atlas1302
door atlas1302 Dec 19, 2022 om 19:11
Geldzaken & recht

Log in bij ABP

Log in bij ABP, mijn pensioen fonds.

Dat lukt niet meer omdat Digid een verificatie code verlangt, die kan ik niet ontvangen omdat mijn telefoonnummer niet meer actueel is. Dus ik kan ook niet inloggen. Nu heb ik AOW, en heb eens gelezen dat het ook via hun kan. Iemand een richtwijzer omdat even te regelen op die manier?

Vr. grt. Atlas1302

6217 33 Rapporteer

sira
door sira - Dec 19, 2022 om 19:20
2331 Antwoorden / 24 Vragen

Probeer een nieuwe Digid aan te vragen. Ik weet niet of dat kan, want ik heb dit nooit bij de hand gehad.
https://www.digid.nl/digid-aanvragen-activeren/

Aanvulling: lees dit even door of neem contact op met de Sociale Verzekeringsbank.

marita5
door marita5 Dec 19, 2022 om 19:26
11509 Antwoorden / 15 Vragen

@sira , lees dit even door !! bent u de link niet vergeten . Digid opnieuw aanvragen kan altijd .

sira
door sira Dec 19, 2022 om 19:28
2331 Antwoorden / 24 Vragen

Ooops

in
door inno1 Mar 3, 2023 om 11:23
118 Antwoorden / Vragen

Vanaf nu vraagt Digid altijd een verficiatiecode bij het inloggen. Een nieuwe Digid aanvragen om die te omzeilen heeft dus geen zin.

sira
door sira Mar 3, 2023 om 13:18
2331 Antwoorden / 24 Vragen

@Inno1
Ik denk dat het inmiddels wel opgelost zal zijn, het topic is van december 2022. Ik ben ook de enige die nu een melding krijgt, omdat je reageert op mijn antwoord.
Als je melding van belang is voor de TS, kun je beter een nieuw antwoord geven, pas dan krijgt hij ook een melding.

marita5
door marita5 - Dec 19, 2022 om 19:22
11509 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Atlas1302 ,

Misschien heeft u hier iets aan , inloggen met eIDAS ,

https://mijn.abp.nl/account/login?TAM_OP=login

https://www.abp.nl/contact/veelgestelde-vragen/eidas

Lees ook hier , benedenaan telefoonnummer wijzigen in Mijn Digid . .

https://www.digid.nl/hulp/stapvoorstap

sira
door sira Dec 19, 2022 om 19:23
2331 Antwoorden / 24 Vragen

Dat is ook een goeie!! Als ik op de laptop inlog, ontvang ik een code op mijn gsm, maar ik log soms ook in op de iPad en dat is dan met vingerafdruk.

marita5
door marita5 Dec 19, 2022 om 19:25
11509 Antwoorden / 15 Vragen

Ik geef alleen maar goeie tips ,-))

sira
door sira Dec 19, 2022 om 19:26
2331 Antwoorden / 24 Vragen

Veren moet je aan anderen overlaten ;-))

tenormin
door tenormin Dec 19, 2022 om 20:19
16828 Antwoorden / 108 Vragen

Big smile @sira.  ☺ ;-))

tenormin
door tenormin - Dec 19, 2022 om 19:25
16828 Antwoorden / 108 Vragen

Je zal toch een ander telefoonnummer moeten hebben, want de code wordt je toegezonden per sms. Is ook mijn probleem (ook met nu de Belastingen): ik heb geen mobiele telefoon dus ook geen sms. Ga er echt niet een voor aanschaffen. Geen idee hoe je dat via de SVB kan regelen. Die vragen immers ook in te loggen met je DigiD?

Mo
door Moontje72 Dec 25, 2022 om 10:06
14 Antwoorden / 3 Vragen

U heeft wel een vaste telefoonlijn? Een sms kan ook gesproken worden verstuurd naar dat nummer. Zo deed ik het voor mijn mobiele tijdperk en zou nog mogelijk moeten zijn.

atlas1302
door atlas1302 - Dec 19, 2022 om 19:56
341 Antwoorden / 13 Vragen

Op dit moment krijg ik geen enkele SMS bericht binnen, het zou een 6 cijverig nummer moeten zijn. Wel een code nummer om mijn e-mail adres te verifieren, kijken of dat lukt.

sjjoppy
door sjjoppy Dec 19, 2022 om 20:18
7184 Antwoorden / 3 Vragen

Het is hier 5 uur later daar kan het aan liggen.

atlas1302
door atlas1302 Dec 19, 2022 om 20:21
341 Antwoorden / 13 Vragen

Dat lukt ook niet, omdat alles al eens 20 jaar geleden is bevestigd met een oud mobiel nummer, die ik natuurlijk nooit meer heb. Alles wissen mischien? en dan helemaal opnieuw beginnen alsof ik nooit Digid heb gehad?

sjjoppy
door sjjoppy Dec 19, 2022 om 20:52
7184 Antwoorden / 3 Vragen

Dat is een mogelijkheid.

sjjoppy
door sjjoppy Dec 19, 2022 om 21:36
7184 Antwoorden / 3 Vragen
atlas1302
door atlas1302 Dec 20, 2022 om 09:26
341 Antwoorden / 13 Vragen

Het is een niet EU nummer, ik heb een moderne mobiele telefoon Galxy. Dus dat nummer kan ik niet wijzigen omdat je weer een SMS code nodig hebt. Het is geen 5 uur tijdverschil hoor, we zitten boven de Canarische eilanden.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Dec 19, 2022 om 21:31
16835 Antwoorden / 202 Vragen

U noemt nu een aspect dat neem ik aan hierna nog meer probl;emen zal opleveren aangezien ook ingaande ca 1/2 januari ook bij mijn overheid een sms controle verplicht is. Men gaat er dus vanuit dat iedereen een telefoon met SMS heeft omdat het anders simpelweg niet (meer) kan.

Is het een idee om dit voor te leggen aan de https://www.nationaleombudsman.nl/contact-en-adres gelet op  'de breedte'van dit probleem / deze vraagstelling.

