Ch
door Christa CB Sep 11, 2022 om 23:33
Geldzaken & recht

Opzeggenbij.nl = zakkenvullers.nl

Ik heb een opzegging laten doen via opzeggenbij.nl. Nergens staat aangegeven dat daar kosten aan verbonden zijn. Een paar dagen later krijg ik een mail. Daarin staat dat ik 29,95 moet betalen. Dit was vooraf dus niet aangegeven, dus ik betaal niet. Inmiddels heb een dreigbrief ontvangen met deurwaardes (en dat de kosten kunnen oplopen met 800 euro) en voor nu een verhoging met 40,- voor niet betalen. Schandalig. Ik ben nergens akkoord gegaan met dat er kosten in rekening gebracht zouden worden, dus ben ik van mening dat ik dit ook niet zou moeten betalen. Maar ik blijf brieven ontvangen, wat erg onrustig is. Is hier iets wat ik aan kan doen?

15868 24 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Sep 11, 2022 om 23:39
16828 Antwoorden / 108 Vragen

Je hebt een betaal "service" voor opzeggen gebruikt. Dus daar zal je echt voor moeten betalen. Zeker het eerste adres op Google ingetikt, ADV. (Advertentie). Zeker over het hoofd gezien. En als je dus niet betaald, zal je op het eind nog veel meer geld kwijt zijn. Snel betalen en het verlies nemen. Gewoon even opletten. Iedereen kan zelf opzeggen. Goedkoop, zonder extra kosten. Dus gemak dient in dit geval niet de mens.

M.van der kolk
door M.van der kolk Nov 21, 2022 om 08:31
1 Antwoorden / Vragen

Daar slaat u de spijker mis...
Als ze logo van de SP gebruiken...En zich uitgeven voor SP
Zijn dat strafbare feiten en misleiding

justmeagain
door justmeagain - Sep 11, 2022 om 23:50
623 Antwoorden / 8 Vragen

Er staat weldegelijk op hun site dat er kosten aan verbonden zijn. Dat u klakkeloos heeft geklikt is toch echt uw fout.

Lees maar even Hier ze verstoppen het niet echt.

TBM
door TBM Mar 4, 2023 om 12:55
1 Antwoorden / Vragen

Hier    werkt niet meer.Pagina error

TBM
door TBM Mar 4, 2023 om 12:55
1 Antwoorden / Vragen

Deze site is niet bereikbaar

Check of www.opzeggenbij.nl een typfout bevat.

DNS_PROBE_FINISHED_NXDOMAIN

mahadma
door mahadma - Sep 11, 2022 om 23:58
11538 Antwoorden / 51 Vragen

Bij hun FAQ staat:

Wat kost een opzegbrief?

Het tarief voor het genereren, printen en verzenden van jouw opzegbrief bedraagt €29,95 incl. btw.

Dus het staat er wèl, u heeft niet goed gelezen en waarom moet u uw bankrekekning invullen als een service gratis zou zijn?

mi
door miennaamishaaz Nov 4, 2022 om 18:20
725 Antwoorden / 1 Vragen

Het kan er wel staan, maar als dit niet duidelijk is vermeld, is het VERBODEN

Is ook het geval geweest bij mijnverklaring.nl
https://www.acm.nl/sites/default/files/documents/last-onder-dwangsom-voor-mijnverklaring.pdf

sjjoppy
door sjjoppy - Sep 12, 2022 om 07:17
7184 Antwoorden / 3 Vragen

Betaal a.u.b. zo vlug mogelijk en beschouw deze ervaring als leergeld.

panter22
door panter22 - Sep 12, 2022 om 07:27
6599 Antwoorden / Vragen

Onderaan de opzegbrief, nadat je je gegevens hebt ingevuld en voordat je op de verzendknop drukt, staat dat je €29,95 moet betalen. Kijk het nog eens na. Voorbeeld:
https://www.opzeggenbij.nl/fit-for-free/

marita5
door marita5 - Sep 12, 2022 om 07:45
11509 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Crista Cb ,

Opzeggenbij liet Kassa weten dat op hun website duidelijk alle informatie te vinden is over hun dienstverlening. De klant kan de dienst binnen twaalf uur annuleren. Na twaalf uur wordt de aangetekende brief verstuurd, om zo snel mogelijk de dienst te kunnen leveren.

