Le
door Leo van Maris Aug 29, 2022 om 12:03
Geldzaken & recht

Loterijverlies

Hallo,
Bestaat loterijverlies nog steeds.
Krijg nu nog steeds mails en brieven om maar €. 25 euro over te maken.
Graag hoor ik van U.
MvG.
Leo van Maris

655 5 Rapporteer

th
door thieu - Aug 29, 2022 om 12:07
148 Antwoorden / 0 Vragen

http://www.loterijverlies.nl/
Het bestaat dus nog en blijkbaar proberen ze zieltjes te winnen. Verder weet ik er niets van.

ju
door juliomariner - Aug 29, 2022 om 12:11
1323 Antwoorden / 2 Vragen

Als u nog post en mail van hun ontvangt zullen ze nog wel bestaan maar persoonlijk zou ik er geen cent meer in investeren en het bedrag dat u al hebt geïnvesteerd afschrijven.

marita5
door marita5 - Aug 29, 2022 om 12:13
11510 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Leo Van Maris ,

Negeren en vooral niet betalen .

Reageer niet en maak geen geld over’

Advocaat Hendrik Jan Bos vertegenwoordigde eerder consumenten die procederen tegen Ferdy Roet, omdat hij hen geld afhandig had gemaakt. Wanneer Radar bij Bos informeert over deze nieuwe lading brieven is voor de advocaat duidelijk wat voor advies hij de consumenten kan meegeven:

‘Reageer niet op de brieven en maak ook zeker geen geld over.’ De advocaat zegt bovendien dat het heel belangrijk is om geen reactie naar het bedrijf te sturen, omdat zij dan berichten terug zullen sturen en ook zullen proberen te bellen. ‘Reageer totaal niet, dat is het beste wat je kunt doen’, aldus Bos.

Voor verdere informatie , klik op de rode regels .

https://radar.avrotros.nl/nieuws/item/loterijverlies-blijft-het-proberen-opnieuw-brieven-verstuurd-met-de-vraag-om-geld/

https://www.maxmeldpunt.nl/topic/loterijverlies/

https://www.rtlnieuws.nl/economie/artikel/5277144/loterijverlies-ferdy-r-staatsloterij

sjjoppy
door sjjoppy - Aug 29, 2022 om 12:36
7187 Antwoorden / 3 Vragen

Lees vooral de  link   van @theu goed door.

heremietkreeft
door heremietkreeft Aug 29, 2022 om 12:45
16840 Antwoorden / 202 Vragen

@SJOPPY, is dat geen slecht advies gelet op de info waar @MARITA5 al naar verwijst? https://radar.avrotros.nl/nieuws/item/loterijverlies-blijft-het-proberen-opnieuw-brieven-verstuurd-met-de-vraag-om-geld/ en ook die van Maxmeldpunt.

Men is 'ooit' een keer in het gelijk geteld maar weet kennelijk nu niet van ophouden.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Aug 29, 2022 om 12:48
16840 Antwoorden / 202 Vragen

Ze bestaan nog steeds en lees vooral de info die @MARITA5 al gaf. Reageer niet en betaal ook niet. Plaats ontvangen berichten en vooral ook het verzendadres in de spambox. (Met ongewenste brieven behoeft u hoe dan ook niets te doen.)