ma
door madam mikmak Dec 19, 2019 om 15:46
Geldzaken & recht

Mag/moet dit in mijn dossier van het UWV?

De keuringsarts van het UWV heeft in mijn dossier gezet dat mijn dochter “gediagnostiseerd ADHD” heeft.

Mag dat?

Wat heeft dat met mij te maken?

Als mijn dochter niet met mij was meegegaan naar het keuringsgesprek, was dat niet in mijn dossier gekomen! Dan had de keuringsarts niet geweten, dat dochter “druk” is.

6740 23 Rapporteer

heremietkreeft
door heremietkreeft - Dec 19, 2019 om 15:52
16830 Antwoorden / 202 Vragen

Dat mag niet en is een inbreuk op de AVG. Dat betekent dus een klacht indienen bij de UWV en 'vorderen' dat die opmerking uit uw dossier per onmiddelijk wordt verwijderd uit uw dossier.

Bij deze een verwijzing: https://www.uwv.nl/particulieren/klantenservice/klachten-bezwaar-beroep/index.aspx  en ook deze als men negatief reageert: https://www.nationaleombudsman.nl/vraag-en-antwoord/ik-heb-een-klacht-over-het-uwv
 En deze: https://autoriteitpersoonsgegevens.nl/nl/zelf-doen/gebruik-uw-privacyrechten/klacht-over-gebruik-persoonsgegevens

aurora1
door aurora1 - Dec 19, 2019 om 15:54
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Waarom had u uw dochter dan meegenomen? Ze had toch ook helemaal niet bij het gesprek aanwezig hoeven te zijn maar ook buiten kunnen wachten?
Of wat u stelt al dan niet ook met uw gezondheid te maken heeft is ter beoordeling aan de ter zake kundigen, niet aan u als leek.
Wat zei de keuringsarts toen u dit aan hem vroeg?
https://www.uwv.nl/overuwv/contact/index.aspx

heremietkreeft
door heremietkreeft Dec 19, 2019 om 16:08
16830 Antwoorden / 202 Vragen

@AURORA1, een opmerking over de dochter kan en mag nooit in een dossier van de vader worden gezet. De dochter is geen 'klant' in deze.
En m.b.t.de vader in relatie tot eventueel door de UWV te nemen besluiten heeft de arbeidsdeskundige het laatste woord en dat betreft dan weer alleen en uitsluitend de vader. Een keuringsarts is normaliter ook geen ADHD deskundige psycholoog of psychiater!

Zo dit een handelwijze van mij zou zijn geweest, melden van een diagnose van een dochter in een dossier van de vader zou dat reden voor een tuchtrechtelijke klacht kunnen betekenen via mijn beroepsvereniging waar ik op basis van mijn beroep als deskundige in deze  geregistreerd stond.

aurora1
door aurora1 Dec 19, 2019 om 16:14
15645 Antwoorden / 6 Vragen

In het dossier van de vader? Dat lees ik nergens.
Ik lees ook nergens dat deze arts die diagnose gesteld heeft, mogelijk is het daar ter sprake gekomen en heeft moeders het zelf verteld?
En u kunt toch ook niet beoordelen of eea van invloed is op de ziekmelding van moeders?
Ik begrijp trouwens beslist niet dat iemand zijn kind meeneemt en bij een dergelijk gesprek aanwezig laat zijn.

ju
door juliomariner Dec 19, 2019 om 16:27
1321 Antwoorden / 2 Vragen

In dse 1e zin schrijft TS dat het in zijn dossier staat.
U heeft helemaal gelijk wat betreft uw laatste opmerking. Hoe kun je een kind naar zoiets meenemen?

aurora1
door aurora1 Dec 19, 2019 om 16:34
15645 Antwoorden / 6 Vragen

“Mijn” dossier is toch het dossier van @madammikmak die de dochter meenam? Ik zie nergens iets over een vader genoemd. Of madam is eigenlijk monsieur....

aurora1
door aurora1 Dec 20, 2019 om 01:16
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Het gaat n.b. zelfs over een volwassen dochter, en de drukke combinatie leverde meer vragen bij de keuringsarts op? Wederom een vraag waarbij noodzakelijke informatie achterwege gelaten is. Niet een “druk” kind maar een ADHD volwassene die “ter ondersteuning” mee ging.

