Sj
door Sjef van den Bersselaar Aug 7, 2020 om 14:17
Geldzaken & recht

Medicijnvermelding in Mijn CZ

Als ik bij mijn zorgverzekeraar CZ in mijn persoonlijke account inlog kan ik v.w.b. de medijnen niet altijd zien wélke medicijnen mij in rekening worden gebracht. Als ik daarover een vraag stel bij CZ zegt men dat dat is i.v.m. privacy. Ik heb aangegeven dat als ik inlog met mijn Digid met wachtwoord ik dan toch veilig al mijn gegevens moet kunnen zien en zeker gegevens van kosten die mij in rekening worden gebracht. Hun antwoord is dat dat technisch niet mogelijk is. Bij sommige medicijnen kan het dus wel en bij andere medicijnen weer niet.Men vertelde me dat als ik aan de balie kom en me legitimeer dat de baliemedewerkster dan wel even voor me kan kijken om welk medicijn het gaat. Dus ik thuis in een veilige 'Digid-omgeving' mag dat niet zien. Ik vind het maar erg vreemd!

Heeft iemand een soortgelijke ervaring?

8772 18 Rapporteer

zw
door zwemster1960 - Aug 7, 2020 om 14:29
8 Antwoorden / 3 Vragen

Ik heb precies hetzelfde meegemaakt en bij Zilveren Kruis verzekerd.

Ik kan nu zelfs mijn taxiritten niet meer controleren in mijn ZK, is technisch niet mogelijk wordt er dan gezegd.  Ik geloof er totaal niet in want technisch is alles mogelijk op ict gebied als je maar wilt.

Ca
door Catweazel Aug 10, 2020 om 18:35
9 Antwoorden / 2 Vragen

Hoezo, die worden toch ook betaald door de verzekeraar?. Zo komen ze van je af dan zeggen ze dit.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Aug 7, 2020 om 14:45
2047 Antwoorden / Vragen

Wilt u geloven dat ik totaal niet snap wat het probleem is. De zorgverzekeraar mag niet weten waarom u naar het ziekenhuis gaat?

Sj
door Sjef van den Bersselaar Aug 7, 2020 om 22:28
Antwoorden / 1 Vragen

Jammer dat u het niet snapt.

Ca
door Catweazel Aug 10, 2020 om 18:32
9 Antwoorden / 2 Vragen

Denk je nou echt dat de zorgverzekeraar dit niet weet die kosten moet betalen?

Henk De Zevende
door Henk De Zevende Aug 11, 2020 om 10:22
2047 Antwoorden / Vragen

Na herlezen zit ik zelf met de vraag of je nou je zorgverzekeraar nodig hebt om je te vertellen welke medicijnen je gehad hebt. Je hebt ze nota bene zelf opgehaald.

Sj
door Sjef van den Bersselaar Aug 12, 2020 om 12:52
Antwoorden / 1 Vragen

@Henkdezevende. Natuurlijk weet ik wel welke medicijnen ik heb opgehaald. Het gaat mij om het principe: Waarom wordt het ene medicijn wél met naam genoemd en waarom het andere niet?

Henk De Zevende
door Henk De Zevende Aug 14, 2020 om 11:22
2047 Antwoorden / Vragen

Ah, principes. Altijd leuk voor een discussie als je niets beters te doen hebt.

Sj
door Sjef van den Bersselaar Aug 14, 2020 om 12:43
Antwoorden / 1 Vragen

@Henkdezevende. In principe heb je gelijk.

ma
door malty - Aug 7, 2020 om 15:13
1112 Antwoorden / 1 Vragen

U kunt bij de apotheek vragen of ze voor u een overzicht van de geleverde medicijnen uitprinten met daarbij de kosten die bij de verzekeraar gedeclareerd zijn.

Sj
door Sjef van den Bersselaar Aug 7, 2020 om 22:23
Antwoorden / 1 Vragen

Dat geloof ik direct. Maar waarom wordt bij CZ in Mijn CZ de ene keer wél het medicijn met naam genoemd en de andere keer niet. Alleen als ik bij CZ aan de balie kom willen ze wél vertellen welke medicijnen ik gehad heb.

panter22
door panter22 Aug 8, 2020 om 09:01
6599 Antwoorden / Vragen

Je weet toch zelf wel welke medicijnen je opgehaald hebt bij de apotheek.

