Perfectionbody.nl oplichter
Perfectionbody.nl stoppen oplichters.kijk aub op hun site ,zoveel mensen opgelicht door hun waaronder ik zelf ook. Je krijgt gratis een tubje creme hoef je alleen verzendkosten te betalen. Binnen een paar weken krijg je mails dat je 58 euro moet betalen.Daarna krijg je ze via sms. Bellen geen gehoor enz laat het stoppen .mvg bianca
Topantwoord
Hallo Hbce ,
Wat meer informatie , zou wel handig zijn .
U heeft een klacht geplaatst op Trustpilot , ook daar kan ik niet lezen wat het probleem is .
https://nl.trustpilot.com/review/www.perfectionbody.nl
Deze site is geregistreerd op 14 - 10 - 2020
Identiteit van de ondernemer
PRB
27 Old Gloucester Street, London, United Kingdom, WC1N 3AX
Bedrijfsnummer: 12400844
E-mail: info@perfectionbody.nl
Dit staat op hun site :
Verzending | €2.95 |
14 dagen na ontvangst van Anti aging creme ontvangt u de definitieve factuur. | €58 |
Ja, ik ben 18 jaar of ouder en ik ga akkoord met de algemene-, retour- en privacy voorwaarden. Door op bestel nu te klikken plaatst ik een bestelling met betalingsverplichting. Niet tevreden over het product? Dan kunt u binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Indien wij geen retourzending ontvangen binnen 14 dagen, dan betaalt u 58 euro.
Maar je koopt een probeer tubje voor 2,95 .stuur hem niet terug dus heb je een probeertubje. Dan kun je toch daarna geen rekening van 58 euro krijgen?
Het staat duidelijk op de site vermeld , neem eens contact op met Consuwijzer , klik op de rode regels . https://www.consuwijzer.nl/stel-uw-vraag-aan-acm-consuwijzer , het retouradres / en identiteit ondernemer is ook van supriseboxshop.nl exact hetzelfde , https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/surpriseboxshop.nl/klachten/oplichters-/details?complaintId=c15050b6-7722-405e-99a9-6ec195b80b7e , dezelfde formule .
Dankjewel voor de info,
Graag gedaan , suc6
Het staat wel vermeld dat u de tube binnen 14 dagen moet retourneren. Retourneert u niet, dan volgt factuur van 58 euro.
Quote: Maar je koopt een probeer tubje voor 2,95 .stuur hem niet terug dus heb je een probeertubje. Dan kun je toch daarna geen rekening van 58 euro krijgen.
Het staat er toch duidelijk bij? Waarom besteld en houdt u het dan?
Ik wilde het ook terug sturen ,maar ik zie in mails van andere mensen die het terg sturen, dat xe toch de rekening krijgen. De mijne is nog nieuw niet gebruikt. Ik heb te horen grkregen dat ik analome anulere heb ,dat is een huidziekte.
Je hebt het dus niet teruggestuurd en krijg je nu een rekening? Dat klopt, want zo staat het ook in de voorwaarden. Dat het nieuw is en niet gebruikt, dat u een huidziekte heeft doet allemaal niet terzake.
Dit hebben ze allemaal veranderd die oplichters met 2 weken bedenktijd.
dat heeft nergens gestaan. En als je op internet kijkt maf die crème kost het ongeveer 40 euro. Je word zwaar opgelicht
U beschuldigd ze van oplichting echter heeft u A) de algemene voorwaarden niet gelezen waarin duidelijk staat dat u een bedenktijd van 14 dagen heeft om het terug te sturen. B) klakkeloos iets besteld waarvan u schrijft dat het een "probeer" tube zou zijn (staat nergens). C) bij de bestelling niet verder gelezen dat u een definitive factuur van € 58,- ontvangt. D) dat u 7 tubes gaat ontvangen. E) u zich niet aan de voorwaarden heeft gehouden de tube terug te zenden.
Ze zullen zeker met een (verhoogde) incasso komen, dus jammer voor u maar zal toch maar betalen om verdere narigheid te voorkomen. Een les voor de volgende keer, eerst alles lezen alvorens iets te bestellen.
Helemaal geen 7 tubes en als ik u was zou ik maar eens eerst de reviews lezen over dat bedrijf. Het tubje is niet meer waard dan 2 euro dus ik vind het wel oplichters
Het probleem is dat de "site eigenaar"/oplichter helemaal niet wil dat TS de tube terug stuurt, deze probeert dit zo moeilijk te maken als hij kan.
Waardoor hij TS aan het lijntje houd door niet te reageren, geen Return adress of label te geven, waarna hij mooi zegt, sorry de 2 weken zijn verstreken. je moet nu betalen
@miennaamishaaz,
Gewoon ff op hun site kijken alvorens iets te roepen, staat er met grote letters
Mail: info@perfectionbody.nl
Telefoonnummer: 085 0023 069 (maandag - woensdag en vrijdag 10:00 tot 14:00)
Retouradres
Postbus 22065
1100 CB Amsterdam
Wat je moet doen:
1 Blokkeer hun nummer
2 zend al hun mails naar een folder toe zodat ze niet in uw inbox komen.
Dat bedrijf Doet niets meer dan een Creditcard abbonement scam.
Gezien u volgens wat ik kan zien betaalt zou hebben met een manier waarbij ze geen automatische inkasso kunnen doen, Kunt u het beste het negeren.
----------------------
Hoe heeft eigenlijk deze verkoper/oplichter gevonden?
Via reclame mail?
Via facebook?
Anders?
Goedemorgen, ik heb hun site van een reclame mail .
@HBCE
AAH de welbekende Wondermiddel Email, waarbij ze je allerlij gekke dingen beloven.
Dit is spam, een scam en alles waarbij je niet bij moet zijn.
Laat ze maar een Incasso bureau sturen, ze hebben geen poot om op te staan,
Volgende keer gewoon negeren, en niet meer via Email of Facebook, instagram, en al dat een product kopen.
Kijk de volgende video maar voor een voorbeeld van hoe deze scam werkt.
https://www.youtube.com/watch?v=NikuIurQtiM
deze scam komt origineel uit Amerika waar ze met Creditcard betalen,
Ik zal morgen langs de bank gaan. En ik heb het betaald ben veel te bang dat er dadelijk weer 40 euro opkomt. Maar inderdaad ik heb er gelijk van geleers, bedankt voor je raad.mvg
Er staat duidelijk dat je moet betalen voor die tube.
Dus dit is zeker geen oplichting.
Door op bestel nu te klikken plaatst ik een bestelling met betalingsverplichting. Niet tevreden over het product? Dan kunt u binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Indien wij geen retourzending ontvangen binnen 14 dagen, dan betaalt u 58 euro.
De tube dagcreme kost inderdaad €59 bij Post Quam. Je hebt de ontvangen tube niet teruggestuurd. En je bent niet opgelichtDus betalen.
https://www.postquam.com/en/lineas-especificas/2563-dna-day-cream-dose-10ml.html
Grappig, ik zie nergens staan dat u een gratis creme zou krijgen tegen betaling van alleen de verzendskosten. Er staat toch duidelijk op hun site dat de verzendskosten €2,95 zijn en dat na 14 dagen de factuur komt van €58,-. En ook nog eens uit Engeland, boven de €22,- betekend tegenwoordig invoerkosten betalen.
Maar even buiten de discussie om, wat hebt u precies gekocht? Hebt u blind toegehapt omdat u dacht dat het gratis was, of hebt u doelbewust dit product gekocht? Ik lees nergens op de site wat nu precies het product is en wat de inhoud is. Iets met een dagcreme en DNA. En u besteld dat blind en zou dat willen gebruiken? Dus omdat iemand denkt dat het gratis is gaan we maar alles op onze huid smeren zonder dat we weten wat het is en wat het (kan) doen. Vooral handig als het problemen gaat leveren, met een tube onbekend spul naar de huis/huidarts in de hoop dat hij kan gokken waardoor u ziek bent geworden.
Wijze, en vooral een dure les, nooit zomaar iets bestellen. Niet gratis, maar ook niet betaald.
Ten eerste, wees voorzichtig met de term oplichting omdat onterechte beschuldiging in het openbaar zonder goed bewijs een strafbaar feit oplevert.
Na het lezen van de al gegeven reacties lijkt het ook mij dat u maar één ding kunt doen en dat is de € 58,00 betalen om verdere incasso te voorkomen. Het lijkt allemaal heel vervelend maar ook conform de geldende wetgeving had u het meteen kunnen terugzenden, helaas dan wel ook op uw kosten.
Om herhaling te voorkomen meld ik toch ook maar weer dit:
Ik kan hier als vrijwillige vraagbeantwoorder niets anders mee dan ook u wijzen op de veelheid van waarschuwende info die er als is m.b.t. het nagaan van betrouwbaarheid van webwinkels, bestellen in het buitenland of van goederen die uit het verre buitenland komen, dropshippers etc.
Zo u tot de mening zou komen dat u wordt opgelicht, doe dan aangifte bij de politie (u komt dan wel op een stapel denk ik en denk aan mijn opmerking hiervoor) of doe melding bij de ACM www.consuwijzer.nl (waar u dan mogelijk dezelfde reactie krijgt) Het nagaan of de webwinkel een erkend keurmerk met ook geschillenregeling is hierbij van groot belang.