besseldekker
door besseldekker Dec 20, 2019 om 13:56
123 Antwoorden / 0 Vragen

Natuurlijk is vraagsteller gerechtigd een dochter mee te nemen! Moet zij zo helderziend zijn om te kunnen voorspellen dat die dochter dan in het dossier terecht komt? Beslist niet. De vraag is niet wat vraagsteller had moeten of mogen doen, maar wat de arts al dan niet mocht doen. Ik denk dat Heremietkreeft geheel gelijk heeft: dit is een inbreuk op de privacy.

tijger1
door tijger1 Dec 20, 2019 om 15:10
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Inbreuk op privacy? Van wie? Dochter geeft zelf die informatie en de Ts en dochter deden daar blijkbaar nogal bijzonder dat die arts daar een vraag over stelde. En dochter zit gelijktijdig mee te lezen in het dossier van moeder. Had zij ter plekke een opmerking daarover moeten maken.

gerbera
door gerbera - Dec 19, 2019 om 16:07
7358 Antwoorden / 14 Vragen

Goh dat een keuringsarts dit zo kan zien zonder een onderzoek bij uw dochter, ik vindt dat knap hoor, maar misschien moet u hem eens uitleggen wat het verschil tussen druk zijn en  ADHD is. Het is zoals @heremietkreeft schrijft het mag niet. En mocht het in het dossier van uw dochter staan dan heeft de arts dit zonder toestemming gelezen. Dus dien zeker ook een kacht tegen de arts in.

pino123
door pino123 - Dec 19, 2019 om 16:08
2763 Antwoorden / 14 Vragen

Heeft u omstandigheden aangegeven die van invloed op uw functioneren zijn in relatie tot uw dochter en de gediagnosticeerde ADHD. Als dat niet het geval is zal het verwijderd moeten worden.

getty
door getty - Dec 19, 2019 om 16:20
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Dit kan natuurlijk ook in uw voordeel uitwerken. Misschien gaan ze dan wat soepeler met uw arbeidsongeschiktheidssituatie om.

ma
door madam mikmak - Dec 19, 2019 om 16:44
8 Antwoorden / 1 Vragen

Moet iets meer info geven.

Ik nam mijn dochter mee, omdat dat wordt geadviseerd door UWV.

Mijn dochter is een volwassen vrouw, die mijn steun en toeverlaat is.

Keuringsarts vroeg mijn dochter of haar ADHD gediagnostiseerd was, waarop zij eerlijk ja zei.

Ik kreeg niet meer de kans om iets te vragen, (gesprek duurde te lang?) wij werden met “zachte” hand de deur uit gewerkt.

aurora1
door aurora1 Dec 20, 2019 om 01:21
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Was het niet dat het UWV mensen misschien in het algemeen adviseert om eventueel “iemand” ter ondersteuning mee te nemen. Toch niet specifiek uw dochter?

besseldekker
door besseldekker Dec 20, 2019 om 14:02
123 Antwoorden / 0 Vragen

Als je het advies krijgt iemand ter ondersteuning mee te brengen, dat ligt het in de rede dat je daartoe degene kiest die je steun en toeverlaat is. Madam Mikmak heeft dat gedaan, en in haar situatie zouden zeer velen dit hebben gedaan. Haar treft daarvoor geen enkele blaam.

Re de reactie van Madam Mikmak: het verbaast me dat de arts de dochter naar haar situatie vroeg. Ging het onderhoud immers niet over de moeder? Dat uitbreiden tot een ondersteunend aanwezige lijkt mij ongepast. Ik zie ook niet in hoe Madam Mikmak dat tevoren had kunnen vermoeden.

tijger1
door tijger1 Dec 20, 2019 om 15:11
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Blijkbaar gedroegen beiden zich niet echt normaal.

aurora1
door aurora1 Dec 21, 2019 om 01:57
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Die indruk heb ik ook.

ma
door malty - Dec 19, 2019 om 16:58
1112 Antwoorden / 1 Vragen

Waar maakt u zich druk om, het is toch de waarheid en zeer waarschijnlijk in uw voordeel of moet u van het uwv aan het werk?
Men vermoed dat ADHD erfelijk is en de keuringsarts zal dat van uw dochter vermeldt hebben om uw medische klachten te verklaren.

ma
door madam mikmak Dec 19, 2019 om 17:36
8 Antwoorden / 1 Vragen

Ik maak mij druk omdat keuringsarts mij op 6 uur werk per dag  wil zetten Ik werkte 36 uur en werk nu 20 uur in mijn eigen (beetje aangepaste)  functie (41 dienstjaren) . Binnen bedrijf, iedereen blij, vinden geweldig dat ik 20 uur werk en teamleider wil mij niet kwijt.  J

Mijn medische klachten heeft niets te maken met ADHD, al hoewel…… Ik “voel” nu wat prikkels doen, als het filter “kapot” is.