Voor de prijzen en vergoedingen: https://www.medicijnkosten.nl/

Sj
door Sjef van den Bersselaar Aug 8, 2020 om 12:22
Antwoorden / 1 Vragen

Ja, dat klopt inderdaad. Maar het gaat mij om het principe. Waarom wordt het ene medicijn wel vermeld en het andere niet?

panter22
door panter22 - Aug 7, 2020 om 15:28
6599 Antwoorden / Vragen

Bedoel je dat je een eigen bijdrage voor bepaalde medicijnen moet betalen. En daar wil je een overzicht van hebben voor belastingaftrek van ziektekosten?

Sj
door Sjef van den Bersselaar Aug 7, 2020 om 22:29
Antwoorden / 1 Vragen

Nee hoor, dat bedoel ik niet. Het gaat mij om het principe. Waarom mag ik in Mijn CZ niet altijd zien om welke medicijnen het gaat die mij in rekening worden gebracht.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Aug 7, 2020 om 15:29
16835 Antwoorden / 202 Vragen

Zoals ook @MALTY al aangeeft is DE WEG om datgene te weten te komen dat u wenst: naar uw apotheek gaan en navraag doen. Men kan u daar een compleet overzicht verstrekken en ook aangeven welke geneesmiddelen wel of niet preferent zijn.

CZ zal ongetwijfels, net als ook mijn verzekeraar via hun website aangeven welke medicijnen preferent zijn en dus volledig worden betaald vanuit de basisverzekering.

Toch is naar mijn mening de reactie van CZ wel merkwaardig en is het m.i wel de moeite waard om deze kwestie voor te leggen bij info@skgz.nl, niet als geschil maar als vraag.

(Ik heb zelf de al genoemde ervaring met opvragen bij de apotheek en vervolgens ook contact te hebben met mijn zorgverzekeraar. Mijn ontdekking daarbij was dat volgens mijn apotheker een Irbesetan middel dat ik benut wel preferent zou zijn maar bij navraag dat uitsluiten bij mijn verzekeraar goldt voor een versie met een extra middel dus frappant, een duurder middel - de laatste keer is het echter niet ook bij mij deels in rekening gebracht ).

tijger1
door tijger1 Aug 7, 2020 om 15:33
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Heeft niets met preferent te maken.

heremietkreeft
door heremietkreeft Aug 7, 2020 om 15:36
16835 Antwoorden / 202 Vragen

@TIJGER1n, wel of niet zelf moeten betalen heeft alles te maken met wel of niet preferent en/of voorgeschreven op medisch advies en/of wel of niet vallen binnen eigen bijdrage of eigen risico! Dat u dat niet weet verrast mij(?).

panter22
door panter22 Aug 7, 2020 om 16:01
6599 Antwoorden / Vragen

Je krijgt toch een rekening van de ziektekostenverzekeraar. Alle medicijnen moet je zelf betalen. Je hebt ze toch nodig, de ene keer betaal je meer voor dezelfde medicijnen dan de andere keer. Het helpt je niet om je daar druk over te maken. Je moet gewoon betalen.

tijger1
door tijger1 Aug 8, 2020 om 09:40
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@heremietkreeft

Het gaat de Ts er helemaal niet om wat hij ZELF eventueel zou moeten betalen. Het gaat hem er gewoon om dat hij wil weten wat de medicijnen kosten die hij gebruikt en hoe die medicijnen heten.

Niet of ze onder het eigen risico vallen, of onder een eigen bijdrage, of preferent, of wat dan ook.

lottesanne
door lottesanne Aug 11, 2020 om 11:27
438 Antwoorden / 47 Vragen

De overheid wil graag dat je zelf je ziektekosten in de gaten houdt. Dus is het logisch dat TS de kosten van AL zijn medicijnen kan inzien, of de eigen bijdrage of het eigen risico nu wel of niet is verbruikt. Als CZ dit niet via MijnCZ wil laten tonen, wordt het hoog tijd voor een andere ziektekostenverzekeraar. Bij Ditzo worden de kosten van alle medicijnen in een overzicht getoond, ook als het eigen risico is verbruikt.

heremietkreeft
door heremietkreeft Aug 11, 2020 om 22:32
16835 Antwoorden / 202 Vragen

Vandaar mijn advies :  info@skgz.nl waar Ts.al opheeft gereageerd. En als ook al aangegeven door ook anderen: er zijn ook meer/andere  verzekeraars waar dit geen enkel probleem is. Dus niet alleen bij Ditzo.