Voor verdere informatie , klik op de rode regel .

https://www.bnnvara.nl/kassa/artikelen/abonnement-opzeggen-pas-op-sommige-sites-rekenen-zeer-hoge-tarieven

Staat ook nog duidelijk beschreven onder over ons :

Sinds onze oprichting begin 2022 helpen wij dagelijks honderden consumenten bij het opzeggen van hun abonnementen en lidmaatschappen. Als gebruiker van opzeggenbij.nl kun je het versturen van de opzegbrief door ons laten doen tegen de vergoeding van €29,95 per brief. Natuurlijk kun je ook simpel en volledig gratis de modelbrief kopiëren en naar de ontvanger versturen.

Veelgestelde Vragen .

Hoe kan ik mijn opzegbrief herroepen ?

Je kan de de aanvraag voor het versturen van de opzegbrief binnen 12 uur na jouw aanvraag annuleren via de link in de bevestigingsmail. Daarna wordt de brief automatisch verzonden.

Om verdere problemen te vermijden , zou ik zo snel mogelijk betalen .

M.van der kolk
door M.van der kolk Nov 21, 2022 om 08:39
1 Antwoorden / Vragen

Ik kunt mooi brengen maar u bent malafide en criminele organisatie...De werd mij niets verteld en de informatie heb ik nooit gekregen en je uitgeven voor SP is pure oplichting ik daag  u uit deze praktijken moeten stopen
U fake bedrijf moet gesloten worden

Ga
door Gaby Stijnen Feb 10, 2023 om 08:41
2 Antwoorden / Vragen

Ze zijn zo geraffineerd!!! Voor mij is er niets opgezegd! Dus heb het zelf moeten doen ( gratis achteraf) krijg ik ALSNOG een rekening. Heb met de VriendenLoterij contact gehad anderhalve week na mijn rekening, blijkt dat opzeggen.com er een brief achteraan heeft gestuurd om zichzelf in te dekken ( terwijl ze zouden opzeggen binnen 1 werkdag)  dit klopt gewoon NIET en zij krijgen met hun k.. dreigementen geen euro van mij. Ik heb al verschillende acties erop gezet dus dit krijgt sowieso een staartje!
Gewoon een k.. land dat dat hier zomaar kan. Mensen geld afhandig maken zonder een dienst ervoor te doen! ZIEK!!

heremietkreeft
door heremietkreeft - Sep 12, 2022 om 08:18
16835 Antwoorden / 202 Vragen

Helaas en alweer bent u niet de eerste. U heeft niet de opzegmogelijkheid van hetgeen waarvoor u wilde opzeggen benut maar een bemiddelaar die u waarschijnlijk heeft gevonden als eerste bij zoeken met zoeknaam opzeggen.

En dat betreft dan een 'organisatie'die het opzeggen voor/namens anderen als verdienmodel heeft bedacht. Er is een dient verleend waarbij u de voorwaarden klaarblijkelijk niet heeft gezien, in ieder geval heeft genegeerd en dat betekent: betalen. Indien u niet betaalt (en niet tijdig annuleerde) kan het gevolg van niet betalen zijn dat de kosten nog hoger worden n.a.v. een incassoprocedure die dan waarschijnlijk zal volgen.

rj
door rjw - Sep 12, 2022 om 08:21
3260 Antwoorden / 5 Vragen

Waarom gaan mensen überhaupt dingen opzeggen via een intermediair? En het mag toch bekend zijn dat niemand gratis werkt en dat er betaald moet worden voor een dienst.

panter22
door panter22 Sep 12, 2022 om 08:43
6599 Antwoorden / Vragen

Uit de vele klachten blijkt het tegendeel. Het kan soms wel handig zijn gebruik te maken van een dienst. Maar achteraf moet je dan niet gaan klagen dat je er voor moet betalen. Je kunt zelfs de voorbeeldbrief gratis uitprinten en zelf versturen.

C Willems
door C Willems Mar 11, 2023 om 10:41
1 Antwoorden / Vragen

Je wordt duidelijkheid misleid.
Ik heb enkel Rodekruis opzeggen gegoogled.
En was om die rede in de veronderstelling dat ik het dus rechtstreeks aan het opzeggen was bij het Rodekruis.
En niet via een of ander tussen persoon.
Heb ook niet (duidelijk) gezien dat er kosten aan verbonden waren.
Die had ik liever aan het Rodekruis gedoneerd ;)
Wellicht dat ik door alle drukte, het over het hoofd gezien heb.