Nu dan maar meer info

Ik had een aneurisma in mijn hoofd die knapte. (google op SAB)

tijger1
door tijger1 Dec 19, 2019 om 17:45
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dus u denkt dat dat verhaal over uw dochter veroorzaakt heeft dat u meer moet gaan werken?

Dat aneurisma zal verholpen zijn.

ma
door madam mikmak Dec 19, 2019 om 18:00
8 Antwoorden / 1 Vragen

Ja opgevuld met platina draden.

ma
door madam mikmak Dec 19, 2019 om 18:02
8 Antwoorden / 1 Vragen

Nee ik moet niet meer gaan werken, maar mijn afkeurings percentage???

ma
door madam mikmak Dec 19, 2019 om 18:04
8 Antwoorden / 1 Vragen

@ tijger Maar jij geageerd nu op vervolg info en niet op de vraag

ma
door madam mikmak Dec 19, 2019 om 18:19
8 Antwoorden / 1 Vragen

@ tiger, en als aneurisma verholpen is, is ook de NAH (niet aangeboren hersenbeschadiging) ook als sneeuw voor de zon verdwenen?

tijger1
door tijger1 - Dec 19, 2019 om 18:53
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@madammikmak

Geen idee of uw niet aangeboren afwijking verdwenen is, maar u klaagt toch over een aantekening in uw dossier van gegevens die uw dochter zelf verstrekt heeft?

En verder klaagt u over het meer moeten werken, dus minder percentage afgekeurd dan voorheen.

Dat zijn gegevens die u allemaal zelf verstrekt.

Dus wat heeft het een en ander met elkaar te maken?

ma
door madam mikmak Dec 19, 2019 om 19:56
8 Antwoorden / 1 Vragen

Dat jij vindt dat ik klaag is subjectief. Wat de 1 klagen vindt…. Als jij je bij de vraagstelling houdt (waar ik naar mijn menig niet klaag maar iets rationeel vraag), gaat het helemaal niet om meer moeten werken!

ma
door madam mikmak Dec 19, 2019 om 20:17
8 Antwoorden / 1 Vragen

@ tiger,
En jouw opmerking over niet aangeboren AFWIJKING is behoorlijk respectloos!

tijger1
door tijger1 Dec 19, 2019 om 20:29
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar dat hebt u nu toch na die gebarsten aneurisma?

U schrijft zelf dat u nu voelt wat prikkels doen nou het filter weg is

Wat heeft dat met respectloos te maken?

ma
door madam mikmak Dec 19, 2019 om 20:42
8 Antwoorden / 1 Vragen

Tja, omdat beschadiging toch anders overkomt dan afwijking. En dit is dus niet rationeel van mij.

aurora1
door aurora1 Dec 20, 2019 om 01:24
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Semantics? Het is toch hetzelfde? Niets respectloos aan dus. En klagen=klagen, daar is niets subjectiefs aan.

jo
door jorisw - Dec 19, 2019 om 19:42
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Waar heeft hij de informatie vandaan dat je dochter gediagnosticeerd is?

ma
door madam mikmak Dec 19, 2019 om 19:58
8 Antwoorden / 1 Vragen

Ze vond ons druk en ging daar op door bij mijn dochter. Zoals ik zei: Keuringsarts vroeg mijn dochter of haar ADHD gediagnostiseerd was, waarop zij eerlijk ja zei.

panter22
door panter22 Dec 19, 2019 om 20:10
6599 Antwoorden / Vragen

Je kunt je maar beter druk maken over het percentage dat je afgekeurd wordt. Mogelijk is het percentage beneden de 35% en dan zul je geen uitkering krijgen,

tijger1
door tijger1 - Dec 19, 2019 om 20:17
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar hebt u dan ook ADHD? En hebt u uw dossier dan kunnen inzien?

