Ha
door Han642 Feb 18, 2019 om 10:35
Geldzaken & recht

Opzeggen telegraaf na niet leveren

Ik heb driemaal een klacht ingediend omdat  heb de krant niet bezorgd was. Nu heb ik mijn abonnement opgezegd. Volgens de telefoniste kan dat niet per maand, maar pas half juni omdat ik per kwartaal betaal. Ik vind het raar dat wanneer zij in gebreke blijven ik gedwongen ben mijn abonnement door te laten lopen. Graag zou ik u mening hierover horen.

3481 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Feb 18, 2019 om 10:40
42060 Antwoorden / 21 Vragen
1

Bij een gewone opzegging, zou half juni best kunnen, maar u hebt klachten over de bezorging, dus u moet niet gewoon opzeggen, maar deTelegraaf ingebreke stellen wegens nietbezorgenen aanvoeren dat dat de reden is, dat u het abonnement beeindigt.

tenormin
door tenormin - Feb 18, 2019 om 10:50
16828 Antwoorden / 108 Vragen
0

Als u 3 keer geen krant heeft ontvangen krijgt u die "nageleverd": in die zin: de drie kranten worden bijgeteld. Dus u kunt wel opzeggen, alleen nog niet nu, stopt dan in Mei/Juni?. Ik ga er vanuit dat dit uw eerste kwartaal abonnement is? Dan moet u die tijd nog even uitzitten

marita5
door marita5 - Feb 18, 2019 om 10:58
11509 Antwoorden / 15 Vragen
1

Hallo Han642 , 

Wat is de opzegtermijn van De Telegraaf?

 

Heeft u een maandabonnement, dan heeft u na het verlopen van een actie- of contractperiode een opzegtermijn van een maand. Het abonnement is per maand opzegbaar.

 

Heeft u een kwartaalabonnement, dan heeft u een opzegtermijn van één maand voor ingangsdatum van het nieuwe kwartaal. Als er binnen deze maand opgezegd wordt, zal het abonnement doorlopen tot en met het volgende kwartaal.

 

Heeft u een halfjaar- of jaarabonnement, dan heeft u na het doorlopen van de aanbiedingsperiode een maand opzegtermijn. Het abonnement kan per maand worden beeindigd. 

Lees ook hier veelgestelde vragen , klik op de rode regel .

https://www.mijnmedia.nl/help_en_contact/bezorging/

edrick3
door edrick3 - Feb 18, 2019 om 12:41
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Graag zou ik u mening hierover horen.
Ok dan: ik zou m'n abonnement niet opzeggen omdat er een paar maal niet bezorgd is. 

Ik heb een bezorgklacht voor De Telegraaf

 

Uw bezorgklacht kunt u gemakkelijk online doorgeven. Klik hier om uw bezorgklacht door te geven of bel 088 – 824 824 1.

Uw ervaring helpt ons onze dienstverlening te verbeteren. Meld daarom uw bezorgklacht, hierop ondernemen wij dan actie.

Wat wordt er gedaan met mijn bezorgklacht?
Na het registreren van uw bezorgklacht voor De Telegraaf wordt deze automatisch doorgegeven aan onze bezorgorganisatie. Op de looplijst van de bezorger komt een melding van uw klacht. Normaal gesproken is dit voldoende om de bezorging weer volgens afspraak te laten verlopen.
Heeft u De Telegraaf niet ontvangen dan compenseren wij uw klacht door uw abonnementsperiode met één dag te verlengen. Voor meer informatie zie vraag en antwoord "Hoe zit het met de compensatie van mijn bezorgklacht?"

panter22
door panter22 - Feb 18, 2019 om 13:16
6599 Antwoorden / Vragen
0

Zet je abonnement om naar een digitaal abonnement. Het is even wennen, maar na verloop van tijd wil je niet meer anders.
Het is ook nog goedkoper.

jo
door jorisw - Feb 18, 2019 om 14:14
4340 Antwoorden / 1 Vragen
0

En is de krant nabezorgd nadat je een klacht had ingediend?

tenormin
door tenormin Feb 18, 2019 om 16:05
16828 Antwoorden / 108 Vragen

@joris, kranten worden niet meer nabezorgd, men krijgt, als men een abonnement stopzet de gemiste kranten als "extra".

edrick3
door edrick3 Feb 18, 2019 om 17:30
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Heeft u De Telegraaf niet ontvangen dan compenseren wij uw klacht door uw abonnementsperiode met één dag te verlengen. Voor meer informatie zie vraag en antwoord "Hoe zit het met de compensatie van mijn bezorgklacht?"

jo
door jorisw Feb 18, 2019 om 18:11
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Nou ja, hoe het ook geregeld wordt, je krijgt dus uiteindelijk het aantal kranten waar je voor betaalt.

En je hebt altijd nog de mogelijkheid om de krant gewoon digitaal te lezen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Do
Dobroman - Feb 8, 2024 om 16:03
Huishouden & energie

Zeer hoge servicekosten

Ik woon in een flatgebouw van Heimstaden en heb nu pas de afrekening servicekosten over 2022 ontvangen. Het probleem zit hem in de stroom kosten algemene ruimtes.In 2021 was dat per woning 163,67 euro en in 2022 475,67 euro. Totaal dus 35.199,67 euro per jaar voor elektra algemeen (verlichting galerij, berging, stopkontacten berging, trappenhuis, lift). Er is inmiddels uitleg gevraagd aan de verhu ... Lees meer

Ka
Kassaben - Apr 21, 2024 om 16:35
Winkels & webshops

Aanmaning Keesing (Denksport) voor niet besteld puzzelboek

Ik krijg betalingsherinneringen van Keesing Belgium te Deurne (met verzendplaats Amsterdam) voor een puzzelboek wat ik niet heb besteld. Ik heb wel een account bij Denksport en een lopend abonnement dat vooraf is betaald. Ik moet altijd vooraf betalen als ik iets bij Denksport bestel. De betalingsherinnering bevat een vreemd overschrijvinsformulier op paiper waarmee ik uiteraard niets kan. Ook w ... Lees meer

TeuntjeDK
TeuntjeDK - Apr 22, 2024 om 16:07
Geldzaken & recht
TROUW weigert op te zeggen of te communiceren en blijft aanmaningen sturen

TROUW weigert op te zeggen of te communiceren en blijft aanmaningen sturen

Goedenmiddag,   In november vorig jaar wilde ik om financiele redenen mijn abonnement bij TROUW (van DPG Media) opzeggen. Via de website was dit geen probleem en ik krijg een mailtje dat ik snel een bevestiging van de opzegging zou ontvangen. Hier is echter nooit een antwoord op gekomen.  Ik heb mijn betaling gestorneerd en hierop kreeg ik wel een mailtje dat er betaald moest worden anders ... Lees meer