Onterechte accept van upc
wat moet ik doen? Nu voor de 4de keer een onterechte rekening van upc ontvangen. Bedrag is nu verhoogd naar € 333,27. Ik ben geen klant meer bij hen, neem geen produkten af. Tot twee maal toe hebben zij hun excuse gemaakt en toegezegd dat dit niet meer zal gebeuren.Nu weer een accept in de bus dus. Als hier niet iets anders gaat gebeuren vermoed ik dat dit nog erg lang door kan gaan en ik vind dit faktuurgedrag niet acceptabel. Het maakt mij erg onrustig omdat ik hier niets mee van doen wil hebben.
Het irriteert, zeker omdat het niet stopt. Graag advies in deze.
En waar heeft die factuur dan betrekking op? Tot twee keer toe hebt u excuses gehad en dat het niet meer zal gebeuren. Hebt u dat op papier? Hebben zij toen uitgelegd wat er fout was gegaan?
Als de factuur niet terecht is, is elk bedrag onacceptabel.
Stuur de factuur terug met een kopie van de excuses en eis dat die onzin stopt en dat u daar binnen 10 dagen een schriftelijke bevestiging van wilt hebben. Doe dat aangetekend en ook per mail.
Ik zou na 3x een loze belofte niets meer laten horen.
U neemt niets meer af dus hoeft niets te betalen.
Laat ze maar een Incasso bureau inschakelen en vraag dan om zo snel mogelijk de beloofde deurwaarder en rechtszaak als je niet betaalde.
Die vraag is meestal voldoende en als ze toch doorgaan kun je deze zaak alleen maar winnen.
Als zij na 3x nog niet hun administratie goed doen, gewoon op rechtszaak laten komen en zij zitten met de kosten van deze verloren rechtszaak en U heeft recht op vergoeding van gemaakte kosten.
Dus die dag vrij mag je ook claimen.
Kijken of ze dan nog steeds zo dom zijn om de administratie te verwaarlozen.
Ik zou geen aangetekende brief sturen zoals hierboven geadviseerd word, want die kosten krijg je zelden terug en het is niet Uw fout.
@tot 15karakters
Niet iedereen kan het opbrengen dat maar over zich heen te laten komen. Dan is zelf actie ondernemen wel zo verstandig.
Ik heb hetzelfde meegemaakt.
Kijk even met wie je de afspraak hebt gemaakt of wie de brief/zaak heeft afgehandeld.
Bel deze persoon en vraag waarom hij zijn belofte niet waar maakt.
Dit is bij UPC de enigste manier om er door te komen.
Het zijn allemaal kleine kantoren, niet met elkaar in 1 groot registratiesysteem met elkaar werkzaam.
Dit is wel het geval als u zich aan gaat melden, dan is het systeem wel toereikend!!!
Dus bel de persoon, maak een goede afspraak met data, vraag schriftelijke bevestiging.
Laat tot slot hem/haar over 1 maand jou bellen en kijken of alles nu goed gaat.
Dus niet laten sloffen, gewoon afwerken!!!
*stuur dit bedrijf nog een laatste aangetekend schrijven, waarin je aangeeft dat je hen niets verschuldigd bent en dat je zonodig naar de GeschillenCommissie zult stappen
ik zou dat laten escaleren. u heeft al genoeg moeite gedaan en zelfs excusses gehad, dus laten de incassoburo's maar komen.
laat u niet intimideren door hen, want zonder gerechtelijke uitspraak hebben zij geen enkel recht.
maar ik denk dat het met 1 bezoek (als het zover komt) opgelost is, als u alle bescheiden laat zien.
Hallo Tafellamp,
Hoe kom je aan zo'n aparte naam?
Dat even terzijde..
Een advies, stuur een brief aan het hoofdkantoor, alg. directeur
[edit redactie - gegevens verwijderd]
Dan wordt het binnen de kortste keren geregeld.
Uit jou bericht kan ik niet opmaken of het om een eindafrekening gaat.
Ik dacht dit zo, omdat je zegt: ik vind dit factuurbedrag niet acceptabel.
Graag wat meer uitleg..
Goede avond,
Is niet best , maar vul even het feedbackformulier van COAX NL in,
dan gaan zij voor je aan de slag : http://www.coax.nl/feedback/index.php
wel duidelijk alles vermelden.
Ik heb hetzelfde gehad. In augustus opgezegd en bevestigd. Zelfs teveel betaalde abonnementsgeld teruggekregen. Nu in januari een factuur ten bedrage van € 0,00. Niet tegeloven.
Hallo, ik zou hier voorlopig niets meer mee doen, leg de rekeningen maar weg en laat ze het maar bekijken. Op een gegeven moment kan het zijn dat u gedaagd wordt om voor de rechter te verschijnen, hoe eerder hoe liever zou ik zeggen. Als dat zo is zult u met glans de zaak winnen en de kosten zijn voor de partij die u gedaagt heeft, UPC om precies te zijn. Succes.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Is kleur van de hout lak of beits bepalend voor levensduur buiten?
Ik hoorde van iemand dat donkere kleuren minder lang mee gaan en barstnin ezon.Klopt dat? Wij overwgen voor zwart te gaan. Lees meer
Contract youfone ontbinden
sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af
Lees meer
Tussentijds opzeggen autoverzekering
Hoi Ik ben dramatisch ontevreden over FBTO, je "spreekt" daar nog slechts chatbots en beetje contact duurt vele uren. Kan ik voor formele eind datum contract weg? Ik ben daar 36 jaar klant, DEZE autoverzekering loopt formeel tot 30-10-2024 Lees meer
Populair in Geldzaken & Recht
Wie is aansprakelijk voor doodbijten hond
Vorige week is het hondje van mijn zus in een paar minuten doodgebeten door een pitbull Die pitbull was ontsnapt uit de tuin van een buurman wiens dochtertje de poort open had laten staan. Mijn zus heeft de buurman aansprakelijk gesteld en 400 euro verlangd om een nieuwe hond te kunnen kopen (haar hondje was nog maar net een jaar oud). Nu wil het geval dat de buurman niet de eigenaar is van de ... Lees meer
Mag mijn huurbaas de woning incl mijn inboedel fotograferen bij het verkopen van de woning?
Mijn huurbaas heeft kenbbaar gemaakt de woning waar ik met mijn vriendin 3 jaar woon, te willen verkopen.
Nu wil ze ook foto's komen maken voor op internet, terwijl er al oude foto's zijn van toen hun hier nog woonde.
Deze woning heeft toen namelijk al eens te koop gestaan.
Ik vroeg mij af of dit zomaar mag en wat mijn rechten zijn. Zelf heb ik dit liever niet ivm privacy.
...
Lees meer
Gesjoemeld met mijn uren
Hallo allemaal,
Ook ik heb een vraag die ik graag wil stellen.
Afgelopen 2 en half jaar ben ik dienst geweest bij een groot bedrijf in de detailhandel. Nu ben ik de afhelopen maand helaas in de ziektewet beland en heb ik besloten om afscheid te nemen en ergens anders te gaan werken. Nu heb ik mijn laatste loonstrook ontvangen waar op staat dat ik in mijn ziektewet verlof uren heb staan e
...
Lees meer