tijger1
door tijger1 - Aug 7, 2020 om 15:30
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dan maar volgend jaar overstappen naar Anderzorg. Daar staat alles gespecificeerd met naam en toenaam.

va
door vanlotjegetikt - Aug 7, 2020 om 16:02
809 Antwoorden / Vragen

Ik kan gewoon in mijn gegevens zien welke medicatie erdoor de apotheker is geleverd. Vind dit beetje een vreemd verhaal, niet kunnen zien wat de apotheker geleverd heeft. Zou om deze reden al een andere verzekeraar zoeken

rj
door rjw Aug 7, 2020 om 20:26
3260 Antwoorden / 5 Vragen

Misschien geeft de apotheker niet alle details door?

va
door vanlotjegetikt Aug 7, 2020 om 20:37
809 Antwoorden / Vragen

GVS is duidelijk. En alles gaat geautomatiseerd. Zelfs in de oude ZF tijd kon een verzekerde zien wat er werd voorgeschreven, want dat werd altijd gecommuniceerd. Soms alleen op stofnaam.

Sj
door Sjef van den Bersselaar Aug 7, 2020 om 22:26
Antwoorden / 1 Vragen

De apotheker geeft wél alle details door. Want CZ zegt dat als ik aan de balie kom ze het wél willen vertellen welke medicijnen ik heb gehad en die niet met naam genoemd worden in Mijn CZ.

panter22
door panter22 Aug 8, 2020 om 16:55
6599 Antwoorden / Vragen

Als je inlogt met je digid dan staat er medicijnkosten en een totaalbedrag.
Als je op medicijnkosten drukt, komt er dan geen specificatie te voorschijn?

Sj
door Sjef van den Bersselaar Aug 8, 2020 om 17:40
Antwoorden / 1 Vragen

@PANTER22  Ja, er komt wel een specificatie tevoorschijn. Maar daarin wordt de ene keer wél de naam van het medicijn genoemd en de andere keer niet.

panter22
door panter22 Aug 8, 2020 om 19:23
6599 Antwoorden / Vragen

Ik heb ook een ziektekostenverzekering uit de Achmea groep. En zo te lezen is dat hetzelfde programma. De medicijnen staan keurig vermeld in de specificatie met de prijs er bij en of het van je eigen risico afgaat. Alleen de datum is niet gelijk aan de datum waarop je het medicijn bij de apotheek haalt. Bedoel je dat misschien?

Sj
door Sjef van den Bersselaar Aug 9, 2020 om 11:10
Antwoorden / 1 Vragen

@panter22 nee, dat bedoel ik niet. Het gaat er mij om waarom op de specificatie naast de bedragen per medicijn de ene keer wél de naam van het medicijn vermeld wordt en de andere keer niet. In plaats van de naam van het medicijn staat er dan niets.

panter22
door panter22 Aug 9, 2020 om 17:50
6599 Antwoorden / Vragen

Zijn dat geen afhandelingskosten van de apotheker waar geen omschrijving bij staat.

Sj
door Sjef van den Bersselaar Aug 10, 2020 om 12:04
Antwoorden / 1 Vragen

@Panter22 Nee hoor, het zijn geen afhandelingskosten.

panter22
door panter22 Aug 10, 2020 om 13:56
6599 Antwoorden / Vragen

Dan snap ik er helemaal niets meer van.
Je krijgt medicijnen voorgeschreven. De (stof)naam staat op de verpakking. Dat kan niet missen.
En als de €385 eigen risico nog niet betaald is, dan krijg je een rekening voor de medicijnen.
Is je eigen risico opgemaakt, dan doet het er toch niet meer toe.

Of het moet gaan om een medicijn die niet door de zorgverzekering wordt vergoed. Die staat niet op het overzicht, want die betaal je aan de apotheek.