ma
door madam mikmak Dec 19, 2019 om 20:34
8 Antwoorden / 1 Vragen

Ik ben van 1957, toen bestond ADHD nog niet. :-) En nee, ik denk niet dat ik ADHD heb. En ja, keuringsarts was heel transparant, dochter kreeg een laptop voor haar neus waarop zij kon meekijken wat de arts in dossier tiepte.

tijger1
door tijger1 Dec 19, 2019 om 21:14
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Nee, toen werden die mode ziektes nog niet zo genoemd.

jo
door jorisw Dec 19, 2019 om 22:54
4340 Antwoorden / 1 Vragen

ADHD is geen modeziekte. Gelukkig weten we nu meer dan vroeger zodat we iets kunnen doen om het leven van mensen te verbeteren.

besseldekker
door besseldekker Dec 20, 2019 om 14:07
123 Antwoorden / 0 Vragen

In die link staat een vraagteken achter "modeziekte". Uit de broodtekst blijkt dat die term erop slaat dat velen wellicht te snel naar de (zelf)diagnose grijpen. Dat houdt niet in dat de ziekte zelf een mode is, en al helemaal niet dat die niet serieus te nemen valt.

tijger1
door tijger1 Dec 20, 2019 om 15:17
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ja hoor, die ziekte wordt super serieus genomen, behalve als ze een rijbewijs aanvragen, want dan kost het extra geld maar hebben ze nergens last van.

aurora1
door aurora1 Dec 21, 2019 om 01:59
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Ja @tijger1, en zo is het maar net: +10 dus...

Ta
door Tarzanhond - Dec 19, 2019 om 21:53
15 Antwoorden / 4 Vragen

IK denk gewoon dat dit is vermeld om de contex te zien van u sociale omgeving.
En ik weet natuurlijk niet wat u mankeert maar het kan zijn om vast te stellen of u hulp kan inroepen van naaste familie etc.
Let wel niet iedereen kan zomaar u dossier inzien en ik zal er verder geen drukte overmaken.
Zoals ik anderen ook al zeggen het kan heel goed in u voordeel werken.

besseldekker
door besseldekker Dec 20, 2019 om 14:09
123 Antwoorden / 0 Vragen

Dat lijkt me een verstandig standpunt. Misschien is het dienstig om nog eens naar het waarom van deze vermelding te informeren. Dat is stellig productiever dan metéén een klacht in te dienen — hetgeen altijd nog kan, mocht dat nodig blijken. Hopelijk niet!

gerbera
door gerbera - Dec 19, 2019 om 22:22
7358 Antwoorden / 14 Vragen

Het verhaal wordt nu heel anders, uw dochter heeft dit zelf vermeld en het is in het UWV rapport wat de arts heeft opgemaakt vermeld. En de bevindingen (dus niet medisch) worden in uw UWV dossier  opgenomen. Dit kan alles te maken hebben met de toestand waarin u zich thans bevindt en het UWV  kan bezien wat uw mogelijkheden zijn v.w.b. eventuele werkzaamheden.

jo
door jorisw Dec 19, 2019 om 22:55
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Precies, daarom vroeg ik ook waar de informatie vandaan komt. Alles draait om context.

Rhido
door Rhido - Dec 19, 2019 om 23:08
1 Antwoorden / Vragen

Ligt er aan of uw dochter misschien ook Autisme en in combinatie met ADHD gediagnotiseerd is of niet. Als dat misschien zo is surf dan op Autisme ADHD . In dat geval kunt u contact op gaan nemen met het Nederlands Vereniging Autisme (NVA) surf dan op contact

Misschien weten ze daar meer van af? Autisme is wel erfelijk misschien dat het een eventueel een rol kan spelen.

lo
door lovewinnie - Dec 20, 2019 om 07:35
1210 Antwoorden / 1 Vragen

In mijn dossier van uwv staat dat ik een zoon heb maar klasieke autisme, type 1 diabetes, astma etc etc en dochter met ass. Hun namen worden niet genoemt. Ondanks afgekeurd ben ik vooral voor zoon, fultime mantelzorger . Waarom zou dat een probleem zijn ?
Ik weet niet of u een uitkering krijgt ( ik wel, wga ) dan mogen ze alles van u weten. Medische achtergrond, thuis situatie etc. Het is ook van belang want het als bij mijn is het zo dat wnr ik weet niet werken er opnieuw taxi vervoer moet komen voor zijn, thuisverpleging en wijkverpleging etc etc. Nu neem ik deze zorgtaken allemaal , met liefde maar kost me ook heel veel pijn en energie aangezien ik zelf beperkt ben. Ze houden hier hij UWV wel rekening mee .

