ri
door ripple Jun 7, 2017 om 00:03
Geldzaken & recht
Seniorenvoordeelpas is deze site betrouwbaar

Vandaag kwam deze site tot mijn aandacht op Facebook waarin ouderen gelokt worden tot een lidmaatschap voor nu €23,95 voor seniorenvoordeelpas.nl voor het eerste jaar. Op de site staat nergens wat de prijs wordt voor het volgende jaar. Het ziet er uit als een hoax site. Mensen reageren enthousiast, maar iets zegt mij dat het niet klopt.
Nergens kan ik er iets over vinden. En de Facebook pagina staat vol met berichten die er niet officieel op horen lijkt mij.
Het kan toch niet zo zijn dat ouderen zo makkelijk te grazen genomen kunnen worden.

102147 37 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Jun 7, 2017 om 00:12
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ze zijn in ieder geval blij met de gratis reclame die je voor ze maakt.

tenormin
door tenormin - Jun 7, 2017 om 00:21
16826 Antwoorden / 108 Vragen

Nou, zo te zien maakt Pieter van Vollenhoven er gebruik van . ;-))

edrick3
door edrick3 Jun 7, 2017 om 09:09
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Dat is Pieter niet. ;-)

ma
door macfraeck Jun 9, 2017 om 00:03
21 Antwoorden / Vragen

Johanna Gerarda Karolina Louisa oftewel zijn zus Loes.

tenormin
door tenormin Jun 9, 2017 om 06:11
16826 Antwoorden / 108 Vragen

Ach, bedoelde het als grapje. Ken de familie niet, u blijkbaar wel? Leuk ♡

marita5
door marita5 - Jun 7, 2017 om 07:04
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Ripple ,

Sitecom kan de prijs eenzijdig wijzigen mits het lidmaatschap 3 maanden !!! heeft geduurd , voorwaarden zijn v.a 1-5-2017.
Om mee te doen aan winacties gaat alleen via FB / of Twitter , mensen die geen FB/ of Twitter hebben vallen hier buiten .
Bij verlies/ of diefstal van de pas kost de nieuwe pas € 10,- .

Het kan toch niet zo zijn dat ouderen zo makkelijk te grazen genomen kunnen worden.

Dus wel .

ne
door neodutchio - Jun 7, 2017 om 07:13
5148 Antwoorden / 12 Vragen

Het staat op facebook, dus het is eerlijk. Net zoals al die andere topics van gratis en goedkoop via Facebook dat achteraf een hoop ellende geeft.

costnix
door costnix Jun 8, 2017 om 22:07
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Men plaatst elke scheet en donderslag op Veestboek :-(

tijger1
door tijger1 - Jun 7, 2017 om 08:46
42060 Antwoorden / 21 Vragen

"Iets zegt mij dat het niet klopt" Natuurlijk klopt dat niet.

Maar net zo goed als dat jongeren en middelbaren in al die advertenties op Facebook tuinen, zullen ouderen dat ook wel doen.

edrick3
door edrick3 - Jun 7, 2017 om 09:04
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Het kan toch niet zo zijn dat ouderen zo makkelijk te grazen genomen kunnen worden.
Dat ligt dan toch echt aan die ouderen!
Mensen reageren enthousiast
??? Laten zich verblinden door het 'voordeel'??? Beetje dom .....

aurora1
door aurora1 - Jun 7, 2017 om 11:05
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Het kan toch niet zo zijn dat ouderen (en jongeren) deze onzin lezen en ook nog geloven?
Waarom zou je betalen voor kortingen?
Als minder op Facebook gekeken zou worden en in ieder geval niets van zulke onzin geloofd zou worden, dan zou men meer geld overhouden.

Cookies
door Cookies - Jun 7, 2017 om 11:11
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ja hoor, ook ouderen trappen in verhaaltjes van win-win, korting, bijna gratis enz. enz. En als dan ook nog zo'n mooi doel als het Nationaal Ouderenfonds gesteund wordt, wauw prachtig toch zo'n doel.

