rebek
door rebek Oct 20, 2018 om 22:20
Geldzaken & recht

KPN belt niet terug

KPN heeft nu al 6 keer in drie manden tijd beloofd binnen 2 dagen terug te bellen maar ze hebben nog geen keer teruggebeld. Ook al staat mn telefoon om 6u 's morgens al aan.

2703 12 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Oct 20, 2018 om 22:31
16826 Antwoorden / 108 Vragen

Zoek dan contact via Social Media. Daar moeten ze wel gezicht ophouden en geven ze (waarschijnlijk) een antwoord.

ne
door neodutchio - Oct 20, 2018 om 22:40
5148 Antwoorden / 12 Vragen

Als u zelf maar 2x per maand belt, dan maar gewoon de frequentie opvoeren. Net zo lang bellen tot u het gewenste resultaat heeft.

tijger1
door tijger1 - Oct 20, 2018 om 22:47
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar waarom zouden ze u terug moeten bellen? Misschien zijn ze niet langer verliefd op u.

tenormin
door tenormin Oct 20, 2018 om 22:58
16826 Antwoorden / 108 Vragen

? @tijger1. Niet langer verliefd? Rare reactie. Ziggo is echt niet verliefd op mij. En KPN ook niet op...

tijger1
door tijger1 Oct 20, 2018 om 23:11
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Valt wel mee hoor, waarom gaat iemand zes keer op een telefoontje wachten?

En wat heeft Ziggo hier mee van doen?

tenormin
door tenormin Oct 20, 2018 om 23:39
16826 Antwoorden / 108 Vragen

Wat heeft Ziggo hiermee van doen? Gewoon, KPN verleent een dienst, zo ook Ziggo, waar ik dan aan ' vastzit'. Kon je zelf ook wel bedenken natuurlijk. En 6 keer wachten op een telefoontje: er zijn heel veel bescheiden mensen. De grote bekken bereiken de voorpagina's in de krant; deze TS is kennelijk niet zo.

simon55
door simon55 - Oct 20, 2018 om 22:51
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Naar eventueel n KPN winkel gaan ( indien mogelijk ) , en meld dat u met 7 dagen resultaat wilt zien. Zo niet , of kunnen ze t niet waar maken, zegt u , dat u dan opzegt !!!! Dit werkt in 90 % van de gevallen prima

tijger1
door tijger1 Oct 20, 2018 om 23:11
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Opzeggen? U weet toch helemaal niet waar het over gaat!

rebek
door rebek - Oct 21, 2018 om 00:35
228 Antwoorden / 97 Vragen

Heb ze weer gebeld vandaag en het probleem was in de wacht gezet tot er iets binnen zou komen. Is nu doorgezet naar m kleinere afdeling waar ik betere ervaring mee heb.
Probleem speelt al jaren, maar de aanhouder wint.

sjjoppy
door sjjoppy - Oct 21, 2018 om 07:20
7181 Antwoorden / 3 Vragen

Naast bellen zou u ook nog contact kunnen zoeken via de link :
https://www.kpn.com/service.htm

pe
door pelikaan2015 - Oct 22, 2018 om 14:46
3 Antwoorden / 0 Vragen

Goedemiddag.
Je kunt de KPN 24 uur per dag bereiken, op het gratis telefoon nummer 08000402.
waarom bel je niet?
je word netjes te woord gestaan.
En ze helpen je graag.
Groeten Dini.

rebek
door rebek Oct 25, 2018 om 20:53
228 Antwoorden / 97 Vragen

Het is maar wat je netjes noemt; u wordt deze keer zeker teruggebeld, niemand zal opbellen want er staat Wacht Op Levering of ; ik zet u door naar een casemanager Mark. Sie belr zeker tetug. Vilgende belletje; de casemanager zal dir niet krijgen. Belt u mirgen maac terug. En omdat er 25.000 Tickets per dag worden aangemaakt zal de uwe niet gelezn worden. En daar heb ik dan een heel uur voor aan de lijn gehangwn. Om dat te horen. Dit speelt nu los van de afgelopen 13 jaar nu al 3 volle maanden lang en de problemen stapelen zich enkel maar op.

pe
door pelikaan2015 - Oct 22, 2018 om 14:52
3 Antwoorden / 0 Vragen

Goedemiddag.
Als de KPN niet terug belt.
Waarom bel je, dan niet het gratis nummer van de KPN 08000402
Je word altijd vriendelijk geholpen.
Je schrijft, dat je telefoon, om 06.00 uur aanstaat, neem de moeite en bel ze gewoon.
Zijn ook gewoon mensen, die daar zitten om hun werk zo goed mogelijk te doen.
Ik zou zeggen DOEN!

koekeloer
door koekeloer - Oct 22, 2018 om 16:00
562 Antwoorden / 18 Vragen

Wat is nu Uw vraag?

gerbera
door gerbera - Oct 22, 2018 om 16:07
7358 Antwoorden / 14 Vragen

KPN belt niet terug

Bedankt voor de mededeling maar werkt uw telefoon wel goed?

diumenge
door diumenge Oct 25, 2018 om 22:03
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Mocht dat niet het geval zijn, dan moet hij KPN maar even bellen.

aurora1
door aurora1 - Oct 22, 2018 om 17:07
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Da's niet aardig van ze.
Maar wat is er aan de hand dat u hen alsmaar belt?
En dat loopt al jaren?