En toch ook, waarom geen avctieve GSM? De mogelijkheden via het kopernet dus met vaste telefoon worden ook steeds minder.

atlas1302
door atlas1302 Dec 20, 2022 om 09:27
341 Antwoorden / 13 Vragen

Die heb ik, een echte actieve GSM, zo`n smart ding.

heremietkreeft
door heremietkreeft Dec 20, 2022 om 10:23
16835 Antwoorden / 202 Vragen

Dan is het een kwestie van op basis van de gegeven aanwijzingen uw GSM telefoonummer kenbaar maken bij ABP en Mijn Overheid. Zie deze melding: https://mijn.overheid.nl/inloggen-bij-mijnoverheid/

gerbera
door gerbera - Dec 19, 2022 om 21:51
7360 Antwoorden / 14 Vragen

kijk eens hier  hoe u e.e.a. kan aanpassen u dient de SMS controle te actriveren.

sjjoppy
door sjjoppy - Dec 20, 2022 om 09:08
7184 Antwoorden / 3 Vragen
atlas1302
door atlas1302 Dec 20, 2022 om 09:34
341 Antwoorden / 13 Vragen

Gelezen, werkt alleen in Nederland. Daar sturen ze een brief heen met de activeringscode, het bekende systeem van voor de 1e wereldoorlog.

atlas1302
door atlas1302 - Dec 20, 2022 om 09:37
341 Antwoorden / 13 Vragen

Ok dan, bedankt voor alle linkjes ik had de meeste ook zelf gevonden, maar het is niet van toepassing als Nederlander met een BSN, en een AOW  die op een eiland dobbert in de oceaan.
Het moet via SVB, anders kan het gewoonweg NIET!

atlas1302
door atlas1302 Dec 20, 2022 om 10:01
341 Antwoorden / 13 Vragen

Nog eens geprobeerd, ze vertikken het om een SMS code te versturen. Aan het toestel ligt het niet, krijg genoeg berichtjes binnen van andere instanties.Misschien Netwerk CV telecom?
Wie mij als check een berichtje wilt sturen met hallo, mag dit proberen. 002389972299.

rj
door rjw Dec 20, 2022 om 12:15
3260 Antwoorden / 5 Vragen

Waarom werkt de methode zoals beschreven in de link van Sjoppy niet? Wat is er anders aan jouw situatie?

atlas1302
door atlas1302 Dec 20, 2022 om 16:37
341 Antwoorden / 13 Vragen

Dat zijn vragen stellen waarvan de antwoorden allang duidelijk zijn. Dit valt niet nu op! maar elke keer als u antwoord valt u mij lastig met deze vragen. En dat valt mij op.
Kom met de oplossing man, daar vraag ik om!

sira
door sira Dec 20, 2022 om 21:16
2331 Antwoorden / 24 Vragen

@Atlas1302
Blijkbaar heb je met alles je oude telefoon nodig en anders wordt het per brief verstuurd, dat is heel lastig. Postduif was nog beter geweest.
Je hebt natuurlijk geen Nederlands adres meer, maar is er een mogelijkheid dat je ergens een adres kunt opgeven van bijv. familie of goede vrienden?
Heb je een iPad? Zo ja, heb je geprobeerd om de Digid app te downloaden? Ik heb die app ook op mijn iPad en ik hoef om in te loggen geen sms-code te gebruiken, ik open de berichtenapp uitsluitend met mijn vingerafdruk, want dat heb ik op de iPad ingesteld.

atlas1302
door atlas1302 Dec 21, 2022 om 09:30
341 Antwoorden / 13 Vragen

Het probleem met Nld. adres is! dat je dan ook een Nld. telefoonnummer nodig hebt voor in de toekomst voor verificatie met SMS bij overheid e.d. Een nieuw telefoonnummer  Nld.moet ook geactiveerd worden, in welk toestel?

Het zou via de SVB kunnen op hun site, dat lukt tot dusverre alleen die SMS code krijg ik maar niet. Als dat wel zou lukken, dan zou ik een brief opgestuurd krijgen om DigiD te activeren met een code.
Ik heb ook geprobeerd om een gesproken SMS te ontvangen, de telefoon gaat over en dat is het, meer niet.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Dec 20, 2022 om 10:28
16835 Antwoorden / 202 Vragen

Toch ook maar even hier gelet op hetgeen hier wordt gemeld: (Quote bericht)

Om in te loggen bij MijnOverheid heeft u een DigiD nodig. Om uw persoonlijke gegevens nog beter te beschermen kunt u vanaf 30 januari 2023 alleen nog inloggen met de DigiD app of sms-controle. (Dit deel is door mij vet gemaakt)

Dit betekent dat u voortaan altijd uw telefoon of tablet nodig heeft bij het inloggen. Inloggen met alleen uw DigiD gebruikersnaam en wachtwoord is dan niet meer mogelijk.  Bron : https://mijn.overheid.nl/inloggen-bij-mijnoverheid/ . Voor het ABP geldt hetzelfde, verificatie via app of sms.

T.s. gaf inmiddels aan een GSM te hebben.

1paul
door 1paul - Dec 20, 2022 om 10:32
3138 Antwoorden / 0 Vragen

je kunt ook de digid app installeren toch?
 en dan daarmee inloggen.

atlas1302
door atlas1302 Dec 20, 2022 om 10:40
341 Antwoorden / 13 Vragen

Ja installeren dat kan, maar niet activeren! Ik ontvang simpel weg geen SMS met activeringscode. Begrijpt u. SVB schijnt eerst te verifieren, en stuurt je dan door naar Digid om daar aan te melden en om via SMS die code te krijgen. Juuuustttt um.

1paul
door 1paul Dec 20, 2022 om 10:45
3138 Antwoorden / 0 Vragen

met gebruikersnaam enw achtwoord kun je gewoon inloggen, heb je geen sms controle voor nodig.

atlas1302
door atlas1302 Dec 20, 2022 om 11:00
341 Antwoorden / 13 Vragen

Klopt, maar in Januari niet meer en dat is over een maand en dat geldt voor iedereen. Nu bij ABP heb ik ook SMS verificatie nodig, had ik in mijn openingspost geschreven. En dat lukt nu dus niet!

