragen

@zoekster1

Ik denk dat ik toch maar naar Bokkz ga, want bij het Nibud krijg ik niets. :-))

zoekster1
door zoekster1 Mar 27, 2016 om 12:36
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Zeker een paar ton aan erfenis gekregen? Tja, dan moet je bij Bokkz zijn.
;-)

Tijger2
door Tijger2 Mar 27, 2016 om 12:47
302 Antwoorden / 1 Vragen

Nee, maar die laat ik hopelijk na,maar ze moeten nog even wachten. :-))

Tijger2
door Tijger2 Mar 27, 2016 om 13:50
302 Antwoorden / 1 Vragen

Ik maakte een grapje, dus ga niet naar Bokkz. :-))

Cookies
door Cookies Mar 27, 2016 om 17:54
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ga maar naar Carola.83. Tegen 15% van je erfenis wil ik wel even kijken of je nog ergens recht op hebt.:-))

Ja
door Jaantje41 - Mar 27, 2016 om 12:40
1 Antwoorden / Vragen

Waar moet ik dan zijn om in bokzz te komen

zoekster1
door zoekster1 - Mar 27, 2016 om 12:55
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Tijger2 maakte een grapje. (misschien beter om het erbij te zetten)

Doet u het maar via de link van NIBUD. Er zijn veel klachten over Bokkz en het schijnt dat mensen er niets wijzer van worden.

zoekster1
door zoekster1 - Mar 27, 2016 om 13:03
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Een reactie onder het item

"Inloggen (op Bokkz) lukt uiteindelijk wel als je de melding "aanmelding mislukt" negeert. Maar als je dan ingelicht bent moet je eerst 25 euro betalen voor meer info over je evt terug te ontvangen toeslagen/belastingen. En dat zeggen ze er in de uitzending niet bij!!"

ou
door oudjes - Mar 27, 2016 om 19:19
4 Antwoorden / 3 Vragen

Ja,vreemde zaak van kassa!
Als via Kassa inklikt kom je op de site van Bokkz en staat er duidelijk dat particulieren € 25 moeten betalen.
Niemand is zo gek om het risico te lopen je aan te melden om na invullen te zien dat je niet in aanmerking komt voor tegemoet komen of vervallen van waterschapsbelasting ( is gemeente zaak en moet je daar aanvragen!)
Ook voor toeslagen kun je gratis de site van de belastingdienst aanklikken en na invulling de benodigde gegevens zien welke toeslagen je kan krijgen. Heb je geen commerciéle instelling voor nodig.
Bah, wat een misleiding!

wa
door wandersj - Mar 27, 2016 om 22:59
4 Antwoorden / 0 Vragen

Wat een nep.
Kassa, waar werk je nu weer aan mee?
Vul ik daar allerlei privacy in voor de grap?
Ik heb wel wat nuttigers te doen.
En erger me dan ook nog aan taalfouten.
Het gebeurd? Ja, zo schrijven ze het bij Bokkz.

Redacteur
door Redacteur - Mar 29, 2016 om 16:52
1053 Antwoorden / 62 Vragen

Zaterdag hadden we het over toeslagen. Daar lieten we zien dat je gratis kunt laten uitrekenen of je recht hebt op geld van de overheid, zoals kortingen of toeslagen, als je je gegevens hier invult. Dat deden zoveel mensen meteen op de zaterdagavond, dat onze eigen site en de site van Bokkzz meteen vastliepen. Heel erg vervelend! Onze excuses daarvoor. Daar wordt aan gewerkt en op dit moment is de pagina weer goed bereikbaar. Je kunt nog meedoen tot en met woensdag 6 april.

Sommige mensen zijn rechtstreeks naar de site van Bokzz gegaan en kwamen daarmee op een verkeerde pagina terecht. Mensen die witte of zwarte schermen troffen; dit komt door de drukte in het weekend. Dan zijn er nog mensen die denken dat wij negatieve reacties van het forum verwijderen. Dat doet Kassa niet.

Hieronder het antwoord op vragen van onze kijkers van Bokzz en de Bond van Belastingbetalers.

Namens de Bond voor Belastingbetalers en Bokkz reageren wij graag even op onderstaande vragen.

- Deelname aan dit onderzoek is gratis. U hoeft hier niét voor te betalen. Voor deelname aan het onderzoek gebruikt u de gratis link op de website van Kassa (niet de website van Bokkz).
- Alle gegevens uit het onderzoek worden na 4 weken vernietigd. Wij bekijken alleen het verschil tussen de regelingen waar men recht op heeft, en de regelingen die worden gebruikt (door u aangevinkt).
- De vele deelnemers aan het onderzoek hebben geleid tot enige vertraging. Tot op heden hebben ruim 33.000 mensen de website bezocht, waardoor deze vrijdagavond 25 maart en zondagmiddag 27 maart niet goed bereikbaar was. U heeft in ieder geval tot 6 april de tijd om (gratis en voor niks) aan dit onderzoek deel te nemen.
- U krijgt na het invullen van het onderzoek direct informatie over op welke toeslagen u recht heeft. Deze staan in de lijst waarin u wordt gevraagd aan te vinken van welke regelingen u nu gebruik maakt. Voor deze regelingen is het voor u interessant een aanvraag in te dienen. Om u wegwijs te maken, ontvangt kunt u op de bedanktpagina van het onderzoek een overzicht van de regelingen (PDF) downloaden. Hierin zie u hoe u hier aanspraak op kan maken.

Met de resultaten van het onderzoek wil de Bond voor Belastingbetalers het probleem van de toeslagen en regelingen aankaarten. Als u recht heeft op inkomensondersteuning, dan dient u dit geld ook daadwerkelijk te ontvangen. Het mag niet zo zijn dat mensen geld laten liggen waar zij wel recht op hebben. Op www.bondvoorbelastingbetalers.nl vindt u hierover meer informatie.

Hartelijke groet,

De Bond voor Belastingbetalers

Wilt u hier op reageren? Dan kan dat via de mail op kassa@vara.nl