mi
door mikail1990 Mar 25, 2019 om 11:57
Geldzaken & recht

Mysteriebox.nl

Hallo,

Ik heb problemen met Mysterbox.nl, onderdeel van In Control ICT Services B.V. (kvk nummer 71419233)

Eerder heb ik 2 bestellingen geplaatst, deze zijn beide niet ontvangen. Dit hebben ze goed afgehandeld door het betaalde bedrag terug te sturen en  een kortingsvoucher aan te bieden.
Daarmee heb ik nogmaals een bestelling geplaatst, ook deze is niet ontvangen.

Zij reageren nu opeens niet meer op mijn mail, en ik kan ze telefonisch ook niet bereiken.
Na zeker 5 mails te hebben verstuurd, weet ik niet wat ik verder nog kan doen.

Heeft iemand advies voor mij?
Alvast bedankt!

Groet,
Mikail

87059 12 Rapporteer

ma
door maarten heest - Mar 25, 2019 om 12:02
463 Antwoorden / 0 Vragen

Hoa Mikail, hier staat een mobiel nummer. Succes!

ne
door neodutchio - Mar 25, 2019 om 12:18
5128 Antwoorden / 12 Vragen

Het beste advies is om de volgende keer bij een echte winkel te gaan kopen. U koopt nu blind iets, zonder te weten wat u gaat krijgen bij een bedrijf die alleen per mail te bereiken is.

Stukje van hun site:

Wanneer de producten beschadigd of defect zijn kunnen deze bij ons geruild worden. In alle andere gevallen is het niet mogelijk om een MysteryBox te ruilen of te retourneren. Bij aankoop van een MysteryBox is het van te voren duidelijk voor de koper dat de exacte inhoud onbekend is. De verrassing gaat immers verloren bij het openen van een MysteryBox.

Dat mag dus niet, er is een wettelijke herroepingstijd. U kunt dus herroepen en het geld binnen de wettelijke 14 dagen terug eisen.

tijger1
door tijger1 Mar 25, 2019 om 13:57
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Er staat een 06 nummer op hun site.

marita5
door marita5 Mar 25, 2019 om 14:21
11494 Antwoorden / 15 Vragen

@tijger1 , Waar staat het 06 nummer op hun site ? dit zie ik niet .

tijger1
door tijger1 Mar 25, 2019 om 14:37
42060 Antwoorden / 21 Vragen

De Nieuwe Erven 3
5431 NV Cuijk
KVK: 63417863
BTW NR: NL207279160B02

T: 06- 45 85 97 97
E: info@mysteryboxkopen.nl

Maar misschien is dat een andere mysteriebox.

marita5
door marita5 Mar 25, 2019 om 14:40
11494 Antwoorden / 15 Vragen

Het word tijd dat ik een nieuwe bril koop , ik zie het nog niet .

marita5
door marita5 Mar 25, 2019 om 14:42
11494 Antwoorden / 15 Vragen

@ Tijger1, Is een andere site , het Kvk nr is van Horecapas , https://www.kvk.nl/zoeken/?source=all&q= 63417863&start=0&site=kvk2014

ne
door neodutchio Mar 25, 2019 om 14:50
5128 Antwoorden / 12 Vragen

Ik keek bij www.misteriebox.nl

marita5
door marita5 Mar 25, 2019 om 14:53
11494 Antwoorden / 15 Vragen

@neodutchio , u heeft op de goede site gekeken , alleen de link werkt niet , moet mysteriebox zijn

Ge
door Genee - Mar 25, 2019 om 12:19
1509 Antwoorden / 1 Vragen

Wat bedoelt u, wel door webwinkel verstuurd maar niet ontvangen of is er iets anders mis gegaan?
Als het wel verstuurd was zal de webwinkel het na 2 zendingen wel genoeg vinden.
Heeft u wel een bevestiging van uw aankoop gekregen en track & trace?

heremietkreeft
door heremietkreeft - Mar 25, 2019 om 13:40
16772 Antwoorden / 202 Vragen

Inderdaad 'mysterie', niet eens een lege doos ontvangen.

marita5
door marita5 Mar 25, 2019 om 13:43
11494 Antwoorden / 15 Vragen

@hermietkreeft , is deze site https://mysteriebox.nl/ Tip , u heeft vaker problemen met de zoekmachine Bing , verander eens van zoekmachine . Ps : de link van u is verkeerd het is mysteriebox en niet mistery!! box

heremietkreeft
door heremietkreeft Mar 25, 2019 om 13:52
16772 Antwoorden / 202 Vragen

