Mc
door Mcweert Dec 1, 2016 om 21:27
Geldzaken & recht
Opzeggen wanneer jij wilt. Is dit echt wel zo?bankgiroloterij en poscodeloterij

Opzeggen wanner je wilt.

Staat mooi op het formulier die je in de bus krijgt van poscode- en bankgiroloterij.

Heb dit bij beide meegemaakt.
Krijgt een mooi formulier in de bus, dat je min. 15 euro wint... oplopend tot ...10.000
(Dit bedrag weet je pas na aanmelding)

Maandlot kost iets rond 13 euro dus altijd wel iets gewonnen denk je dan, nog extra via fb messenger nagevraagt of ik nergens aan vast zat,.. nee opzeggen wanner u wilt. Dus oke

Dus meld me aan, jeej 15 euro. Even een voorbeeld. Meld je aan 20 okt. En wilt je per direct af melden op 25okt....
Natuurlijk eerst een heel verhaal over waarom je het beter niet zou kunnen doen en een aanbieding.. letterlijk 5min verder.
Nu komt het!! Oke dan is uw lidmaadschap afgelopen op dec.  Omdat het nov. Voorschot verzoek al is verzonden naar uw bank, maar in nov. Is ook nog de extra trekking. Die word er ook meteen bijgeteld en word er in 2 weken tijd 3 deelnemingen afgeschreven. Dit is niet normaal of zoals in mijn ogen misleiding? Afzeggen wanneer u wilt maar als we de overboeking al hebben ingedient, moet je de volgende maand maar mee spelen,(incl. Extra trekkingen natuurlijk) dit gebeurt overigens elke 16e van de maand, dus als je de 14e zou aanmelden en de 16e zou afzeggen komen ze daar ook mee aan.

Bij de poscodeloterij heb ik uiteindelijk als goed is na wat moeite een ander opzeggings bandje kunnen inspreken waar terugvordering van de komende maand instaat, toen ik aangaf hetzelfde te hebben meegemaakt bij de bankgiroloterij dus ben benieuwd, maar je moet zoveeeel moeite doen om direct op te kunnen zeggen, wat eigenlijk in mijn ogen niet gaat, omdat je als je je aanmeld al snel min. 2 trekkingen vast zit.

21307 14 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Dec 1, 2016 om 21:40
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Heel verhaal, maar waarom doet u eigenlijk mee? Voor die € 2,00 "winst"? Mag u dan ook wel wat moeite voor doen.

Cookies
door Cookies - Dec 1, 2016 om 21:44
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Nou, dat klopt toch? 24/7 kun je opzeggen.

opzeggen wanner u wilt

gerbera
door gerbera - Dec 1, 2016 om 22:08
7358 Antwoorden / 14 Vragen

U meld zich aan op 20 okt, en 5 dagen later meld u zich weer af. Vraag ik mij af waarom?
U boekt zelf het geld over en daarna bedenkt u zich en verwacht het bedrag  weer terug te krijgen.
En waarom,  is het om hier vervolgens een klaagzang op te kunnen schrijven omdat u niets gewonnen heeft.

Ze bestaan dus echt, mensen die een probleem maken van iets wat ze zelf veroorzaakt hebben,  maar stug vol blijven houden dat het niet door hen maar door een ander is veroorzaakt.

Ni
door Nientje1980 - Dec 1, 2016 om 22:20
46 Antwoorden / Vragen

Opzeggen kan altijd, maar u moet wel rekening houden met de opzegtermijn.
In principe gaat u een abonnement aan, en dan is er een maand opzegtermijn.
Dus als u meedoen aan zo'n gratis geld terug actie betaalt u altijd voor minimaal 1 maand meespelen, en kunt u dus inderdaad de pech hebben dat er extra trekkingen zijn. U heeft ook getekend/ of mondeling akkoord gegeven voor de extra trekkingen.
Wat u ook kunt doen in geval van niet telefonisch willen opzeggen is om via Facebook een link te vragen voor online opzeggen, de meeste loterijen hebben dit wel, maar die manier is dan zeer slecht via de website te vinden.
Vaak krijgt u na opzegging van bankgiroloterij en vriendenloterij een brief met het verzoek ze nog even te bellen.
ze proberen u dan uiteraard als klant terug te krijgen, maar u krijgt dan ook een afscheidscadeau, bijv een sauna bon ed.
Let op: als u meedoen met een loterij actie met abonnement en bijv gratis eftelingkaarten dan kan het ook zijn dat u akkoord geeft voor een minimaal 3 of 6 maanden meespelen. Dit is ook bij acties voor gratis 2 maanden meespelen. Dit zijn dan bijv maand 5 en 6.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Dec 2, 2016 om 12:09
16830 Antwoorden / 202 Vragen

alle overboekingen storneren! Schriftelijk opzeggen! Als u dat nog niet heeft gedaan. Per telefoon krijgt u een callcentermedwerker(ster)

