door rebek 8 nov. 2019 om 23:46
Geldzaken & recht

KPN service drukt me weg

Heeft KPN klantenservice het recht je midden in een zin weg te drukken als de vraag te lastig voor ze is?

Hebben ze vanavond al 3 keer geflikt

725 17 Rapporteer
door tijger1 - 8 nov. 2019 om 23:53
39178 Antwoorden / 21 Vragen
0

Ern vraag te lastig? Heb vroeger KPN gehad en als ik een vraag had, werd ik altijd zeer voorkomend door de klantenservice te woord gestaan.

ju
door justmeagain - 8 nov. 2019 om 23:55
41 Antwoorden / 2 Vragen
3

Is de vraag te lastig of bent u te lastig?

door rebek 9 nov. 2019 om 00:01
179 Antwoorden / 90 Vragen

Ik wil weten waar ik mn ip adres kan vinden om mn telefoon met mn printer te koppelen. Computer keurt die vraag goed.

En ja, als ze me wegdrukken terwijl ik nog aan het woord ben dan word ik wel lastig ja

door r.kemperman 9 nov. 2019 om 11:26
378 Antwoorden / 4 Vragen

Misschien logisch nadenken?
's-Avonds en 's-nachts zijn ze alleen voor spoedgevallen
niet voor vragen die je met twee klikken zelf kan vinden
Vraag aan onze vriend met de vele o's:
"ipadres telefoon zoeken" en je krijgt tig mogelijkheden. 

Handigste lijkt mij deze:
https://www.consumentenbond.nl/router/wat-is-mijn-ip-adres

door rebek - 8 nov. 2019 om 23:58
179 Antwoorden / 90 Vragen
0

Na 22u loop je heel het menu door, net als de rest van de dag, maar als je dan eindelijk geholpen word zeggen ze: Wat is je vraag? Dan stel je je vraag -die door blijkbaar goedgekeurd is om doorverbonden te worden- en dan zeggen ze: Ja, sorry. Weet ik niet. Dit is de wachtdienst.
Als ik dan aangeef dat ze dat beter bij het begin al kunnen zeggen hangen ze op. 3x achtereen

door aurora1 9 nov. 2019 om 11:19
14024 Antwoorden / 6 Vragen

En, hoe was uw toon tegen deze mensen met nb zo een onnozele en niet urgente vraag dat ze zomaar “flikten” u weg te drukken en op een dergelijk laat tijdstip? “We want it all and we want it now”?

jo
door jorisw - 9 nov. 2019 om 00:00
4192 Antwoorden / 1 Vragen
1

Gek, iemand anders op dit forum is juist zo vol lof over KPN....

door rebek 9 nov. 2019 om 00:02
179 Antwoorden / 90 Vragen

Bel na 22u dan merk je het zelf

door panter22 9 nov. 2019 om 08:46
3212 Antwoorden / Vragen

Ik heb wel eens midden in de nacht gechat met KPN. Je krijgt  echt een persoon aan de chat. Ik schrok mij een hoedje, dat had ik niet verwacht. Maar het probleem werd keurig opgelost,

Topantwoord

door tenormin - 9 nov. 2019 om 00:11
14954 Antwoorden / 89 Vragen
15

Rebek, dan tik je toch in, zelfs via Google (raar dat je je eigen IP niet hebt opgeschreven) wat is mijn IP adres. Vervelend genoeg, tja, krijg je zo je eigen IP te lezen. Maar, onze lieve heer, wat een zorgen maakt u zich over alles.

door rebek 9 nov. 2019 om 00:25
179 Antwoorden / 90 Vragen

Ohh, is het ip van mn telefoon nodig. Ik dacht van wifi / verbinding

door rebek 9 nov. 2019 om 00:38
179 Antwoorden / 90 Vragen

Staat gewoon bij instellingen. Waarom kunnen ze dat niet gewoon zeggen. Vogens de 1e moest ik naar instellinten van mijn experia box gaan -ssid en wpa volstonden niet-

door aurora1 9 nov. 2019 om 11:12
14024 Antwoorden / 6 Vragen

Wat zou u denken van een computercursus waar u dergelijke eenvoudige zaken leert, of gewoon even op internet intikken? Dan hoeft u niemand lastig te vallen en niet onterecht op forums over medewerkers en bedrijven klagen.

ju
door juliomariner - 9 nov. 2019 om 06:40
431 Antwoorden / 2 Vragen
2

U verwacht dus dat ze 24  uur per dag expert die al uw vragen kunnen beantwoorden? 
Ik zou het niet in mijn hoofd halen na 22 uur met een helpdesk te bellen

door heremietkreeft - 9 nov. 2019 om 09:03
10469 Antwoorden / 163 Vragen
2

Beste @REBEK, en nu ook al een probleem met KPN? 
Wat is dan het probleem dat kennelijk zo lastig is? Ik heb uitsluitend goede ervaringen met KPN service maar erbij gezegd: ik ga de enkele keer dat ik een probleem heb naar een KPN winkel. En wat is een 'ip' van uw telefoon? Die opmerking van u maakt mij nieuwsgierig. Ik ken wel de term ip-adres m.b.t. internet.

