ie
door iesje67 Apr 13, 2016 om 10:55
Geldzaken & recht

Playstation store geld terug?

Is er iemand dit weet wat ik nu nog kan doen? :roll:
In dec. 2015 heb ik een spel gekocht voor € 14,99 bij PlayStation-store. Na de betaling bleek het spel een foutcode te hebben en was niet te downloadde. Dit gemeld bij PlayStation-store. Daarop was het antwoord van p.s.s neem maar contact op met de maker van het spel. Ik was door dat antwoord zo verbouwereerd dat ik te telefoon weer heb opgehangen. Ik dacht ik wil gewoon mijn geld terug.
Een dag later weer gebeld en toen vertelde ze dat ik een mail van hun had gehad met een oplossing. In de mail stond naar mijn verbazing dat ik mijn Playstation had aangeboden voor reparatie. Hoezo reparatie? Mijn Playstation doet het prima.
Weer gebeld en ze zouden een mail sturen. Dat hebben ze gedaan met de vraag om een scheenshot van de foutcode.
De scheenshot gemaakt en per mail verstuurd. Na een maand wachten maar weer eens gebeld toen kreeg ik te horen dat het nog steeds in behandeling is.
Ik heb er nu ongeveer 7 telefoontjes en 5 mailtjes opzitten en elke keer krijg ik te horen dat het in behandeling is.
Ik krijg het gevoel dat ze hopen dat ik het maar opgeef. Dat ga ik niet doen. Het is maar € 14,99 maar ik wil het terug, uit principe.
Ik ben vast niet de eerste die dit meemaakt en als ze zo bij iedereen doen …….
Mijn vraag is, heb ik eigenlijk wel recht op geld terug? Daar begin ik nu toch wel aan te twijfelen. Als ik recht heb op geld terug, is er dan een wetsartikel waarmee ik kan zwaaien?

8522 1 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Apr 13, 2016 om 11:12
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Om misverstanden te voorkomen: het gaat om deze store toch https://store.playstation.com/#!/nl-nl/home/games

En om welke game en om welke foutcode gaat het?