Zie verder o.a. https://www.consuwijzer.nl/online-winkelen/ik-heb-online-iets-besteld-maar-krijg-het-niet-geleverd-wat-nu ; https://www.thuiswinkel.org/consumenten/veilig-online-shoppen/betrouwbare-webshop; https://www.plusonline.nl/veilig-online/bestellen- : deze: https://www.consumentenbond.nl/online-kopen en https://www.bnnvara.nl/kassa/artikelen/dropshipping-hoe-werkt-dat
en toch ook de opmerking dat dit de zoveelste keer is dat een vraag als deze resp. een klacht als deze wordt gesteld en dan ook steeds de antwoorden niet (veel)anders zullen zijn.
U kunt ook nog en melding doen bij www.klachtenkompas.nl van de Consumentenbond. En ook, lees altijd eerst alle voorwaarden door.
Het gaat werkelijk om een scam, zie mijn Reacties/posts.
Daarnaast is er geen tot weinig informatie te vinden over de Eigenaar,
wat wettelijk verplicht is onder het europees Consumenten recht.
Ik heb al betaald weet het ook niet meer nu maar hopen dat het stopt
Zo u toch weer worddt benaderd, meteen bij consuwijzer melden
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Zeer hoge servicekosten
Ik woon in een flatgebouw van Heimstaden en heb nu pas de afrekening servicekosten over 2022 ontvangen. Het probleem zit hem in de stroom kosten algemene ruimtes.In 2021 was dat per woning 163,67 euro en in 2022 475,67 euro. Totaal dus 35.199,67 euro per jaar voor elektra algemeen (verlichting galerij, berging, stopkontacten berging, trappenhuis, lift). Er is inmiddels uitleg gevraagd aan de verhu ... Lees meer
Aanmaning Keesing (Denksport) voor niet besteld puzzelboek
Ik krijg betalingsherinneringen van Keesing Belgium te Deurne (met verzendplaats Amsterdam) voor een puzzelboek wat ik niet heb besteld. Ik heb wel een account bij Denksport en een lopend abonnement dat vooraf is betaald. Ik moet altijd vooraf betalen als ik iets bij Denksport bestel. De betalingsherinnering bevat een vreemd overschrijvinsformulier op paiper waarmee ik uiteraard niets kan. Ook w ... Lees meer
TROUW weigert op te zeggen of te communiceren en blijft aanmaningen sturen
Goedenmiddag, In november vorig jaar wilde ik om financiele redenen mijn abonnement bij TROUW (van DPG Media) opzeggen. Via de website was dit geen probleem en ik krijg een mailtje dat ik snel een bevestiging van de opzegging zou ontvangen. Hier is echter nooit een antwoord op gekomen. Ik heb mijn betaling gestorneerd en hierop kreeg ik wel een mailtje dat er betaald moest worden anders ... Lees meer
Populair in Geldzaken & Recht
Wie is aansprakelijk voor doodbijten hond
Vorige week is het hondje van mijn zus in een paar minuten doodgebeten door een pitbull Die pitbull was ontsnapt uit de tuin van een buurman wiens dochtertje de poort open had laten staan. Mijn zus heeft de buurman aansprakelijk gesteld en 400 euro verlangd om een nieuwe hond te kunnen kopen (haar hondje was nog maar net een jaar oud). Nu wil het geval dat de buurman niet de eigenaar is van de ... Lees meer
Mag mijn huurbaas de woning incl mijn inboedel fotograferen bij het verkopen van de woning?
Mijn huurbaas heeft kenbbaar gemaakt de woning waar ik met mijn vriendin 3 jaar woon, te willen verkopen.
Nu wil ze ook foto's komen maken voor op internet, terwijl er al oude foto's zijn van toen hun hier nog woonde.
Deze woning heeft toen namelijk al eens te koop gestaan.
Ik vroeg mij af of dit zomaar mag en wat mijn rechten zijn. Zelf heb ik dit liever niet ivm privacy.
...
Lees meer
Gesjoemeld met mijn uren
Hallo allemaal,
Ook ik heb een vraag die ik graag wil stellen.
Afgelopen 2 en half jaar ben ik dienst geweest bij een groot bedrijf in de detailhandel. Nu ben ik de afhelopen maand helaas in de ziektewet beland en heb ik besloten om afscheid te nemen en ergens anders te gaan werken. Nu heb ik mijn laatste loonstrook ontvangen waar op staat dat ik in mijn ziektewet verlof uren heb staan e
...
Lees meer