HBCE
door HBCE Jan 23, 2021 om 20:51
Geldzaken & recht
Perfectionbody.nl oplichter

Perfectionbody.nl stoppen oplichters.kijk aub op hun site ,zoveel mensen opgelicht door hun waaronder ik zelf ook. Je krijgt gratis een tubje creme hoef je alleen verzendkosten te betalen. Binnen een paar weken krijg je mails dat je 58 euro moet betalen.Daarna krijg je ze via sms. Bellen geen gehoor enz laat het stoppen .mvg bianca

9377 22 Rapporteer

Topantwoord

marita5
door marita5 - Jan 23, 2021 om 21:04
11509 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Hbce ,

Wat meer informatie , zou wel handig zijn .

U heeft een klacht geplaatst op Trustpilot , ook daar kan ik niet lezen wat het probleem is .

https://nl.trustpilot.com/review/www.perfectionbody.nl

Deze site is geregistreerd op 14 - 10 - 2020

Identiteit van de ondernemer

PRB

27 Old Gloucester Street, London, United Kingdom, WC1N 3AX

Bedrijfsnummer: 12400844

E-mail: info@perfectionbody.nl

Dit staat op hun site :

Verzending €2.95
14 dagen na ontvangst van Anti aging creme ontvangt u de definitieve factuur. €58

Ja, ik ben 18 jaar of ouder en ik ga akkoord met de algemene-retour- en privacy voorwaarden. Door op bestel nu te klikken plaatst ik een bestelling met betalingsverplichting. Niet tevreden over het product? Dan kunt u binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Indien wij geen retourzending ontvangen binnen 14 dagen, dan betaalt u 58 euro

HBCE
door HBCE Jan 23, 2021 om 21:28
3 Antwoorden / 1 Vragen

Maar je koopt een probeer tubje voor 2,95 .stuur hem niet terug dus heb je een probeertubje. Dan kun je toch daarna geen rekening van 58 euro krijgen?

marita5
door marita5 Jan 23, 2021 om 21:41
11509 Antwoorden / 15 Vragen

Het staat duidelijk op de site vermeld , neem eens contact op met Consuwijzer , klik op de rode regels . https://www.consuwijzer.nl/stel-uw-vraag-aan-acm-consuwijzer , het retouradres / en identiteit ondernemer is ook van supriseboxshop.nl exact hetzelfde , https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/surpriseboxshop.nl/klachten/oplichters-/details?complaintId=c15050b6-7722-405e-99a9-6ec195b80b7e , dezelfde formule .

HBCE
door HBCE Jan 23, 2021 om 21:49
3 Antwoorden / 1 Vragen

Dankjewel voor de info,

marita5
door marita5 Jan 23, 2021 om 21:51
11509 Antwoorden / 15 Vragen

Graag gedaan , suc6

Donuts
door Donuts - Jan 23, 2021 om 21:13
1203 Antwoorden / 2 Vragen

Het staat wel vermeld dat u de tube binnen 14 dagen moet retourneren. Retourneert u niet, dan volgt factuur van 58 euro.

HBCE
door HBCE - Jan 23, 2021 om 21:18
3 Antwoorden / 1 Vragen

dat ze stoppen met een betaling sturen

Donuts
door Donuts - Jan 23, 2021 om 21:38
1203 Antwoorden / 2 Vragen

Quote: Maar je koopt een probeer tubje voor 2,95 .stuur hem niet terug dus heb je een probeertubje. Dan kun je toch daarna geen rekening van 58 euro krijgen.

Het staat er toch duidelijk bij? Waarom besteld en houdt u het dan?

HBCE
door HBCE Jan 23, 2021 om 22:42
3 Antwoorden / 1 Vragen

Ik wilde het ook terug sturen ,maar ik zie in mails van andere mensen die het terg sturen, dat xe toch de rekening krijgen. De mijne is nog nieuw niet gebruikt. Ik heb te horen grkregen dat ik analome anulere heb ,dat is een huidziekte.

pino123
door pino123 Jan 25, 2021 om 08:53
2763 Antwoorden / 14 Vragen

Je hebt het dus niet teruggestuurd en krijg je nu een rekening? Dat klopt, want zo staat het ook in de voorwaarden. Dat het nieuw is en niet gebruikt, dat u een huidziekte heeft doet allemaal niet terzake.

