Je
door Jellet123 Jan 19, 2021 om 20:07
Geldzaken & recht

PayPal geld kwijt / PayPal niet bereikbaar

Hallo,

Ongeveer 180 dagen geleden kreeg ik een melding van Paypal dat mijn account permanent is geblokkeerd en dat ik mijn saldo er na 180 dagen af kon halen. Nu zijn de 180 dagen bijna om (23januari) maar Paypal heeft 15 januari mijn volledige saldo naar henzelf overgemaakt. Volgens hen heb ik  "het Beleid inzake redelijk gebruik" Overtreden en nu hebben ze mijn volledige saldo afgepakt als "schadevergoeding". Dit is te absurd voor woorden want ik heb altijd netjes gehandeld en ik heb nooit één regel overtreden die in "het Beleid inzake redelijk gebruik" staat.  En als ik vraag wat voor schade ik dan heb aangericht zeggen ze dat zij niet verplicht zijn om dat aan mij te vertellen, wat het dus gewoon diefstal maakt.

Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand hoe ik dit aan kan vechten of hoe ik Paypal kan bereiken? Geen een van PayPal's telefoonnummers werkt namelijk.

Alvast harstikke bedankt!

Jelle

1534 6 Rapporteer

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jan 19, 2021 om 20:11
16827 Antwoorden / 202 Vragen

Ik heb op dit moment maar één advies en kijk even in deze rubriek bij zoek een vaarg naar 'Paypal' en u ziet een aantal vergelijkbare vragen met ook antwoorden.

U ziet dan bijv.deze: TINEKE VAN DER WAAY - 17 DEC 2020 OM 18:41
GELDZAKEN & RECHT  en hier de link: https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/geldzaken-recht/paypal-gekmakend-onbereikbaar?id=602364

 Om deze links te vinden is het een kwestie van het aanklikken van het profielnaam van vraagsteller en dan komt ook de gestelde vraag naar voren.

En bijv. deze: https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/geldzaken-recht/paypal-15?id=601653 van @SIRA

diumenge
door diumenge - Jan 19, 2021 om 20:27
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Je zal vast wel iets gedaan hebben om Paypal dit te laten doen, dus wat denk je zelf dat de aanleiding kan zijn geweest?

mi
door miennaamishaaz - Jan 19, 2021 om 21:43
725 Antwoorden / 1 Vragen

Kunt u ons wat meer informatie geven?

Om wat voor rekening gaat het?
Persoonlijk? zakelijk
wat is uw leeftijd? jonger dan 18 of ouder?
Gaat het om een groot bedrag of een Klein bedrag?
Heeft u de emails waarin staat dat uw account wordt geblokkeerd nog?

bussy02
door bussy02 - Jan 19, 2021 om 22:14
145 Antwoorden / 37 Vragen

Het is nog steeds een drama met de klantenservice van Paypal. Ben blij dat ik van die club af ben.

Ma
door Martine59 - Apr 28, 2021 om 15:40
1 Antwoorden / Vragen

Hallo,
Onlangs kreeg ik bericht van Paypal dat mijn rekening wegens inactiveit gesloten werd. Ik kon de rekening alleen nog heropenen, waarbij het geld verdwenen was. Over het geld dat ik gestort had dit jaar zeiden ze dat dit nooit aangekomen was. Ze overleggen geen facturen en gaan niet in op mijn klacht. Het is pure verduistering van geld en oplichting.
Ik heb dus dezelfde ervaringen.
Martine

diumenge
door diumenge Apr 28, 2021 om 15:43
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Facturen van wat? Als jij zegt geld te hebben gestort en zij zeggen het niet te hebben ontvangen, dan zal jij bewijs van die storting moeten overleggen.