sw
door sweety1 Sep 7, 2009 om 15:56
Geldzaken & recht

Radeloos

Beste experts.


Bij deze graag uw hulp voor de tweede maal in 2 jaar dreig ik het slachtoffer te worden van het bedrijf Global Collect.Vraag mij niet hoe dat zo gekomen is maar ik verzeker u dat ik hier weinig aan kan doen.Wanneer je iets koop in een buitenlandse shop die niet anders als deze firma als tussenpersoon accepteren dan kun je weinig anders.Het gaat om een bedrag van 46.36 euro.Per telefoon heb ik om opheldering gevraagd maar ik word aan het lijntje gehouden of de een zegt dit de ander dat. Maar wat ik nog kwalijker vind is het beleid van de ING bank die zeggen sorry maar wij kunnen er niets aan doen.Wij kunnen alleen maar vragen of ze uw geld terugbetalen.Nogmaals ik ben er met open ogen ingetuind is er nou helemaal niets aan te doen dat wil ik nou van u horen vr gr sweety 

1075 16 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

birdies
door birdies - Sep 7, 2009 om 16:01
6104 Antwoorden / 31 Vragen
0

......Wanneer je iets koop in een buitenlandse shop die niet anders als deze
firma als tussenpersoon accepteren dan kun je weinig anders.......

Oh nee= Wat dacht je dan van gewoon niet kopen in een buitenlandse shop? 1x was blijkbaar niet voldoende om het af te leren.

En radeloos om een bedrag van 46,-- euro?

Natuurlijk kan de ING hierin niets betekenen, wat had je dan verwacht?



stacey
door stacey - Sep 7, 2009 om 17:54
10352 Antwoorden / 12 Vragen
0

Hoi,


--maar ik verzeker u dat ik hier weinig aan kan doen--


Wel eens gehoord:


`Een ezel stoot zich in het algemeen Niet tweemaal aan dezelfde steen `


Niet meer op deze manier of bij buitenlandse shop iets kopen, lijkt me nogal simpel om dit te voorkomen, wordt betaling op die manier vereisd dan niet doen, hoe moeilijk kan het zijn ?


Sorry, maar daar kunnen we hier verder ook niet veel aan oplossen.


Succes,


 

sw
door sweety1 - Sep 7, 2009 om 18:04
22 Antwoorden / 17 Vragen
0

Uit uw reactie blijkt hoe weinig medegevoel u voor uw medemens heeft.Bespaar mij uw negatieve reactie uit niets blijkt dat u verstand heeft van deze materie 


sweety

sw
door sweety1 - Sep 7, 2009 om 18:07
22 Antwoorden / 17 Vragen
0

De reactie die ik  aan birdies heb gegeven is ook op u van toepassing


 


sweety 

johanpc
door johanpc - Sep 7, 2009 om 18:30
1379 Antwoorden / 2 Vragen
0

Google eens op global collect en je vind een hoeveelheid aan ergernis de  trosradar site heeft ook de nodige reakties.


misschie staat er ergens van iemand een goede tip tussen.


succes

birdies
door birdies - Sep 7, 2009 om 18:41
6104 Antwoorden / 31 Vragen
0

........Bespaar mij uw negatieve reactie uit niets blijkt dat u verstand heeft van deze materie .......

Kan je na gaan: JIJ hebt er wel verstand van en toch nog een keertje doen.

Derde keer is scheepsrecht, zegt men, gewoon nog een keertje proberen??? We lezen het dan wel weer hier.



birdies
door birdies - Sep 7, 2009 om 18:43
6104 Antwoorden / 31 Vragen
0

.......Niet meer op deze manier of bij buitenlandse shop iets kopen.......

Nee, dat kan niet, Sweety moest het kopen, had geen andere keus.:)


sw
door sweety1 - Sep 7, 2009 om 18:48
22 Antwoorden / 17 Vragen
0

Nog even dit ik ben opgevoed met het principe om  een onbekende met U aan te spreken ik herhaal U.Bij deze beschouw ik deze discussie met U als gesloten.


sweety

johanpc
door johanpc - Sep 7, 2009 om 19:22
1379 Antwoorden / 2 Vragen
0

Ik ben opgegroeid in een plaats aan zee waar je alleen U zegt tegen mensen die je niet mag.


En een gezelliger dorp ben ik in nederland nog niet tegen gekomen.

sw
door sweety1 - Sep 7, 2009 om 19:31
22 Antwoorden / 17 Vragen
0

Mag ik U verwijzen naar bovenstaand antwoord.Verder ben ik blij voor U dat U in zo'n gezellige stad heeft gewoond


sweety

stacey
door stacey - Sep 7, 2009 om 20:12
10352 Antwoorden / 12 Vragen
0

hee Sweety,


Wat verwacht je hier nu eigenlijk ??


Medelijden omdat je 2x een stupiditeit hebt begaan ?


