maik gijzen
door maik gijzen Feb 2, 2016 om 14:27
Geldzaken & recht

Niet bestelde pillen

Ik heb zojuist een pakketje ontvangen van Aliaz Cooperation SIA met daarin Horse Power pillen en een factuur. Ik heb dit product niet besteld en weet ook niet hoe ze aan mijn gegevens zijn gekomen. Ze hebben ook geen website of telefoonnummer dat ik kan bereiken. Ik heb direct een emailgestuurd naar het e-mailadres dat erop stond maar krijgen geen reactie. Wat moet ik doen?

8261 9 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Feb 2, 2016 om 14:35
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Doen? Niets.

zoekster1
door zoekster1 - Feb 2, 2016 om 14:36
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Klacht indienen bij de ACM via consuwijzer. Het incassobureau Alektum zit erachter en de ACM zit achter Alektum aan.

klik HIER

zoekster1
door zoekster1 - Feb 2, 2016 om 14:38
1583 Antwoorden / 3 Vragen

En lees dit klik HIER eens door

Ongevraagde toezendingen mag u gratis houden en hoeven niet teruggestuurd.

marita567
door marita567 - Feb 2, 2016 om 14:56
1576 Antwoorden / 17 Vragen
ke
door kesan - Feb 14, 2016 om 15:51
1 Antwoorden / 1 Vragen

wij hebben het ook toegestuurd gekregen,op naam van onze minderjarige zoon, nu komt er ook nog een rekening achteraan met dreiging van incassoburo, pakketje hebben we retour gestuurd

tenormin
door tenormin - Feb 14, 2016 om 16:00
16823 Antwoorden / 108 Vragen

@Kesan, en daarom opent u zelf ook nog maar eens een topic zojuist?

marita567
door marita567 Feb 14, 2016 om 16:45
1576 Antwoorden / 17 Vragen

Goh daar heeft u op gereageerd en ik zelf , zie dit nu pas .
Ik word tureluurs van dubbele vragen ,en vooral weer de voorbeeldbrief risico - opslag .

gerbera
door gerbera - Feb 14, 2016 om 16:35
7358 Antwoorden / 14 Vragen

Ik zou de pillen ook maar niet slikken, anders gaat u werken als een paard. En mocht Alektum in beeld verschijnen onder geen beding persoonlijke gegevens aan hun verstrekken.

Tr
door Trommel313 - Mar 15, 2016 om 21:14
1 Antwoorden / Vragen

Ik ben benieuwd hoe het is afgelopen? Hebben jullie het pakketje teruggestuurd? Of toch betaald?

maik gijzen
door maik gijzen May 3, 2016 om 14:40
Antwoorden / 1 Vragen

Momenteel heb ik de pillen nogsteeds thuis liggen. Verder krijg ik iedere maand een aanmaning binnen. Ze dreigen naar de rechter te stappen etc. Ik besteed er geen aandacht aan. Toevallig kreeg ik enkele tijd geleden weer zo'n zelfde levering, maar dit keer was ik in de gelegenheid om het pakketje te weigeren.

br
door brains2 - May 3, 2016 om 15:20
9 Antwoorden / Vragen

vraag het incassobureau hoe Horsepower aan uw gegevens komt. Schrijf altijd een een briefje dat u niets besteld heeft en dat Horsepower -na afspraak- de produkten mag komen ophalen. Deze correspondentie altijd copieëren en bewaren. De rechter vraagt daarnaar mocht het ooit zover komen. Zo'n briefje is een kleine moeite en komt professioneel over. Ze weten dan direct dat er met u niet te sollen valt.