louisesikkens
door louisesikkens Jan 10, 2018 om 15:03
Geldzaken & recht

Opgelicht

Ik doe al een paar jaar mee met het online invullen van enquetes van Waardevolle Mening.

In november bedacht ik me dat ik de opgebouwde punten ter waarde van 40 euro weleens kon gaan verzilveren.

Ik heb dus de route gevolgd die daarvoor nodig was en heb een ontvangstmail retour gehad dat het ongeveer 6-8 weken zou duren eer ik (in dit geval 4 VVV bonnen) thuis kon verwachten.

Tot op heden heb ik nog steeds niets binnen en je kunt ze verder niet per mail of telefoon bereiken.

Ik heb dus het vermoeden dat ik opgelicht ben en wil hiervoor anderen waarschuwen, maar zou ook heel graag hebben dat er in het programma aandacht aan wordt besteedt.

3049 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

marita5
door marita5 - Jan 10, 2018 om 15:11
11495 Antwoorden / 15 Vragen
2

Hallo LouiseSikkens , 

je kunt ze verder niet per mail of telefoon bereiken.

Contact lees hier , klik op de rode regels . 

https://www.waardevollemening.nl/contact.html  

maar zou ook heel graag hebben dat er in het programma aandacht aan wordt besteedt.

Contact met de redactie , ( ik betwijfel of ze er iets meedoen ) 

https://kassa.bnnvara.nl/pagina/contact

hansje klein
door hansje klein - Jan 10, 2018 om 15:15
3037 Antwoorden / 62 Vragen
0

Ziet er allemaal normaal en serieus uit ...

Hoe kan ik mijn beloningen inwisselen?

Om de lijst met alle beloningsopties te zien, gaat u naar onze beloningspagina .

Om uw beloningen op te vragen moet u inloggen op uw account van Waardevolle Mening. Als uw balans € 10 (of meer) bedraagt, kunt u een beloning claimen.

Voor de beveiliging van uw gegevens is het nodig dat u, voor het inwisselen van een beloning, uw account verifieert aan de hand van een voor de regio geldig telefoonnummer.

Nadat u uw mobiele telefoonnummer heeft ingevoerd, sturen we u een validatiecode toe. Deze moet u invoeren om een beloning te kunnen inwisselen. Deze stap is bedoeld om uw gegevens extra te beveiligen en uw account en beloningssaldo te beschermen. We zullen uw gegevens niet met derden delen of voor marketingdoeleinden gebruiken.

Let op: wil je meer dan één beloning verzilveren binnen in een periode van 7 dagen, dan kun je voor iedere transactie worden gevraagd dit verificatieproces opnieuw te doorlopen/

Contact opnemen of nog even geduldig afwachten ... Ik zie nergens iets van een oplichting!

Pi
door PimJoris - Jan 10, 2018 om 15:29
78 Antwoorden / Vragen
0

Het duurt inderdaad lang, weet ik uit eigen ervaring met een ander enquetebureau dat hetzelfde beloningssysreem hanteert. Maar de bonnen komen - bij mij - echt wel.
Wanneer u in november uw aanvraag heeft gedaan, isbde termijn van 6-8 weken nét of nog nét niet overschreden. In die periode vielen ook de eindejaarsdrukte én tenminste drie feestdagen waarop niet gewerkt is. U reageert dus misschien wel een beetje té snel en té achterdochtig. Wanneer u twijfelt: neem dan contact op Waardevolle Mening. Zij geven u de bonnen en zijn dus uw aanspreekpunt. Maar ik denk dat u als u nog even geduld heeft  gewoon de verwachte envelop binnenkort op de mat vindt.

ju
door juliomariner - Jan 10, 2018 om 15:29
1312 Antwoorden / 2 Vragen
0

Wanneer in November is het aangevraagd. Als dit de laatste week November is zit het nog steeds in de levertijd van 6 tot 8 weken. Daarbij nog 2 weken langer vanwege de feestdagen. Ik zou dus nog maar even afwachten.
Trouwens ik zou het wordt oplichting niet zo lichtvaardig gebruiken.

aurora1
door aurora1 - Jan 10, 2018 om 23:24
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Betekenis van oplichting: https://nl.wikipedia.org/wiki/Oplichting
Voortaan eerst maar voorwaarden en informatie lezen voordat u onterecht gaat beschuldigen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

JM
JM de Troije - Mar 26, 2024 om 14:40
Winkels & webshops
Bol.com wil geld afschrijven voor een abonnement dat ik niet heb

Bol.com wil geld afschrijven voor een abonnement dat ik niet heb

Bol.com zegt dat ik een abonnement heb genoemen maar dat heb ik niet,ik bestel zelden iets on-line, zij voegen dat zelf toe denk ik. Nu steeds verhoging etc maar zij zitten fout. Komt dit vaker voor?? Dreigen nu met incasso. Lees meer

mijnnaamwashaas2345
mijnnaamwashaas2345 - Mar 25, 2024 om 16:49
Winkels & webshops

Minder bonusvoordeel bij Albert Heijn?

ik kom vrij regelmatig bij Albert Heijn en maak gebruik van de bonuskaart. Nu valt me op, het is een eenpersoonssteekproef ikweethet, dat ik qua bonusvoordeel een stuk minder voordelig uit ben sinds pakweg een half jaar. Waar ik voorheen makkelijk zonder veel moeite 10 procent bonusvoordeel had, kom ik nu tot ongeveer de helft als ik het bonnetje naloop. Zijn er meer AH-klanten die deze trend besp ... Lees meer

Ha
Hansie1947 - Mar 28, 2024 om 13:13
Vrije tijd & tuin

Vriendenloterij stoppen lukt niet

Al 2 keer een telefonsch gesprek gehad met een zeer irritante dame. Maar krijg het niet voor elkaar om op te bzeggen. Lees meer