Als we stommiteiten hier in orde hadden kunnen maken hadden we het vast wel gedaan maar dat is toch echt een onmogelijkheid,


en gelukkig maar denk ik, anders zou je het wellicht nog 10x hetzelfde doen..........en weer piepen hier


Ga voortaan maar eens met je portemonee en/of pinpas naar een echte winkel...

sw
door sweety1 - Sep 7, 2009 om 20:52
22 Antwoorden / 17 Vragen
0

Beste Stacie ik heb goed nieuws voor u en andere die mij zo welwillend hebben geholpen de zaak is opgelost.Niet door de zgn experts maar door mensen met meer invoelend vermogen.De firma Global Collect blijkt solide te zijn.Een ding is door u wel bereikt ik zeg per onmiddelijk mijn nieuwsbrief en account op kassa op.Uw fatsoensnormen zijn niet de mijne.Verder mag u wat mij betreft blijven reageren het zal mij verder een zorg zijn kunt u mischien bij andere met modder blijven gooien.


sweety

stacey
door stacey - Sep 7, 2009 om 21:22
10352 Antwoorden / 12 Vragen
0

--De firma Global Collect blijkt solide te zijn--


Waarom gooi jij hier met modder over dit bedrijf dan als er niets aan de hand blijkt, hopen dat ze Jou niet aanklagen wegens laster of smaad dan maar.......... ;-)

ag
door agathatet - Sep 7, 2009 om 21:27
17 Antwoorden / 3 Vragen
0

Tjonge jonge zeg, als ik hier die moraliserende reacties zo lees, kan ik alleen maar conluderen dat mensen het fijn vinden om een ander terecht te wijzen. De een na de ander, hoe is het mogelijk!!

stacey
door stacey - Sep 7, 2009 om 21:45
10352 Antwoorden / 12 Vragen
0

Twee bedrijven beschuldigen terwijl je zelf fout zit, daar worden we hier niet vrolijk van, en van grote mond als toegift al helemaal niet.


 


--voor de tweede maal in 2 jaar dreig ik het slachtoffer te worden van het bedrijf Global Collect--


--Maar wat ik nog kwalijker vind is het beleid van de ING bank-- 


 


Vraagsteller heeft al eerder probleem geplaatst hier en netjes advies gehad, maar blijkbaar niets van geleerd.....


 


Vraagsteller:  11-01-2007 --Ik wil even vertellen dat alles in orde is dus het bedrijf GLOAL COLLECT heeft aan al hun verplichtingen gehouden – was destijds de uitslag.


 


En nu weer opnieuw beginnen ?!  


En dan is het nu ineens Weer Zomaar opgelost in het uur dat de vraag hier staat ?!


Volgens mij allemaal stemmingmakerij van vraagsteller………….


 


Dus even verder kijken dan je neus lang is voor je komt met commentaar lijkt me.


 


Groetjes,

gl
door globalcllect - Oct 20, 2009 om 14:01
3 Antwoorden / 0 Vragen
0

U bent niet goed geïnformeerd over de rol van GlobalCollect en schaadt onterecht onze reputatie! 


 


Wij hebben opdracht gekregen om geld van uw rekening af te schrijven op grond van de leverings- en betalingscondities die u bent overeengekomen met een bedrijf / leverancier. 


 


GlobalCollect is een financiële dienstverlener, ook wel Payment Service Provider genoemd, die wereldwijd betaaltransacties voor derde partijen uitvoert. Onze klanten zijn alom bekende en grote internationale bedrijven. GlobalCollect ondersteunt wereldwijd betalingen in meer dan 200 landen en 170 betaalmethoden.


 


Nadat u een product of dienst heeft gekocht, de betaling en betalingswijze heeft goedgekeurd, krijgt GlobalCollect de opdracht van de leverancier om het bedrag van uw rekening af- en/of bij te schrijven. In de regel verschijnt op uw rekeningoverzicht tevens de naam van de leverancier zodat u de herkomst eenvoudig kunt herleiden. Soms is dat in het kader van privacy niet het geval en dan verschijnt enkel de naam GlobalCollect.


 


GlobalCollect handelt in opdracht van de leverancier en kan u niet assisteren bij klachten over de levering, het product, de dienstverlening of betalingsvoorwaarden.


In het geval dat u niet tevreden bent neem dan rechtstreeks contact op met die leverancier.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

jane55
jane55 - Sep 23, 2024 om 12:04
Geldzaken & recht

Verkeerde Lounge bank geleverd

Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik ... Lees meer

El
Eline72 - Sep 27, 2024 om 10:37
Winkels & webshops

Webshop Salura

Hallo ik heb 6 september een spiegel besteld bij website Salura maar heb deze nooit ontvangen.  de site is nu ook niet meer bereikbaar. Ik had een track and tracé ontvangen en daar stond in dat de spiegel verzonden was vanuit China en in Nederland was aangekomen maar even later deed de track and trace het niet meer. Dit bedrijf zou in Amsterdam zitten en had alleen een website heb verschillende ... Lees meer

A.
A. Maas - Aug 30, 2024 om 14:44
Geldzaken & recht

Wie is ook opgelicht door scooterrijbewijs.nl? Bedrijf reageert niet...

Mijn zoon wilde binnen enkele weken zijn scooter rijbewijs halen. Deed navraag bij het bedrijf over de beloftes op de site. Na aanmelding bleek dat er maanden tussen theorie en praktijk examen gaan zitten. Hij zou moeten bijbetalen, maar dan nog lukt het niet binnen zijn planning. Hij vroeg hen alles te annuleren en zijn geld terug te storten. De servicedesk medewerker gaf echter geen antwoord op ... Lees meer