Mogelijk kunt u hier uw klacht kwijt https://forum.kpn.com/welkom-op-het-kpn-forum-1


ma
door malty - 9 nov. 2019 om 10:06
333 Antwoorden / Vragen
0

Is het probleem al opgelost?

door diumenge - 9 nov. 2019 om 10:08
10670 Antwoorden / 14 Vragen
2

Dat is natuurlijk ook helemaal geen probleem waar ze ondersteuning bij bieden.


DOOR REBEK 9 NOV. 2019 OM 00:01
178 ANTWOORDEN / 90 VRAGEN

Ik wil weten waar ik mn ip adres kan vinden om mn telefoon met mn printer te koppelen. Computer keurt die vraag goed.

En ja, als ze me wegdrukken terwijl ik nog aan het woord ben dan word ik wel lastig ja

va
door vanlotjegetikt - 9 nov. 2019 om 10:24
93 Antwoorden / Vragen
1

Waarom (lastige) vragen stellen na 22.00 uur. Kon dat niet tot zaterdagochtend wachten.
Internet toegang en IP adres is terug te vinden in instellingen

door aurora1 - 9 nov. 2019 om 11:20
14024 Antwoorden / 6 Vragen
1

Wat een rare non-“vraag”. En wat een rare woordkeuze.
Ook apart, want bij de KPN word je altijd vriendelijk en adequaat te woord gestaan en dat is al tientallen jaren het geval. Ik ben wel benieuwd naar de kant van de KPN, want stelt u die mensen en dat bedrijf niet volledig onterecht in een slecht daglicht?

door gerbera - 9 nov. 2019 om 11:32
5178 Antwoorden / 7 Vragen
1

Vreemd, heb nog nooit problemen gehad met de klantenservice van KPN. Nou bel ik ze zeer weinig, en wordt dan netjes geholpen, dus zou het misschien aan de manier van vragen kunnen liggen. Veel problemen kunnen al opgelost worden door ff op het forum bij veelgestelde vragen te kijken. 
Verder kan ik niet volgen wat u met een Ip adres van de telefoon wil u heeft dan het Ip adres van de printer nodig. En waar en hoe u daar achter komt staat hier beschreven. Daarbij printen vanaf de telefoon kan heel simpel met WiFi, ff goed de gebruiksaanwijzing van de printer doornemen.
Verder mag ik aannemen dat u geen zakelijke klant bent en dan zijn er andere tijden.
Bent u een zakelijke klant? De klantenservice van KPN is 24 uur per dag, 7 dagen per week gratis bereikbaar voor storingen en technische vragen en voor vragen over verlies/diefstal van de mobiele telefoon. Voor alle overige vragen staan onze medewerkers voor je klaar tussen 08 uur – 22 uur.

door aurora1 9 nov. 2019 om 14:54
14024 Antwoorden / 6 Vragen

+ 27

door rebek - 9 nov. 2019 om 14:42
179 Antwoorden / 90 Vragen
0

Waar het mij voornamelijk om gaat, ik opper dat als je ze opbelt na 22u ze gelijk aangeven dat het de waakdienst is, voor je heel het keuzemenu ingaat. Maar terwijl ik dat opperende werd ik weggedrukt

door aurora1 9 nov. 2019 om 14:56
14024 Antwoorden / 6 Vragen

Zou ik ook doen, daarvoor zitten die mensen er niet in de avond voor (zakelijke) spoedzaken. En waarom heeft u niet direct hier gemeld hoe het zat ipv een verhaaltje te vertellen dat niet de waarheid is?

Gr
door Graspollen - 9 nov. 2019 om 14:56
73 Antwoorden / Vragen
2

De helpdesk is tot 22 uur bereikbaar. Moet u niet gaan bellen na 22 uur. Nota bene ook nog voor een  vraag waarvan het antwoord eenvoudig met Google op gezocht kan worden.

Misschien kunt u in het vervolg eerst even nadenken over de formulering van de tekst voordat u op de send toets drukt. Het is niet de 1e keer dat ik u ten onrechte zeer negatieve uitlatingen over een bedrijf zie doen.

door gerbera 9 nov. 2019 om 16:02
5178 Antwoorden / 7 Vragen

Nadenken kan voor sommige zeer pijnlijk zijn☺

door tijger1 - 9 nov. 2019 om 15:00
39178 Antwoorden / 21 Vragen
1

Ik heb ze weleens op 11 uur 's avonds gebeld omdat de tv ontvanger in storing ging. Werd uitermate keurig geholpen en geadviseerd wat te doen. Omdat ik na die handelingen een minuut of 10 moest wachten, zou ik teruggebeld worden om na te vragen of het probleem verholpen was. Gebeurde ook en ook het probleem was voorbij.

door gerbera - 9 nov. 2019 om 15:43
5178 Antwoorden / 7 Vragen
2

Ze geven zelf al aan dat het de waakdienst is en dan komt u met een onozele vraag die simpel zelf te beantwoorden is. Ik zou u ook meteen weggedrukt hebben, u denk blijkbaar dat u een urgent geval bent terwijl andere in de wachtrij staan met een echte serieuse dringende vraag of probleem.
Want wat u in eerste instantie schrijft is maar een deel van de werkelijkheid dus niet u maar KPN had een probleem met u. Want niet de vraag was lastig maar u en dan hebben ze ja het recht u weg te drukken zeker als u maar blijft bellen.