An
door Annies Apr 12, 2021 om 09:38
1 Antwoorden / Vragen

Dit hebben ze allemaal veranderd die oplichters met 2 weken bedenktijd.

dat heeft nergens gestaan. En als je op internet kijkt maf die crème kost het ongeveer 40 euro. Je word zwaar opgelicht

gerbera
door gerbera - Jan 23, 2021 om 22:34
7359 Antwoorden / 14 Vragen

U beschuldigd ze van oplichting echter heeft u A) de algemene voorwaarden niet gelezen waarin duidelijk staat dat u een bedenktijd van 14 dagen heeft om het terug te sturen.  B) klakkeloos iets besteld waarvan u schrijft dat het een "probeer" tube zou zijn (staat nergens). C) bij de bestelling niet verder gelezen dat u een definitive factuur van € 58,- ontvangt. D) dat u 7 tubes gaat ontvangen. E) u zich niet aan de voorwaarden heeft gehouden de tube terug te zenden.
Ze zullen zeker met een (verhoogde) incasso komen, dus jammer voor u maar zal toch maar betalen om verdere narigheid te voorkomen. Een les voor de volgende keer, eerst alles lezen alvorens iets te bestellen.

HBCE
door HBCE Jan 23, 2021 om 22:45
3 Antwoorden / 1 Vragen

Helemaal geen 7 tubes  en als ik u was zou ik maar eens eerst de reviews lezen over dat bedrijf. Het tubje is niet meer waard dan 2 euro  dus ik vind het wel oplichters

mi
door miennaamishaaz Jan 24, 2021 om 13:04
725 Antwoorden / 1 Vragen

Het probleem is dat de "site eigenaar"/oplichter helemaal niet wil dat TS de tube terug stuurt, deze probeert dit zo moeilijk te maken als hij kan.
Waardoor hij TS aan het lijntje houd door niet te reageren, geen Return adress of label te geven, waarna hij mooi zegt, sorry de 2 weken zijn verstreken. je moet nu betalen

gerbera
door gerbera Jan 24, 2021 om 13:59
7359 Antwoorden / 14 Vragen

@miennaamishaaz,
Gewoon ff op hun site kijken alvorens iets te roepen, staat er met grote letters

Mail: info@perfectionbody.nl
Telefoonnummer: 085 0023 069 (maandag - woensdag en vrijdag 10:00 tot 14:00)

Retouradres

Postbus 22065
1100 CB Amsterdam

mi
door miennaamishaaz - Jan 23, 2021 om 23:58
725 Antwoorden / 1 Vragen

Wat je moet doen:

1 Blokkeer hun nummer
2 zend al hun mails naar een folder toe zodat ze niet in uw inbox komen.

Dat bedrijf Doet niets meer dan een Creditcard abbonement scam.
Gezien u volgens wat ik kan zien betaalt zou hebben met een manier waarbij ze geen automatische inkasso kunnen doen, Kunt u het beste het negeren.

Hoe heeft eigenlijk deze verkoper/oplichter gevonden?
Via reclame mail?
Via facebook?
Anders?

HBCE
door HBCE Jan 24, 2021 om 09:54
3 Antwoorden / 1 Vragen

Goedemorgen, ik heb hun site van een reclame mail .

mi
door miennaamishaaz Jan 24, 2021 om 13:02
725 Antwoorden / 1 Vragen

@HBCE

AAH de welbekende Wondermiddel Email, waarbij ze je allerlij gekke dingen beloven.

Dit is spam, een scam en alles waarbij je niet bij moet zijn.
Laat ze maar een Incasso bureau sturen, ze hebben geen poot om op te staan,

Volgende keer gewoon negeren, en niet meer via Email of Facebook, instagram, en al dat een product kopen.

