Ra
door RandomUser12 Apr 21, 2018 om 18:22
Geldzaken & recht

Paypal betaling rood

ik kreeg plots een bericht van paypal dat er geld van mijn rekening afgeboekt werd om avast te betalen ondanks dat ik geen abonement had genomen bij avast. nu heb ik de vraag wat gebeurt er met mijn saldo/binnen hoelang moet ik paypal betalen. Ik heb niet genoeg geld op mijn rekening staan voor deze betaling. wordt de betaling ge-anuleerd of zal ik paypal moeten betalen.

952 7 Rapporteer

sjjoppy
door sjjoppy - Apr 21, 2018 om 18:29
7177 Antwoorden / 3 Vragen
Gerry1969
door Gerry1969 Apr 23, 2018 om 14:30
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Dit is geen incasso maar gewoon een betaling via een 3e partij.

sjjoppy
door sjjoppy Apr 23, 2018 om 15:21
7177 Antwoorden / 3 Vragen

De betekenis van incasso is ‘het innen van geld’ of ‘het innen van openstaande vorderingen’.

aurora1
door aurora1 - Apr 22, 2018 om 01:03
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Ik zou ook nog eens goed controleren of u niet toch een abonnement op Avast heeft. Iets aangevinkt of juist niet dat u toch een abonnement blijkt te hebben. Anders dat per omgaande corrigeren.

panter22
door panter22 - Apr 22, 2018 om 10:19
6599 Antwoorden / Vragen

Als je de gratis versie van Avast hebt, dan krijg je regelmatig een aanbieding om te proberen.
Dan heb je vast ergens op gedrukt en een abonnement genomen.
Klik op het ikoontje van Avast op je computer, dan moet je het abonnement kunnen vinden,
Info Paypal:
https://www.paypal.com/nl/selfhelp/home

Ge
door Genee - Apr 22, 2018 om 10:28
1509 Antwoorden / 1 Vragen

Heeft u ooit Avast via paypal aangeschaft want hoe komt Avast anders aan uw paypal nummer?
Kijk eens bij de instellingen van Avast, staat misschien op automstische verlenging.
U zult paypal moeten betalen want nieuw avast abonnement zal ingegaan zijn.
Wanneer u die aankoop niet wilt zult u bij Avast moeten zijn.

Ra
door RandomUser12 - Apr 22, 2018 om 22:50
1 Antwoorden / 1 Vragen

ik heb een avast abonnement gehad van 60 dagen gratis maar hierna heb ik direct de overeenkomst verbroken (ook stond er bij dat het binnen die 60 dagen verbroken moest zijn anders kreeg ik een betaling) dus had avast het recht niet om het geld af te boeken omdat ik deze overeenkomst verbroken heb of zie ik dit verkeerd?

Ge
door Genee Apr 22, 2018 om 23:05
1509 Antwoorden / 1 Vragen

U heeft gelijk als u dat binnen die 60 dagen heeft afgezegd maar misschien is er iets misgegaan met dat afzeggen.
Neem contact op met Avast, dacht dat u binnen 30 dagen na ingaan abonnement in ieder geval uw geld terugkrijgt.

https://www.avast.com/nl-nl/contacts

heremietkreeft
door heremietkreeft - Apr 23, 2018 om 14:18
16814 Antwoorden / 202 Vragen

??? Paypal kan alleen over uw betaalgegevens beschikken als u dat zelf heeft opgegeven. Het is een betaaltussendienst. U 'moet 'paypal niet betalen maar kennelijk Avast. En herhaald: het kan niet anders dan dat u dat zelf heeft opgegeven. Zo dat niet zou zijn, dan zijn uw gegevens gehackt.