Het feit dat ze telefonisch niet bereikbaar zijn en het op zo'n slinkse manier opzetten zegt genoeg!

Ik heb betaald om er vanaf te zijn, echter voelt het alles behalve rechtvaardig.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Sep 12, 2022 om 08:42
16835 Antwoorden / 202 Vragen

Aanvullend: U heeft kennelijk de Kassa Nieuwsbrief van 4 september j.l. gemist waarin o.a. dit : Abonnement Opzeggen? Pas op etc.. en zie https://www.bnnvara.nl/kassa/artikelen/abonnement-opzeggen-pas-op-sommige-sites-rekenen-zeer-hoge-tarieven?utm_source=20220904_Kassa&utm_medium=email&utm_campaign=Kassa&utm_content=Kassa%20zondagbrief

Mathieu1234
door Mathieu1234 - Nov 4, 2022 om 16:42
1 Antwoorden / Vragen

Onze zoon van 13 jaar heeft zich vergist door op google "opzeggen ziggo" te zoeken. De bevestiging kwam in een spam map die ik niet gecontroleeerd had en binnen 12uur zat ik aan de aankoop van deze opzeggenbij-service vast.

Op de website van opzeggenbij.nl vindt inderdaad geen enkele vorm van controle plaats. Duidelijk is ook dat men niet écht probeert de kosten vooraf helder aan te bieden. En je kan zonder problemen de gegevens van iemand anders invullen. Je moet helemaal niets bevestigen, ook geen bevestigingsmail om je gegevens te verifiëren. Dit bedrijf is puur op geld uit en bereikt dit door misleiding en google-adds. Dit rammelt juridisch van alle kanten.

- Ik heb een klacht bij opzeggenbij.nl ingediend
- Ik heb een klacht bij google ingediend vanwege het gebrek van minstens de e-mailbevestiging vooraf aan de koop.
- Ik heb rechtsbijstand ingeschakeld

Na advies van mijn rechtsbijstand verzekeraar zal ik evt. toch de rekening (voorlopig) betalen en het verhalen op de aansprakelijkheidsverzekering van mijn zoon. Ik ben verder heel benieuwd wat de nederlandse wetgeving hierover te zeggen heeft. Het is de hoogste tijd.

va
door vanlotjegetikt Nov 4, 2022 om 17:07
809 Antwoorden / Vragen

Grapje..............
Kind van 13 en een eigen AVP.
Succes

ne
door neodutchio Nov 4, 2022 om 17:21
5148 Antwoorden / 12 Vragen

"Sinds onze oprichting begin 2022 helpen wij dagelijks honderden consumenten bij het opzeggen van hun abonnementen en lidmaatschappen. Als gebruiker van opzeggenbij.nl kun je het versturen van de opzegbrief door ons laten doen tegen de vergoeding van €29,95 per brief. Natuurlijk kun je ook simpel en volledig gratis de modelbrief kopiëren en naar de ontvanger versturen."

Een kind van 13 die een ziggo overeenkomst gaat opzeggen? Een kind van 13 met een AVP? En wat voor controle moet er plaatsvinden? Diegene die wilt opzeggen vult de gegevens in en het bedrijf gaat dan aan de slag. Simpeler kan het niet zijn.

rj
door rjw Nov 4, 2022 om 17:23
3260 Antwoorden / 5 Vragen

Ik zie in het hele relaas eerlijk gezegd niets wat juridisch zou rammelen. Ik zie wel dat je eens goed moet gaan praten met je kind.

mahadma
door mahadma Nov 4, 2022 om 17:31
11538 Antwoorden / 51 Vragen

1: hoe kan uw zoon van 13 een abo opzeggen, kennelijk van uzelf als ouder?
2: hoe kunnen zij weten dat diegen op het toetsenbord 13 jaar is?
3: u heeft uw spambox niet gecontroleerd.
4: dit bedrijf is een bedrijf en zal dus voor hun diensten geld vragen, niemand werkt voor niets, waarom zou u anders uw banknr moeten invoeren?
5: u zal moeten betalen, en als u het niet zou doen, dan krijgt u alleen maar meer kosten .......
6: u kunt het bedrag NIET verhalen op de verzekering.

