m.
door m.vangerven Jul 21, 2018 om 14:46
Geldzaken & recht

Oranje Pakket ING Bank

Betaal nu 11,70 per kwartaal voor Betaalpakket, dit houd in: 2 rekeningen, 1 rekening met pas en 1 creditcard.
Dit gaat veranderen per 1 Aug. a.s.
Dan wordt het Oranjepakket dit is 13,95 per kwartaal, + 1 extra rekening 4,65 per kwartaal = totaal 18,60 per kwartaal.
Dit is  echter ZONDER CREDITCARD, die komt apart 1x per jaar 17,40 per jaar.....

Omgerekende ben ik dus nu incl.creditcard 22,95 per kwartaal kwijt.
Dit is dus bijna op 0,45cent  na 50% verhoging.
Iemand die een goedkopere bank heeft?

3886 10 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Jul 21, 2018 om 14:50
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U hoeft het maar op Google in te tikken.

http://www.vanbetaalrekeningveranderen.nl

U had eerst fijn een gratis rekening en nu moet er betaald worden.

Maar u kunt ook die extra rekening en de creditcard opzeggen.

Maar volgens de site van ING is het goedkoper.

https://www.ing.nl/particulier/betalen/bankrekeningen/kostenwijzer/index.html

marita5
door marita5 - Jul 21, 2018 om 14:59
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo M VanGerven ,

Lees deze informatie eens door , klik op de rode regel .

https://www.consumentenbond.nl/betaalrekening/beste-betaalrekening

gerbera
door gerbera - Jul 21, 2018 om 16:38
7358 Antwoorden / 14 Vragen

Ik snap niet waar u de bedragen vandaan haalt, Oranjepakket is € 4,65 per kwartaal incl. 1 pas, extra pas (bij en/of rekening) € 3,-. Kom ik op € 7,65 met 1 rekening en u met 2 rekeningen wordt dat € 12,30,  En de creditkaart wordt altijd al 1x per jaar betaald € 17,40. Heb nog nergens gelezen dat het Oranjepakket verhoogd gaat worden.
Lees ook hier; https://www.consumentenbond.nl/betaalrekening/ing-oranje-pakket

panter22
door panter22 - Jul 21, 2018 om 16:41
6599 Antwoorden / Vragen

Voordat je naar een goedkopere bank overstapt, let dan op de creditcard.
Die wordt opnieuw beoordeeld. Hou rekening met een BKR-registratie.

me
door mein33 - Jul 21, 2018 om 17:36
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Betaal nu 11,70 per kwartaal voor Betaalpakket, dit houd in: 2 rekeningen, 1 rekening met pas en 1 creditcard.

Uw betaalpakket bestaat uit:
1 rekening met betaalpas en creditcard waarvoor u betaald.

Daarnaast heeft u, net als ik en vele ING klanten met ons, mogelijk decennia lang een "GRATIS" rekening gehad en voor die rekening zult u  vanaf heden ook moeten gaan betalen.
Reken eens uit hoeveel voordeel  deze "gratis" rekening u heeft opgeleverd. ;-))

aurora1
door aurora1 - Jul 21, 2018 om 19:30
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Als u het allemaal toch te duur vindt is het niet verstandig om een creditcard te gebruiken. Niet eentje met hoofdletters en ook niet eentje met normale letters.
Die dan maar niet meer nemen want die is toch niet nodig en dat scheelt dan 17,40 per jaar.

zw
door zwaardvis - Jul 23, 2018 om 11:56
1525 Antwoorden / 51 Vragen

Ken zelfs een gratis bank die jou betaalt, 5 cent, voor iedere betaling die je doet. Keytrade België.

jo
door jorisw Jul 25, 2018 om 10:12
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Verwijs dan ook meteen even naar de reviews die je over dit bedrijf kunt vinden... Bedrijven die of 1 ster of 4/5 sterren krijgen (en vrijwel niets daar tussen in) zijn bij voorbaat erg verdacht.