@MARITA, ik had geen problemen met ze zoekmachine maar had aanvankelijk gezocht met : (citaat uit vraag) 'Ik heb problemen met Mysterbox.nl, onderdeel van In'.

marita5
door marita5 Mar 25, 2019 om 14:11
11494 Antwoorden / 15 Vragen

Oh , ik zie nu dat u de reactie heeft aangepast , topictitel is juist maar in de vraag staat inderdaad misterybox verkeerd geschreven . Sorry had ik niet gezien .

marita5
door marita5 - Mar 25, 2019 om 13:41
11494 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Mikail1990 ,

Deze site is pas geregistreerd op 25 - 1 - 2019 , nergens bij aangesloten .
Neem eens contact op met consuwijzer , klik op de rode reges .

https://www.consuwijzer.nl/doe-uw-melding-bij-consuwijzer

Plaats een klacht op klachtenkompas en klacht.nl ,

https://www.klachtenkompas.nl/klachten/intake/kies-bedrijf

https://www.klacht.nl/klacht-melden/#step-1

gerbera
door gerbera - Mar 25, 2019 om 15:11
7348 Antwoorden / 14 Vragen

het gaat om  deze  site en daar is nergens een telefoonnummer op te vinden. Alleen het adres van In Control ICT service.

sjjoppy
door sjjoppy - Mar 25, 2019 om 15:55
7155 Antwoorden / 3 Vragen

Nog eens proberen via dit formulier?
https://www.mysteryboxkopen.nl/contact/

ne
door neodutchio Mar 25, 2019 om 16:22
5128 Antwoorden / 12 Vragen
sjjoppy
door sjjoppy Mar 25, 2019 om 16:38
7155 Antwoorden / 3 Vragen

Bij de een is een contactformulier te zien en bij de andere niet.
Lijkt mij wel de zelfde firma.

Go
door Gonny80 Oct 29, 2019 om 14:15
3 Antwoorden / 2 Vragen

Werkt niet komt ook terug als postfalliure

Devves
door Devves - Apr 19, 2019 om 21:34
1 Antwoorden / Vragen

Hallo,

Nou, ik heb er één besteld en wel binnen gekregen. Maar... die is het geld absoluut niet waard. 20 euro voor een "mysteriebox", en wat zit er in? Een goedkoop setje oordoppen van de action en een USB led stripje. Denk in totaal nog geen 3 euro.

tijger1
door tijger1 Apr 19, 2019 om 21:53
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dan voldoet het toch prima? Echt een mysteriebox. Wie koopt nou zoiets.

ne
door neodutchio Apr 19, 2019 om 23:13
5128 Antwoorden / 12 Vragen

Dat ziet u toch Tijger, Devves koopt dit.

Li
door LittleWriterGuy - May 7, 2019 om 17:45
1 Antwoorden / Vragen

Hallo Mikail,

Ik heb het zelfde probleem. na dat ze mijn mails niet beantwoorde en ik er achter kwam dat al hun telefoon nummers niet opgenomen werden of niet eens bestonden (!!). Heb ik besloten om aangiften tegen het bedrijf te doen.
Zou jij het zelfde willen doen? Met hoe meer hoe beter en met meerderen sta je sterk.
Groet,

Pepijn

tijger1
door tijger1 May 7, 2019 om 17:49
42060 Antwoorden / 21 Vragen

De politie doet echt niets met die gekkigheid.

Go
door Gonny80 - Oct 29, 2019 om 14:13
3 Antwoorden / 2 Vragen

Dat probleem heb ik nu ook, ik word telkens gehackt ofzo op Facebook. Ik krijg bestellingen vingen die ik nooit heb gedaan. Maar nu kreeg ik een mail van een aanmaning van een koop die ik dus nooit heb gedaan, ik krijg iedere keer m'n mailtjes terug. Toen de envelop in de bus viel een tijdje geleden heb ik die met het papier weggedaan, dacht dat het reclame was.
Ik weet nu dus ook niet wat te doen, ik zit in de schuldsanering en mag geen schulden maken. Ik kan hier grote problemen mee krijgen