Kijk de volgende video maar voor een voorbeeld van hoe deze scam werkt.
https://www.youtube.com/watch?v=NikuIurQtiM

deze scam komt origineel uit Amerika waar ze met Creditcard betalen,

Ik raad je tevens ook aan om contact op te nemen met je bank om Aumatische incasso's te weigeren. omdat het om een scam gaat.

HBCE
door HBCE Jan 24, 2021 om 21:10
3 Antwoorden / 1 Vragen

Ik zal morgen langs de bank gaan. En ik heb het betaald ben veel te bang dat er dadelijk weer 40 euro opkomt. Maar inderdaad ik heb er gelijk van geleers, bedankt voor je raad.mvg

Ar
door Arjan25 - Jan 24, 2021 om 08:41
37 Antwoorden / 0 Vragen

Er staat duidelijk dat je moet betalen voor die tube.
Dus dit is zeker geen oplichting.

Door op bestel nu te klikken plaatst ik een bestelling met betalingsverplichting. Niet tevreden over het product? Dan kunt u binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Indien wij geen retourzending ontvangen binnen 14 dagen, dan betaalt u 58 euro.

panter22
door panter22 - Jan 24, 2021 om 08:45
6599 Antwoorden / Vragen

De tube dagcreme kost inderdaad €59 bij Post Quam. Je hebt  de ontvangen tube niet teruggestuurd. En je bent niet opgelichtDus betalen.
https://www.postquam.com/en/lineas-especificas/2563-dna-day-cream-dose-10ml.html

ne
door neodutchio - Jan 24, 2021 om 09:14
5148 Antwoorden / 12 Vragen

Grappig, ik zie nergens staan dat u een gratis creme zou krijgen tegen betaling van alleen de verzendskosten. Er staat toch duidelijk op hun site dat de verzendskosten €2,95 zijn en dat na 14 dagen de factuur komt van €58,-. En ook nog eens uit Engeland, boven de €22,- betekend tegenwoordig invoerkosten betalen.

Maar even buiten de discussie om, wat hebt u precies gekocht? Hebt u blind toegehapt omdat u dacht dat het gratis was, of hebt u doelbewust dit product gekocht? Ik lees nergens op de site wat nu precies het product is en wat de inhoud is. Iets met een dagcreme en DNA. En u besteld dat blind en zou dat willen gebruiken? Dus omdat iemand denkt dat het gratis is gaan we maar alles op onze huid smeren zonder dat we weten wat het is en wat het (kan) doen. Vooral handig als het problemen gaat leveren, met een tube onbekend spul naar de huis/huidarts in de hoop dat hij kan gokken waardoor u ziek bent geworden.

Wijze, en vooral een dure les, nooit zomaar iets bestellen. Niet gratis, maar ook niet betaald.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jan 24, 2021 om 09:53
16835 Antwoorden / 202 Vragen

Ten eerste, wees voorzichtig met de term oplichting omdat onterechte beschuldiging in het openbaar zonder goed bewijs een strafbaar feit oplevert.

Na het lezen van de al gegeven reacties lijkt het ook mij dat u maar één ding kunt doen en dat is de € 58,00 betalen om verdere incasso te voorkomen. Het lijkt allemaal heel vervelend maar ook conform de geldende wetgeving had u het meteen kunnen terugzenden, helaas dan wel ook op uw kosten.

Om herhaling te voorkomen meld ik toch ook maar weer dit:

Ik kan hier als vrijwillige vraagbeantwoorder niets anders mee dan ook u wijzen op de veelheid van waarschuwende info die er als is m.b.t. het nagaan van betrouwbaarheid van webwinkels, bestellen in het buitenland of van goederen die uit het verre buitenland komen, dropshippers etc.

Zo u tot de mening zou komen dat u wordt opgelicht, doe dan aangifte bij de politie (u komt dan wel op een stapel denk ik en denk aan mijn opmerking hiervoor) of  doe melding bij de ACM
www.consuwijzer.nl    (waar u dan mogelijk dezelfde reactie krijgt) Het nagaan of de webwinkel een erkend keurmerk met ook geschillenregeling is hierbij van groot belang.