1paul
door 1paul Dec 20, 2022 om 14:38
3138 Antwoorden / 0 Vragen

download de digid app, logg in met wachtwoord en gebruikersnaam.

daarna kun je met de app inloggen.

atlas1302
door atlas1302 Dec 20, 2022 om 14:45
341 Antwoorden / 13 Vragen

Tuurlijk, tuurlijk.@1PAUL.

sira
door sira Dec 20, 2022 om 22:01
2331 Antwoorden / 24 Vragen

Als je een iPad hebt die je hebt ingesteld met vingerafdruk openen, dan open je DigiD en de berichtenbox ook met vingerafdruk. Je moet wel een pincode aanmaken op DigiD.

gerbera
door gerbera - Dec 20, 2022 om 12:06
7360 Antwoorden / 14 Vragen

Wilt u sms-controle vanuit het buitenland toevoegen aan uw DigiD? Dat is alleen mogelijk met een geactiveerde DigiD app. Heeft u die niet, dan kunt u een nieuwe DigiD aanvragen waaraan u direct de sms-controle toevoegt. Als u inlogt op Mijn DigiD ziet u de mogelijkheid om sms-controle toe te voegen aan uw account.

Dus u zal de DigiD app moeten installeren maar ook een nieuwe DigiD moeten aanvragen begrijp ik hier uit..

atlas1302
door atlas1302 Dec 20, 2022 om 12:52
341 Antwoorden / 13 Vragen

Nogmaals dit kan via SVB alleen als je AOW ontvangt. Anders moet je afreizen naar Nederland op een balie afhaalpunt. Dat wordt in januari dan erg leuk, want over heel de wereld zitten natuurlijk Nederlanders die niet meer zonder SMS verificatie kunnen inloggen.

Uw stelling is daarom juist, ik moet een nieuwe DigiD aanvragen en dat is nu net de crux, dat lukt niet! Ik krijg geen SMS code! Ben naar mijn provider gegaan en alles staat aangevinkt en is OK, maar geen SMS van DigiD!

gerbera
door gerbera Dec 20, 2022 om 14:26
7360 Antwoorden / 14 Vragen

U heeft helemaal geen SMS nodig, lees hier en hier hoe een nieuwe DigiD aan te vragen

atlas1302
door atlas1302 - Dec 20, 2022 om 13:59
341 Antwoorden / 13 Vragen

Dat even regelen zit er dus niet in, maakt verder ook niet uit DigiD of geen Digid. Als de overheid mij wil bereiken sturen ze maar een brief en verder vind ik het best.
Heb wel een klacht ingediend bij DigiD, maar deze klacht zal wellicht allang bekend zijn en verwacht dus een afschuif antwoord in de trend van, check eens uw provider of zo, of is uw mobieltje wel up to date. Of ze ondersteunen alleen G4 of G5, nou die hebben we hier NOG niet.

Doei, doei DigiD.

me
door mein33 - Dec 20, 2022 om 15:21
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Vraag een nieuwe DigiD aan.
Vergeet niet uw BSN bijdehand te hebben.
Alle gegevens kunt u dan opnieuw/nieuw invoeren.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Dec 21, 2022 om 01:31
2047 Antwoorden / Vragen

Mijn moeder was haar telefoon kwijt en dat nummer stond geregistreerd bij Digid. Ik weet nu dat je als je het nummer kwijt bent dat bij Digid bekend is je die Digid registratie kwijt bent en je daadwerkelijk een nieuwe registratie aan moet maken. De SVB heeft daar geen invloed op en kan dat niet oplossen. De link van Sjoppie geeft aan hoe het moet, meer smaken zijn er volgens mij niet.

atlas1302
door atlas1302 Dec 21, 2022 om 08:11
341 Antwoorden / 13 Vragen

Een smaak waar ik het steeds over had heb ik dan ook maar even gepost. Zo zou het moeten lukken vokgens de SVB, ik verzin het niet. Als ik het verzonnen had dan verzint SVB het ook, vandaar voor de ongelovigen de link.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende Dec 21, 2022 om 13:44
2047 Antwoorden / Vragen

U behoort tot de groep vragenstellers waar ik geen zin heb om tijd in te steken. De groep die hulp vraagt omdat het verkeerd gaat maar zelf het beste weet hoe het allemaal zit. Ik wens u er verder veel succes mee.

atlas1302
door atlas1302 - Dec 21, 2022 om 08:06
341 Antwoorden / 13 Vragen

Zo zou het moeten, SVB controleert vooraf. Ik kan ook gebeld worden, geprobeerd... maar krijg niets te horen. De mobiel gaat wel over in ieder geval, dus bereik en ontvangst.

U wordt gebeld met een gesproken sms op: +238xxx299

https://www.rijksoverheid.nl/wetten-en-regelingen/productbeschrijvingen/aanvragen-digid-voor-aowers-in-het-buitenland

sjjoppy
door sjjoppy Dec 21, 2022 om 09:38
7184 Antwoorden / 3 Vragen

Ze hebben mogelijk kerstvakantie.

atlas1302
door atlas1302 Dec 21, 2022 om 10:05
341 Antwoorden / 13 Vragen

Ga ik ook doen, pretiige kerst en een gezond uiteinde voor alle behulpzame forumgangers.

gerbera
door gerbera Dec 21, 2022 om 11:13
7360 Antwoorden / 14 Vragen

Vraag  gewoon een nieuwe DigiD aan met het formulier van SVB en laat uw activeringscode opsturen. U kunt daarna uw SMS instellen zodat u de berichten wel ontvangt. U bent waarschijnlijk nog steeds met uw oude DigiD bezig die mogelijk vervallen of niet juist meer is. Let op indien u nog op een adres in Nederland staat geregistreerd kan dat niet via het SVB formulier.

atlas1302
door atlas1302 Dec 22, 2022 om 10:34
341 Antwoorden / 13 Vragen

"Vraag  gewoon een nieuwe DigiD aan met het formulier van SVB en laat uw activeringscode opsturen."
Dat gaat alleen als je in Nederland woont, met een Nederlands adres en Nederlands mobiel nummer.
Of op een bali afhaalpunt waar je de code kunt halen, Schiphol bijvoorbeeld.

"U bent waarschijnlijk nog steeds met uw oude DigiD bezig die mogelijk vervallen of niet juist meer is"
Neen, werkt nog steeds met gebruikersnaam en inlog pincode. Ik wil gebruik gaan maken van de sms verificatie die bij de overheid standaard wordt. En dat lukt niet om aan te vragen vanuit het buitenland.!

Via SVB zou het moeten lukken, alleen ik kom niet verder omdat ik die 6 cijferige code niet ontvang via SMS. DigiD kan daar geen antwoord op geven en oplossen, mijn provider zegt...alles werkt naar behoren. Weet je wat, ik laat DigiD voor wat het is! alles kan ook nog eens via post, die mogelijkheid blijft altijd bestaan.