va
door vanlotjegetikt Nov 4, 2022 om 18:17
809 Antwoorden / Vragen

Beetje trieste mentaliteit een kind van 13 en ook nog je eigen zoon juridisch aanpakken. Tja,

mi
door miennaamishaaz - Nov 4, 2022 om 18:19
725 Antwoorden / 1 Vragen

Net zoals bij sites zoals Mijnverklaring is het verbergen van de daadwerkelijke kosten verboden

https://www.acm.nl/sites/default/files/documents/last-onder-dwangsom-voor-mijnverklaring.pdf

Neem dus contact op met de ACM

mahadma
door mahadma Nov 5, 2022 om 12:19
11538 Antwoorden / 51 Vragen

Niet correct Miennaamishaaz, Ik vrees dat de ACM niet veel uithaalt, het wordt vermeld, niet met 100 punts letters, maar het wordt vermeld, Plus: waarom moet je je banknummer opgeven als het gratis zou zijn ............ Dàt banknummer hebben ze nodig omdat er betaald moet worden.

M.van der kolk
door M.van der kolk - Nov 21, 2022 om 08:26
1 Antwoorden / Vragen

Lidmaatschap opzeggen om finacieele redenen...
Ik dacht dat ik met de SP te maken...hij zij letterlijk zo werk dat bij de de SP...Dus ik heb hele aanvaring gehad met de... SP...Dat blijk om een mistverstand te gaan zij gaven zich uit als de SP nu blijf die spam rekeningen sturen nimmer...
Zal ik die €30.00 betaalen dit zijn strafbare feiten misleiding je uitgeven voor SP is pure oplichting ...  PTSS krijg
Ik betalngsverzoek op zondag nou de tricker ging over

co
door corsvandenberggmail.com - Dec 5, 2022 om 15:11
2 Antwoorden / Vragen

Ik heb mijn maandelijkse donatie aan Vluchtelingenwerk op hun site stopgezet. Tot mijn grote verbazing kreeg ik niet lang daarna een mail dat ik 29,95 moest betalen aan 'Opzeggenbij.nl'. Een week later moest ik 38,95 betalen. Ik heb geen bevestiging gekregen, geen waarschuwing, niets. Kan dit zomaar? Graag snel een reactie, anders zit binnen de korste keren op hele hoge bedragen. Ze dreigen kennelijk zelfs dat dat op kan lopen tot 800,00.

Wat kan ik hier tegen doen?

ne
door neodutchio Dec 5, 2022 om 15:16
5148 Antwoorden / 12 Vragen

Als u het stopgezet hebt op de site van vluchtelingenwerk, dan kan opzeggenbij nooit uw gegevens hebben. Als ik op de site kijk van vluchtelingenwerk, dan kunt u niet daar rechtstreeks opzeggen. Enkel door contact opzet nemen.
U zal dus via opzeggenbij hebben opgezegd en dan moe er gewoon betaald worden.

marita5
door marita5 Dec 5, 2022 om 16:39
11509 Antwoorden / 15 Vragen

@corsvandenberg , zou maar betalen , u heeft opgezegd via Opzeggenbij.nl . Voor uw donatie stop te zetten , had u contact moeten opnemen met vluchtelingenwerk zie hier :

Vragen van donateurs

Ben je donateur, heb je vragen of wijzigingen rondom je donatie , of wil je een donatie opzeggen? Mail naar: donateurs@vluchtelingenwerk.nl of bel: (020) 346 72 07.

TBM
door TBM Mar 4, 2023 om 13:00
1 Antwoorden / Vragen

Laat ze dreigen. Ze zijn slecht bezig.

rj
door rjw Mar 4, 2023 om 13:34
3260 Antwoorden / 5 Vragen

@tbm: ze hebben een betaalde dienst geleverd. Leg eens uit waarom ze slecht bezig zijn. Omdat ze iets doen wat je zelf ook kunt doen? Dan zij hoveniers en schilder ook slecht bezig....