Sj
door Sjef van den Bersselaar Aug 12, 2020 om 12:54
Antwoorden / 1 Vragen

@Panter22   Het gaat mij om het principe. Waarom wordt het ene medicijn wél met naam door CZ vermeld en het andere niet.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Aug 7, 2020 om 16:30
16835 Antwoorden / 202 Vragen

Toch ook maar even hier: de pereferentie lijst op de site van CZ: https://www.cz.nl/-/media/actueel/voorwaarden/lijst-voorkeursgeneesmiddelen.pdf  en https://www.cz.nl/service-en-contact/wat-is-het-voorkeursbeleid  (Ook ter kennisname aan @TIJGER1)

Sj
door Sjef van den Bersselaar Aug 7, 2020 om 22:34
Antwoorden / 1 Vragen

Het gaat mij niet om preferent of niet preferent. Ik zou graag in Mijn CZ alle medicijnen willen zien die bij mij in rekening worden gebracht.

heremietkreeft
door heremietkreeft Aug 8, 2020 om 09:28
16835 Antwoorden / 202 Vragen

 Zie de door @MALTY gegeven reactie m.b.t. het kunnen nazien in 'mijn berichten' hetgeen ik overigens ook kan bij mijn zorgverzekeraar. Omdat ik er m.b.t. één medicijn geen duidelijkheid over kreeg, verschillende info van zijde zorgverzekeraar en zijde apotheker heb ik nader overleg gepleegd met de apotheker om e.e.a verklaard te krijgen.

Helder en als al gezegd zou CZ dat ook moeten kunnen. Aangegeven is dat uw apothker u daar ook over kan onformeren. Bovendien is waar u zelf voor betaalt wel degelijk uit de preferentielijst af te leiden.

Ik gaf u al de tip om de Geschillencie. te benaderen en nu voor info: http://www.skgz.nl en e-mail adres info@skgz.nl

tijger1
door tijger1 Aug 8, 2020 om 09:42
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Man, houd op over dat preferent. Heeft er niets mee van doen.

heremietkreeft
door heremietkreeft Aug 8, 2020 om 10:07
16835 Antwoorden / 202 Vragen

@T1, hoe vervelend het ook kennelijk voor u is, ik reageerde op basis van eigen recente ervaring m.b.t. medicijnkosten. (N.a.v. van mijn ziektekostenverzekeraar ontvangen 'bijbetaling nota'waar ik het mee oneens was. Helaas, EIGEN ERVARING, redelijk recent.

Sj
door Sjef van den Bersselaar Aug 8, 2020 om 17:43
Antwoorden / 1 Vragen

@Hermietkreeft. Ik heb een mail gestuurd naar info@skgz.nl. Bedankt voor de tip.

heremietkreeft
door heremietkreeft Aug 9, 2020 om 10:44
16835 Antwoorden / 202 Vragen

Graag gedaan!

ma
door malty - Aug 7, 2020 om 16:35
1112 Antwoorden / 1 Vragen

Kennelijk kijkt u op de verkeerde plaats bij mijn CZ.
Bij zorgkosten staat geen specificatie maar als u naar Mijn berichten gaat staan daar afhandeling rekeningen en in de bijlage van die rekeningen ziet u waar de rekening betrekking op heeft,

Sj
door Sjef van den Bersselaar Aug 7, 2020 om 22:44
Antwoorden / 1 Vragen

Dat is dus niet waar. CZ geeft zelf toe dat ze in de brief die ik krijg niet alle medicijnen vermeld staan omdat de brief in verkeerde handen kan vallen als de postbode het bijvoorbeeld in de verkeerde brievenbus stopt.
Maar dat ik niet alle medicijnen kan zien in Mijn CZ waar ik toch heel persoonlijk inlog met DigiD blijft heel vreemd. Alleen als ik aan de balie kom en me legitimeer zeggen ze het wél. Dus op dat moment kan een medewerker wél in mijn privé-gegevens kijken en ik kan dat thuis via Mijn CZ niet. Dat is toch vreemd!

ma
door malty Aug 8, 2020 om 08:22
1112 Antwoorden / 1 Vragen

Dan maar overgaan op digitale post, krijgt u telkens een bijlage met info van het medicijn.

Makkelijker kan niet, zit meteen een link bij om met iDeal te betalen.

va
door vanlotjegetikt Aug 8, 2020 om 09:49
809 Antwoorden / Vragen

DSW stuurt wel over de post en digitaal dat er Zorgkosten zijn gedeclareerd maar nooit inhoudelijk. Daarvoor moet je inloggen.

