re
door rené van ree Jun 13, 2017 om 04:34
Geldzaken & recht

Seniorenpas is dat betrouwbaar

ik zie veel reclame voor de seniorenpas op FB, maar wordt je niet opgelicht?

77271 15 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Jun 13, 2017 om 04:51
16823 Antwoorden / 108 Vragen

Ga er maar vanuit dat de link niet werkt, maar wat ik er zo over lees: het zegt: senioren, kijk uit: jullie zijn de "volgenden". M.a.w., kennelijk niet altijd te vertrouwen.
http://www.gelderlander.nl/gelderlander.nl

Nee, sorry, krijg nu: pagina niet gevonden. Iemand van het forum die helpt?

marita5
door marita5 Jun 13, 2017 om 06:44
11507 Antwoorden / 15 Vragen

@Tenormin , uw link heeft niks te maken met seniorenpas , gaat over beleggingen, Ts bedoeld waarschijnlijk seniorenvoordeelpas , http://www.gelderlander.nl/renkum/fraude-expert-senioren-pas-op-jullie-zijn-de-volgende~a7036f61/

sjjoppy
door sjjoppy - Jun 13, 2017 om 05:53
7179 Antwoorden / 3 Vragen
marita5
door marita5 - Jun 13, 2017 om 06:31
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Renee Van Ree ,

Seniorenpas is dat betrouwbaar

Bedoeld u niet seniorenvoordeelpas ?

Lees hier de gegeven antwoorden , klik op de rode regel .

https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/geldzaken-recht/seniorenvoordeelpas-is-deze-site-betrouwbaar

jo
door jorisw - Jun 13, 2017 om 08:22
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Je moet betalen zodat je eventueel kortingen kunt krijgen..... Ik neem aan dat u bij de senioren hoort en daardoor toch enige levenservaring heeft....

panter22
door panter22 - Jun 13, 2017 om 08:33
6599 Antwoorden / Vragen

Het zijn ondernemers die een product in de markt zetten met het doel om winst te maken.
Veel senioren zitten goed in de slappe was, dus dat is hun doelgroep.
Als je denkt voordeel te kunnen halen uit zo'n pas, dan moet je dat doen.
Zo niet, dan moet je dat laten.
Het kan een succes worden, zodat steeds meer bedrijven zich bij hen aansluiten en je het geld van de pas er gemakkelijk uit kunt halen.
Maar het kan ook een mislukking worden, dan heb je €23,95 voor niets uit gegeven.

marita5
door marita5 Jun 13, 2017 om 08:42
11507 Antwoorden / 15 Vragen

@Panter22 , de lijst van bedrijven die meewerken word morgen bekend gemaakt , als je lid word krijg je een hotelcheque , ook daar worden vragen over gesteld zie hier een reactie op FB ,  deze reactie is 1 week geleden geplaatst , tot op heden heeft seniorenvoordeelpas niet gereageerd , bij andere vragen wel .

  • Een nieuw concept dat toch al op diverse sites als onbetrouwbaar wordt gezien. Dit komt voornamelijk omdat niet direct duidelijk wordt gecommuniceerd waar exact men korting krijgt en ook de beloofde hotelcheque is duister. Een cheque van 180 in 200 hotels te besteden. Waar dan en hoeveel kost daar een kamer per nacht? Een hotelkamer van 400 euro waar je dan de cheque van 180 euro mag gebruiken??? Dat blijft nog steeds een hele dure kamer. Als jullie je als een betrouwbaar concept willen etaleren wees dan direct 100% duidelijk en wacht niet tot een bepaalde datum om dit te doen. Ik heb ook gelezen dat er in de voorwaarden staat dat men na 3 maanden de kosten eenzijdig mogen verhogen. Wat is hier dan van waar?

panter22
door panter22 Jun 13, 2017 om 09:14
6599 Antwoorden / Vragen

Over de prijswijzing na 3 maanden, blijven ze in het antwoord dat hier eerder gegeven is, nogal vaag.
Na 3 maanden kun je je abonnement niet meer opzeggen na prijswijziging.
Dan hoeven ze geen geld terug te betalen.
Maar na 3 maanden de prijs al verhogen? Als je negatieve publiciteit wilt dan moet je dat vooral doen,
https://www.consuwijzer.nl/vakantie-vrije-tijd/abonnementen/prijsverhogingen-van-abonnementen

marita5
door marita5 Jun 13, 2017 om 11:09
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Ja , daarom vermeldde ik dit ook in de vorige vraag , op FB word daarop ook niet gereageerd .

costnix
door costnix Jun 13, 2017 om 11:56
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Veestboek vind Ik sowieso onbetrouwbaar! De daar op geveeste advertenties dus ook!!!

kassiere
door kassiere Nov 2, 2017 om 16:21
2 Antwoorden / 1 Vragen

ja, maar ze zullen de laatsten zijn een oplossing te vinden, haha!
zouden ze héél misschien tòch soms bedoelen: we zullen de laatsten zijn GEEN oplossing te vinden òf we zullen de laatsten NIET zijn 'n oplossing te vinden.................... best wel 'n gróót verschil; de zzzsullen.

tijger1
door tijger1 - Jun 13, 2017 om 08:56
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@renë. Gewoon echt niet doen. Al die voordelige zaken waar je eerst voor moet betalen, blijf daar ver van.

