za
door zahra kachar Feb 22, 2013 om 13:47
Geldzaken & recht

Onwettige bankafschrijvingen

hallo,
ik had een gratis proefmonster bio forte afslankpillen bij Laboratoires Rochelle besteld waar ik alleen de verzendkosten ad 5 euro voor hoefde te betalen, maar zit nu vast aan maandelijkse kosten van 60 euro voor vervolgzending die ik niet eens heb ontvangen!
het staat ook vol van klachten over dit bedrijf!
kunnen jullie AUB dit bekend maken zodat het bedrijf ophoud hiermee
bij voorbaat dank
met vriendelijke groet
z kachar

845 16 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Feb 22, 2013 om 13:58
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo zahra kachar,

Dat is hier al vele malen voorbijgekomen.

Voor contact met de redactie:
scroll op deze pagina naar beneden en klik onder Algemeen op 'Contact met Kassa'.

Met vr.gr.

za
door zahra kachar - Feb 22, 2013 om 14:06
24 Antwoorden / 1 Vragen

hallo,
dit is toch niet normaal meer!
hoever denken deze mensen te komen eigenlijk?

valerius-2
door valerius-2 - Feb 22, 2013 om 14:10
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Het is zo langzamerhand gevaarlijk om via een onbekend firma z.g. gratis een product te bestellen zonder werkelijk de gevolgen hiervan niet te onderkennen. Lees Als u het toch doet lees de voorwaarden heel goed. deze zijn bijgesloten. Meestal staat er in dat u verdere zendingen ontvangt als u niet bedankt hiervoor.

tenormin
door tenormin - Feb 22, 2013 om 14:23
16933 Antwoorden / 108 Vragen

Het staat ook vol van klachten over dit bedrijf. Ja, dat is dus het grootste risico van eerst iets (gratis) bestellen om vervolgens afschrijvingen te zien. Zou in het vervolg (ik begrijp dat dit nu niet meer helpt) het woord gratis niet meer lezen en zo ja, eerst naar zo'n site gaan en klachten zoeken. Gooi er maar een aangetekende brief tegenaan dat het a. een gratis proefmonster was en b. dat je geen vervolg pillen wilt en c. dat ze je geld zo spoedig mogelijk, zeg 14 dagen, moeten crediteren voor iets wat je niet eens ontvangen hebt. Bon van aantekenen goed bewaren.

za
door zahra kachar - Feb 22, 2013 om 14:24
24 Antwoorden / 1 Vragen

dat is het juist!
ik heb 5 euro verzendkosten betaald en meteen dezelfde dag een mailtje gestuurd
dat ik geen vervolgzending wens! heb om een bevestiging gevraagd, maar krijg geen antwoord hierop!
telefonisch kom je er niet doorheen en heb meerdere mailtjes onderhand gestuurd, maar helaas!

zoekster
door zoekster - Feb 22, 2013 om 14:25
10968 Antwoorden / 34 Vragen

Dit is die club van Natrudyn. Geld storneren en hun rekeningnummer blokkeren. Stuur voor de zekerheid een aangetekende brief naar ze op, dat u alleen het proefpakket heeft besteld en verder niets en dat u verder ook niets wenst te ontvangen.
Van die garantievoorwaarden, waar ze het op de site over hebben, klopt juridisch niets, dus ze kunnen u verder niets maken.
Krijgt u de aangetekende brief terug, dan niet open maken, maar dicht laten., zelf een kopie bewaren.

Helaas krijgt dit bedrijf weinig aandacht in de media.
Advies, nooit meer ergens proefproducten bestellen.

zoekster
door zoekster - Feb 22, 2013 om 14:32
10968 Antwoorden / 34 Vragen

Dat zijn de praktijken van die lui, ze doen alsof ze die afzeggingen niet hebben ontvangen.
klik HIER nog iemand die ermee te maken heeft gehad.

Overigens uw geld storneren. Ze zullen u niets teruggeven, als u het van hun laat afhangen, geen cent.

Klacht.nl staat er ook vol mee.

aa
door aartsels - Feb 23, 2013 om 10:29
8 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=zahra kachar schreef op vrijdag 22 feb 2013, 13:47]hallo,
ik had een gratis proefmonster bio forte afslankpillen bij Laboratoires Rochelle besteld waar ik alleen de verzendkosten ad 5 euro voor hoefde te betalen, maar zit nu vast aan maandelijkse kosten van 60 euro voor vervolgzending die ik niet eens heb ontvangen!
het staat ook vol van klachten over dit bedrijf!
kunnen jullie AUB dit bekend maken zodat het bedrijf ophoud hiermee
bij voorbaat dank
met vriendelijke groet
z kachar

za
door zahra kachar - Mar 4, 2013 om 14:27
24 Antwoorden / 1 Vragen

inmiddels hebben de oplichters gereageerd! ze vragen wel de pakket terug te sturen die ik nooit heb ontvangen en zeer waarschijnlijk ook niet zal ontvangen! maar goed tuurlijk stuur ik die terug als die ooit komt! heb ze wel de proefmonster terug te sturen aangezien ik die totaal niet meer vertrouw

Beste mevrouw Kachar

Neem mij niet kwalijk. Wij hebben uw afmelding in de proefperiode niet in goede orde ontvangen. Indien u de vervolgzending ongeopend binnen 14 dagen naar ons terugstuurt zullen wij dit hier verwerken. U kunt het terugsturen naar onderstaand adres.