Als Paypal, Netflix en al die grote jongens mij een SMS kunnen sturen, waarom DigiD dan niet, toch?

gerbera
door gerbera Dec 22, 2022 om 11:49
7360 Antwoorden / 14 Vragen

Heb ik nog een vraag, klopt uw landcode +23 wel, zover ik weet is er geen enkel land die deze code gebruikt. Wel dat +23 het kengetal is van Haarlem en dan is het niet vreemd dat u geen SMS berichten ontvangt in het buitenland. Overigens het nummer wat u hier vetgedrukt toont klopt helemaal niet, het is incl. het netnr, 9 cijfers tenzij u een paar kruisjes heeft overgeslagen en mis ik de 6 (mob. nr) in het rijtje. Achter het landnummer behoort nml eerst de 6 en vervolgens het mob. nr te staan.

atlas1302
door atlas1302 Dec 22, 2022 om 12:50
341 Antwoorden / 13 Vragen

U weet het misschien nog niet, maar het is Kaapverdië. +238.
Wellicht dat het u nu wel begrijpt na zoveel reacties.

ro
door ronny530 Dec 22, 2022 om 15:39
2776 Antwoorden / 41 Vragen

Misschien kunt u hier iets mee 'Vanuit Nederland naar Kaapverdië: 00238 - netnummer  zonder nul - abonneenummer. Vanuit Kaapverdië naar Nederland: 0031 - netnummer zonder nul - abonneenummer.' 06 is het mobiele netnummer maar dan zonder 0 te gebruiken bij bellen of gebeld worden in het buitenland. U kunt zodra u ingelogd bent zien welk telefoonnummer u ingevuld heeft en als die niet kloppend weet u wat er aan de hand is en zal u een nieuwe DigiD aan moeten gaan vragen want het telefoonnummer veranderen is geen optie omdat de code naar het oude nummer wordt verzonden.

gerbera
door gerbera Dec 22, 2022 om 16:02
7360 Antwoorden / 14 Vragen

Blijkbaar geef ik, met de goede bedoelingen, te veel reacties dus voor mij, zoek het verder maar uit ik ben er klaar mee.

atlas1302
door atlas1302 Dec 22, 2022 om 16:04
341 Antwoorden / 13 Vragen

Er moet een reden zijn dat de code niet verzonden wordt, ik kan gewoon SMS verzenden naar iedereen dus dat netwerk gedoe met landnummers weet ik wel natuurlijk. Wat ik eigenlijk denk dat het is.. het heeft te maken met de provider die het verzend, een vriend in Spanje en Portugal hebben het ook geprobeerd, maar de SMS komt niet aan.

Een nieuw DigiD aanvragen ben ik al een paar dagen mee bezig, maar het lukt gewoonweg niet. Ik ben geen dummy en ik weet ook niet alles beter zoals iemand hier ook roept! @henkdezevende, en ik weet ook dat mijn landnummer +238 is en niet +23 van Haarlem, maar ik vraag gewoon ...wie weet het dan wel?

Het is nog steeds niet opgelost, niet door Digid, SVB en helaas ook niet hier. Dat kan natuurlijk, geen probleem en maakt ook verder niet uit. Het is wat het is! en ik ga er verder ook geen energie in steken wat niet loont. Ik beantwoord uw reactie netjes @ronny30, dank hiervoor en het is mij duidelijk wat u bedoeld.

atlas1302
door atlas1302 Dec 22, 2022 om 16:12
341 Antwoorden / 13 Vragen

Mooi @Gerbera, u bedoelt het goed en geef veel reactie`s maar als u niet goed kan lezen en het verschil niet ziet tussen 00238 of 0023 dan vraag ik mij toch af?. Daarom vind ik uw reactie zinloos, u heeft hier geen kaas van gegeten. sorry.

gerbera
door gerbera Dec 22, 2022 om 16:16
7360 Antwoorden / 14 Vragen

Als het landnummer 238 is kijk dan eens naar het nummer dat je eerder in een reactie hebt gezet, dat klopt voor geen meter. Ook daar mis ik het mob. 6 nummer wat ik al eerder schreef en een mob. nummer bestaat nog steeds over 10 cijfers incl. 06. En lees verder goed, ik schrijf dat 23, en niet 238 het nummer van Haarlem is

atlas1302
door atlas1302 Dec 22, 2022 om 16:36
341 Antwoorden / 13 Vragen

Niet te geloven dit, Kaapverdië heeft geen 06 nummers zoals in Nederland maar wel 10 cijfers. Kunt u dat begrijpen? En het land nummer is +238 of te wel 00238.

Ik vraag het aan vanuit Kaapverdië, maar dat begreep u wel mag ik hopen. Waarom komt u dan met 06 nummers aandraven? dat is toch niet relevant in deze zaak. DigiD meld zelfs we hebben u een SMS gestuurd naar +238xxx2299, en dat heb ik hier ook al een aantal keren verteld. Dus onze nummers bestaat uit ook uit tien cijfers 238xxx2299, dat zijn er toch tien?
Wat is hier zo moeilijk aan om dat te begrijpen, ik krijg gewoon geen SMS van Digid met die verassende code. En niemand kan mij uitleggen hoe dat zit, tja als ik in Nederland woonde had ik hier ook geen topic geopend. Dat begrijpt u toch wel.

En wat heeft Haarlem met Kaapverdië te maken?

atlas1302
door atlas1302 Dec 22, 2022 om 16:58
341 Antwoorden / 13 Vragen

Nog een keer speciaal voor @Gerbera, de tekst van DigiD die ik ontving. Ik zie daar niets vreemd aan, de kruisjes verbergen 3 nummers.
Gewoon een Kaapverdiaans nummer die ook bekend is bij SVB. Dus dat klopt!

