door wimijzermans May 21, 2018 om 09:00
Geldzaken & recht

Nederlandse voorschotbank

sinds 2009 hebben we een doorlopend krediet bij de nederlandse voorschot bank.
komen wij ook in aanmerking voor een compensatie ? jaarrente is 7%

8950 5 Rapporteer

marita5
door marita5 - May 21, 2018 om 09:05
11495 Antwoorden / 15 Vragen
ro
door ron503 - May 21, 2018 om 10:53
1229 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ben niet van mening dat u voor een compensatie in aanmerking komt want 7% rente op jaarbasis is het percentage wat u samen heeft afgesproken. Een doorlopend krediet is een vorm van krediet die u in staat stelt over geld te beschikken wanneer dat nodig is en niet bedoeld is als zijnde een persoonlijke lening waarbij u een vast bedrag tot uw beschikking krijgt en dat bedrag in termijnen terug betaald.

panter22
door panter22 May 21, 2018 om 19:08
6599 Antwoorden / Vragen

Wat is er mis mee om het even na te zien als je een dk hebt afgesloten?

Gerry1969
door Gerry1969 - May 21, 2018 om 15:36
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Lekker is dat,  je suf lenen,  akkoord gaan  met de rente en voorwaarden en als 1 iemand wakket wordt wil iedereen compensatie. Je hebt zelf besloten te lenen.  Gewoon meer aflossen is enige zinnige optie.
En had u na 9 jaar niet eens klaar moeten zijn.

jo
door jorisw - May 21, 2018 om 16:37
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Hoeveel procent los je per maand af als na 9 jaar nog steeds een schuld hebt? Of heb je tussentijds extra geld opgenomen?

ne
door neodutchio - May 21, 2018 om 18:24
5129 Antwoorden / 12 Vragen

Uw werkgever komt ook in aanmerking voor compensatie. Ook al heeft u beiden een salaris afgesproken, dat mag best een beetje minder zijn, toch?