Ad
door Aduquar Feb 23, 2021 om 14:26
Geldzaken & recht

Perfection body.nl oplichters

Vraag: Perfectionbody.nl stoppen oplichters.kijk aub op hun site ,zoveel mensen opgelicht door hun waaronder ik zelf ook. Je krijgt gratis een tubje creme van 10 ml hoef je alleen verzendkosten te betalen. Binnen een paar weken krijg je mails dat je 58 euro moet betalen.Daarna krijg je ze via sms en om de andere dag e mails..Kosten zijn inmiddels gestegen tot 98 Euro .Help wat kan ik nog doen om van ze af te komen .Ik ga ze niet betalen voor iets wat ik normaalweg nooit zou kopen voor 58 Euro en dat voor 10 ml !!!

2250 13 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Feb 23, 2021 om 14:33
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Blijkbaar kunt u niet lezen?

 Ja, ik ben 18 jaar of ouder en ik ga akkoord met de algemene-retour- en privacy voorwaarden. Door op bestel nu te klikken plaatst ik een bestelling met betalingsverplichting. Niet tevreden over het product? Dan kunt u binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Indien wij geen retourzending ontvangen binnen 14 dagen, dan betaalt u 58 euro

gerbera
door gerbera - Feb 23, 2021 om 14:52
7346 Antwoorden / 14 Vragen

We zetten op de site het woord "GRATIS" wedden dat de rest dan niet gelezen wordt zoals de tekst van @tijger1.
Mensen zijn niet opgelicht maar lezen zo slecht.
Helaas u heeft niet aan de voorwaarden gedaan dus wordt het gewoon betalen.

panter22
door panter22 - Feb 23, 2021 om 15:50
6599 Antwoorden / Vragen

Hoe kom je aan die website? Of bestel je via een site met allerlei gratis producten?
Er er staat vet gedrukt.
Hoe kan je dat nu missen?
Je komt niet van ze af. Je moet ook nog €40 incssokosten betalen.
Als je niet gaat betalen, dan is het afwachten wat ze gaan doen. Naar de rechter of stoppen met incasseren.

ne
door neodutchio - Feb 23, 2021 om 16:10
5128 Antwoorden / 12 Vragen

Als u door rood rijdt en een boete krijgt, is het dan de schuld van de politie die u een bekeuring gaf, de wegbeheerder omdat hij het licht op rood kon zetten of de fabrikant van de auto omdat daar geen waarschuwing in zit als het licht rood staat? Of zou het kunnen zijn dat u door eigen toedoen door rood bent gereden?
Oftewel, u hebt niet gekeken of gelezen. De enige die hier schuld aan is bent u zelf.

marita5
door marita5 - Feb 23, 2021 om 16:45
11494 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Aduquar ,

Lees hier eens de gegeven antwoorden , klik op de rode regel .

https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/geldzaken-recht/perfectionbody-nl-oplichter?id=602565

heremietkreeft
door heremietkreeft - Feb 24, 2021 om 09:50
16768 Antwoorden / 202 Vragen

Heeft u de link die @MARITA5 heeft gegeven al aangeklikt en daar alle antwoorden gelezen? (kopie: https://kassa.bnnvara.nl//vraag-beantwoord/vraag/geldzaken-recht/perfectionbody-nl-oplichter?id=602565

En ook nu: wees voorzichtig met de beschuldiging van oplichting op een openbaar forum als dit. Indien u dat niet kunt bewijzen kunt u zelf in problemen komen m.b.t. smaad/laster.