RDM88
door RDM88 - Dec 20, 2022 om 10:08
1 Antwoorden / Vragen

Het zijn echt oplichters niet normaal! En hun adres op de site is ook nep evenals het telefoonnummer dat zegt al genoeg.
Wanneer je in hun omgeving terecht komt lijkt het alsof je op de site terecht komt van hetgeen je wilt opzeggen en nergens staat daar dat je moet betalen. Dat hoor je pas een week daarna. Deze site moet echt aangegeven worden en offline gehaald worden.

rj
door rjw Jan 22, 2023 om 10:13
3260 Antwoorden / 5 Vragen

Even Ziggo geprobeerd: er komt geen vlekje oranje op het scherm. Hoe kan je dan zeggen dat het op de site lijkt van het bedrijf waar je op wilt zeggen?

En voordat je op Versturen klikt staat er duidelijk dat het 29,95 kost.

En het adres is dat van een bedrijfsverzamelgebouw en staat ook zo bij de KVK. En het KVK nummer klopt ook gewoon. Er staat zelfs in hun KVK profiel dat ze opzegdiensten leveren. Er komen hier wel eens sites voor waarbij alles rammelt, maar daar is hier geen sprake van.

dn
door dnote - Jan 7, 2023 om 13:50
1 Antwoorden / 1 Vragen

Ook ik ben hier onlangs ingetrapt.

Ze maken slim gebruik van het feit dat ze bovenaan komen te staan in de Google resultaten. Vervolgens vermelden ze in kleine lettertjes dat hun service € 29,95 kost. Dit bedrag is belachelijk hoog voor deze service. Andere opzegservices doen het voor onder de 5 euro!

Ik heb dus niet zozeer problemen mee dat ze geld vangen voor het verkeerd klikken in Google maar dat ze een exorbitant bedrag vragen.

marita5
door marita5 Jan 7, 2023 om 14:37
11509 Antwoorden / 15 Vragen
Wilfried Solarz
door Wilfried Solarz - Jan 9, 2023 om 12:52
1 Antwoorden / Vragen

Ik ben er ook  in getuind.  eigen schuld dikke bult. Maar zij hebben de brief naar Viaplay gestuurd terwijl dit in mijn geval naar Ziggo had gemoeten. Viaplay heeft mij dit ook mede gedeeld.  Ik vind dat ze niet geleverd hebben en wil daarom niet betalen.  Ik reageer op hun aanmaning met dit gegeven maar zij houden vol dat ze gedaan hebben wat van hun gevraagd is. Het gemakkleijks was geweest om te betalen en er vanaf te zijn maar dat strookt toch wel met rechtvaardigheid gevoel. Maar hoeveel sta ik in mijn recht? het gaat hiet om een via play account.

mahadma
door mahadma Jan 9, 2023 om 13:05
11538 Antwoorden / 51 Vragen

Niet

Wilfried Solarz
door Wilfried Solarz Jan 9, 2023 om 16:46
1 Antwoorden / Vragen

met niet bedoelt u dat ik geen rechten heb ook al is de brief baar het verkeerde adres gezonden en er geen opzegging door deze site gerealiseerd is?

rj
door rjw Jan 9, 2023 om 18:05
3260 Antwoorden / 5 Vragen

Heb je aangegeven dat het naar Ziggo moest? Of heb je gevraagd om Viaplay op te zeggen?

mahadma
door mahadma Jan 9, 2023 om 18:14
11538 Antwoorden / 51 Vragen

U heeft de verkeerde laten opzeggen, dus met niet bedoel ik dat u ziggo niet opgezegd heeft.

Wilfried Solarz
door Wilfried Solarz Jan 9, 2023 om 19:39
1 Antwoorden / Vragen

Nee ik heb alleen aangegeven dat ik viaplay wilde opzeggen.  Dat dit soms via Ziggo moet en soms rechtstreeks wist ik niet. Daar kwam ik pas achter toen ik van viaplay een brief kreeg dat zij het abonnement niet konden opzeggen maar dat ik bij ziggo moest zijn.  Maw ik heb er veel werk van gehad en  opzeggenbij zegt dat ze geleverd hebben. Ik vind van niet op hun site staat. ": vul nu je gegevens in en zeg op "  De kosten lopen al aardig op nu een aanmaning van 69 euro. en op mijn brieven reageren ze niet.  Ik wil graag zeker weten of ik in mijn recht sta.

sira
door sira Jan 9, 2023 om 23:02
2331 Antwoorden / 24 Vragen

In uw geval heeft opzeggenbij.nl niets verkeerds gedaan. U heeft gevraagd Viaplay op te zeggen.
Als ik u was, zou ik maar gauw betalen.