U wordt gebeld met een gesproken sms op: +238xxx2299

ro
door ronny530 - Dec 22, 2022 om 17:41
2776 Antwoorden / 41 Vragen

Blijkbaar heeft u een mobiel abonnement in Kaapverdië afgesloten en die begint niet met 06 zoals die in Nederland wel van toepassing is. Als dat zo is wordt de code wel verzonden maar komt niet aan omdat u een niet geldig Nederlands mobiel 06 nummer heeft. U kunt wel boos worden maar daar schiet u ook niets mee op want is voor Nederlanders die naar het buitenland vertrekken wel noodzakelijk om voor vertrek allerlei zaken goed te regelen. Als u nog met wachtwoord en gebruiksnaam bij het ABP in kunt loggen kies dan bij instellingen dat u de berichten per post wenst te ontvangen en niet meer digitaal. Doe dat bij alle berichten die middels mijn overheid digitaal ontvangt want die optie van inloggen met gebruiksnaam en wachtwoord gaat ook op de schop. Tot slot het lijkt me niet de bedoeling dat u van uw probleem ons probleem gaat maken want wij hebben u niet gedwongen om naar Kaapverdië te emigreren.

atlas1302
door atlas1302 Dec 22, 2022 om 19:27
341 Antwoorden / 13 Vragen

Het forum is bedoeld om te praten en discussiëren over de problemen die voorbij komen in het dagelijkse van de particulieren, en dit is nou typisch zo`n voorbeeld. Ik heb geen probleem, ik maak mijn belevenis niet jullie probleem, daar ben jezelf bij toch? Ik vraag alleen of iemand een oplossing weet van dit probleem, en die kunnen jullie mij niet aandragen. Nou, u bent niet de enige want Digid zegt en schrijft mij, over heel de wereld kan je een nieuw DigiD aanvragen als je AOW hebt in Nederland. Jokkebrok die Digid zeg, het forum zegt alleen met een 06 nummer en niet anders.

De link heb ik gepost, lees eens terug. Ik heb de indruk dat je het nog steeds niet begrijpt!

atlas1302
door atlas1302 - Dec 22, 2022 om 18:42
341 Antwoorden / 13 Vragen

Ik ben niet boos, ik wil gewooon weten waarom het niet lukt, terwijl SVB stelt dat ik via hun site een nieuw aanvraag kan doen voor DigiD. Bij het aanvragen krijg je de keus om het land te selecteren waar je woont, dit moet corresponderen met de gegevens die bij SVB bekend zijn en ook het telefoonnummer.
Dat klopt allemaal! en dan zou je de code krijgen via SMS op de door mijn opgegeven telefoonnummer en ook bekend bij SVB.

Dit zou volgens u allemaal onzin zijn want het is alleen mogelijk met een 06 nummer in Nederland? Ik ben goed voorbereid en heb mijn AOW bij SVB en die controleren mijn gegevens op juistheid. Meer kan ik niet doen dan uitvoeren zoals SVB het uitlegt.

Zoals u denkt en andere is het alleen mogelijk met een 06 nummer, nou ga ik je vragen hoe alle AOWers over heel de wereld een nieuwe DigiD gaan aanvragen, als in januari alles op de schop gaat. met hun 06 nummer? Een G2 simkaartje van Ben of zo? Er is één provider die hier redelijk bereik heeft en dat is Vodafone en zo deed ik dat in het verleden. Vandaar dat ik denk dat Nederland op G4 of G5 draait bij de overheid en dat ondersteunen ze hier niet. Kan ik daar wat aan doen? Moest ik daarom maar niet naar Kaapverdië gaan omdat ik niet goed voorbereid kon zijn? Dit zijn toch invloeden van buitenaf die ik 20 jaar geleden niet kon overzien, of zeg ik nu iets raars.

Maar goed, de brievenbus is er goed voor. Gooi het er maar in hoor ''overheid''

sira
door sira Dec 22, 2022 om 20:50
2331 Antwoorden / 24 Vragen

Beste Atlas1302,

20/12 om 10.01 uur vroeg je om een test sms, dat heb ik gedaan, maar blijkbaar komt ook die niet aan. Een postduif hoef ik ook niet te proberen, want een postduif vliegt door de training alleen van zuid naar noord.

Heb je de Kaapverdische telefoonmaatschappij weleens gebeld en gevraagd waar het probleem kan zitten? Worden er bepaalde landnummers misschien geblokkeerd

Saudação da Holanda

atlas1302
door atlas1302 Dec 22, 2022 om 21:45
341 Antwoorden / 13 Vragen

Dank je wel Sira, dat waardeer ik. Heb nog 2 anderen benaderd een chirurg uit Portugal en een goede vriend in Spanje, beide komen ook niet aan. Ik ben onlangs bij CV telecom langs gegaan, maar ze weten het ook niet. Aantal jaren geleden ben ik om het hetzelfde probleem samen met een goede vriend, een advocaat die niet zo snel omver te praten is, een ticket aangemaakt van het probleem en ze zouden het grondig onderzoeken. Er is niks uitgekomen, ik heb het maar zo gelaten.
Er is nog een andere Cabo provider, Dank je wel Sira, dat waardeer ik. Heb nog 2 anderen benaderd een chirurg uit Portugal en een goede vriend in Spanje, beide komen ook niet aan. Ik ben onlangs bij CV telecom langs gegaan, maar ze weten het ook niet. Aantal jaren geleden ben ik om het hetzelfde probleem samen met een goede vriend, een advocaat die niet zo snel omver te praten is, een ticket aangemaakt van het probleem en ze zouden het grondig onderzoeken. Er is niks uitgekomen, ik heb het maar zo gelaten.
Er is nog een andere Cabo provider Unitel, waar ik het mee zou kunnen proberen, het is een wilde gok.

Vroeger in het begin deed ik het zo, een simkaartje van Vodafone wat hier goed ondersteund wordt, en dat werkte perfect. Ik reisde regelmatig op en neer, dus dat kaartje was wel handig en nuttig. Het is een G2 sim en dat werkt hier nu niet meer, ik zou eens moeten kijken wat Vodafone hier onder de motorkap heeft?

Waar ik ook nog even aan zat te denken, video bellen! Dat kan als je ver weg woont, en niet in de gelegenheid bent om naar een afhaalpunt te vliegen.

Maar dan nog moet je een werkende SMS verbinding hebben om later in 2023 in te loggen bij overheid e.d. dus dat zou prioriteit 1 zijn! Ik heb gemaild naar hun dat ik het allemaal niet zo goed begrijp, en probeer op die manier uit te leggen van dat probleem met SMS en of dat video bellen dan ook zinvol is. waar ik het mee zou kunnen proberen, het is een wilde gok.

Vroeger in het begin deed ik het zo, een simkaartje van Vodafone wat hier goed ondersteund wordt, en dat werkte perfect. Ik reisde regelmatig op en neer, dus dat kaartje was wel handig en nuttig. Het is een G2 sim en dat werkt hier nu niet meer, ik zou eens moeten kijken wat Vodafone hier onder de motorkap heeft? Dus ik denk zelf aan netwerk probleem, Paypal,Netflix..alles nationaal werkt gewoon via SMS, dus het is niet de phone.