To
door Toni Wijshijer - Jul 23, 2017 om 18:35
1 Antwoorden / Vragen

Is er naar de Senioren voordeelpas al eens onderzoek gedaan v..w.b. betrouwbaarheid?

ge
door george321 Jul 23, 2017 om 19:48
390 Antwoorden / 1 Vragen

Zelf weleens geprobeerd iets te vinden op hun site en of dat klopt? Waarom moet "Iemand Anders" dat doen?

tijger1
door tijger1 - Jul 23, 2017 om 18:48
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@toni

Waarom zou daar onderzoek naar gedaan moeten worden? Hebt u eigenlijk de andere reacties wel gelezen?

va
door vandenbeld - Oct 24, 2017 om 09:14
1 Antwoorden / Vragen

http://www.nieuwsbank.nl/inp/2017/06/14/P001.htm/Flinke-kortingen-voor-50-plussers-dankzij-nieuwe-seniorenpas/

tijger1
door tijger1 Oct 24, 2017 om 09:54
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Wat moeten we hiermee?

marita5
door marita5 Oct 24, 2017 om 10:35
11507 Antwoorden / 15 Vragen

@Vandenbeld , dit is een verouderde link , Nationaal Ouderenfonds heeft de samenwerking met seniorenvoordeelpas stop gezet .

Ge
door Genee - Oct 24, 2017 om 11:36
1509 Antwoorden / 1 Vragen

seniorenvoordeelpas heeft gereageerd op de radar site, noemen daar een aantal winkels waar je korting op aankopen krijgt.
Lijkt me verstandig om, voordat je lid wordt, eerst eens wat van die winkels binnen te lopen en naar de seniorenvoordeelpas korting te vragen.

https://radar.avrotros.nl/forum/viewtopic.php?f=124&t=175539

Cookies
door Cookies Oct 24, 2017 om 11:42
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Vraag is van 13/6 en TS is totaal niet geïnteresseerd in de antwoorden.

Ge
door Genee Oct 24, 2017 om 12:15
1509 Antwoorden / 1 Vragen

Naar mijn weten de eerste keer dat er door seniorenvoordeelpas winkels genoemd worden waar leden korting krijgen.
Ja, inderdaad van 13-6, de tijd gaat snel.

mi
door micky12 - Oct 27, 2017 om 14:21
3 Antwoorden / 0 Vragen

Een site die niet eerlijk is en doet waar ze zin in hebben, Was tot mijn spijt lid geworden en kregen mijn autonatische incasso..totdat ik een mailtje kreeg dat ze niet konden incasseren..?? Nog niet eens de reden waarom niet( heb voldoende saldo, dus vreemd!) Dreigde men met (na aanmaningen,,) met een deurwaarder. Heb ze van harte uitgenodigd dit te doen! Heb hun gemailt met de mededeling, als jullie niet incasseren kunnen is het uw probleem en val mij daar mee niet lastig..tevens vroeg ik dereden waarom ze niet konden incasseren..?? Geen duidelijk antwoord!! Bijna kreeg ik een smeekbede om het over te maken. Niet gedaan dus! Dit duurde even totdat ik duidelijk aan gaf dat ik antwoord wilde op mijn vraag: waarom kunnen jullie niet automatisch incasseren?? Kreeg vage antwoorden. Hun duidelijk gemaakt mijn lidmaatschap onmoddelijk te ontbinden en gedreigt met een evt rechtzaak! En Ja hoor men werd wakker!! Mensen laat u niet gek maken,wat ze ook beweren!! Ook u als consument heeft rechten!! Ik weet dat er velen zijn die maar braaf betalen?! En ook weten hun dat ook en weten ook dat mensen het snel opgeven,dus mensen kom op voor uw rechten! Ja je moet er maar zin in hebben..?!!Doe het en het loont uiteindelijk!! Sterkte allemaal!!

Kwinten12
door Kwinten12 - Apr 5, 2018 om 13:24
1 Antwoorden / Vragen

Seniorenpas is dit betrouwbaar

marita567
door marita567 Apr 5, 2018 om 13:31
1576 Antwoorden / 17 Vragen

Hallo kwinten12 , nee is niet betrouwbaar , bezint voor dat ge begint ,  klik op de rode regels . https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/geldzaken-recht/seniorenvoordeelpas-is-deze-site-betrouwbaar en deze https://nl.trustpilot.com/review/www.seniorenvoordeelpas.nl

ne
door neodutchio Apr 5, 2018 om 13:35
5148 Antwoorden / 12 Vragen

U kunt dit topic vinden, u kunt een account aanmaken en u kunt een vraag stellen. Maar kon u zelf de bovenstaande antwoorden niet lezen?

tijger1
door tijger1 Apr 5, 2018 om 13:58
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@kwinten12.

Direct aanschaffen, dan weet u het.

Cookies
door Cookies Apr 5, 2018 om 13:59
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@neodutchio: +10.

edrick3
door edrick3 - Apr 5, 2018 om 13:36
27632 Antwoorden / 85 Vragen

edrick3
door Kwinten12 - 5 apr. 2018 om 13:24
Antwoorden / Vragen

Seniorenpas is dit betrouwbaar

Waarom stel je deze vraag nog een keer?
De gegeven reacties niet gelezen? Die lijken me toch duidelijk genoeg.