Het kan toch niet zo zijn dat ouderen zo makkelijk te grazen genomen kunnen worden

Cookies
door Cookies - Jun 7, 2017 om 11:19
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Correctie: Sitecom m/z Senicom B.V. (ik denk niet dat Sitecom geassocieerd wil worden met dergelijke praktijken)

DOOR MARITA5 - 7 JUN. 2017 OM 07:04
3890 ANTWOORDEN / 1 VRAGEN

Hallo Ripple ,

Sitecom kan de prijs eenzijdig wijzigen *knip*

reflecs
door reflecs - Jun 7, 2017 om 14:50
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Ik ben het met u eens dat het er niet betrouwbaar uitziet.

Het doet me qua uiterlijk denken aan die sites waar je vitaminepillen en afslankprodukten kunt kopen.
Drie keer hetzelfde verhaaltje met drie keer de aansporing om direct te bestellen.

Krijg exclusieve ledenkorting bij wel 150 verschillende webwinkels. Welke winkels en hoeveel korting? Je krijgt in ieder geval niet altijd directe korting, soms is het een cashback. Welke voorwaarden zijn daar dan aan verbonden?
Geldig bij meer dan 1000 lokale winkels en restaurants* Welke?
Ontvang tot 10% korting op uw zorgverzekering. Dat zal wel niet op mijn zorgverzekering zijn.
Elk jaar een hoge korting op uw energierekening. Dat zal ook wel niet bij mijn leverancier zijn.
Gratis jaarlijkse HealthCheck t.w.v. €300,-. Voorwaarden?
Aan te vragen vanaf 50 jaar
Word nu al lid en ontvang een hotelcheque van €185,- . Info over hoe die werkt zou ook wel handig zijn.

O.a. Informatie over de bedenktijd ontbreekt en dat geplaatste vinkje bij de voorwaarden hoort er niet te staan.
De eerste mevrouw die het aanprijst heeft trouwens dezelfde achternaam als een van de medewerkers van het bedrijf. Toeval ;)?

Se
door Seniorenvoordeelpas.nl - Jun 8, 2017 om 15:55
4 Antwoorden / Vragen

Beste lezers,

De Seniorenvoordeelpas is een nieuw initiatief dat na een uitgebreid marktonderzoek naar de behoeftes en wensen van de doelgroep is gestart in 2016.

De Seniorenvoordeelpas heeft als doel om 50 plussers in Nederland voordeel te bieden op gangbare aankopen.  In de week van 14 juni gaat het platform live, binnen ons platform hebben leden toegang tot exclusieve kortingen bij wel 150 webwinkels. Enkele voorbeelden hiervan posten we dagelijks op onze Facebook pagina. www.facebook.com/Seniorenvoordeelpasnl

Graag vermeld ik hier ook enkele voorbeelden van webwinkels waar onze leden voordeel en kortingen ontvangen bij online aankopen; Ziggo, T-mobile, Hema, Hunkemöller, Decathlon, C&A, Weightwatchers, Beter Bed, Booking.com, Hellofresh, Kijkshop, Suncamp, Beekse Bergen Wildpark, Europcar, Durlinger Schoenen, Flindall, Douglas, Miss Etam, VT-Wonen, Hotels.com, Treatwell en Woonexpress. De voordelen die onze leden ontvangen zijn verschillend van 10% korting op de aanschaf van een product tot een eenmalige teruggave tot €80,00. Al deze voordelen en kortingen hebben wij exclusief voor onze leden bedongen bij de verschillende webwinkels omdat zij de "50 plus doelgroep" als verenigd collectief interessant vinden.

Naast exclusieve kortingen binnen ons collectief bieden wij onze leden
passende content in de vorm van dagelijkse artikelen, exclusief door onze redactie geschreven. Tevens beloven we gedurende 2017 toe te werken naar ruim 1.000 locaties in Nederland waar onze leden op vertoon van de voordeelpas een interessant aanbod krijgen. Dat kan zijn een gratis kop koffie bij een maaltijd of gewoon kassa korting bij een aankoop.

