door eyesonly 16 nov. 2004 om 10:58
Geldzaken & recht

Mirale

Enige tijd geleden is mijn moeder lid geworden van deze maatschappij. Maar nu wil ze graag haar lidmaatschap opzeggen hoe moeten wij dat doen. Want er staan een nummer op de rekening die je moet bellen maar als je de verpakking openmaakt mag je hem niet meer terugsturen. Wat nu?

3323 12 Rapporteer

Deze vraag is gesloten. De vraag kan niet meer worden beantwoord.

ve
door verwijderd - 16 nov. 2004 om 11:16
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo eyesonly,


Vele mensen kampen met problemen met dit soort firma's. Lees de volgende antwoorden maar eens.


http://kassa.vara.nl/portal?_scr=cons_question&qid=34400&cat=658


Selekteren met de linker muisknop, ctrl-c (knippen) en in de adresbalk ctrl-v (plakken)


suc6, Freya

ve
door verwijderd - 16 nov. 2004 om 11:20
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo eyesonly, zou u wat meer gegevens willen verstrekken over deze maatschappij. Ik kan er nergens iets over vinden maar b.v. wel over Miriale. Dus als u aangeeft wat ze doen, of verkopen kan ik u misschien helpen. Groeten - PML

ve
door verwijderd - 16 nov. 2004 om 11:23
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Nou mijn moeder is dus lid geworden van mirale. Zo dat ze eens in de zoveel tijd een setje lingerie thuisgestuurt zou krijgen. Maar nu blijken ze alleen maar slipjes te sturen en als je er een bh-tje bij wilt, is dat onbeschoft duur. Nu willen we het abonnement bij hun opzeggen maar dat gaat nog al moeilijk. Verder gaat het om het bedrijf Mirale International. Een merk van de PROVEA groep.

ve
door verwijderd - 16 nov. 2004 om 11:29
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dit is wel heel makkelijk punten verdienen :-)

ve
door verwijderd - 16 nov. 2004 om 11:41
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

@ eyesonly - ik ga op onderzoek uit.


@ freya - sssssst niets tegen Cats zeggen :-)

ve
door verwijderd - 16 nov. 2004 om 11:46
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

hallo eyesonly,


het adres van miriale / tono :
miriale tono
postbus 43
3640 AA Mijdrecht
tel: 0297 - 282373


succes en groeten tuinfreak

ve
door verwijderd - 16 nov. 2004 om 11:49
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Tja, ik volg dit soort punten met argusogen, hopelijk wordt de redactie nog eens wakker/of alerter. Maar zo krijg ik ze zelf ook wel eens.

ve
door verwijderd - 16 nov. 2004 om 12:02
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

eyesonly, In aanvulling wat tuinfreak al meldde: Het is een onderdeel van het schimmige Zwitserse bedrijf Provea, Route de Dragons 9, CH-1033 Cheseaux sur Lausanne. Het beste kunt u ze schriftelijk met ontvangstbevestiging laten weten verdere zendingen niet meer op prijs te stellen. Als, na betaling van de laatste zending na uw opzegging, er desondanks nog zendingen komen deze gewoon weigeren of terugsturen en laat u dan vooral niet intimideren door aanmaningen, herinneringen of wat dan ook.


Succes - PML


@ freya - paar puntjes nu mag toch wel ?

ve
door verwijderd - 16 nov. 2004 om 12:08
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hi Cats, op deze manier schieten de goede bedoelingen van de redactie inderdaad hun doel voorbij maar wie weet er een goedwerkend alternatief ? Ik denk dat aan de vragenstellers goed duidelijk gemaakt moet worden wat de bedoeling is en b.v. na het aanklikken van de knop 'beste antwoord' dit nog eens kort wordt herhaald en om bevestiging wordt gevraagd. Voor een beetje IT-er makkelijk in te bouwen.

ve
door verwijderd - 16 nov. 2004 om 12:21
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Paul, ik heb bij een ander antwoord (ik kan niet meer zo gauw terugvinden waar het was) al eens gesproken over 10 punten antwoord i.p.v. beste antwoord, ook met de redactie over gehad. Heb je dat item ook gelezen enige dagen geleden? Oorzaak van de fout is, dat mensen denken, wanneer ze op beste antwoord klikken, ze denken, dat de redactie/ of het systeem, het beste antwoord laat zien. Maar je antwoord aan deze vragenstelster maakt alles weer goed!

ve
door verwijderd - 16 nov. 2004 om 14:03
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dag tuinfreak,


Weet jij toevallig of dit hetzelfde bedrijf is als patricia holland? Vriendelijke groet, Ton.

ve
door verwijderd - 16 nov. 2004 om 14:17
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

@ Ton, Bij een andere topic stond het tfnr van de klantenservice van patricia holland


0900 4564564


maar misschien heb je dat zelf ook gelezen en dan sla je dit bericht maar over :-)  groeten - Paul

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

mi
minordrempel - 16 okt. 2017 om 12:20
Computers & telefonie

Bepaalde sites bij Leopard 10.5.8 niet meer te openen!

Bij Marktplaats kan ik niet meer inloggen. Gemeld bij Marktplaats dan is de besturing te "oud". Ik neem aan dat er velen zijn met een apple imac met leopard. Dit openen via Safari 5.0.6. Ook bij kpn gaat niet meer krijgt men hetzelfde antwoordt. Browser te oud. Ik kan bij mijn imac niet naar een hogere versie van Safari of Firefox. Het is ergerlijk! Kiest men tweedehands gaat alles feilloos! Kun j ... Lees meer

di
diversion - 19 okt. 2017 om 07:56
Computers & telefonie

Firefox probeert voortdurend oude sessie te herstellen

Sinds vorige week merk ik bij het opstarten van de computer en openen van Firefox dat deze voortdurend probeert om de vorige sessie te herstellen, wat dan niet lukt, of dat deze automatisch naar de laatst geopende pagina springt en niet naar de startpagina. Ik heb onder "Opties" bij "Als Firefox start" gewoon "Uw startpagina tonen" ingesteld, dus hij zou dat niet moeten doen. Ik sluit ook Firefox ... Lees meer

BP
BPFR - 19 okt. 2017 om 20:48
Winkels & webshops

Klacht over Bol.com en BATE BVBA

Onze dochter zag een camera voor een bedrag van € 65,00 (adviesprijs € 88,95) op de website van Bol.com. Met de door haar bij elkaar verzamelde verjaardag centjes had ze precies genoeg om deze camera te kunnen kopen. Bij ontvangst van de camera hebben wij de factuur direct betaald. Bij een controle achteraf bleek de factuur echter voor een bedrag te zijn van € 88,95 in plaats van de € 65,00. Er ... Lees meer