Ni
door Nientje1980 Dec 2, 2016 om 13:13
46 Antwoorden / Vragen

Opzegtermijn van deze loterijen is 1 maand, en daar dienst de t's zich aan te houden, dus storneren is niet aan te raden. Volgende keer gewoon beter de voorwaarden lezen.

Cookies
door Cookies Dec 2, 2016 om 13:19
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Storneren is bij loterijen vanzelfsprekend NIET mogelijk!

do
door don45 - Dec 2, 2016 om 13:54
57 Antwoorden / 21 Vragen

wij hebben met veel moeite ook de postcode lotterij op kunnen zeggen.
reden van opzeggen: zij zeggen geld te geven aan goede doelen.
dit doen ze zeker niet.
wat is Wakker Dier met al hun onzin verhalen voor een goed doel???
wat is amesty internaitional voor goed doel met de actie's tegen zwarte piet??
en zo zijn er nog meer.
wij hebben massaal deze loterij opgezegd.

pe
door pebk Dec 2, 2016 om 14:03
581 Antwoorden / 0 Vragen

Als u het niet met de doelen eens bent en het onzinverhalen vindt, dan is dat uw goed recht. U hebt ook het recht om het daarom op te zeggen. Technisch vallen deze doelen ook onder de goede doelen. Amnesty doet bijvoorbeeld nog wel wat meer dan zich bemoeien met zwarte piet. Ze beoordelen op een dingetje is naar mijn beleving erg kortzichtig. Maar goed, het is uw mening.

Ook voor Wakker dier geldt dat het uw mening is dat het onzinverhalen zijn. Het is daarmee geen feit.

pe
door pebk Dec 2, 2016 om 14:08
581 Antwoorden / 0 Vragen

O ja, u hoeft niet bang te zijn dat de doelen trouwens te veel geld krijgen. Het meeste gaat op aan belasting en verdiensten van de uitbaters van de loterijen.

ou
door oudewouter Dec 2, 2016 om 16:49
52 Antwoorden / Vragen

Zachtjes uitgedrukt een "vreemde reactie" .  Er gaan jaarlijks miljoenen naar goede doelen. Dat u helaas geen invloed kunt uitoefenen op de bestedingen, 't ja,  het is wat!
Gelukkig doen de meeste mensen niet zo moeilijk en zien wel in dat er veel goed gedaan wordt.
Dat er geld naar "uitbaters"  gaat lijkt mij logisch. Er werken enkele honderden mensen. Die vinden het toch wel fijn (net als u, denk ik)  iedere maand salaris te krijgen.

do
door don45 Dec 2, 2016 om 22:04
57 Antwoorden / 21 Vragen

het zijn gewoon gore oplichters

gerbera
door gerbera Dec 3, 2016 om 12:19
7358 Antwoorden / 14 Vragen

het zijn gewoon gore oplichters. En daar heeft u dus aan bijgedragen ? Bent u wel medeplichtig geweest.

pe
door pebk - Dec 2, 2016 om 14:07
581 Antwoorden / 0 Vragen

Beter is om er uberhaupt niet aan mee te doen. Hier is een aardig artikel waarom: https://www.nrc.nl/nieuws/2010/12/31/loterij-is-belasting-op-domheid-11984174-a944852

tot15karakters
door tot15karakters - Dec 2, 2016 om 14:46
2189 Antwoorden / 14 Vragen

En als je eenmaal er vanaf bent, hoe kom je dan de reclame kwijt die zij gaan sturen, kom weer terug en zo en eerste maand gratis en zo?

