empee
door empee Sep 16, 2020 om 21:43
Geldzaken & recht

Ohra houdt zich niet aan afspraken

Op 2 juli heb ik digitaal mijn opnieuw verlengde polissen (drie) thuisgestuurd gekregen. Omdat ik de polisbladen niet geprint krijg (gebeurt anders nooit) heb ik al drie keer contact opgenomen, binnen enkele werkdagen zou ik ze met de post krijgen. Op 24 juli Gio, op 10 augustus Caroline en op 31 augustus Cigdem, ze beloofden allemaal binnen enkele dagen de polissen bij mij thuis te krijgen. Niets gezien tot nog toe.
Je zou eens schade moeten melden bij Ohra en dan deze toezeggingen krijgen ....... mooi in de aap gelogeerd.
Wat kan ik nog doen om mijn polissen met de post thuis te krijgen?

1234 8 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

diumenge
door diumenge - Sep 16, 2020 om 21:53
11969 Antwoorden / 15 Vragen
1

Even inloggen op Mijn Ohra en de polissen opvragen.

tijger1
door tijger1 - Sep 16, 2020 om 22:40
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Kijk uw printerinstellingen eens na, dan hebt u ze zelf.

Het is niet toegestaan namen van medewerkers op het net te zetten.

panter22
door panter22 - Sep 17, 2020 om 08:57
6599 Antwoorden / Vragen
1

Kijk onder: waar vind ik mijn polisblad en alles wordt uitgelegd:
https://www.ohra.nl/klantenservice/mijn-ohra/veelgestelde-vragen

sjjoppy
door sjjoppy - Sep 17, 2020 om 09:29
7182 Antwoorden / 3 Vragen
1

Probeer eens via dit formulier contact te krijgen, is vaak succesvoller dan per telefoon.
https://www.ohra.nl/klantenservice/contact/contactformulier

rj
door rjw - Sep 17, 2020 om 23:01
3259 Antwoorden / 5 Vragen
1

Maar waarom moet het per se op papier staan? Je kunt de polisbladen toch gewoon downloaden en opslaan? Er is echt geen meerwaarde als het op papier staat. Kost alleen maar meer bomen en energie.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Sep 18, 2020 om 10:48
16830 Antwoorden / 202 Vragen
0

Mogelijk ietwat laat: de oorzaak van het niet kunnen printen kan liggen aan welke e-mail u gebruikt. In ieder geval moet bij gebruik van g-mail het gehele bericht geopend worden en dan na vinden van de bijlage door scrollen de bijlage te worden opgehaald (gedownload) waarna die kan worden afgedrukt.
Bij aanklikken van de bijlage in de melding (voor dat het bericht geheel wordt geopend wordt alleen de melding afgedrukt en dus niet hetgeen u afgedrukt wenst te hebben.

pi
door piet limburg - Sep 18, 2020 om 11:22
232 Antwoorden / 15 Vragen
0

50 jaar verzekerd geweest....de laatste jaren was hun naam OHRA.......gezien hun service en prijs meteen opgezegd.
Overgestapt naar Centraal Beheer.....goedkoper en betere service

sv
door svdende - Sep 18, 2020 om 22:08
11 Antwoorden / Vragen
0

Als het toch verlengde polissen zijn, zeg ze dan gelijk op en sluit bij een andere verzekeraar af. OHRA houdt geen rekening met haar klanten.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

anita555
anita555 - Sep 11, 2023 om 12:25
Computers & telefonie

Hoe vind ik het accountnummer van LSC Smart Connect weer terug?

Ik wilde een plafonaire ophangen die ik bij Action had gekocht, waarvoor ik de LSC Smart Connect app nodig had om de lamp via de telefoon te dimmen. Helaas werkte het niet want ik moest mijn wifi kanaal omzetten van 5 ghz naar 2.4 ghz. Een heel gedoe, want ik had daarbij hulp van Ziggo nodig om te vragen hoe ik dat moest doen. De medewerker adviseerde me om na het instellen van een ander wifi kana ... Lees meer

Ha
Hans Wijtman - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer