murat1709
door murat1709 Apr 4, 2018 om 07:21
Geldzaken & recht

Periculum bewindvoering

Mensen

ik sta onder bewind vrijwillig maar 1 ding kan ik zeggen GA NIET NAAR PERICULUM BEWINDVOERING IK BEN ECHT ENORM ACHTERUIT GEGAAN rekeningen zijn niet betaald deurwaarders zelf was ik mijn baan kwijt door dat er beslag is gelegd

ik ben een amtenaar en beleid is als er beslag komt is het exit zelf heb ik van mijn werkgever breif mee gekregen ik heb het doorgestuurd ik zei stuur het door naar de schuldeisers maar meneer interessert het niet LAX EN NALATIG

ik ben alles aan het regelen ter wijl hij het moet doen niet ik

nu heb ik een rechtsbijstand ingeschakelt die gaan klacht indienen bij de rechtbank
ik vroeg mij af ik kan alles bewijzen dat hij nalatig was en onverantwordt kan ik schade vergoeding vragen ?
ik heb betalingsafspraken gemaakt met deurwaarder niet hij wel elke maand rond 120 euro betalen

ook heb ik geen inzage in mijn gegevens inkomen en uitgaven

Budgetplan/verantwording niks echt waar niks rechtsbijstand heeft gevraagd ik heb gevraagd niks meneer wil geen enkele informatie geven terwijl alles van mij is en het gaat om mij

ik heb advies van jullie nodig wat ik hiermee kan doen

alle bewijzen zijn aanwezig

Met vriendelijke groet,

4570 16 Rapporteer

Topantwoord

marita567
door marita567 - Apr 4, 2018 om 07:24
1576 Antwoorden / 17 Vragen

Hallo Murat1709 ,

nu heb ik een rechtsbijstand ingeschakelt die gaan klacht indienen bij de rechtbank

U heeft rechtsbijstand ingeschakeld , laat deze hun werk doen , daar zijn ze voor .

Topantwoord

panter22
door panter22 - Apr 4, 2018 om 09:04
6599 Antwoorden / Vragen

Als je zoveel schulden hebt dat je zelf het overzicht mist, dan kan een bewindvoerder helpen de financien weer op een rijtje te krijgen. Maar je blijft met die schulden zitten, sterker nog er komen kosten voor de bewindvoerder bij. Die kosten voor de bewindvoerder gaan eerst van je inkomen af, dus blijft er minder geld over voor het aflossen van de schulden.
Maar er moet natuurlijk wel een plan zijn, hoe de bewindvoerder de problemen wil oplosen.
Je bent nu alles aan het regelen schrijf je, in overleg met de rechtsbijstand? Betaal in ieder geval huur, gas, licht, water en de zorgverzekering. De rest komt wel.
Marita567 schreef het al. Rechtsbijstand gaat er mee aan de slag. Even afwachten dus.

murat1709
door murat1709 Apr 16, 2018 om 00:46
5 Antwoorden / 1 Vragen

Nu heeft rechtsbijstand concept gemaakt naar de rechtbank nu is het afwachten

het gekke is dat hij mij geen budgetplan kan voorleggen of verantwording wat ook naar de rechtbank gaat elke jaar

alle vragen die wij stellen komt geen atwordt of ontwijkt hij elke keer en dat is echt balen

ik verdien 3000 euro per maand ongeveer als je dan niks gan oplossen of regelen dan weet ik het niet meer

ik heb nergens inzage alles wordt geheim gehouden door hem hij heeft wordelijk en letterlijk schijt aan ieder
ik moet steeds om leefgeld vragen dat is toch niet meer normaal

waar kan ik klacht over hem indienen dat ze zijn administratie kunnen chekken ik ben zijn naam ook op Facebook tegen gekomen dat zegt al genoeg

ik wil dat er onderzoek komt tegen die gast hij is niet goed bezig waar moet ik zijn rechtbank ligt al een klacht tegen hem

alvast bedankt

murat1709
door murat1709 Apr 16, 2018 om 00:47
5 Antwoorden / 1 Vragen

het gekke is dat afgelopen week moest ik aantal keren mailen ook om leefgeld vragen

ik moest stoppen met mail sturen anders gaat hij aangifte tegen mij doen wegens stalken dit is toch niet gezond

panter22
door panter22 Apr 16, 2018 om 08:55
6599 Antwoorden / Vragen

Je hebt al meer dan 1 jaar bewind en je weet niet wat er met je salaris gebeurd is.
Nooit naar gevraagd? Een schoenendoos met rekeningen ingeleverd en afgesproken dat je een bepaald bedrag aan leefgeld elke maand krijgt en verder niet?
Nu het al zover is dat je je leefgeld niet meer op tijd krijgt, begin je je zorgen te maken.
En terecht, want de rechter wordt ingeschakeld omdat de bewindvoerder geen verantwoording kan afleggen.
En je wilt een andere bewindvoerder. Heb je er al over nagedacht wat je met een nieuwe bewindvoerder gaat afspreken over het betalen van de rekening en de verantwoording naar jou toe?
Voordat je stappen tegen de bewindvoerder kunt nemen, zul je eerst moeten weten wat er aan de hand is.
Daar kom je wel achter bij de rechter. Nog even geduld,De rechtsbijstand kan dat toch ook voor je regelen.

murat1709
door murat1709 Apr 16, 2018 om 14:15
5 Antwoorden / 1 Vragen

MENSEN AFBLIJVEN VAN DEZE BEWINDVOERDER

HIJ HEEFT AL 2 JAAR GEEN VERANTWORDING AFGELEGD BIJ DE RECHTBANK OOK STUURT HIJ GEEN BUDGETPLAN HIJ BEPAALD

ECHT AFBLIJVEN

Periculum Bewindvoering

Postbus 53

1720 AB Broek op Langedijk

W www.periculum-bewind.nl

panter22
door panter22 Apr 16, 2018 om 18:41
6599 Antwoorden / Vragen

Als je op de site ziet van periculum bewindvoering, dan staat daar:
Periculum Bewindvoering is lid van de NBPB
Kijk je dan op de site van de NBPB, dan staat er een klachtenfomulier:
https://www.nbpb.nl/index.php?p=klacht
Daar kun je zelf of de rechtsbijstand namens jou, een klacht indienen

murat1709
door murat1709 Apr 18, 2018 om 11:49
5 Antwoorden / 1 Vragen

klacht is ingediend bij NBPB

nu wachten

ik krijg zoveel verwijten op dit moment hij wijst nu alles naar mij jij jij jij

Topantwoord

Gerry1969
door Gerry1969 - Apr 4, 2018 om 10:29
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Topantwoord

heremietkreeft
door heremietkreeft - Apr 4, 2018 om 13:51
16830 Antwoorden / 202 Vragen

Ook mijn reactie: u heeft rechtsbijstand ingeschakeld en het resultaat daarvan kunt u dus bere afwachten.

Ik lees uw verhaal echter niet als een klacht maar als een waarschuwing op basis van uw ervaring(en).

Topantwoord

ne
door neodutchio - Apr 4, 2018 om 14:24
5148 Antwoorden / 12 Vragen

Laat uw jurist dan ook even kijken naar de reden van ontslag. Een beslaglegging is, in mijn ogen, geen recht tot ontslag.

Topantwoord

marita567
door marita567 - Apr 16, 2018 om 00:57
1576 Antwoorden / 17 Vragen

@Murat1709 ,

N.a.v uw reactie .

Wacht af wat het resultaat is van de rechtbijstand .

Lees ook deze informatie eens door , klik op de rode regel .

http://slachtoffers-eerst.nl/6-signalen-dat-jouw-bewindvoerder-je-kaal-plukt/

DOOR MURAT1709 16 APR. 2018 OM 00:46
ANTWOORDEN / 1 VRAGEN

Nu heeft rechtsbijstand concept gemaakt naar de rechtbank nu is het afwachten

het gekke is dat hij mij geen budgetplan kan voorleggen of verantwording wat ook naar de rechtbank gaat elke jaar

alle vragen die wij stellen komt geen atwordt of ontwijkt hij elke keer en dat is echt balen

ik verdien 3000 euro per maand ongeveer als je dan niks gan oplossen of regelen dan weet ik het niet meer

ik heb nergens inzage alles wordt geheim gehouden door hem hij heeft wordelijk en letterlijk schijt aan ieder
ik moet steeds om leefgeld vragen dat is toch niet meer normaal

waar kan ik klacht over hem indienen dat ze zijn administratie kunnen chekken ik ben zijn naam ook op Facebook tegen gekomen dat zegt al genoeg

ik wil dat er onderzoek komt tegen die gast hij is niet goed bezig waar moet ik zijn rechtbank ligt al een klacht tegen hem

alvast bedankt

murat1709
door murat1709 - May 16, 2018 om 18:54
5 Antwoorden / 1 Vragen

hoe kan ik alle berichten verwijderen
zaak is opgelost en meneer heeft mij aangesproken dus mijn ex bewindvoeder als het binnen 14 dagen niet wordt weggehaald gaat hij aangifte doen

murat1709
door murat1709 - May 16, 2018 om 18:54
5 Antwoorden / 1 Vragen

hoe kan ik alle berichten verwijderen
zaak is opgelost en meneer heeft mij aangesproken dus mijn ex bewindvoeder als het binnen 14 dagen niet wordt weggehaald gaat hij aangifte doen

Thijs12
door Thijs12 - May 16, 2018 om 19:09
532 Antwoorden / Vragen

Jij kunt niet alle berichten verwijderen . Dan moet die geachte heer een rechtszaak beginnen . Ik denk dat kassa zich niet laat chanteren .

murat1709
door murat1709 - May 16, 2018 om 19:27
5 Antwoorden / 1 Vragen

Hoe moet ik het weghalen of niet meer zichtbaar

murat1709
door murat1709 - May 16, 2018 om 19:30
5 Antwoorden / 1 Vragen

Hij gaat tegen mij aangifte doen smaad en laster

Thijs12
door Thijs12 - May 16, 2018 om 19:32
532 Antwoorden / Vragen

Wil je daarmee zeggen dat wat je eerder geschreven hebt niet klopt?
Je kunt alleen bewerken wat jezelf gesch hebt .

murat1709
door murat1709 - May 16, 2018 om 19:34
5 Antwoorden / 1 Vragen

nee joh alles klopt

ik heb nu eindelijk een goede bewindvoerder die echt transparant is en alles open karten speelt

Thijs12
door Thijs12 May 16, 2018 om 19:36
532 Antwoorden / Vragen

Als alles klopt is het geen smaad of laster. Je hebt nu een andere ?

murat1709
door murat1709 May 16, 2018 om 19:38
5 Antwoorden / 1 Vragen

ja eindelijk

Thijs12
door Thijs12 May 16, 2018 om 19:39
532 Antwoorden / Vragen

Dit hele verhaal kan alleen door de redactie verwijderd worden. Dat doen ze niet zo gemakkelijk. Het zou dan op chantage lijken .

murat1709
door murat1709 May 16, 2018 om 19:40
5 Antwoorden / 1 Vragen

de nieuwe bewindvoerder heel duijdelijk als er mail wordt gestuurd wordt ik op de hoogde gehouden alles is op papier gezet en helemaal duifdelijk

ben er blij mee

murat1709
door murat1709 May 16, 2018 om 19:41
5 Antwoorden / 1 Vragen

dus wat kan.ik doen

mischien zijn naam eruithalen

Thijs12
door Thijs12 May 16, 2018 om 20:00
532 Antwoorden / Vragen

Probeer met het potlood !

tijger1
door tijger1 - May 16, 2018 om 20:09
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Als u hier geen leugens opgeschreven hebt, hoeft u niet bang te zijn voor een aanklacht wegens smaad of laster.

U hebt een rechtsbijstandverzekering, vraag daar advies over die bedreigingen van die ex bewindvoerder.

Ge
door Genee - May 16, 2018 om 22:19
1509 Antwoorden / 1 Vragen

U schrijft dat u alle bewijzen hebt, waar bent u dan bang voor?

Gerry1969
door Gerry1969 - May 17, 2018 om 01:16
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Kan ik schade vergoeding vragen ?

Zou ik zeker proberen , daar zijn de schuldeisers ook vast blij mee. Extra geld is extra aflossing .