Naast deze voordelen hebben we momenteel 4 maal per jaar een energie collectief waarmee onze leden in veel gevallen, indien ze kunnen overstappen, een meer voordelig tarief krijgen aangeboden. We doen ons best namens de leden te onderhandelen met de vele energie aanbieders in Nederland. Ook hier geldt dat de energie aanbieders in Nederland een collectief gericht op de 50 plus doelgroep interessant vinden. Waarom?
Onze doelgroep is loyaal en daarmee voor veel aanbieders interessant.

Vanaf 15 mei zijn wij gestart met de ‘early-birds’ (vroege leden) werving, onze partners verwachten van ons bij lancering van het platform dat het collectief al een basis heeft. Als dank voor het vroege lidmaatschap krijgen leden een Hotelcheque t.w.v. €185,00.  Deze Hotel Cheque wordt in Nederland uitgegeven door de luxuryhotelcompany.nl, winkelketens als Kruidvat, Etos et cetera maken ook regelmatig gebruik van deze Hotel Cheque: Ervaringen van gebruikers zijn te vinden op:
https://nl.trustpilot.com/review/luxuryhotelcompany.com

Om voor onze leden een zo goed mogelijk platform online te hebben, zijn wij in mei gaan testen met een kleine groep leden. Op deze manier weten we wat er goed gaat en wat er verbeterd kan worden aan het platform.

Het lidmaatschap van de ‘early-birds’ gaat in vanaf datum live gang platform en heeft een looptijd van 12 maanden.

Met betrekking tot de indexatie van het lidmaatschap hebben wij voorwaarden aangehouden zoals geadviseerd door onze juridisch adviseur. Echter wordt er hier terecht kritisch gewezen op de onduidelijkheid hieromtrent. Het is niet onze bedoeling het lidmaatschap te verdubbelen of zelfs te indexeren met 30-50 procent. Na aanleiding van de berichtgeving hier zal de directie hier snel een voor iedereen duidelijker standpunt op innemen.

Wij zijn een transparante organisatie. De bijdrage per lid is gebaseerd op de kosten die we maken aan leden werving (Marketing en Media kosten) , Personeelskosten (7 personeelsleden) service naar onze leden: telefonische en online service. Tevens zijn we elke werkdag telefonisch bereikbaar van 9 tot 21 uur.

Samenwerking met het Nationaal Ouderenfonds

De voordeelpas helpt ouderen die niet zoveel te besteden hebben, om er op uit te gaan, mensen te ontmoeten en wellicht vriendschappen te laten ontstaan. Hiermee hopen wij  een bijdrage te leveren aan de bestrijding van eenzaamheid onder ouderen. Omdat het Nationaal Ouderenfonds zich sinds jaar en dag voor hetzelfde doel inzet, namelijk het bestrijden van eenzaamheid en het vergroten van de zelfredzaamheid van ouderen, schenkt Seniorenvoordeelpas.nl voor elke verkochte pas een €1,00 aan deze stichting.

Wij zijn er van overtuigd dat we onze leden kunnen helpen op dagelijkse gebruikszaken te besparen en door het gemak van ons platform ook daadwerkelijk makkelijk voordeel te kunnen bieden.

Mochten er vragen zijn, dan beantwoorden wij die graag. Stuur deze naar onderstaand e-mailadres:

ruud@senicom.nl

Dank voor de medewerking, namens alle medewerkers van de Seniorenvoordeelpas!

costnix
door costnix Jun 8, 2017 om 22:11
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb maar even aan de redactiebel getrokken over deze ordinaire SPAM!

marita5
door marita5 Jun 13, 2017 om 15:28
11507 Antwoorden / 15 Vragen

@seniorenvoordeelpas , leg eens uit waarom de prijs naar 3 maanden lid te zijn , eenzijdig gewijzigd kan worden ? op FB word dezelfde vraag gesteld maar daar reageert u niet op .

Cookies
door Cookies - Jun 8, 2017 om 16:01
13336 Antwoorden / 36 Vragen

.....De Seniorenvoordeelpas is een nieuw initiatief dat na een uitgebreid marktonderzoek naar de behoeftes en wensen van de doelgroep is gestart in 2016.......