Wilfried Solarz
door Wilfried Solarz Jan 9, 2023 om 23:47
1 Antwoorden / Vragen

maar ze hebben het toch niet opgezegd?

rj
door rjw Jan 20, 2023 om 21:16
3260 Antwoorden / 5 Vragen

Als zij een opzegging hebben gestuurd naar Viaplay hebben ze gedaan waar je opdracht voor hebt gegeven. Dat het abonnement elders was afgesloten kunnen zij niet ruiken.

Wilfried Solarz
door Wilfried Solarz Jan 22, 2023 om 00:19
1 Antwoorden / Vragen

Nee dat kunnen ze niet  maar voor die 3 tientjes ging ik er van uit  dat zij wat meer ervaring met het opzeggen hadden dan ik.  Er zijn destijds mega veel aanmeldingen gedaan via  Ziggo die met de openingsaanbieding kwam.  Ik heb opdracht gegeven om het account te sluiten en niet om alleen een brief te versturen.

rj
door rjw Jan 22, 2023 om 10:06
3260 Antwoorden / 5 Vragen

Wat voor ervaring is er nodig om zelf iets op te zeggen? Je hebt het ook kunnen aanvragen. Dan bewandel,je toch dezelfde route om op te zeggen. Of is het onderwijs tegenwoordig zo slecht dat mensen dat niet meer leren logisch na te denken?

Wilfried Solarz
door Wilfried Solarz Jan 24, 2023 om 19:40
1 Antwoorden / Vragen

dat is toch een hele andere discussie?  Ik ben daar gewoon ingetuind  want had  de kosten niet gezien. En omdat het mijn eigen schuld is had ik ook wel betaald maar als er dan niet eens opgezegd wordt  vind ik het wel erg wrang.

lo
door lovewinnie - Jan 9, 2023 om 13:28
1210 Antwoorden / 1 Vragen

Er staat zn beetje overal dat het 29.95 kost Inc btw. Voorwaarden wel gelezen?
U hoort gewoon te betalen en zou dat maar snel doen.
Het is geen oplichting. Je betaald voor een dienst die je zelf hebt aangevraagd. Hun hebben hun plicht gedaan en u niet gelezen

mi
door miennaamishaaz - Jan 20, 2023 om 18:28
725 Antwoorden / 1 Vragen
rj
door rjw Jan 20, 2023 om 21:15
3260 Antwoorden / 5 Vragen

Het is geen oplichterij. Het bedrijf levert een dienst en daar betaal je voor. Je bent er zelf bij al je opdracht geeft voor de dienst. Het is niet verboden om diensten aan te bieden voor activiteiten die je ook zelf kunt doen. Als dat wel zo zou zijn kunnen schilders en loodgieters ook wel stoppen met heel veel van hun werk.

1paul
door 1paul - Jan 22, 2023 om 09:20
3138 Antwoorden / 0 Vragen

ja, betalen, als u reeds meerdere aanmaningen heeft ontvangen zou ik de 40,00 E maar snel voldoen!

Abed
door Abed - Feb 2, 2023 om 11:52
1 Antwoorden / Vragen

Het zijn echt oplichters niet normaal! En hun adres op de site is ook nep evenals het telefoonnummer dat zegt al genoeg. Wanneer je in hun omgeving terecht komt lijkt het alsof je op de site terecht komt van hetgeen je wilt opzeggen en nergens staat daar dat je moet betalen. iken nergens akkoord gegaan met dat er kosten in rekening gebracht zouden worden, dus ben ik van mening dat ik dit ook niet zou moeten betalen.

Opzeggenbij.nl= oplichters

rj
door rjw Feb 4, 2023 om 13:52
3260 Antwoorden / 5 Vragen

Als je vindt dat hun site er uit ziet als die waar je wilt opzeggen is het tijd voor een bril. Of gewoon ver weg blijven van internet totdat je een keer een cursus Internetgebruik hebt gevolgd en afgerond.