va
door vanlotjegetikt - Dec 20, 2019 om 10:32
809 Antwoorden / Vragen

Waarom altijd gelijk het negatieve denken (en uitspreken)
Dat het UWV het gehele plaatje wil weten is alleen maar in uw voordeel.
Veel druppels maken een emmer vol.
De info omtrent uw dochter maakt het beeld wat de keuringsarts moet weten compleet.
Wees blij dat uw klachten serieus worden genomen.
Het AVG verhaal wordt meer te onpas gebruikt dan te pas met alle negatieve gevolgen van dien.

1paul
door 1paul - Dec 20, 2019 om 11:32
3135 Antwoorden / 0 Vragen

u kunt verwijdering eisen uit uw dossier, doe dit schriftelijk of per mail, vraag om ontvangstbevestiging...

deexpert
door deexpert - Dec 20, 2019 om 11:40
104 Antwoorden / 2 Vragen

Mevrouw, Ga in bezwaar, volgens mij heeft u recht op een second opinion. Neem zelf het initiatief, en laat niet door UWV zo iemand aanwijzen. Zover ik weet zijn de kosten voor UWV.

Ach en wat in het dossier staat, daar kijkt straks niemand meer naar, maar het hoort niet.

Succes.

watertoren
door watertoren - Dec 20, 2019 om 14:50
30 Antwoorden / 21 Vragen

Het is het beste om een begeleider mee te nemen naar het UVW b.v van een vakbond die deze begeleiders heeft.
Het voor de beoordeling van u niet relevant dat u dochter ADHD heeft u word beoordeelt en niet uw dochter.
ik zou bezwaar maken dat het uit u dossier verwijderd wordt.

ma
door madam mikmak - Dec 20, 2019 om 15:26
8 Antwoorden / 1 Vragen

Hier en daar ontspoort het een beetje, door (verkeerde) aannames.

Mijn dochter was mijn mantelzorger na mijn hersenbloeding (SAB).

Zij kent mijn situatie het best en daarom nam ik haar mee.

Ik woon alleen. Zij woont samen in haar eigen huis, ze werkt en heeft geen autisme.

Zij is heel sociaal en empatisch.

Ik vroeg enkel, of haar ADHD in mijn dossier mag en wat haar ADHD met mijn te maken heeft?

(De relatie van mijn hersenbloeding met haar ADHD ontgaat mij namelijk).

En IK zie niet in deze vraag dat ik aan het klagen ben, maar nieuwsgierig ben of het mag en wat de toegevoegde waarde is van de vermelding.

Hoopte dat iemand mij de logica kon uitleggen?

gerbera
door gerbera Dec 20, 2019 om 15:55
7358 Antwoorden / 14 Vragen

De logica ontgaat mij ook maar op welke wijze is het in het dossier terecht gekomen is daar specifiek door de arts om gevraagd. Uw dochter had daar geen antwoordt op hoeven geven maar dat is achteraf. U kunt het best hiertegen bezwaar maken bij het UWV en hun dringend verzoeken dit uit het dossier te verwijderen. Het is een gegeven op basis van een uitspraak van uw dochter die door de arts niet onderbouwd kan zijn omdat die niet over de medische gegevens van uw dochter beschikt. Dus maak bezwaar en mocht dit niet helpen neem dan contact op met het juridisch loket in uw woonplaats.

va
door vanlotjegetikt Dec 20, 2019 om 16:00
809 Antwoorden / Vragen

edit

ma
door madam mikmak Dec 20, 2019 om 16:25
8 Antwoorden / 1 Vragen

@gerbera

Bezwaar is nog niet aan de orde. Ik heb nog geen beslissing van het UWV.

Het hield mij alleen “bezig”, het wie, hoe, wat, waarom.

Als de beslissing verband houdt met mijn dochters ADHD, en dat niet terecht is, ga ik zeker in beroep.

