Opzeggen telegraaf na niet leveren
Ik heb driemaal een klacht ingediend omdat heb de krant niet bezorgd was. Nu heb ik mijn abonnement opgezegd. Volgens de telefoniste kan dat niet per maand, maar pas half juni omdat ik per kwartaal betaal. Ik vind het raar dat wanneer zij in gebreke blijven ik gedwongen ben mijn abonnement door te laten lopen. Graag zou ik u mening hierover horen.
Bij een gewone opzegging, zou half juni best kunnen, maar u hebt klachten over de bezorging, dus u moet niet gewoon opzeggen, maar deTelegraaf ingebreke stellen wegens nietbezorgenen aanvoeren dat dat de reden is, dat u het abonnement beeindigt.
Als u 3 keer geen krant heeft ontvangen krijgt u die "nageleverd": in die zin: de drie kranten worden bijgeteld. Dus u kunt wel opzeggen, alleen nog niet nu, stopt dan in Mei/Juni?. Ik ga er vanuit dat dit uw eerste kwartaal abonnement is? Dan moet u die tijd nog even uitzitten
Hallo Han642 ,
Wat is de opzegtermijn van De Telegraaf?
Heeft u een maandabonnement, dan heeft u na het verlopen van een actie- of contractperiode een opzegtermijn van een maand. Het abonnement is per maand opzegbaar.
Heeft u een kwartaalabonnement, dan heeft u een opzegtermijn van één maand voor ingangsdatum van het nieuwe kwartaal. Als er binnen deze maand opgezegd wordt, zal het abonnement doorlopen tot en met het volgende kwartaal.
Heeft u een halfjaar- of jaarabonnement, dan heeft u na het doorlopen van de aanbiedingsperiode een maand opzegtermijn. Het abonnement kan per maand worden beeindigd.
Lees ook hier veelgestelde vragen , klik op de rode regel .
https://www.mijnmedia.nl/help_en_contact/bezorging/
Graag zou ik u mening hierover horen.
Ok dan: ik zou m'n abonnement niet opzeggen omdat er een paar maal niet bezorgd is.
Uw bezorgklacht kunt u gemakkelijk online doorgeven. Klik hier om uw bezorgklacht door te geven of bel 088 – 824 824 1.
Uw ervaring helpt ons onze dienstverlening te verbeteren. Meld daarom uw bezorgklacht, hierop ondernemen wij dan actie.
Wat wordt er gedaan met mijn bezorgklacht?Na het registreren van uw bezorgklacht voor De Telegraaf wordt deze automatisch doorgegeven aan onze bezorgorganisatie. Op de looplijst van de bezorger komt een melding van uw klacht. Normaal gesproken is dit voldoende om de bezorging weer volgens afspraak te laten verlopen.
Heeft u De Telegraaf niet ontvangen dan compenseren wij uw klacht door uw abonnementsperiode met één dag te verlengen. Voor meer informatie zie vraag en antwoord "Hoe zit het met de compensatie van mijn bezorgklacht?"
Zet je abonnement om naar een digitaal abonnement. Het is even wennen, maar na verloop van tijd wil je niet meer anders.
Het is ook nog goedkoper.
En is de krant nabezorgd nadat je een klacht had ingediend?
@joris, kranten worden niet meer nabezorgd, men krijgt, als men een abonnement stopzet de gemiste kranten als "extra".
Heeft u De Telegraaf niet ontvangen dan compenseren wij uw klacht door uw abonnementsperiode met één dag te verlengen. Voor meer informatie zie vraag en antwoord "Hoe zit het met de compensatie van mijn bezorgklacht?"
Nou ja, hoe het ook geregeld wordt, je krijgt dus uiteindelijk het aantal kranten waar je voor betaalt.
En je hebt altijd nog de mogelijkheid om de krant gewoon digitaal te lezen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Is kleur van de hout lak of beits bepalend voor levensduur buiten?
Ik hoorde van iemand dat donkere kleuren minder lang mee gaan en barstnin ezon.Klopt dat? Wij overwgen voor zwart te gaan. Lees meer
Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?
Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.
Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.
Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n
...
Lees meer
Waarom blijft het internet via de tv kabel zo duur?
Al vanaf 2001 zijn wij abonnee van Casema en nu Ziggo, via de coax-kabel voor TV, Internet en telefonie.
Inmiddels betalen wij in Nederland ruim 2x zoveel voor het ontvangen van TV, etc. ,als andere burgers in de EU.
De reden hiervoor is dat er een monopoliepositie is gegund aan tv- kabelbeheerders. Dat zou moete worden beeindigd.
De ACM vindt, ten onrechte, dat aan derden gee
...
Lees meer
Populair in Geldzaken & Recht
Wie is aansprakelijk voor doodbijten hond
Vorige week is het hondje van mijn zus in een paar minuten doodgebeten door een pitbull Die pitbull was ontsnapt uit de tuin van een buurman wiens dochtertje de poort open had laten staan. Mijn zus heeft de buurman aansprakelijk gesteld en 400 euro verlangd om een nieuwe hond te kunnen kopen (haar hondje was nog maar net een jaar oud). Nu wil het geval dat de buurman niet de eigenaar is van de ... Lees meer
Mag mijn huurbaas de woning incl mijn inboedel fotograferen bij het verkopen van de woning?
Mijn huurbaas heeft kenbbaar gemaakt de woning waar ik met mijn vriendin 3 jaar woon, te willen verkopen.
Nu wil ze ook foto's komen maken voor op internet, terwijl er al oude foto's zijn van toen hun hier nog woonde.
Deze woning heeft toen namelijk al eens te koop gestaan.
Ik vroeg mij af of dit zomaar mag en wat mijn rechten zijn. Zelf heb ik dit liever niet ivm privacy.
...
Lees meer
Gesjoemeld met mijn uren
Hallo allemaal,
Ook ik heb een vraag die ik graag wil stellen.
Afgelopen 2 en half jaar ben ik dienst geweest bij een groot bedrijf in de detailhandel. Nu ben ik de afhelopen maand helaas in de ziektewet beland en heb ik besloten om afscheid te nemen en ergens anders te gaan werken. Nu heb ik mijn laatste loonstrook ontvangen waar op staat dat ik in mijn ziektewet verlof uren heb staan e
...
Lees meer