Graag een link naar het uitgebreide marktonderzoek. Of was het 'uitgebreide marktonderzoek' een 'enquête' op FB met een kreet als 'maak kans op' als er even wat ingevuld werd?

.....Wij zijn er van overtuigd dat we onze leden kunnen helpen op dagelijkse gebruikszaken te besparen en door het gemak van ons platform ook daadwerkelijk makkelijk voordeel te kunnen bieden......

De goedheid zelve. Amen!

Se
door Seniorenvoordeelpas.nl - Jun 8, 2017 om 17:21
4 Antwoorden / Vragen

Beste Carola, dank voor je antwoord.
Het onderzoek is uitgevoerd door een Nederlandse marktonderzoeksbureau lid van de MOA.
Onder ruim 1900 Nederlandse 50 plussers, representatief voor de populatie. Het volledige rapport geeft ons als organisatie inzicht in de wensen en behoeften van de doelgroep die wij vertegenwoordigen. Het onderzoeksrapport kunnen we niet publiek delen.

Gezien de transparantie van onze organisatie wil ik je van harte uitnodigen bij ons op kantoor, dan neem ik je mee door het rapport. Daar waar ik merk dat je interesse boven gemiddeld is. Tevens kan ik het onderzoeksbureau verzoeken aan te schuiven.
Mail me gerust ruud@senicom.nl

Cookies
door Cookies Jun 8, 2017 om 18:15
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Dergelijke onderzoeken worden altijd 'anoniem' uitgevoerd, iig zonder persoonlijke gegevens. Ik zie dus niet in waarom het niet even in pdf naar mij gemaild zou kunnen worden. Ik ben nl. erg benieuwd naar de opzet / vraagstelling vh onderzoek. Ik gooi het niet online en stuur het ook niet naar de media.;-))

Se
door Seniorenvoordeelpas.nl Jun 8, 2017 om 18:22
4 Antwoorden / Vragen

Beste Carola,

Graag nodigen wij je uit om bij ons op kantoor het onderzoek door te nemen.
Ik ben bereikbaar op ruud@senicom.nl

aurora1
door aurora1 Jun 8, 2017 om 20:09
15645 Antwoorden / 6 Vragen

@carola.83:  +10

@seniorenvolgers: Wat een flauwekul, om e.e.a. op een kantoor door te nemen. Er klopt iets niet van wat u beweert anders zou u dat onderzoek gewoon openbaar maken en toesturen. Veel geheimpjes maken u verre van geloofwaardig. Hoezo staat u voor transparantie en eerlijkheid?  Ik ben net zo benieuwd naar dat "onderzoek" als @carola.83.

costnix
door costnix Jun 8, 2017 om 22:13
2874 Antwoorden / 1 Vragen

De transparantie van een betonblok van een meter dik :-(

Se
door Seniorenvoordeelpas.nl Jun 9, 2017 om 16:14
4 Antwoorden / Vragen

Beste AURORA1,

Ook u bent van harte welkom om samen met Carolo.83 bij ons op kantoor het Marktonderzoek door te nemen.

Mail mij gerust op ruud@senicom.nl

tijger1
door tijger1 - Jun 8, 2017 om 17:39
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@seniorenvoordeelpas.

Dus nog even en dan komen hier de topics van die 50 plussers die er weer ingetuind zijn. En dan kan hier weer het riedeltje neergezet worden van hoe ze er uit moeten komen.

Dus vijftigplussers, met niet meedoen aan die onzin, hebt u al € 23,95 bespaard. En dat is zeker.

Cookies
door Cookies Jun 8, 2017 om 18:17
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Wel, we kunnen ons alvast voorbereiden op vragen als 'hoe komen we er van af', 'mag dat zomaar' enz. enz.