Juridisch loket is hopelijk niet nodig, tegen die tijd 1st eens kijken wat de vakbond voor mij kan doen.

gerbera
door gerbera Dec 20, 2019 om 16:32
7358 Antwoorden / 14 Vragen

De beslissing van het UWV kan alleen gebaseerd zijn op uw situatie. ADHD van uw dochter heeeft niets met de zaak te maken. Ik lees dat u lid een vakbond bent, hun hierover op voorhand om informatie vragen kan geen kwaad. Suc6

ma
door madam mikmak Dec 20, 2019 om 17:09
8 Antwoorden / 1 Vragen

@Gerbera,

Dank voor uw positieve bijdrage, Ik moet inderdaad niet alles zelf willen oplossen.

panter22
door panter22 - Dec 20, 2019 om 17:57
6599 Antwoorden / Vragen

Je kunt een klacht indienen als je vind dat de ADHD van je dochter niet in het dossier thuishoort en vragen dit te verwijderen.
Dat zal misschien niet zo gemakkelijk gaan, maar dan krijg je wel bericht hoe je het precies moet aanpakken.
https://www.uwv.nl/particulieren/klantenservice/klachten-bezwaar-beroep/ik-heb-een-klacht
Je moet zeker iemand meenemen naar het gesprek met de keuringsarts en ook met de eventuele volgende gesprekken. , Niet alleen omdat deze kan onthouden wat er gezegd wordt, maar ook om aanvullende info te verstrekken.
Hebben jullie het gesprek wel voorbereid.
Kijk eens hier:
https://samenveerkrachtig.nl/hulpwijzer/hoe-bereid-ik-me-voor-op-de-uwv-keuring/

mo
door mof - Dec 20, 2019 om 18:23
3619 Antwoorden / 3 Vragen

Dat uw dochter druk is, kan nooit leiden tot diagnose adhd. Daarvoor moeten specifieke testszijn afgenomen. Een arts mag dit niet zonder uw toestemming doen .
UWV mag dit dan vervolgens in uw dossiervermelden als dit van belang is in uw casus. Uw thuissituatie kan van invloed zijn op bijvoorbeeld arbeidsongeschiktheidsduur, en herstel mogelijkheden.

ma
door madam mikmak - Mar 14, 2020 om 19:36
8 Antwoorden / 1 Vragen

Update:

7 maand (^&^%5*&^&)&#) na indienen aanvraag, beslissing van UWV ontvangen.

Voor 44.5% “afgekeurd”.

Medisch rapport kan ik opvragen en die wordt dan per post opgestuurd. (Alles wat medisch is, wordt niet in “mijn UWV” geplaatst, maar moet via Postnl).

Mijn conclusie….. Postnl is betrouwbaarder dan “Mijn DigiD” *ROTFLMEO*

En om het nog idioter te maken…. Ik krijg via “mijn overheid” bericht van UWV dat ik mijn loonstrookjes moet opsturen…… Maar die kan ik niet uploaden naar het UWV, die moeten ook via postnl.

ro
door ron503 - Mar 15, 2020 om 09:20
1229 Antwoorden / 0 Vragen

U bent nu voor 44,5% afgekeurd en in werkuren komt dat neer op 16,02 uur. Feitelijk veranderd er niets aan uw situatie want u blijft 20 uur per week werken en niet de voorgestelde 5 keer 6 uur wat 30 uur zou zijn. Nadat het UWV het percentage van afkeuring bepaald heeft wordt de hoogte van de uitkering vast gesteld en dat kan niet zonder relevante inkomstengegevens dus dient u die in de vorm van loonstroken ook te verstrekken. Vertrouwelijke informatie wordt middels de post gedeeld en niet middels down en uploaden en dat juist in het kader van de privacyregels. Wat betreft het gesprek mag alles wat er gezegd wordt in het dossier opgenomen worden maar een arts mag enkel relevante vragen stellen die op uw situatie van toepassing zijn. Het komt veel vaker voor dat er meer informatie wordt gegeven zonder dat de arts daarom gevraagd heeft en kan uw dochter in het gesprek haar situatie aangehaald hebben om uw relaas geloofwaardiger te maken. Uw dochter heeft u tijdens uw ziek zijn verzorgd en zou daarbij ook verteld kunnen hebben dat zij zelf met ADHD gediagnostiseerd is. Voor de besluitvorming maakt dat geen verschil maar wordt wel aan het dossier tegevoegd als zijnde zijdelinkse informatie. U zal er nooit achterkomen wat bepaald heeft dat u nu voor 44,5% bent afgekeurd maar eigenlijk blijft u voor 20 uur werken en voor die 16,02 uur wordt een aanvullende uitkering verstrekt.