Zie verder o.a.
https://www.consuwijzer.nl/online-winkelen/ik-heb-online-iets-besteld-maar-krijg-het-niet-geleverd-wat-nu  ; https://www.thuiswinkel.org/consumenten/veilig-online-shoppen/betrouwbare-webshophttps://www.plusonline.nl/veilig-online/bestellen- : deze: https://www.consumentenbond.nl/online-kopen en https://www.bnnvara.nl/kassa/artikelen/dropshipping-hoe-werkt-dat

en toch ook de opmerking dat dit de zoveelste keer is dat een vraag als deze resp. een klacht als deze wordt gesteld en dan ook steeds de antwoorden niet (veel)anders zullen zijn.

U kunt ook nog en melding doen bij www.klachtenkompas.nl van de Consumentenbond.  En ook, lees altijd eerst alle voorwaarden door.

mi
door miennaamishaaz Jan 24, 2021 om 13:20
725 Antwoorden / 1 Vragen

Het gaat werkelijk om een scam, zie mijn Reacties/posts.

Daarnaast is er geen tot weinig informatie te vinden over de Eigenaar, wat wettelijk verplicht is onder het europees Consumenten recht.

HBCE
door HBCE Jan 25, 2021 om 17:09
3 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb al betaald weet het ook niet meer  nu maar hopen dat het stopt

heremietkreeft
door heremietkreeft Jan 25, 2021 om 17:35
16835 Antwoorden / 202 Vragen

Zo u toch weer worddt benaderd, meteen bij consuwijzer melden

panter22
door panter22 - Jan 24, 2021 om 10:12
6599 Antwoorden / Vragen

Nog maar even wat duidelijker. Op perfectbody.nl wordt een bestaand product verkocht tegen een bestaande prijs gewoon verkrijgbaar bij een professionele webshop. Kennelijk heeft perfectbody een restpartij gekocht en proberen ze dit via Facebook te verkopen. En met succes. Dus gewoon betalen en voortaan eerst kijken, dan kopen.

mi
door miennaamishaaz Jan 24, 2021 om 13:09
725 Antwoorden / 1 Vragen

TS had het via een "SCAM/SPAM" Email, zie mijn post

panter22
door panter22 Jan 24, 2021 om 16:12
6599 Antwoorden / Vragen

Zij dacht dat het om een proef tubetje ging,

gerbera
door gerbera - Jan 24, 2021 om 10:32
7359 Antwoorden / 14 Vragen

Helemaal geen 7 tubes

@HBCE, dan toch maar eens goed lezen, klik bij @sprietje maar eens op de blauwe tekst. En wat de reviews betreft die had u dan vooraf moeten lezen, ik heb er geen belang bij ze te lezen omdat ik nooit op dat soort sites kom.

mi
door miennaamishaaz - Jan 24, 2021 om 13:19
725 Antwoorden / 1 Vragen

Extra informatie over de ondernemer/site

SIDN gevevens
https://www.sidn.nl/whois?q=https%3A%2F%2Fperfectionbody.nl%2F&lang=nl

Informatie van de Contact email die de ondernemer heeft gebruikt.
https://www.linkedin.com/in/rhyta-com-8a7242110

Het gaat werkelijk om een scam die is op gezet door iemand die niet berijkt wil worden.
vooral omdat die persoon een Tijdelijk Email adress heeft gebruikt om het domein op te zetten.

informatie over de Host/server waar het domein wordt gehost
https://www.sidn.nl/whois/?q=mijninternetoplossing.nl

Wat je dus kan doen is ook nog contact opnemen met "mijninternetoplossing.nl" en vermelden dat de desbetreffende site mensen oplicht.
zij zullen de site dan na een onderzoek mogelijk de site offline halen, en alle Emails stoppen.