Se
door Seniorenvoordeelpas.nl Jun 8, 2017 om 18:22
4 Antwoorden / Vragen

Dank carola, zoals gemeld wij staan voor transparantie en eerlijkheid.
Als een lid bij ons zich niet prettig voelt en het idee heeft dat de voordelen/kortingen en onzen content niet de voordelen bieden die ze verwachten. Neem dan gerust contact met ons op via telefoon of mail wij zullen de laatste zijn om onze leden hiervoor een passende oplossing te bieden.

Daarnaast is elk lid beschermd door de Nederlandse wetgeving en kunnen en willen wij niet zomaar de abonnementen stilzwijgend verlengen of aanpassen.

Zoals eerder aangegeven mogen jullie alle vragen ook mailen naar; ruud@senicom.nl

tijger1
door tijger1 Jun 8, 2017 om 20:07
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@seniorenvoordeelpas.
Ik hoop eerder dat u de eerste bent om een passende oplossing te bieden en niet de laatste.:-))

panter22
door panter22 - Jun 8, 2017 om 19:05
6599 Antwoorden / Vragen

Het is iets nieuws en je weet nooit hoe het gaat lopen.
Het gaat niet om een groot bedrag, het is een kwestie, wil je een gokje wagen?
Als het niet bevalt, dan zeg je je lidmaatschap weer op.

tijger1
door tijger1 Jun 8, 2017 om 20:31
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ga gerust uw gang.

costnix
door costnix Jun 8, 2017 om 22:15
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Laat het ons het hier maar weten, hoe slecht het is bevallen!

Cookies
door Cookies Jun 9, 2017 om 16:32
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Panter22, laat je vooral niet door ons weerhouden om die pas aan te schaffen. Maar later svp niet komen klagen.

panter22
door panter22 Jun 9, 2017 om 19:03
6599 Antwoorden / Vragen

Misschien komen er nog interessante aanbiedingen. tot nu toe is het nog wat vaag.
Je moet toch voordeel kunnen halen uit je voordeelpas.

reflecs
door reflecs - Jun 8, 2017 om 19:32
1859 Antwoorden / 4 Vragen

@seniorenvoordeelpas.nl
De website is niet transparant. Misschien kan uw juridisch adviseur nog even hier kijken en u vertellen wat er op uw website niet klopt:
https://www.acm.nl/nl/onderwerpen/verkoop-aan-consumenten/verkopen-aan-consumenten/checklist-verkoop-via-internet/

Se
door Seniorenvoordeelpas.nl Jun 9, 2017 om 16:15
4 Antwoorden / Vragen

Dank voor je reactie Reflecs,
Wij zullen onze voorwaarden opnieuw laten bekijken voor onze juridisch adviseur.

Heeft u verdere vragen dan kunt u mij ook bereiken op ruud@senicom.nl

reflecs
door reflecs Jun 9, 2017 om 16:28
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Als uw bedoelingen oprecht zijn, dan laat u de site aanpassen. Het gaat overigens niet alleen over de voorwaarden, maar ook over het vinden van informatie op de pagina zelf en het bestelproces.

Se
door Seniorenvoordeelpas.nl Jun 13, 2017 om 15:12
4 Antwoorden / Vragen

Beste Reflecs,

We zijn hiervan op de hoogte en zorgen dat de wijzigingen worden doorgevoerd op onze website.
Dank voor de bijdrage.

reflecs
door reflecs Jul 15, 2017 om 16:23
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Nog niet aan toegekomen zeker :(

Zie ook:
AV:7.4
Senicom respecteert uw privacy. Senicom heeft daartoe de verwerkingen van persoonsgegevens aangemeld bij het College Bescherming Persoonsgegevens in Den Haag onder nummer …………

