be
door benolieto Feb 10, 2017 om 16:40
Geldzaken & recht

Onterechte rekening autorijles

Hallo ,
Mijn dochter heb ik een autorijles laten nemen bij Verkeersschool Robert in Waalwijk, om te zien of er een wederzijdse klik is. Deze les was gratis en vrijblijvend, daarna is er een 2e rijles geweest, zonder verder vervolg. Noch zij noch ik heb een overeenkomst getekend. In het onderhoud dat ik daarna yheb gehad met de rijschoolhouder vertelde, hij dat beide proeflessen gratis zijn. Wat schetst mijn verbazing een half jaar na dato bestookt hij mijn dochter met een nota voor een rijles van €44,-- die inmiddels al verhoogd is tot €75,00 wegens niet tijdige betaling.
Uiteraard ben ik niet van plan te betalen. Van zijn toezegging dat het gratis was kan ik mogelijk getuigen erbij halen, dan wel telefoongesprekken opsporen.

Wat denkt u hiervan, hoe furidisch sterkl sta ik bij een event. bezoek aan de Rechter. B.V.D.

543 2 Rapporteer

Topantwoord

aurora1
door aurora1 - Feb 11, 2017 om 00:22
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Op de website staat dit:

"Altijd een gratis intakeles, waarna jij de vervolgstap bepaalt."

Ik kan me niet voorstellen dat er een rijschool is die meer dan 1 gratis proefles geeft.

Anders maar de bewijzen verzamelen en die voorleggen aan de rijschool om de rekening te bestrijden. Als u een rechtsbijstandsverzekering heeft laat dan de verzekering actie nemen met deze bewijzen in de hand.
Ik vraag me af hoe en wanneer les 2 dan is verlopen. Direct na de proefles of op een andere dag o.i.d.?

Topantwoord

alfaromeo164
door alfaromeo164 - Feb 14, 2017 om 08:57
174 Antwoorden / 1 Vragen

Wie eist die bewijst. Laat de rijschoolhouder bewijzen dat je een betaalde les hebt gevolgd