Waar ik ook nog even aan zat te denken, video bellen! Dat kan als je ver weg woont, en niet in de gelegenheid bent om naar een afhaalpunt te vliegen.

Maar dan nog moet je een werkende SMS verbinding hebben om later in 2023 in te loggen bij overheid e.d. dus dat zou prioriteit 1 zijn! Ik heb gemaild naar hun dat ik het allemaal niet zo goed begrijp, en probeer op die manier uit te leggen van dat probleem met SMS en of dat video bellen dan ook zinvol is.

Cumprimentos, te luego

sira
door sira Dec 22, 2022 om 22:02
2331 Antwoorden / 24 Vragen

Heb je geen iPad?
Ik heb het al eerder genoemd, als je het openen van de iPad hebt ingesteld hebt met "vingerafdruk openen" en je download dan de DigiD app en Mijn Overheid app, dan krijg je helemaal geen sms-codes meer, je opent DigiD met je vingerafdruk.

Ik krijg wel sms-codes op pc en laptop, maar niet op de iPad, èn belangrijker, je hebt geen nieuwe DigiD nodig.

atlas1302
door atlas1302 Dec 22, 2022 om 22:10
341 Antwoorden / 13 Vragen

Goed om daarover na te denken, ik heb er nog geen. Ik had het wel eerder gelezen, eens kijken of de spaarvarken het toelaat.

Welke iPad? Mijn PC heeft ook vingerafdruk sensor, zou dat hetzelfde resultaat geven.

sira
door sira Dec 22, 2022 om 23:20
2331 Antwoorden / 24 Vragen

PC durf ik niet 1 2 3 te zeggen, Apple heeft natuurlijk wel een eigen beveiliging.

En wat betreft de prijs, goed zoeken op Google, dus prijzen vergelijken

atlas1302
door atlas1302 Dec 23, 2022 om 10:03
341 Antwoorden / 13 Vragen

Op de PC kan je de app niet installeren bedenk ik mij nu, alleen met android en ios. Jammer, mijn PC is ook beveiligd met biometric sensor.
Dus volgend jaar in Portugal eens uitkijken naar zo`n appel dingetje, op Google kan ik nergens die info vinden, dus wel vernuftig van jou om deze kennis in de zak te hebben. Bedankt.

Heeft android ook vingerafdruk?

sira
door sira Dec 24, 2022 om 11:38
2331 Antwoorden / 24 Vragen

Ja, android heeft ook vingerafdruk, maar ik lees op internet dat dat nog weleens wil haperen https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=heeft+android+vingerafdruk+sensor

Ook al zou je geen Samsung hebben dan toch kom je met deze uitleg een heel stuk verder https://www.samsung.com/nl/samsung-and-you/vingerafdruk-scanner-installeren/

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Dec 22, 2022 om 21:07
2047 Antwoorden / Vragen

Toch lijkt het erop dat de verzonden SMS niet aankomt. Dat kan echt niets te maken hebben met het aantal G's in in Nederland of terplekke. Die G's gaat over het kanaal en de techniek waarover de telefoon communiceert met de mast, die SMS zou na binnenkomst in Kaapverdië via ieder lokaal beschikbaar kanaal aan de telefoon verzonden moeten kunnen worden. U zegt andere SMS-en vanuit Nederland wél worden ontvangen?

atlas1302
door atlas1302 Dec 22, 2022 om 21:58
341 Antwoorden / 13 Vragen

Ja ik ontvang gewoon SMS lokaal, maar ook van Netflix, Paypal, Revolut etc. Maar uit Nederland eerlijk gezegd niet! Ik kan wel zenden naar Nederland maar ik ontvang niets. Uitgeprobeerd door verschillende waaronder ook Portugal en Spanje.

Dat die niet aankomt is dan ook de vraag?, ik begin me in te lezen hier en daar maar het schijnt toch vaker voor te komen als dat ik dacht, vaak in andere landen. Een oud simkaartje G2 Vodafone werkt hier niet meer, anders had ik die wel gehouden natuurlijk. Voorheen wel! Ook heb ik een oude LG geprobeerd, niks,nakkes, nada.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende Dec 23, 2022 om 12:37
2047 Antwoorden / Vragen

Als het daadwerkelijk de overdracht vanuit Nederland naar de lokale provider is, en ik zou voor de zekerheid toch een paar verschillende mensen een SMS uit Nederland laten sturen, is het misschien een idee een prepaid kaartje van een andere aanbieder van een paar euro te proberen om te kijken of SMS-en op dat nummer wel aankomen. Zo ja, zit daar de potentiële oplossing.

de
door dewaal - Dec 23, 2022 om 10:27
15 Antwoorden / 6 Vragen

Dat kan inderdaad via de SVB. Via de SVB een nieuwe DigiD aanvragen. Hebben wij een paar maanden geleden ook gedaan. Werkt prima. U dient wel over een telefoon te beschikken die de inlogcodes door kan geven via SMS. Succes.

Vriendelijke groten,

Jandelob

atlas1302
door atlas1302 - Dec 23, 2022 om 12:09
341 Antwoorden / 13 Vragen

Goed om te horen Jan, bedankt.

Woont u ook in het buitenland, en heeft u een buitenlands nummer opgegeven? Mijn probleem is de SMS die niet doorkomt, dus dat is wel een dingetje.

Grt. Atlas.

atlas1302
door atlas1302 - Dec 23, 2022 om 12:23
341 Antwoorden / 13 Vragen

Helaas is het ook als u via videobellen uw account wilt activeren, nodig om SMS berichten te kunnen ontvangen.

Of in ieder geval enkele codes tijdens het activeringsproces. Als het echt helemaal niet kan, zou u het Nederlandse telefoonnummer van een familielid kunnen invoeren bij de aanvraag.

Diegene kan u dan bijvoorbeeld via Whats app even de codes doorsturen op het moment van activeren.

Als we de app geactiveerd hebben, kunt u die dan daarna gebruiken en dan werkt u met een eigen pincode en hoeft u geen SMS-codes meer te ontvangen.

Overigens heb ik nooit eerder gehoord dat je op een Kaapverdiaans nummer geen SMS-berichten zou kunnen ontvangen.