Sj
door Sjef van den Bersselaar Aug 9, 2020 om 11:15
Antwoorden / 1 Vragen

@vanlotjegetikt Bij CZ is het dus zo dat ook als ik ben ingelogd naast de bedragen van de medicijnen die mij in rekening worden gebracht niet in alle gevallen de namen van de medicijnen worden vermeld.

va
door vanlotjegetikt - Aug 8, 2020 om 09:28
809 Antwoorden / Vragen

Ik zou graag van CZ zelf hier een antwoord op willen zien.

heremietkreeft
door heremietkreeft Aug 8, 2020 om 10:05
16835 Antwoorden / 202 Vragen

Maar als CZ dat niet geeft dan info@sgkz.nl alsn ultieme mogelijkheid. (Als aan Ts gegeven tip)

va
door vanlotjegetikt Aug 8, 2020 om 10:50
809 Antwoorden / Vragen

Laat ik het anders formuleren
Lijkt mij stug dat een verzekerde niet bij zijn/haar eigen gegevens kan.

Sj
door Sjef van den Bersselaar Aug 8, 2020 om 17:50
Antwoorden / 1 Vragen

@Vanlotjegetikt  Ik heb het anwoord van CZ in mijn vraag al weergegeven.

wo
door wordclock - Aug 8, 2020 om 18:47
1 Antwoorden / Vragen

Het is CZ die niet mag zien welke medicijnen u gebruikt. Daarom kunnen ze het ook niet aan u laten zien.
Als een verzekeraar zou weten wat u precies mankeert dan zouden ze u kunnen weigeren bij een aanvullende verzekering bijvoorbeeld.

Sj
door Sjef van den Bersselaar Aug 10, 2020 om 12:03
Antwoorden / 1 Vragen

@Wordclock. Dan blijft het vreemd dat CZ zegt dat ze het mij wél willen vertellen als ik aan de balie kom.

lottesanne
door lottesanne Aug 11, 2020 om 11:29
438 Antwoorden / 47 Vragen

Onzin, natuurlijk weet CZ welke medicijnen TS verbruikt. Zij moeten de medicijnen immers betalen. Of betaalt u ook blind allerlei bedragen aan een bedrijf.

gerbera
door gerbera - Aug 9, 2020 om 10:39
7360 Antwoorden / 14 Vragen

Het zou kunnen dat uw apotheek een zgn IDEA contract heeft met CZ. Dit betekend dat de apotheek zelf de inkoop van een bepaald medicijn doet waarvoor deze, ongeacht de inkoopsprijs, een vaste vergoeding krijgt van CZ. De apotheker zal dan het medicijn zo goedkoop mogelijk inkopen en dit onder de noemer van IDEA (zal wel een code voor zijn) aan CZ door geven. Dat kan dus de reden zijn dat een bepaald medicijn niet als naam vermeld staat, immers de zorgverzekeraar hoeft niet te weten welke kwalen u zoal heeft. Denk ook dat dit bedoeld wordt onder de opmerking "privacy", maar u kunt dus altijd een medicijnlijst opvragen bij de apotheek en deze u ook kan vertellen om welk medicijn het gaat en op welke datum dat is afgegeven. In geval de apotheker, door CZ, gebonden is aan een vaste fabrikant en of merk zal dit medicijn wel op de lijst vermeld staan.

Sj
door Sjef van den Bersselaar Aug 10, 2020 om 11:59
Antwoorden / 1 Vragen

@GERBERA. Dan blijft het vreemd dat CZ zegt dat als ik aan de balie kom en me legitimeer ze wél zillen zeggen om welk medicijn het gaat.

heremietkreeft
door heremietkreeft Aug 11, 2020 om 17:17
16835 Antwoorden / 202 Vragen

i.d.d.is dit uiterst merkwaardig.

Thecla58
door Thecla58 - Aug 10, 2020 om 11:41
854 Antwoorden / 3 Vragen

Ik ben ook verzekerd bij CZ en als ik, via mijn CZ, mijn zorgkosten bekijk die ik bij de apotheek heb (gehad) en ik klik op het pijltje krijg ik een uitklapmenu met daarin in keurig de naam (zelfs de dosering) van het medicijn dat, geheel of gedeeltelijk, vergoed is.

Lijkt me sterk dat dat bij jou anders zou zijn.

Sj
door Sjef van den Bersselaar Aug 10, 2020 om 11:57
Antwoorden / 1 Vragen

@THECLAS 58  Dat is bij mij echt anders. Ik ben er nu achter dat CZ de naam van bepaalde medicijnsoorten NIET in de specificatie vermeld. Men zegt dat dat om privacyredenen is. Vreemd toch dat een patient zelf dat niet mag zien in zijn specificatie!!

rinuszwam
door rinuszwam - Aug 10, 2020 om 11:58
19 Antwoorden / 3 Vragen

Hetzelfde ervaar ik ook al jaren , verzekering bij Ditzo , medycijnen en daarvan je eigen bijdrage wordt niet vermeld om welke medycijnen het gaat , eindeloos aan het zoeken op de site van Ditzo , kom er niet achter !! moet dan weer gaan bellen hetgeen mij nog meer met kosten wordt opgezadeld !!   Het huidige systeem deugd niet , het is alleen maar bedoeld om zoveel mogelijk winst te maken , ten kosten van de verzekerden !