re
door reageerder23 - Feb 24, 2021 om 11:10
1 Antwoorden / Vragen

In tegenstelling tot veel reacties die ik hieronder lees, vind ik het argument van het niet lezen van de algemene voorwaarden eigen schuld dikke bult iets te kort door te bocht. Veel mensen nemen de moeite niet om de kleine lettertjes te lezen; dit kost immers ook veel tijd. Dit laat onverlet dat het wel verstandig is, want voorkomen is beter dan genezen.
De consument mag er van uitgaan dat de inhoud van de algemene voorwaarden niet onredelijk bezwarend is. De vraag is of deze betreffende voorwaarde onredelijk bezwarend is, namelijk het op kosten jagen wanneer de consument iets niet binnen veertien dagen retourneert. De vehoging tot 98,00 euro op zo'n korte termijn lijkt mij ook niet gegrond of redelijk. Wellicht is het verstandig om uit te zoeken of deze voorwaarde onredelijk bezwarend is. Kijk hiervoor eens op de grijze of zwarte lijst die ons wetboek kent.
Indien deze voorwaarde in algemeenheid op de zwarte lijst staat, is de overeenkomst op basis van die voorwaarde vernietigbaar. U kunt dan zelf de ovk vernietigen door bijvoorbeeld een aangetekende brief te sturen. Indien de voorwaarde op de grijze lijst staan, kan het bedrijf echter nog verweer bieden.

Donuts
door Donuts Feb 24, 2021 om 11:16
1203 Antwoorden / 2 Vragen

Deze duidelijke tekst: 'Door op bestel nu te klikken plaatst ik een bestelling met betalingsverplichting. Niet tevreden over het product? Dan kunt u binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Indien wij geen retourzending ontvangen binnen 14 dagen, dan betaalt u 58 euro' staat NIET in de algemene voorwaarden.

panter22
door panter22 Feb 24, 2021 om 11:22
6599 Antwoorden / Vragen

Het gaat niet om het al dan niet lezen van  de algemene voorwaarden.
Die €58 stonden op het formulier dat je online in moest vullen. Ook nog vetgedrukt.
Je krijgt niet op korte termijn €40 incassokosten er bij.
En als je het item van de vorige keer had gelezen, dan wordt je bestookt met mailtjes dat je moet betalen.
Dus die incassokosten komen niet zomaar uit te lucht vallen,
Het is allemaal wel leuk te melden over onredelijk bezwarend, zwarte en grijze lijst.
Misschien kun je ts uitleg geven over de inhoud hiervan,

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum - Feb 24, 2021 om 12:27
1389 Antwoorden / 10 Vragen

Als je de Revieuws vooraf  had gezocht en gelezen ......
[Edit redactie: deel reactie verwijderd. Hou het leuk!]
En nee,  geen oplichters, slimme die  de voorwaarden vermoedelijk hebben overgenomen voor  flinke winstmarge voor flut product.

Voor een  Perfecte Body?    Broodje aap want ik  krijg mijn bierbuik er nooit door kwijt..

El
door Els van Wijk - Mar 12, 2021 om 15:11
1 Antwoorden / Vragen

Na herhaalde verzoeken mijn gegevens uit hun bestand te verwijderen, krijg ik het antwoord, dat dat niet kan.
Perfectionbody heeft mij in het begin benaderd uit hoofde van mijn schoonheidsspecialiste. Ik was uitgekozen om een bepaalde crème uit te testen. Ik heb haar (althans dat dacht ik) gemeld, mee te doen.
uiteindelijk bleek dit om Perfectionbody te gaan, maar in het bericht bleek daar niets van.
de tester heb ik ongeopend geretourneerd, kosten €4,50 voor mijn rekening.
Nu heb ik het 2e pakketje ontvangen met daarbij het bericht dat ik €58 moet betalen.
Ik betaal niets en stuur het pakje, wederom op mijn eigen kosten retour.

vraag: wat moet ik doen om hier vanaf te komen?

tijger1
door tijger1 Mar 13, 2021 om 00:06
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Xx

aurora1
door aurora1 - Mar 12, 2021 om 23:37
15645 Antwoorden / 6 Vragen
tijger1
door tijger1 - Mar 13, 2021 om 00:06
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@els

Ik zou als ik u was ook maar een andere schoonheidsspecialiste zoeken, als zij zulke onzin verkoopt.

panter22
door panter22 - Mar 13, 2021 om 08:22
6599 Antwoorden / Vragen
As
door Astridvdp - Apr 30, 2021 om 18:56
1 Antwoorden / Vragen

Ik had ook een tube gekocht. Maar meteen in dezelfde verpakking retour gestuurd. 7 euro porto betaald. Nu krijg ik ook sms'jes voor betaling. Zeer slecht wat ze schrijven en niet nakomen.