Seniorenpas betrouwbaar ?
seniorenpas schermt met kortingen die de houders van deze pas zouden
krijgen op een groot aantal goederen en diensten, waaronder zorgverzekeringen.
Op de website Seniorenpas is echter heel weinig concrete informatie te
vinden, en als het om zorgverzekeringen gaat in het geheel niets.
Op 2 november jl<<; heb ik Seniorenpas per mail o.m. gevraagd welke
zorgverzekeraars (welke) korting gaven.
Op deze mail is geen antwoord gekomen.
Op de site van Seniorenpas wordt verder een telefoonnummer vermeld
waar je naar kunt bellen als je vragen hebt. Dat heb ik gebeld en er is
een automatische beantwoorder die je naar de website en het emailadres
van de klantenservice verwijst.
Als laatste kunt u nog de zoekfunctie gebruiken hier op het forum. U bent een senior, dan heeft u gelukkig tijd zat om alle topics daar over te lezen.
in het kort: niet aan beginnen. Betalen om korting te krijgen op producten die u anders niet gekocht zou hebben is zonde geld.
Hallo Jfg Voorhuis ,
Lees hier eens de gegeven antwoorden , klik op de rode regel .
https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/geldzaken-recht/is-de-seniorenvoordeelpas-betrouwbaar?id=593004
Ik zelf heb ook een Seniorenpas,die kon ik gratis aanvragen.Omdat ik in de 50 jaar bent. Eenmaal binnen gekregen,moest ik 24,95 euro betalen ( waarvoor?)Ik heb het direct laten terug boeken.Daarna heb ik een telefoontje van hun gekregen,met de mededeling,dat ik opeens 50,00 euro moest betalen. Heb het niet gedaan. Daarna heb ik nooit wat van hun gehoord.Ik heb het Seniorenpas nu nog in het enveloppe zitten,durf er niet iets van te kopen.Heb 1 keer contact met de After Pay gehad.Ik moest eigenlijk contact met de Seniorenpas hebben,maar die kreeg ik niet te pakken.Ik wil graag alleen uitleg hebben,waar ik iets kan kopen met de Seniorenpas. Wil ook graag weten,of er later nog onverwachts van mijn bank eraf geschreven word?
Graag uw mening?
Groetjes,
Dirk
Stuur hem terug, dat ding was nooit gratis.
Die pas is natuurlijk NIET gratis, alleen het aanvragen was gratis. Zodra je die pas ook gaat gebruiken (als dat ergens kan) moet je toch echt die 24,95 betalen.
Je hebt al meer dan 14 dagen de pas in huis? Dan moet je het abonnement opzeggen als je er vanaf wilt. En die €24,95 betalen. Anders komen er nog incassokosten bij. Terug laten boeken is geen oplossing. Je hebt de pas besteld en moet betalen, tenzij je nog gebruik kunt maken van je herroepingsrecht van 14 dagen.
Ga naar de site, rechts onder kun je live chatten.
Is de seniorenpas betrouwbaar. Ik heb nog niet betaald. Moet ik dat doen of niet.
Groetjes claudine
Lees eens twee reacties boven u en klik de rode letters aan. Maar wat moet u met dat ding?
U kunt schijnbaar lezen, anders kunt u hier geen account aanmaken en een vraag stellen. Leest u het bovenstaande en u weet genoeg.
@claudientje,
Je betaalt €25 voor een jaar korting bij bepaalde winkels en restaurants.
Je hebt toch wel informatie gekregen waar en op welke manier je korting kunt krijgen?
Binnen 14 dagen na ontvangst van de pas kun je de informatie bekijken. Heb je er niets aan dan kun je de pas terugsturen.
Wil je de pas gebruiken of heb je de pas al 14 dagen in huis, dan moet je betalen.
De pas is 1 jaar geldig, dus wil je na 1 jaar geen gebruik meer maken van die pas, dan moet je op tijd opzeggen.
Bevalt de pas niet, dan kost het je €25. Dat is toch niet een bedrag waar je wakker van hoeft te liggen.
In hoeverre is de seniorenpas in te passen in de wet van dam?
Hallo Meindert 1967 ,
7. Opzegging van het lidmaatschap
Om een lidmaatschap te beëindigen dient het Lid de gepersonaliseerde Voordeelpas minimaal een maand voor afloop van het eerste lidmaatschapsjaar op te zeggen.
Tijdens de automatische verlenging kan het lidmaatschap op ieder moment worden opgezegd, doch met inachtneming van minimaal 1 maand voor afloop van een lidmaatschapsjaar.
Opzeggen kan schriftelijk en via ons website door te klikken op de link https://seniorenvoordeelpas.nl/over-ons/opzeggen/ en komt u direct terecht bij het formulier waar u kunt opzeggen.
Informatie over de looptijd van uw lidmaatschap kan bij de klantenservice van Seniorenvoordeelpas worden opgevraagd via e-mail klantenservice@seniorenvoordeelpas.nl of klantenservice@seniorenvoordeelkaart.be.
Lidmaatschapsgelden worden niet gerestitueerd.
Na opzegging kan het Lid nog gedurende het lopende lidmaatschapsjaar gebruik maken van alle voordelen van de Voordeelpas.
Lees hier de voorwaarden , klik op de rode regel .
https://seniorenvoordeelpas.nl/algemene-voorwaarden/
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Is kleur van de hout lak of beits bepalend voor levensduur buiten?
Ik hoorde van iemand dat donkere kleuren minder lang mee gaan en barstnin ezon.Klopt dat? Wij overwgen voor zwart te gaan. Lees meer
Contract youfone ontbinden
sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af
Lees meer
Tussentijds opzeggen autoverzekering
Hoi Ik ben dramatisch ontevreden over FBTO, je "spreekt" daar nog slechts chatbots en beetje contact duurt vele uren. Kan ik voor formele eind datum contract weg? Ik ben daar 36 jaar klant, DEZE autoverzekering loopt formeel tot 30-10-2024 Lees meer
Populair in Geldzaken & Recht
Wie is aansprakelijk voor doodbijten hond
Vorige week is het hondje van mijn zus in een paar minuten doodgebeten door een pitbull Die pitbull was ontsnapt uit de tuin van een buurman wiens dochtertje de poort open had laten staan. Mijn zus heeft de buurman aansprakelijk gesteld en 400 euro verlangd om een nieuwe hond te kunnen kopen (haar hondje was nog maar net een jaar oud). Nu wil het geval dat de buurman niet de eigenaar is van de ... Lees meer
Mag mijn huurbaas de woning incl mijn inboedel fotograferen bij het verkopen van de woning?
Mijn huurbaas heeft kenbbaar gemaakt de woning waar ik met mijn vriendin 3 jaar woon, te willen verkopen.
Nu wil ze ook foto's komen maken voor op internet, terwijl er al oude foto's zijn van toen hun hier nog woonde.
Deze woning heeft toen namelijk al eens te koop gestaan.
Ik vroeg mij af of dit zomaar mag en wat mijn rechten zijn. Zelf heb ik dit liever niet ivm privacy.
...
Lees meer
Gesjoemeld met mijn uren
Hallo allemaal,
Ook ik heb een vraag die ik graag wil stellen.
Afgelopen 2 en half jaar ben ik dienst geweest bij een groot bedrijf in de detailhandel. Nu ben ik de afhelopen maand helaas in de ziektewet beland en heb ik besloten om afscheid te nemen en ergens anders te gaan werken. Nu heb ik mijn laatste loonstrook ontvangen waar op staat dat ik in mijn ziektewet verlof uren heb staan e
...
Lees meer