Sj
door Sjef van den Bersselaar Aug 10, 2020 om 12:01
Antwoorden / 1 Vragen

Ha, fijn dat ik dus niet de enige ben. Toch te gek dat de patient zelf niet mag zien welk medicijn hem in rekening wordt gebracht!

lottesanne
door lottesanne Aug 11, 2020 om 11:30
438 Antwoorden / 47 Vragen

Bij Ditzo kun je heel duidelijk de specificaties van de medicijnen terugvinden.

mo
door mof - Aug 10, 2020 om 12:09
3619 Antwoorden / 3 Vragen

Is het ook. Vreemd. De ziektekostenverzekeraars verdienen miljoenen (ik heb het dan inderdaad over de winst die die bedrijven maken)over de rug van consumenten die geen transparantie in de kosten kunnen krijgen. Niet vooraf (wat kost een bepaalde behandeling) of achteraf, zoals bij u. Hetis algemeen bekend dat er heel wat zaken worden gefactureerd waar je zeker vraagtekens bij kunt zetten. Het ziektekostensysteem zoals nu in NL geldt is ziek. Alleen al het feit dat ik slechts via internet een verzekering kan afsluiten, terwijl ik bij wet verplicht verzekerd moet zijn. En dan slechts bij een private aanbieder. Als de wet verplicht verzekerd te zijn zou de staat zelf een verzekering moeten aanbieden. Anders dan bij een auto, waar je de keus hebt die aan te schaffen, heb je dit bij hier niet. Je leeft dus moet je verzekerd zijn.

Du
door Duc7 - Aug 10, 2020 om 13:04
35 Antwoorden / Vragen

Ik kan bij mijn zorgverzekeraar wel zien om welke medicatie het gaat als ik inlog op mijn pagina. Menzis laat dus wel zien waarvoor. Alles wat gedeclareerd is tot nu toe kan ik precies zien waarvoor en wat het is.

Sj
door Sjef van den Bersselaar Aug 10, 2020 om 16:10
Antwoorden / 1 Vragen

DUC7.  Dank je voor je reactie. Ik denk dat ik weet waar het aan licht. Volgens mij worden sommige medicijnen (wegens hun aard) NIET vermeld.

frits
door frits - Aug 10, 2020 om 16:54
146 Antwoorden / 5 Vragen

Snap ik niet, als ik inlog bij mijn account staat op mijn rekeningen  alles vermeld, de naam en merk van het medicijn, het aantal en de prijs.
Ik ben verzekerd bij Just dit is de Inernetverzekering van CZ en krijg de rekening via CZ, alles perfect ook de service.
Doe toch iets fout!

Sj
door Sjef van den Bersselaar Aug 10, 2020 om 16:59
Antwoorden / 1 Vragen

@Frits. Ik denk dat het iets te maken heeft met de aard van het medicijn. (Privacy).

va
door vanlotjegetikt Aug 12, 2020 om 13:05
809 Antwoorden / Vragen

Medicijnen zijn altijd prive.Soms staat alleen de stofnaam vermeld wat met enig zoekwerk ter herleiden is.
Misschien deze vraag niet aan de telefoon stellen maar digitaal.
Enig logisch antwoord wat ik mij kan bedenken is dat Ts de partnergegevens niet kan zien.
Maar dat is meer polistechnisch mbt betaling polishouder en meeverzekerden

Ro
door RoffelPantoffel - Aug 14, 2020 om 11:33
3 Antwoorden / 1 Vragen

Ik zie dat hierboven onduidelijkheid is over de uitspraak 'technisch niet mogelijk'.

Dit betekent niet dat het 'niet mogelijk' is, maar dat het qua functionaliteit niet gebouwd is en (hoogstwaarschijnlijk) niet binnen nu en een aanzienbare tijd gebouwd gaat worden. Een veel voorkomende uitspraak in de IT.

Gewoon het advies opvolgen dus van de klantenservice of overstappen naar een partij die het eventueel wel aanbied.