Helaas kan je niet het nummer blokkeren {zou je dit mischien kunnen Delen, het kan namelijk om een VOIP nummer gaan}

gerbera
door gerbera Jan 24, 2021 om 14:09
7359 Antwoorden / 14 Vragen

U heeft het maar steeds over oplichting maar waar baseerd u dat op. Zij bieden een product aan en leveren dit. Dat men zo dom is de tekst en algemene voorwaarden niet te lezen, en er in dit geval een eigen invulling (gratis) aan geeft, is de verantwoording van de besteller inclusief de kosten die daarmee gemoeid zijn. Toch ook maar eens de definitie "oplichting" lezen.

HBCE
door HBCE Jan 24, 2021 om 14:43
3 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb hem maar betaald, weet het ook niet meer. Ik hoop dat het nu stopt.Mien bedankt mvg

mi
door miennaamishaaz Jan 24, 2021 om 15:44
725 Antwoorden / 1 Vragen

@GERBERA

Mijn definitie van oplichting is:
Alle bedrijven die je via "Facebook" mail, of mobiel iets proberen aan te smeren met valse beloftes, waarbij ze het zo moeilijk proberen te maken als mogelijk om contact op te nemen met de ondernemer.
gezien TS probeerde het product terug te leveren maar de ondernemer geen gehoor geeft, is het wat mij betreft OPLICHTING.

En ja Zelfs Dropshitters zijn in mijn ogen oplichters, omdat ze 99% van de tijd niet eerlijk over zijn over wie ze officieel zijn, of duidelijkheid geven over dat de koper verantwoordelijk is voor de terugzendkosten, waarbij de koper het naar china terug moet sturen.

Ook bedrijven die geen of weinig informatie willen geven overzichzelf, waaronder het gebruik van Temporarily email adressen zoals deze ondernemer, zijn in mijn ogen OPLICHTERS.
Ik geef je wel gelijk dat TS beter had moet opletten van waar ze kocht of het product haalt.
en goed moest kijken wat en "welke" voorwaarde de site hanteerd
----

rj
door rjw Mar 16, 2021 om 11:05
3260 Antwoorden / 5 Vragen

"En ja Zelfs Dropshitters zijn in mijn ogen oplichters"

Nu ga je zelf bepalen wat oplichterij is. Dan kunnen we de rest van wat je schrijft ook wel als onzin bestempelen. Of ik zal het anders formuleren: "En ja, alles wat miennaamishaaz schrijft is in mijn ogen pure nonsens".

sira
door sira - Jan 24, 2021 om 18:14
2331 Antwoorden / 24 Vragen

Het gaat er niet om wat u vindt, ook niet hoe de reviews zijn en al helemaal niet wat de tube in uw ogen waard is. Waar het wel om gaat, u hebt de algemene voorwaarden niet gelezen.
Het is een dure les, maar u bent daarentegen wel een ervaring rijker, waardoor u de volgende keer oplettender zult zijn.

chika
door chika - Jan 25, 2021 om 09:23
1 Antwoorden / Vragen

Bij deze wil ik doorgeven dat info@fatburner precies hetzelfde is als perfect body je krijgt ook hier een flacon gestuurd met serum betaald 2.95 en vervolgens krijg je elke dag een betaal herinnering daarbij zo voel ik het als een bedreiging.
Dit is ook pure oplichting want als je ze belt nemen op en leggen neer

panter22
door panter22 Jan 25, 2021 om 09:54
6599 Antwoorden / Vragen

Bestel dan die rommel niet.
Er is zoveel over gesproken in consumentenprogramma's. Er moet precies staan wat je koopt en of je nog extra zendingen krijgt. De bestelling van perfection body voldoet aan die eisen.
Hoe kan het dan dat je iets anders leest dan er staat? Waarom zou je €2,90 betalen voor een proefmonster?
Wat is de website van fatburner? En waar heb je voor getekend

gerbera
door gerbera Jan 25, 2021 om 10:34
7359 Antwoorden / 14 Vragen

Fatburners zijn zonde van je geld en soms ook nog gevaarlijk voor je gezondheid. Toch worden ze massaal verkocht. Zoals je vast al vermoedt, raden wij het gebruik van fatburners ten zeerste af. Lees hier de 4 belangrijkste redenen waarom je deze pilletjes en poeders beter kunt overslaan.

