Mi
door Mister1 Jun 18, 2018 om 19:19
Geldzaken & recht
Moet ik een product uit een abonnement wat ik niet wil behouden

Moet ik een product uit een abonnement wat ik niet wil behouden

Ik ben geabonneert op de allernieuwste zegels van collectclub dit werdt mij te duur en ik heb het stop gezet dit kan pas na 1 maand en gebeurdt dus in juli 2018, maar zei schrijven dat ik de reeds geleverde zending met een zichttermijn van 14 dagen moet betalen en behouden terwijl er in de bijgeleverde brief staat dat ik de zending of delen van de zending retour kan sturen mocht hij tegenvallen.

Wie kan mij vertellen wat klopt ??  er is geen betalings achterstand of wat voor negatieve betaling dan ook , ik heb deze levering waar dit overgaat zaterdag 16-06-2018 ontvangen en ik heb dus een zicht termijn van 14 dagen


Graag hulp
grt Rien

2065 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

panter22
door panter22 - Jun 18, 2018 om 19:26
6599 Antwoorden / Vragen
0

Hoe lang ben je al lid van die club?

Hoe kan ik mijn abonnement bij CollectClub opzeggen?
Een abonnement op CollectClub heeft een looptijd van 1 januari tot en met 31 december en wordt stilzwijgend verlengd.
U kunt uw abonnement opzeggen via telefoonnummer 088-8689900 of stuur een ondertekende brief naar: 
 
PostNL CollectClub 
Postbus 99170 
4800 NA Breda
 
Uw abonnement wordt dan na 1 maand stopgezet.
https://www.postnl.nl/klantenservice/vragen/overig/hoe-kan-ik-mijn-abonnement-bij-collectclub-opzeggen.html

I
n de algemene voorwaarden lees ik niet dat je bij opzegging de laatste zending niet meer mag terugsturen. 
https://www.postnl.nl/algemene-voorwaarden/alle-voorwaarden/

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jun 18, 2018 om 19:30
16774 Antwoorden / 202 Vragen
0

Als u niet tijdig heeft geannuleerd en voor die tijd een zending ontving, helaas wel betalen.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jun 18, 2018 om 19:31
16774 Antwoorden / 202 Vragen
0

Ps. Naar mijn mening.

Mi
door Mister1 - Jun 18, 2018 om 19:53
3 Antwoorden / 2 Vragen
0

Hallo, bedankt alvast voor uw reacties, volgens mij nog geen jaar en het opzeggen is het probleem niet dat hebben ze mij per mail al bevestigd dat dit goed is en inderdaad na 1 mnd, het probleem is dat ik zaterdag een zending ontvangen heb die mij en niet bevalt maar ook te duur is en bij de meegeleverde brief staat (volgens mij dan) dat ik die zending retour kan sturen maar de klantenservices schrijft in de mail dat ik die zending moet behouden en betalen mocht ik hem al retour gestuurd hebben dan zullen zij deze envelop met zegels weer naar mij terug sturen ik mag die niet retour sturen.

{Hartelijk dank voor uw email. Naar aanleiding van uw verzoek is uw postzegelabonnement gewijzigd. Voor elk abonnement geldt een opzegtermijn van één maand. Het abonnement op 'Allernieuwste Nederlandse Postzegels' zal daarom per 18 juli 2018 stopgezet worden. De reeds verstuurde en ontvangen verzending, order 745461311, dient u af te nemen en betalen. Mocht u dit inmiddels terug hebben gestuurd naar ons, dan zullen wij dit weer automatisch naar u retourneren.}

en dit staat in de meegeleverde brief zie de afbeelding

Mi
door Mister1 - Jun 18, 2018 om 20:05
3 Antwoorden / 2 Vragen
0

Hallo, bedankt voor de links, maar ik zie daar in de Algemene Voorwaarden Collect Club

7.3 De Klant kan een (deel van de) Bestelling met betrekking tot de aankoop van (een) Product(en) gedurende een termijn van 14 dagen na ontvangst zonder opgave van redenen ontbinden conform het bepaalde in artikel 15 van deze Algemene Voorwaarden.

 

Artikel 15 - Annulering

De Klant heeft het recht om de Overeenkomst betreffende de Bestelling van (een) Product(en) binnen 14 dagen na ontvangst daarvan conform artikel 5.1 te ontbinden door middel van een daartoe strekkende schriftelijke of elektronische mededeling aan PostNL.


panter22
door panter22 Jun 18, 2018 om 20:20
6599 Antwoorden / Vragen

Beetje vreemd allemaal. Je abonnement is gewijzigd en wordt stopgezet. 
Misschien moet je eens chatten met Postnl. Geeft dat duidelijkheid.

tijger1
door tijger1 - Jun 18, 2018 om 20:24
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Wat een rare voorwaarden. Als u het terugstuurt, zoeken ze een “passende oplossing”. Heel dwaas.

Maar als u elke zending zomaar zou kunnen terugsturen , is ook een opzegtermijn van een maand niet nodig. Als u dit terugstuurt, krijgt u blijkbaar iets anders, maar voor deze maand moet u dan mijns inziens wel betalen.

Mi
door Mister1 - Jun 18, 2018 om 20:34
3 Antwoorden / 2 Vragen
0

PS : het zijn kwartaal leveringen


grt Rien

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ti
timonefkens - Mar 29, 2024 om 10:25
Vrije tijd & tuin

De lekkerste whisky

Hoi, 
Ik ben op zoek naar de lekkerste whisky. 
Ik en mijn maten doen volgende week een mannenavond, hiervoor wil ik graag een lekkere fles whisky halen. Ik heb online gezocht naar verschillende soorten, alleen heb ik geen idee welke lekker is. 
Heeft er iemand tips??

... Lees meer

Kl
Kletskop - Mar 27, 2024 om 00:44
Geldzaken & recht
Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding

Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding

Onlangs heeft netbeheerder Enexis in onze straat alle gasleidingen naar de meter toe vervangen. Hiervoor kregen alle bewoners een brief en er werd een afspraak gemaakt zodat ze middels een schema verdeeld over meerdere dagen alle aansluitigen af konden gaan.
Op de dag dat wij aan de beurt waren zie ik in de app van mijn energieprovider dat ons verbruik juist op die betreffende dag een stuk h ... Lees meer

Ha
Hansie1947 - Mar 28, 2024 om 13:13
Vrije tijd & tuin

Vriendenloterij stoppen lukt niet

Al 2 keer een telefonsch gesprek gehad met een zeer irritante dame. Maar krijg het niet voor elkaar om op te bzeggen. Lees meer