rj
door rjw Jan 9, 2011 om 10:59
Geldzaken & recht

Mijn Pensioen Overzicht

Is het al iemand gelukt om toegang te krijgen tot www.mijnpensioenoverzicht.nl? Op deze site zou alle pensioen en AOW informatie beschikbaar moeten zijn.

Ik heb het zelfs afgelopen nacht geprobeerd, maar krijg steeds een melding dat het te druk was.

Het lijkt mij stug dat iedere Nederlander op zaterdagnacht zijn pensioenoverzicht aan het bekijken is....

1539 8 Rapporteer

mastag
door mastag - Jan 9, 2011 om 11:10
955 Antwoorden / 19 Vragen

Ja hoor lukte mij gisteravond ook gewoon, alhoewel ik het beter niet had kunnen zien.
Wat ik jammer vind is dat er wel fondsen bijstaan maar niet de (oude) werkgevers. Ik heb in het verleden weleens van baan gewisseld en weet dus niet of dat er bijstaat. Eigenlijk is het sowieso slecht te achterhalen want twee van mijn werkgevers uit jaren 80-90 zijn er niet meer. Hoe kom je daar dan weer achter?
De iste meldde mij ook dagenlang dat het te druk was, dus blijf proberen.

Mastag

melati
door melati - Jan 9, 2011 om 11:20
76 Antwoorden / 12 Vragen

Ook mij is het gisteravond zo tussen 9 en 10 uur gelukt om er op te komen en niets geen vertraging op de site. Ging zelfs zeer snel.

Ik heb jaren parttime gewerkt, dus werd van de resultaten niet vrolijk, maar had ook niet veel meer verwacht. Toch fijn dat je nu een beetje kunt zien waar je eerdaags aan toe bent.

Succes ermee.

valerius-2
door valerius-2 - Jan 9, 2011 om 13:04
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Als u in een pensioen zit dan krijgt u toch elk jaar een overzicht wat er is betaald en waar u dan recht op zou hebben. Dat heb ik altijd gehad voordat ik met pensioen ging, Ik kon toen goed zien wat ik al die jaren en wie er betaald was, Kwam aardig uit.
Ik heb n.l 3 verschillende pensioenen waarvan AOW de makkelijkse en het hoogste is.

diumenge
door diumenge - Jan 9, 2011 om 13:07
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Wis je geschiedenis van je browser eens, of druk op F5 als je die melding krijgt. Ik kon op de dag dat de site de lucht inging al inloggen (zij het wat traag). Dus inloggen zou nu wel moeten lukken, wellicht geeft de browser een eerdere melding nog steeds door.

birdies
door birdies - Jan 9, 2011 om 13:18
6104 Antwoorden / 31 Vragen

......Is het al iemand gelukt om toegang te krijgen tot www.mijnpensioenoverzicht.nl?......

Ja, de 1e de beste dag al. Probeer eens met F5 de pagina te vernieuwen.

pj
door pjvl - Jan 10, 2011 om 14:47
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik had er ook steeds problemen mee. Mij is het uiteindelijk gelukt om in te loggen op mijnpensioenoverzicht via www.kanikmetpensioen.nl.

ma
door martinbnl - Jan 10, 2011 om 15:15
3 Antwoorden / 0 Vragen

Ja het is gelukt, maar ben niet tevreden met het overzicht.
Vorige week kreeg ik nog een overzicht per post thuis van één pensioenfonds wat NIET in het totaal overzicht van mij te vinden is.
Ergo, er zitten nog haperingen in voorlopig.
Ga bij het betreffende pensioenfonds dus maar eens vragen waar het lek zit

rj
door rjw - Jan 10, 2011 om 15:40
3247 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=birdies schreef op zondag 9 jan 2011, 13:18]......Is het al iemand gelukt om toegang te krijgen tot www.mijnpensioenoverzicht.nl?......

Ja, de 1e de beste dag al. Probeer eens met F5 de pagina te vernieuwen.

Maakte niet uit. Heb ook verschillende PC's en verschillende browsers gebruikt.