En ook u heeft niet verder gekeken dan het woord "gratis"  dan maar even hier lezen.

chika
door chika Jan 26, 2021 om 13:54
1 Antwoorden / Vragen

Bij deze wil ik melden dat ik niets van fatburner heb ontvangen en die rommel ook niet wil maar krijg wel elke dag een factuur en dreigen ze met incasso

panter22
door panter22 Jan 26, 2021 om 15:47
6599 Antwoorden / Vragen

Je hebt wel wat besteld, neem ik want ze kennen je email adres en ze sturen je elke dag een rekening.
Je moet dus melden dat je niets onvangen hebt en dat je de koop gaat ontbinden.
Zij moeten bewijzen dat je niets ontvangen hebt. Dat is lastig want zelfs want een track& trece code met de mededeling dat het pakket afgeleverd is, is niet voldoende. De postbode kan het product immers in de verkeerde bus hebben gestopt.
Wat je kunt doen is de voorbeeldbrief van consuwijzer aanpassen en naar die fatburner verkoper sturen, Kan gewoon per email met ontvangsbevestiging.
https://www.consuwijzer.nl/voorbeeldbrieven/garantie-of-reparatie-of-geld-terug/voorbeeldbrief-klacht-over-niet-op-tijd-ontvangen
Blijven ze toch nog elke dag rekeningen sturen, dan stuur je de voorbeeldbrief elke dag weer terug.
Kijken wat ze dan gaan doen.

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum - Jan 25, 2021 om 12:59
1389 Antwoorden / 10 Vragen

Heb je deze reclame nog?

Als ze gratis met alleen  portokosten beloven en niet melden dat je aan een abbonnement vast zit?
Print Screen maken is altijd handig op Fake Boek.n

Ze dreigen altijd met incasso en gerechtelijke kosten maar  nog nooit een uitspraak rechtbank gevonden.

En als ze wel iets sturen dat nu €58,- kosten moet is  weigeren  ter voorkoming  invoerrechten en BTW toegestaan...
Brexit firma!

Helma2605
door Helma2605 - Feb 12, 2021 om 09:21
1 Antwoorden / Vragen

Hier hetzelfde probleem, stond toch echt in de sms je zit nergens aan vast, ik kreeg ook een 10ml tube binnen. Terugsturen kon al niet want ik kreeg m meer dan 14 dagen later binnen dan ze aangaen. Ik heb gemaild gebeld ( idd ze hangen op) niks werkt, heb ook nooit verder wat ontvangen.
Vandaag aangifte gedaan, niet dat het wat zal helpen maar toch.

Ik gaook zeker niet betalen voor iets wat ik verder niet heb.

Consuwijzer ook aangeschreven, geen idee wat nog meer.

Sa
door Sata - Mar 16, 2021 om 08:58
1 Antwoorden / Vragen

Ook ik en nog 122 anderen zijn hiervan de dupe. Ik heb een sms gekregen, die ze gehackt hebben en tegen betaling van alleen verzendkosten, kon ik een kleine proefmonstertje/sample gratis uitproberen. Nu krijg ik e-mails binnen dat ik moet betalen, bedragen zijn momenteel opgehoogd tot 89,- en dreigingen tot incassobureau's af te sturen. Er wordt niet opgenomen, op de vaste nummer die bekend staat op de site. Ik kan fysiek met niemand in contact komen. Er is ook geen vaste adres, dan alleen een postadres ergens in Amsterdam om de flacon terug te sturen. Maar je krijgt het terug en gaan ze verder met sommaties dat je een factuur moet betalen, waar ik nooit akkoord op heb gegegeven.

