jack333
door jack333 Sep 10, 2018 om 22:34
Geldzaken & recht

Letselschade advocaat van onvermogen

allem mij adv had ik via onvermogen genomen .. wat ze dus verdraait hebben naar het word betaalt door de verz
2de adv na een maand of 2 rekening van 2200 euro. dat ga ik eens lekker afkijken hoe dat verder gaat lopen
3de adv had het zaakje gesloten waar ik na een half jaar naderh achterkwam
4de en 5de en 6 de adv van een kantoor die eigelijk de zaak 3j hebben laten liggen declar  6000 a 10.000 euro
heeft inm afgezien

kregen dus zon 200 euro per maand van onvermogen
alleen blijkt nu achteraf dat 2de adv gewoon betaalt heeft gekregen
lijkt onderh erop dat ik in een legaal crimineel circuit ben beland of niet

1481 7 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Sep 10, 2018 om 22:44
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Wut?

newmikey
door newmikey - Sep 10, 2018 om 22:45
830 Antwoorden / 0 Vragen

Sorry, geen touw aan vast te knopen. Kunt u iets beter uitleggen wat uw vraag is?

marita5
door marita5 - Sep 10, 2018 om 22:49
11494 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Jack333 ,

Lijkt onderh erop dat ik in een legaal crimineel circuit ben beland of niet

Als ik uw vorige vraag lees, zit u al 11 jaar in dit circuit ,

https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/geldzaken-recht/wie-allemaal-kan-er-zien-wat-er-op-de-rekening-van-stichting-derdegeld-staat?id=594964

tenormin
door tenormin Sep 10, 2018 om 22:53
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Inspector Morse weer aanwezig, haha, well done again @marita5!

marita5
door marita5 Sep 10, 2018 om 23:01
11494 Antwoorden / 15 Vragen

Thanks , zie ook de vorige vragen van Ts , gaat over letselschade i.v.m ongeval .

gerbera
door gerbera Sep 11, 2018 om 16:05
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Goh ik dacht ff dat het om niet uitbetaalde ADV dagen ging;-))

tenormin
door tenormin - Sep 10, 2018 om 22:51
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Jack, schrijf het nog eens opnieuw. Uitleg duidelijk, punten, komma's (kost niets) maar hier is dus geen touw aan vast te knopen.
Wat is je vraag?

tijger1
door tijger1 - Sep 10, 2018 om 23:19
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U zit hier op een forum en hoeft niet per letter te betalen wat u neerschrijft. Ook hoofdletters en punten kosten geen extra geld.

Dus misschien kunt u uw verhaal nog eens leesbaarder neerschrijven.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Sep 10, 2018 om 23:34
16770 Antwoorden / 202 Vragen

Na 11 jaar, wat kunnen wij hier op antwoorden? Of is dit geen vraag maar opnieuw een constatering. U stelde dit ook al op 30 maart jl. aan de orde. Dit keer is er van uw verhaal 'geen chocola te maken'.

Maar wat zegt de verzekeraar dan?

sjjoppy
door sjjoppy - Sep 11, 2018 om 07:28
7155 Antwoorden / 3 Vragen

Wanneer moet je, achteraf, de advocaatkosten alsnog zelf betalen

De subsidie voor advocaatkosten is bedoeld voor mensen die zelf niet in staat zijn om die kosten te betalen.
Krijg jij als gevolg van de (goede) afloop van jouw zaak een fors bedrag op jouw rekening, dan had je achteraf gezien jouw advocaat zelf kunnen betalen. De toevoeging (en daarmee de subsidie) wordt dan ingetrokken en je moet alsnog jouw advocaatkosten betalen.
Ook als je een pro deo advocaat krijgt is het dus van groot belang om vóóraf al afspraken te maken met jouw advocaat over het salaris voor het geval de toevoeging wordt ingetrokken. Je leest daar meer over in het laatste blok op deze pagina.

Uit de link:
https://prodeoadvocaatvanonvermogen.nl/alsnog-zelf-betalen-bij-goed-resultaat

heremietkreeft
door heremietkreeft Sep 11, 2018 om 16:33
16770 Antwoorden / 202 Vragen

@sjoppie, Ts is sedert 11 jaar inmiddels tenminste 6 advocaten 'verder'.

sjjoppy
door sjjoppy Sep 11, 2018 om 17:09
7155 Antwoorden / 3 Vragen

@gerritaltena,
Ik begrijp dat TS er nog niet klaar mee is, vandaar nog een link ter verduidelijking.