Ma
door Maykel001 Apr 4, 2016 om 12:04
Geldzaken & recht

Praxis creditcard

Goedendag,

Op 10 maart j.l. heb ik een goederen gekocht bij de Praxis in Beverwijk,om deze goederen thuis te brengen kon ik een gratis aanhanger voor de komende 2 uur krijgen .
Dit tegen een borg van 175 euro,e.e.a. thuis gebracht en de aanhanger netjes ongeschonden terug gebracht.Verwacht de borg terug te krijgen maar helaas na div. antwoorden weet ik het niet meer.Zojuist wederom bij de Praxis in Beverwijk geweest maar helaas ze gaan het terug storten.
Nu lijkt het mij niet zo moeilijk om na te zien of dit al onderweg is maar ook dat valt niet mee.Wedrerom niet verder gekomen.
Wat kan ik doen????????

4340 4 Rapporteer

emcede
door emcede - Apr 4, 2016 om 12:14
960 Antwoorden / 4 Vragen

Stel hen schriftelijk in gebreke en laat hen weten dat je de borg binnen 5 werkdagen op de rekening wilt ontvangen. Natuurlijk is het wél moeilijk om dit na te zien: de mensen achter de balie hebben echt geen inzicht in betalingen.

Vreemd trouwens dat je de borg niet direct heb teruggekregen. Ik was de winkel niet uitgegaan zonder mijn geld!!

Wat heeft dit trouwens met "Praxis creditcard" te maken?!

pi
door pieterwolters Apr 4, 2016 om 18:42
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Als de borg niet cash is betaald snap ik wel dat deze ook niet cash wordt terugbetaald. Praxis is geen cash machine.

Topantwoord

marita5
door marita5 - Apr 4, 2016 om 12:22
11509 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Maykeloo1

Waar kan ik terecht met mijn vragen, opmerkingen of klachten?
Als u vragen, klachten of andere opmerkingen heeft over onze producten of dienstverlening, dan kunt u hiervan op elk moment bericht indienen via het contactformulier op onze website. U krijgt na het invullen van het contactformulier binnen uiterlijk 14 dagen een inhoudelijk antwoord van ons

Ma
door Maykel001 Apr 4, 2016 om 22:09
Antwoorden / 1 Vragen

Dit heb ik gedaan alleen daar weet ook niemand iets ,je wordt van het kastje naar de muur gestuurd.
Weinig vertrouwen in dat dit goed komt.Laatste bericht:

Bedankt voor uw bericht. Momenteel wordt er hard gewerkt aan een oplossing voor u. Zodra wij meer weten nemen wij weer contact met u op.

Met vriendelijke groet,

Maarten Moeijes
Medewerker Praxis Klantenservice

En dat na 3 weken bijna 4

marita5
door marita5 Apr 4, 2016 om 22:42
11509 Antwoorden / 15 Vragen

@maykeloo1 , plaats ook uw klacht op facebook .

di
door digioma - Apr 4, 2016 om 12:27
646 Antwoorden / 29 Vragen

Misschien heeft vraagsteller de borg ook via een pinautomaat betaald. Bij sommige bedrijven is het gebruikelijk dat je geld waarop je recht hebt terug krijgt op dezelfde wijze als de betaling is verricht. Ben het wel eens met vraagsteller dat deze transactie heel erg lang duurt.