Janmei1950
door Janmei1950 - Feb 4, 2023 om 13:46
1 Antwoorden / Vragen

Algemene voorwwwarden,
Indien de Consument niet tijdig aan zijn/haar betalingsverplichting(en) voldoet, is deze, nadat hij door Opzeggers.com is gewezen op de te late betaling en Opzeggers.com de consument een termijn van 14 (zegge: veertien) dagen heeft gegund om alsnog aan zijn betalingsverplichtingen te voldoen, na het uitblijven van betaling binnen deze 14 (zegge: veertien) dagen termijn, over het nog verschuldigde bedrag de wettelijke rente verschuldigd en is Opzeggers.com gerechtigd de door hem gemaakte buitengerechtelijke incassokosten in rekening te brengen. Deze incassokosten bedragen maximaal: 15% (zegge: vijftien) over openstaande bedragen tot € 2.500,– (zegge: twee duizend vijfhonderd euro); 10% (zegge; tien procent) over de daaropvolgende € 2.500– (zegge: twee duizend vijfhonderd euro) en 5% (zegge; vijf procent) over de volgende € 5.000– (zegge; vijf duizend euro) met een minimum van € 40– (zegge: veertig euro). Opzeggers.com kan ten voordele van de consument afwijken van genoemde bedragen en percentages.
altijd de voorwaarden even doorlezen

TBM
door TBM Mar 4, 2023 om 13:02
1 Antwoorden / Vragen

Klinkt spannend en bang makend.Kan ik ook op mijn website zetten.

Ga
door Gaby Stijnen - Feb 10, 2023 om 08:31
2 Antwoorden / Vragen

Mag ik vragen wat het vervolg is geweest? Want ik heb nu de tweede betalingsherinnering gekregen. Ik ga dit niet betalen aangezien hun mij deze dienst niet hebben uitgevoerd. Ze zijn ontzettend geraffineerd!

TBM
door TBM Mar 4, 2023 om 13:07
1 Antwoorden / Vragen

Gaby, laat je niet bang maken door die brieven.Zorg dat je wat bewijs verzameld tegen ze.Ik doe met je mee.Je staat hier niet alleen in.Ik betaal geen cent omdat ik genoeg pogingen heb gedaan om contact op te nemen en ik geen gehoor heb gekregen.Zij niet bereikbaar, ik niet bereikbaar.

rj
door rjw Mar 4, 2023 om 14:40
3260 Antwoorden / 5 Vragen

Je kunt heel stoer roepen dat je niet bereikbaar bent maar jij hebt een betaalverplichting, zij niet. Uiteindelijk dragen zij de boel gewoon over aan een incassobureau en is het een kwestie van tijd voordat je gevonden bent.

mahadma
door mahadma Mar 4, 2023 om 15:20
11538 Antwoorden / 51 Vragen

En na het incassobureau een deurwaarder met extra kosten, en desnoods loonbeslag met weer extra kosten, maak uw keuze.

1paul
door 1paul - Mar 4, 2023 om 16:26
3138 Antwoorden / 0 Vragen

als je nog binnen de opzegtermijn van 14 dagen zit kun je deze dienst dus nog opzeggen, doe dit schriftelijk, mag dus gewoon per mail.

zit je erbuiten dan zul je het initiele bedrag moeten voldoen!

https://radar.avrotros.nl/hulp-tips/hulpartikelen/item/lees-dit-voor-je-gebruik-maakt-van-opzegservice-xpendy/

C Willems
door C Willems - Mar 11, 2023 om 10:30
1 Antwoorden / Vragen

Opzeggenbij.nl

Een zeer misleidende pagina.
Met achteraf kosten van € 29.95
We waren in de veronderstelling dat we op de pagina van het Rode Kruis het opzegformulier aan het invullen waren.
Bleek achteraf dat het de pagina van opzeggenbij.nl was
We hadden gegoogled 'Rodekruis opzeggen'
Vervolgens de opdracht gecanceld binnen 14 dagen. Maar ontvingen een aanmaning.
Ze zijn op geen enkele manier telefonisch bereikbaar, met vele excuses. Inmiddels ook al van naam veranderd.
Kortom een zeer misleidend bedrijf wat mensen op een slinkse manier op onnodige kosten jaagd.
Door het verandere van naam, maar ook het onmogelijk bereikbaar zijn. Zegt het genoeg dat ze bewust deze strategie hebben ontwikkeld om zichzelf te verrijken.

Helaas is 0 sterren bij een review niet mogelijk om aan te geven!