Laat ons even weten wat u zou kunnen regelen.

Voor nu alvast fijne feestdagen gewenst. 8 jaar geleden vierde ik Kerst op Sal, het was heerlijk .

atlas1302
door atlas1302 Dec 23, 2022 om 12:33
341 Antwoorden / 13 Vragen

Het lampje gaat flauw aan in de tunnel, wie mij kan helpen om de schakelaar om te zetten? dan hoor ik dat graag.
Zie mijn website voor gegevens om mij te bereiken.

Vriendelijk dank alvast.
Willem.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende Dec 23, 2022 om 22:54
2047 Antwoorden / Vragen

Nogmaals als je wilt weten wat het probleem is lijkt het logisch om vast te stellen of het nou werkelijk in de Kaapverdische provider zit of de combinatie van een Nederlandse SMS verzonden via een Kaapverdische provider of wat dan ook. Mijn suggestie is koop een simpele prepaid kaart van een andere provider en kijk of je daar wel een SMS uit Nederland kunt ontvangen en dan meer in het bijzonder of je dan ook de benodigde SMS voor de identificatie kunt ontvangen. Je wilt echt zeker weten of alle Smsjes uit Nederland niet aankomen of dat enkel Digid faalt.

atlas1302
door atlas1302 Dec 24, 2022 om 11:20
341 Antwoorden / 13 Vragen

Nogmaals dat klopt wat je zegt, vandaar dat ik lang geleden een diep onderzoek heb ingesteld waarom ik geen SMS uit Nederland ontvang op mijn mobiel. Die provider zegt gewoon, alles werkt naar behoren. Ik gebruik verder SMS berichten die ik wel ontvang en belangrijk voor mij zijn.

Je hebt gelijk! ik wil in dit geval zeker weten waar het probleem ligt. Ik had gisteren geen tijd anders had ik al een ander simkaartje van Unitel, ik had er één maar kan het nergens vinden.

Kijk.. ik ben zo creatief als wat en beslist niet dom, anders zat ik hier geen geld te verdienen. Dus dit akkefietje los ik ook op, niet rechtsom dan maar linksom via een nummer in Portugal,Luxemburg of waar dan ook.
Ook een gevalletje bij SVB waar een advocaat, een vriend van mij, mij geen schijn van kans gaf. Maar het is me toch gelukt omdat je ook slim moet zijn en consistent in de aanpak.
Ik gebruik forums om ideeën op te doen waar ik wat aan heb, niet om een bord vol linkjes op te eten, die kan ik zelf wel vinden en de meeste topic starters denk ik ook.

Dit is eigenlijk het eerste antwoord waar ik wat mee kan, de bevestiging van Jan vond ik ook zeer nuttig en de moeite van @sira om mij een SMS te sturen zeer waardevol. Een iPad is ook een idee, maar ik betwijfel of je daarmee een nieuwe DigiD kan aanvragen en activeren.

Ik kom er verder wel uit dames en heren, die DigiD wat alleen Nederland kent, gaat vandaag of morgen wel draaien om mijn berichtjes te kunnen lezen in een super beveiligde omgeving, die alleen tot stand kan komen door SMS berichtjes. Eenmaal gelukt, dan kun je met een pincode inloggen. Geweldig.

Prettig weekend, fijne feestdagen en denk ook eens aan de mensen in Oekraine die onnodig en wreed vermoord worden, alsof Kerst helemaal niet bestaat.

Saludos, comprimentos de Cabo Verde, stressless.

atlas1302
door atlas1302 - Dec 25, 2022 om 09:38
341 Antwoorden / 13 Vragen

"Dat lukt niet meer omdat Digid een verificatie code verlangt, die kan ik niet ontvangen omdat mijn telefoonnummer niet meer actueel is. Dus ik kan ook niet inloggen. Nu heb ik AOW, en heb eens gelezen dat het ook via hun kan. Iemand een richtwijzer omdat even te regelen op die manier?"

Weer een zorg minder het is gelukt om de code aan te vragen, en deze wordt opgestuurd naar mijn adres bekend bij SVB. Gelukkig heb ik mij niet laten meeslepen door @gerbera om met 06 nummers te gaan kloten zoals hij dat schrijft, dat zou echt dom zijn zoals hij mij ook noemt.

Ik check hier dus uit, dan hoef ik die waardeloze, nutteloze en zielige reacties van @gerbera niet meer aan te horen. Bedankt voor andere vele nuttige tips.

Mabelle
door Mabelle Dec 25, 2022 om 09:50
419 Antwoorden / 1 Vragen

Man, stel je niet aan. @Gerbera heeft gewoon gelijk dat je zit te klooien. Alle benodigde informatie staat duidelijk vermeld op de site van DigiD.nl. Als je die op je gemak goed had doorgelezen, had je hier niet eens de vraag hoeven te stellen. Probeer het eens op het Radarforum, misschien krijg je daar geen zielige, waardeloze reacties.;-))

atlas1302
door atlas1302 Dec 26, 2022 om 20:53
341 Antwoorden / 13 Vragen

Nou Lady, dat jij je daar nu verveeld en hier je vrije zondag doorbrengt om @gerbera te plussen en een veer te steken, zegt veel over de cultuur die daar heerst. Laat mij hier maar fijn zitten, prettig forum met fijne gasten. En ja, ze kunnen ook scherp uit de hoek komen maar dat hoort er toch bij! zolang het eerlijk en sportief blijft.

Fijne tijd voor jou daar, en doe Erthanax de groeten.

gerbera
door gerbera - Dec 25, 2022 om 11:16
7360 Antwoorden / 14 Vragen

DOOR GERBERA DEC 25, 2022 OM 11:01
7181 ANTWOORDEN / 13 VRAGEN

@atlas1302, Diezelfde @gerbera heeft u op 21 dec om 11,30u  het advies gegeven welke u nu heeft uitgevoerd. Volgens mij had u zichzelf als "dombo" gekwalificeerd in een reactie op @janam en  heb ik dat woord niet gebruikt.

atlas1302
door atlas1302 - Dec 26, 2022 om 19:41
341 Antwoorden / 13 Vragen

"Blijkbaar geef ik, met de goede bedoelingen, te veel reacties dus voor mij, zoek het verder maar uit ik ben er klaar mee schreef @gerbera."