Dat u een afschrijving heeft gehad voordat u een vervolgzending heeft gekregen, was uiteraard niet de bedoeling. Ik heb van onze logistieke afdeling vernomen dat het pakket wel onderweg is naar u. Bij ontvangst kunt u het naar ons terugsturen.

Voor alle duidelijkheid, u bent in ons systeem afgemeld voor verdere vervolgzendingen.

Mijn excuus voor deze situatie.

Met hartelijke groeten,
Dirk Stijn

Medewerker Klantenservice
Laboratoires Rochelle B.V.
Productgroep Natrudyn Bio Forte

H.J.E. Wenckebachweg 200
1096 AS Amsterdam

ikbenik
door ikbenik - Mar 4, 2013 om 15:34
2845 Antwoorden / 27 Vragen

[quote=valerius-2 schreef op vrijdag 22 feb 2013, 14:10]Het is zo langzamerhand gevaarlijk om via een onbekend firma z.g. gratis een product te bestellen zonder werkelijk de gevolgen hiervan niet te onderkennen. Lees Als u het toch doet lees de voorwaarden heel goed. deze zijn bijgesloten. Meestal staat er in dat u verdere zendingen ontvangt als u niet bedankt hiervoor.

Dat is ook het probleem. Mensen lezen niet.

Ik heb totaal geen medelijden met de "gedupeerden"!
De reden is simpel: ik heb ook bij dat soort winkels de stappen doorgelopen om te bestellen. In tegenstelling wat men beweerd is dat de koper wel alle benodigde informatie krijgt.

Het probleem is alleen dat mensen niet lezen. Men ziet gratis staan, zijn gelijk stekeblind en vullen als een blinde vink het bestelformulier in, terwijl overal exact staat wat men besteld en wat het allemaal inhoud.

Overal wordt gewezen dat het om een abo gaat en alleen de eerste zending kosteloos is.

Maarja, als mensen stekeblind zijn en als een blinde vink blindelings het bestelformulier invullen en voor de rest alle informatie negeren, moeten ze niet naderhand huilie huilie gaan doen en hier het forum plat gaan klagen.
Dan zijn zij bij mij op het verkeerde adres.

Ik ben hard, maar het zijn toch de keiharde feiten die men eigenlijk liever niet hoort, omdat je medelijden met die mensen moet hebben en voor die mensen moet opkomen.

dc
door dcz - Mar 4, 2013 om 15:51
439 Antwoorden / 1 Vragen

Ik zou het topic nog eens lezen, TS heeft wel degelijk alles gedaan om vervolgzendingen te voorkomen, ze wist heel goed wat ze deed.

Het bedrijf doet voorkomen hun adm. niet op orde te hebben en reageert nergens op, wie krijgt hier nu de Zwarte Piet?

za
door zahra kachar - Mar 4, 2013 om 16:50
24 Antwoorden / 1 Vragen

precies IKBENIK,
u volgt u eigen advies dus niet op!!!
dus even teruglezen voordat u reageerd dank u!

ikbenik
door ikbenik - Mar 4, 2013 om 17:47
2845 Antwoorden / 27 Vragen

[quote=dcz schreef op maandag 4 mrt 2013, 15:51]Het bedrijf doet voorkomen hun adm. niet op orde te hebben en reageert nergens op, wie krijgt hier nu de Zwarte Piet?

Als de koper netjes binnen de gestelde termijn die abo afmeldt, kan de koper de vervolgzendingen weigeren (retour afzender) en de bankrekeningnummer van de verkopende partij laten blokkeren.

Mijn advies is om toch de verkopende partij van de stappen te verwittigen door middel van een e-mail.
Al reageert men er niet op, je hebt het dan toch verstuurd.
Dan staat de koper bij een eventuele rechtszaak toch sterk.

dc
door dcz - Mar 5, 2013 om 18:00
439 Antwoorden / 1 Vragen

Zucht....dat heeft TS dus al gedaan......

trek/dood/paard....

za
door zahra kachar - Mar 5, 2013 om 18:39
24 Antwoorden / 1 Vragen

als eerste wil ik graag iets duidelijk maken!
ik plaats mijn verhaal hier over laboratoires rochelle omdat ik niet wil dat andere het overkomt en diegene die het wel overkomt is het handig te weten wat een ander gedaan heeft en wat ie kan doen!
ik heb zelf veel info gehaald van zulke forums en zo wist ik wat ik eraan kon doen.
informatie delen kan een mens helpen toch?! je komt veel over een bedrijf te weten op deze manier!
dus ik kom hier niet uithuilen, al zou dat geen ramp zijn...!!

INFO! Laboratoires Rochelle,

vandaag toch nog een vervolgzending gekregen!! met de verzenddatum van vandaag (5 maart)
Nouja zeg...!
terwijl ik een mail heb gekregen dat ze op 19 februari een pakket hebben gestuurd!!
ik heb consuwijzer nog even gemaild hierover! word vervolgd!!

wo
door wouter.nl - May 25, 2013 om 08:03
8 Antwoorden / 0 Vragen

Steinhardt advocaten en keizersgracht 830 bestaan niet,
Iedereen breng je mails naar het juridisch loket.
Nooit betalen, ze zijn er mee bezig.
Wat dit bedrijf doet is illegaal.
Steinhardt advocaten en Keizersgracht 830 bestaan niet,
Kijk maar op dit filmpje....http://youtu.be/uCcu56Xy5Gc
Kopieer deze link en plak hem in de youtube browser..

NOOIT BETALEN....!!!!