Het beste is als ze dat doen deze post ongeopend retour afzender sturen, en dan schrijven, geadresserde overleden!
Ja, dat is het enige wat helaas helpt om volgend jaar van de regelmatige reclame van deze af te komen.

adko
door adko - Dec 2, 2016 om 18:59
24 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb ook geen beste ervaring met het opzeggen van de Postcodeloterij.
Twee jaar geleden wilde ik, na iets van 5 jaar te hebben meegespeeld, stoppen.
Ik heb toen gebeld en dat werd niet geaccepteerd. Vervolgens een aangetekende brief gestuurd.
Volgende maand gewoon weer geld van mijn rekening gehaald door die club.
Dan denk je nog dat het langs elkaar is heengegaan, dus maar even afwachten.
Maar de maand er op wederom geld afgeschreven, dus opnieuw een aangetekende brief gestuurd.
Maand er op weer geld afgeschreven en toen maar weer eens gebeld en nu "iets minder vriendelijk".
Hielp wederom niet, dus daarna de bank opdracht gegeven om mijn rekening te blokkeren voor die club.
Zo werkt dat dus blijkbaar bij dit bedrijf.
Dus alles wat ze me nu sturen (en dat is nog steeds veel) gaat de oud papierbak in.
Pure oplichterij in mijn ogen.

Ma
door Marimelda Dec 3, 2016 om 07:46
58 Antwoorden / 11 Vragen

@Ad Koster, U kan toch de automatische betaling blokkeren, stopzetten, terug laten boeken! Heeft u dat dan niet gedaan? Je kunt ze toch wel een poepie laten ruiken!

Apetjoek
door Apetjoek Dec 3, 2016 om 15:27
234 Antwoorden / 16 Vragen

Wat kost dat nou een aangetekende brief verzenden (welkom op deze wereld)

Ma
door Marimelda - Dec 3, 2016 om 07:44
58 Antwoorden / 11 Vragen

Gewoon er nooit aan beginnen. Ze beloven je gouden bergen, letterlijk tonnen en miljoenen en doen soms al geloven dat je het al in je zak hebt voordat je je gaat aanmelden. Niet doen!
Brieven schrijven helpt niet echt, want je krijgt geen reactie terug.
Geldklopperij is het. Dan kun je gewoon geven aan een goed doel, zelf, aan de deur. Niemand die weet en ziet wat je geeft, alleen jijzelf en God ziet het!
Als je via de bank geld overmaakt, zie jij het, ziet God het, maar ook de bank ziet het, degene die de dagschriften bekijkt van wie hij/zij  de instantie geld heeft gekregen ziet het. Het staat immers geregistreerd.
Geld geven om niet is beter dan geld geven om er weer wat voor terug te winnen.
En wat moet je met zoveel geld? Daar moet je ook weer belasting over betalen en meer van die trammelant. Wordt je er gelukkiger van?
Geld maakt niet gelukkig. Is handig, dat wel, maar het brengt bij een teveel echt niet het ultieme geluk.
Wat maakt arme mensen toch zo blij? Ze hoeven niet bang te zijn ook, dat er wat gestolen wordt! Wat een rust, geen angst. Jij blij en andere mensen worden dan ook blij. Een blij gezicht geeft overal licht  :-) + :-) =  :-) :-) . Gezelligheid troef!

reflecs
door reflecs - Dec 3, 2016 om 12:16
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Het is inderdaad beter om helemaal niet mee te doen en online op te zeggen en niet telefonisch.
https://www.bankgiroloterij.nl/opzeggen/opzegformulier.htm
https://klantenservice.postcodeloterij.nl/app/ask/c/40

Stopzetten geadresseerde reclame:https://www.postfilter.nl/

Apetjoek
door Apetjoek - Dec 3, 2016 om 15:23
234 Antwoorden / 16 Vragen

U mag en kunt natuurlijk ook de inleg aan mij opsturen , bent U het zeker kwijt !
Even mijn persoonlijke mening  en ik weet daar zit /staat U niet op te wachten , een grotere oplichters bende bestaat er niet .

mo
door mof - Dec 3, 2016 om 18:20
3619 Antwoorden / 3 Vragen

Gegarandeerd 15 € winnen op een lot van13€ ? Kan natuurlijk nooit!

Ma
door Mat Matheij - Dec 3, 2016 om 22:17
986 Antwoorden / 3 Vragen

Ga naar de Efteling dien een klacht in bij de Directie van Het SPROOKJESBOS dan is de kans dat u wordt ontvangen door de voltallige directie groter dan bij enige loterij in welke vorm dan ook.