Gr
door Graspollen 9 nov. 2019 om 15:55
73 Antwoorden / Vragen

Ik heb vannacht wel 10x de Jumbo gebeld omdat ik mijn bonnetje kwijt ben. Wordt er niet eens opgenomen!!!!! Echt schandalig! Ik heb natuurlijk meteen een klacht op social media gezet.

door gerbera 9 nov. 2019 om 16:00
5178 Antwoorden / 7 Vragen

Wel het juiste (alarm)nummer gebeld:-))

door rebek 9 nov. 2019 om 17:55
179 Antwoorden / 90 Vragen

Gerbera, ze zeggen pas waakdienst ná heel het keuzemenu. Ervoor zou een hoop tijd schelen

door tijger1 9 nov. 2019 om 18:12
39178 Antwoorden / 21 Vragen

Tijd schelen? U hebt helemaal niets te doen.

door aurora1 9 nov. 2019 om 20:27
14024 Antwoorden / 6 Vragen

En dat zou weleens de oorzaak van dat gedram, vele gezeur, zichzelf belachelijk maken en dus deze “hobby” kunnen zijn. Ik stel voor: zoek een andere hobby.....

door gerbera - 9 nov. 2019 om 22:15
5178 Antwoorden / 7 Vragen
1

DOOR REBEK 9 NOV. 2019 OM 17:55
179 ANTWOORDEN / 90 VRAGEN

Gerbera, ze zeggen pas waakdienst ná heel het keuzemenu. Ervoor zou een hoop tijd schelen




Rebek, als ik o.a. mijn huisarts of specialist e.d. bel moet ik ook eerst door een keuzemenu waarna ik dan pas te horen krijg dat er nog tig wachtende voor mij zijn. Ja het zijn geen helderziende en hebben ook geen glazen bol om te weten welke persoon of afdeling ik, en waarover, wil spreken. En dat is bij KPN ook zo, er zijn daar ook verschillende afdelingen die ieder afzonderlijk specifieke zaken behandelen vandaar ook het keuzemenu.

door aurora1 10 nov. 2019 om 13:25
14024 Antwoorden / 6 Vragen

TS wil niet meer dan gelijk krijgen en wederom een bedrijf en werkende mensen afkraken. Ze heeft vast te weinig te doen, niet genoeg aandacht en daarvan dan maar haar hobby gemaakt?

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Bi
BirdyXS - 14 nov. 2019 om 13:33
Winkels & webshops
XOOON slechte stof kwatiteit bank.

XOOON slechte stof kwatiteit bank.

Op 19-08-2015 werd bij mij de bestelde XOON Almada 2.5-zits bank geleverd, die ik bij bij Eijerkamp in Veenendaal, voor 1049 Euro heb gekocht. De bank is bekleed met Kunstleder Tatra.   Op 17-10-2019 E-mail gestuurd naar Eijerkamp: De bank is net 4 jaar en 2 maanden oud en plotseling begint het kunstleder af te bladderen op diverse plekken: rugleuningen, zitgedeeltes enz..... Ik heb een voor ... Lees meer

Sp
Speedbasic - 14 nov. 2019 om 01:07
Vakantie & reizen

Arriva Boeten Verkeerde Trein

Ik had 8 november een kaartje van eindhoven naar assen nu ben ik op de 1 of andere manier in de verkeerde trein gestapt in zwolle, maar ik had het in de trein helemaal niet in de gaten er werd ook niets omgeroepen normaal hoor je dan van u bent nu bij station (..) dus ik zat denk ik 20 minuten in de trein en toen kwam de conducteur. Dus ik liet netjes me kaartje zien toen zei de conducteur dit ka ... Lees meer

An
Andre497 - 14 nov. 2019 om 10:08
Huishouden & energie

Stukjes koper in zwart granieten keukenblad.

Eind 2018 is onze nieuwe keuken geplaatst met een granieten keukenblad. 
Bij levering van de keuken en het blad had ik al aangeven dat er koperen stukjes op het blad te zien zijn. De chauffeur gaf aan dat ik dit later met de service afdeling van het keuken bedrijf moest afhandelen. 

Nu 1 jaar later is het nog niet opgelost. Wij geven aan dat we dit niet zo hebben besteld en hu ... Lees meer