panter22
door panter22 Mar 16, 2021 om 09:51
6599 Antwoorden / Vragen

Heb je gisteren Mr. Frank Visser, wordt u al geholpen, gezien?
Daarin was een oudere mevrouw die mogelijk hetzelfde is overkomen.
Zij hoefde niet te betalen en kreeg haar verzendkosten terug.
Het was niet helemaal duidelijk, maar ze heeft besteld voordat duidelijk op de website vermeld stond dat zo'n tube €58 kost.
Je zou een mail kunnen sturen en refereren aan die uitzending en dat je hetzelfde is overkomen en dat je er vanuit gaat dat je niet hoeft te betalen.
https://www.kijk.nl/programmas/mr-frank-visser-wordt-u-al-geholpen/PwVXZ24t9Ou/seizoen/151550504050/afleveringen/video/empty_episode-mr-frank-visser-wordt-u-al-geholpen-s1-e136-2021-03-15/PQz2L7uQzWF

rj
door rjw - Mar 16, 2021 om 11:12
3260 Antwoorden / 5 Vragen

Dit is toch ook weer een "probleem" dat niet nodig was geweest als mensen gewoon eens een keer gaan nadenken voordat ze wat doen. En nog even los van de kosten: TS heeft een huidaandoening, en besteld lukraak zalfjes op internet.... Dan houdt het allemaal op natuurlijk.

mahadma
door mahadma - Mar 16, 2021 om 12:01
11538 Antwoorden / 51 Vragen

In de uitzending van Mr Frank Visser op 15-3-2021 heeft hij gesteld dat u niet hoeft te betalen, kijk het prog terug.

La
door Lauwke - Mar 26, 2021 om 13:30
1 Antwoorden / Vragen

Mn verhaal is t zelvde als bianca betrefd perfecktbody ze boden gratis proefmonster.erna waren de kosten 59 euro en nu loopt t op naar 98 en gerechtshof dreiging per brief.hoe ga ik deze oplichting nu oplossen? Helpen jullie mij mee van kassa?

Be
door Bewaklu Mar 26, 2021 om 13:45
131 Antwoorden / 1 Vragen

Lauwe, lees de andere berichten in dit topic eerst eens...
En oplichting?

An
door Annies - Apr 12, 2021 om 08:44
1 Antwoorden / Vragen

hai ik heb hier ook last van.
echt stupid dat ik er in getrapt ben. Eerst kreeg ik van een vriendin een appje dat je dus gratis Adidas schoenen kon winnen. Nou dus gedaan en kon idd schoenen winnen. Toen moest je gegevens invullen. Gedaan met me stomme hoofd.

uiteindelijk kreeg ik een sms van een ene Sandra wat niet in mijn lijst staat en als je op de nummer drukt zie je niks. In dat sms stond je bent gekozen als tester klik je op de link en je werd gelijk een crème aangeboden die je moest betalen alleen de verzendkosten. Je kon dus ook niet terug klikken je MOEST het betalen de 2,75 euro. Dus je zit er gelijk aan vast. Eerder kreeg ik een sms dat er een open factuur stond van 58 euro. Maar nergens stond dat er een vervolg kwam of dat je aan een abbo vast zat. Want was 1 tubbe. Net kreeg ik weer een mailtje en stond dat het bedrag open stond. Ik heb nergens om gevraagd. Nu als je naar www.perfectbody.nl gaat zie je gelijk de rekening van 58 euro. Wat een oplichting is dit joh!! Je kan ze nergens bereiken. Mail niet telefonisch niet. Trap aub niet in net als ik. Alleen ik ga die 58 euro niet betalen. Heb daar helemaal niet om gevraagd en ze hebben nooit gezegd binnen 2 weken terug sturen anders zit je aan een een betaling vast van 58 euro. Ik kreeg gewoon een papiertje bij met het tube en wat het koste dus de 2,75 euro verder niks! Als ik dat gelezen had dat je het terug moet sturen binnen 2 weken en dat je anders vast zit er aan had ik het terug gestuurd.

dit is de link die ik kreeg over de Adidas
https://adidus.buzz/adidass/tb.php?_t=1615114655

en zo ben ik dus daar terecht gekomen.

marita5
door marita5 Apr 12, 2021 om 12:51
11509 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Annies , lees hier eens , klik op de rode regel . https://www.eccnederland.nl/nl/nieuws/gratis-tube-creme-aantrekkelijk-aanbod-een-scam