Uw bedoelingen zijn goed, alleen snapt u er geen drol van. Het is mij wel gelukt, maar niet op die 06 maniertjes van jou dat is helemaal niet nodig in dit geval. Het is een hele nieuwe aanvraag, die je over heel de wereld kan uitvoeren. Alleen een SMS moet wel werkend zijn. Snappie!

rj
door rjw Dec 27, 2022 om 13:51
3260 Antwoorden / 5 Vragen

Ik kan me goed voorstellen dat, in deze situatie, 2FA SMS-jes niet zomaar naar ieder land worden gestuurd. Als verzender heb je geen idee welke carriers er tussen verzenden en ontvangen zitten.

atlas1302
door atlas1302 Dec 27, 2022 om 14:43
341 Antwoorden / 13 Vragen

Klopt, een zeer goede redenatie. Dat zal er zeker mee te maken hebben, kan me voorstellen dat Africa (Afrika) ook een probleem zou kunnen zijn. En Kaapverdië is gewoon ook Africa, alleen DigiD geeft dit natuurlijk niet openlijk toe, anders klopt hun verhaaltje over heel de wereld niet meer!
Maakt mij verder niet uit, het is gelukt op een andere creatieve manier, net als bij voetbal gelden niet hoe de doelpunten worden gemaakt, als het maar gebeurd.

Het is de inlogcode die nu opgestuurd wordt, dus er kan nog van alles fout gaan met het inloggen. Ik voorspel dat in januari een hele toestroom zal ontstaan, sommige zijn toch echt afhankelijk van DigiD.

Redacteur
door Redacteur - Dec 27, 2022 om 11:23
1053 Antwoorden / 62 Vragen

houd het svp vriendelijk en inhoudelijk onderling, daar is iedereen het meest mee geholpen.

De redactie

atlas1302
door atlas1302 Dec 27, 2022 om 17:20
341 Antwoorden / 13 Vragen

Ik begrijp het, geldt natuurlijk voor alle partijen op het forum. U bent geplust, ik hoef mij niet af te vragen door wie natuurlijk? maar in deze een goede reactie v/d redacteur.

Topantwoord

ro
door ronny530 - Dec 27, 2022 om 15:49
2776 Antwoorden / 41 Vragen

U doel is om DigiD werkend te krijgen maar dat lukt niet omdat sms berichten uit Nederland niet aankomen omdat u telefoonnummer niet meer actueel is. Zo te lezen stuurt de SVB u een nieuwe activatie code toe maar daar kunt u weining mee omdat zowel het ABP voor het inloggen van DigiD gebruik maken het zou dus kunnen zijn dat u éénmalig toegang tot de SVB gaat krijgen en daarna niet meer. Voor mij is het niet na te gaan hoe providers in Kaapverdië met sms berichten en telefoongesprekken die uit het buitenland gaan of komen omgaan maar als het netwerk verouderd is zou het kunnen zijn dat de simkaart enkel in het land zelf te gebruiken is en bel en sms verkeer van en naar het buitenland door de betreffende provider geblokkeerd worden. Een andere optie is dat de instellingen van uw telefoon niet goed ingesteld staan en het bel en sms verkeer vanuit het buitenland blokkeren omdat die kosten voor uw rekening komen. In een grijs verleden toen het mobiele telefoonverkeer in Nederland opkwam was dat ook het geval gebeld of gesmst worden binnen de landsgrens was tegen nornaal tarief maar een sms of een gesprek die uit het buitenland afkomstig was kwam voor rekening van de ontvanger zodra die de sms las of het gesprek aan nam. U geeft aan dat uw nummer kloppend is maar u geen sms berichten van uit het buitenland ontvangt dus zou het maarzo kunnen zijn dat of de provider buitenlands belverkeer heeft geblokkeert of dat uw telefoon bellen sms verkeer van uit het buitenland blokkkeert. Slim als u stelt te zijn zal u dat wel gecontroleerd hebben maar ook de slimmen onder ons zien wel eens iets over het hoofd.

atlas1302
door atlas1302 - Dec 27, 2022 om 17:13
341 Antwoorden / 13 Vragen

Ik begrijp het maar ben al een stap verder, ik krijg de activeercode opgestuurd naar mijn adres. Die mail heb ik wel ontvangen met de bevestiging. Het is natuurlijk leuk om te weten wat nu precies de oorzaak is van dat SMS probleem, maar ik ben er niet meer in geïnteresseerd. Ik laat het aan andere over om dat uit te pluizen als het bij hun ook niet lukt. En dat gaat zeker gebeuren met de veranderingen per 1 januari voor gebruikers buiten de EU.

Overigens gebruik ik DigiD eigenlijk nooit of niet, maar je weet het maar nooit als het eens nodig mocht zijn. Iets met regeren en vooruitzien.

Ik zie dus de code met belangstelling tegemoed, en ga eens zien of ik binnen ben of niet. 50/50... DigiD nu kennende. Maar ik vind het top! om nu ook gemotiveerde antwoorden te krijgen, waar zeker wat mee te doen is.

Dank je wel.

atlas1302
door atlas1302 - Feb 10, 2023 om 11:59
341 Antwoorden / 13 Vragen

Opgelost, heb het via een omweg gedaan om die verificatie code te krijgen. Eenmaal met die code, gebruikersnaam en wachtwoord ben je binnen. De post deed er dit keer 1.5 maand over, dus weer te laat en opnieuw aangevraagd. Je bent lekker bezig, maar dan heb je wel Digid!

Voor de rest rolt en bolt alles, bloeiende zaken.

atlas1302
door atlas1302 - Mar 3, 2023 om 10:14
341 Antwoorden / 13 Vragen

Opgelost, uiteindelijk Digid aan de gang gekregen en heb nu een pincode om in te loggen. Het telefoonnummer wat bij SVB bekend is, is een wassen neus. Je kan ook een ander nummer opgeven bij de aanvraag, en dat nummer krijgt dan gewoon de SMS berichten die ik dus kan invoeren. Dat wist ik niet, niemand op het forum trouwens, dus ik dacht laat het hier nog even weten voor de AOW-ers in het verre buitenland.

Jammer dat Digid er een paar dagen uitlag, zal ook wel het hedense normaal zijn.

Ja
door JannyBoe Mar 3, 2023 om 10:50
514 Antwoorden / Vragen

Dat de DigiD er even uitlag was een kwestie van over-Belasting ;)

Fijn dat het werkt!
Groeten.