jf
door jfg.voorhuis Nov 20, 2017 om 13:02
Geldzaken & recht

Seniorenpas betrouwbaar ?

seniorenpas schermt met kortingen die de houders van deze pas zouden
krijgen op een groot aantal goederen en diensten, waaronder zorgverzekeringen.

Op de website Seniorenpas is echter heel weinig concrete informatie te
vinden, en als het om zorgverzekeringen gaat in het geheel niets.

Op 2 november jl<<; heb ik Seniorenpas per mail o.m. gevraagd welke
zorgverzekeraars (welke) korting gaven.

Op deze mail is geen antwoord gekomen.

Op de site van Seniorenpas wordt verder een telefoonnummer vermeld
waar je naar kunt bellen als je vragen hebt. Dat heb ik gebeld en er is
een automatische beantwoorder die je naar de website en het emailadres
van de klantenservice verwijst.

18814 7 Rapporteer

ne
door neodutchio - Nov 20, 2017 om 13:07
5148 Antwoorden / 12 Vragen

Als laatste kunt u nog de zoekfunctie gebruiken hier op het forum. U bent een senior, dan heeft u gelukkig tijd zat om alle topics daar over te lezen.
in het kort: niet aan beginnen. Betalen om korting te krijgen op producten die u anders niet gekocht zou hebben is zonde geld.

tijger1
door tijger1 - Nov 20, 2017 om 13:08
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Bedankt voor de mededeling, maar wij beginnen er al niet aan.

Cookies
door Cookies - Nov 20, 2017 om 13:09
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Even googelen op de topictitel en je hebt dagen leesvoer.

marita5
door marita5 - Nov 20, 2017 om 13:10
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Jfg Voorhuis ,

Lees hier eens de gegeven antwoorden , klik op de rode regel .

https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/geldzaken-recht/is-de-seniorenvoordeelpas-betrouwbaar?id=593004

di
door dirkvanhuis - Dec 4, 2017 om 13:49
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik zelf heb ook een Seniorenpas,die kon ik gratis aanvragen.Omdat ik in de 50 jaar bent. Eenmaal binnen gekregen,moest ik 24,95 euro betalen ( waarvoor?)Ik heb het direct laten terug boeken.Daarna heb ik een telefoontje van hun gekregen,met de mededeling,dat ik opeens 50,00 euro moest betalen. Heb het niet gedaan. Daarna heb ik nooit wat van hun gehoord.Ik heb het Seniorenpas nu nog in het enveloppe zitten,durf er niet iets van te kopen.Heb 1 keer contact met de After Pay gehad.Ik moest eigenlijk contact met de Seniorenpas hebben,maar die kreeg ik niet te pakken.Ik wil graag alleen uitleg hebben,waar ik iets kan kopen met de Seniorenpas. Wil ook graag weten,of er later nog onverwachts van mijn bank eraf geschreven word?

Graag uw mening?

Groetjes,

Dirk

tijger1
door tijger1 Dec 4, 2017 om 13:52
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Stuur hem terug, dat ding was nooit gratis.

Cookies
door Cookies Dec 4, 2017 om 14:01
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Die pas is natuurlijk NIET gratis, alleen het aanvragen was gratis. Zodra je die pas ook gaat gebruiken (als dat ergens kan) moet je toch echt die 24,95 betalen.

panter22
door panter22 Dec 4, 2017 om 14:07
6599 Antwoorden / Vragen

Je hebt al meer dan 14 dagen de pas in huis? Dan moet je het abonnement opzeggen als je er vanaf wilt. En die €24,95 betalen. Anders komen er nog incassokosten bij. Terug laten boeken is geen oplossing. Je hebt de pas besteld en moet betalen, tenzij je nog gebruik kunt maken van je herroepingsrecht van 14 dagen.
Ga naar de site, rechts onder kun je live chatten.

Cl
door Claudientje - Dec 16, 2017 om 19:33
1 Antwoorden / Vragen

Is de seniorenpas betrouwbaar. Ik heb nog niet betaald. Moet ik dat doen of niet.
Groetjes claudine

tijger1
door tijger1 Dec 16, 2017 om 21:16
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Lees eens twee reacties boven u en klik de rode letters aan. Maar wat moet u met dat ding?

ne
door neodutchio Dec 16, 2017 om 22:03
5148 Antwoorden / 12 Vragen

U kunt schijnbaar lezen, anders kunt u hier geen account aanmaken en een vraag stellen. Leest u het bovenstaande en u weet genoeg.

panter22
door panter22 Dec 17, 2017 om 09:17
6599 Antwoorden / Vragen

@claudientje,
Je betaalt €25 voor een jaar korting bij bepaalde winkels en restaurants.
Je hebt toch wel informatie gekregen waar en op welke manier je korting kunt krijgen?
Binnen 14 dagen na ontvangst van de pas kun je de informatie bekijken. Heb je er niets aan dan kun je de pas terugsturen.
Wil je de pas gebruiken of heb je de pas al 14 dagen in huis, dan moet je betalen.
De pas is 1 jaar geldig, dus wil je na 1 jaar geen gebruik meer maken van die pas, dan moet je op tijd opzeggen.
Bevalt de pas niet, dan kost het je €25.  Dat is toch niet een bedrag waar je wakker van hoeft te liggen.

Me
door Meindert 1967 - Aug 7, 2018 om 13:21
1 Antwoorden / Vragen

In hoeverre is de seniorenpas in te passen in de wet van dam?

marita5
door marita5 Aug 7, 2018 om 13:36
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Meindert 1967 ,  7. Opzegging van het lidmaatschap

Om een lidmaatschap te beëindigen dient het Lid de gepersonaliseerde Voordeelpas minimaal een maand voor afloop van het eerste lidmaatschapsjaar op te zeggen.
Tijdens de automatische verlenging kan het lidmaatschap op ieder moment worden opgezegd, doch met inachtneming van minimaal 1 maand voor afloop van een lidmaatschapsjaar.
Opzeggen kan schriftelijk en via ons website door te klikken op de link https://seniorenvoordeelpas.nl/over-ons/opzeggen/ en komt u direct terecht bij het formulier waar u kunt opzeggen.
Informatie over de looptijd van uw lidmaatschap kan bij de klantenservice van Seniorenvoordeelpas worden opgevraagd via e-mail klantenservice@seniorenvoordeelpas.nl of klantenservice@seniorenvoordeelkaart.be.
Lidmaatschapsgelden worden niet gerestitueerd.
Na opzegging kan het Lid nog gedurende het lopende lidmaatschapsjaar gebruik maken van alle voordelen van de Voordeelpas.

Lees hier de voorwaarden , klik op de rode regel .

https://seniorenvoordeelpas.nl/algemene-voorwaarden/