En hoe zit dat met de cashback:
Stap 3: Krijg geld terug (bij Cashback)
De aankopen die je doet en de kortingen die je hierop ontvangt worden geregistreerd in jouw account. Je kunt hier altijd zien welk tegoed je hebt opgebouwd. Tevens staat hier wanneer je het bedrag in het geval van Cashback uit kunt laten betalen op jouw rekening.
Waarom zo omslachtig? Dat kan toch direct rechtstreeks gestort worden? https://seniorenvoordeelpas.nl/over-ons/hoe-werkt-de-seniorenvoordeelpas/ (ook geplaatst als Antwoord, de reactie kan niet goed bewerkt worden)

tijger1
door tijger1 - Jun 8, 2017 om 20:17
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Hoelang zal het duren voordat er over leeftijdsdiscriminatie gesproken wordt omdat alleen vijftig-plussers van dit "voordeel" mogen profiteren?:-))

marita5
door marita5 Jun 8, 2017 om 22:18
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Als je geen FB / of Twitter hebt , gaan de winacties aan je neus voorbij , noemen zich dan ook nog transparant ..

aurora1
door aurora1 - Jun 8, 2017 om 20:29
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dit lijkt op het model van lidmaatschap met een jaarlijkse contributie om vakantiereisjes te boeken waar de meesten die daarin stonken flink narigheid van ondervinden en ondervonden.
Ik kan in ieder geval al niet een KvK nummer vinden en een (bezoek)adres van waaruit geopereerd wordt..
De kortingen die gepropageerd worden zijn niet anders dan je al zonder meer kunt krijgen. Dus onzin om daarvoor via een omweg te betalen, dat geld verdwijnt in de zakken van deze "transparate" mensen.

tijger1
door tijger1 Jun 8, 2017 om 20:31
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Vergeet die éne euro voor de behoeftige oudjes niet.

aurora1
door aurora1 Jun 8, 2017 om 21:08
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Inderdaad, slim bedacht om geloofwaardig over te komen. Hoe zou dat gecontroleerd worden? En wanneer wordt die euro dan gestort (if ever)?

costnix
door costnix Jun 8, 2017 om 22:16
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Die transparante mensen zijn blijkbaar spookverschijnselen :-)

Se
door Seniorenvoordeelpas.nl Jun 9, 2017 om 16:19
4 Antwoorden / Vragen

Beste Aurora1, Tijger1 en Costnix,

Onze samenwerking met het Nationaal Ouderenfonds bestaat inderdaad uit een sponsering per lid.
Het Nationaal Ouderenfonds ontvangt van ons €1,00 per lid.
Dit bedrag wordt bepaald door onze accountant, deze maak het bedrag kenbaar aan Het Nationaal Ouderenfonds en zal er zorg voor dragen dat dit wordt overgemaakt.

Bij verdere vragen hoor ik graag van jullie.
Ik ben ook bereikbaar op ruud@senicom.nl

costnix
door costnix Jun 13, 2017 om 16:05
2874 Antwoorden / 1 Vragen

@seniorennadeelpas: Ik behoor tot de doelgroep, maar ik ben niet zo stom om in die "aanbieding" te tuinen.

ar
door aromaat - Jun 9, 2017 om 16:42
14 Antwoorden / 13 Vragen

Ook ik heb de site aangeklikt maar er geen gebruik van gemaakt. Ontvang ik 8 juni een afterpay herinnering nu betalen 23,95 voor 24 juni anders wordt het saldo trapsgewijs verhoogd. Heb terug gemaild, wens verschoont te blijven van uw mails!.Heb niets toegezegd. Ook voor de zekerheid de seniorenvoordeelpas gemaild, Ik wens geen gebruik te maken van jullie aanbod. Blijft een vreemde zaak.

reflecs
door reflecs Jun 10, 2017 om 16:20
1859 Antwoorden / 4 Vragen

We worden aangespoord om te mailen met seniorenvoordeelpas. Heeft u een antwoord ontvangen?

Se
door Seniorenvoordeelpas.nl Jun 13, 2017 om 15:11
4 Antwoorden / Vragen

Beste Aromaat,

dank voor je bericht.
Zou u mij uw inschrijfgegevens persoonlijk kunnen laten toekomen via e-mail.
Ik neem graag contact met u op om te onderzoeken wat er mis is gegaan.

U mag de gegevens emailen naar: ruud@senicom.nl

costnix
door costnix Jun 13, 2017 om 16:06
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Het is mij duidelijk, dit is geen zuivere koffie :-(

Cookies
door Cookies - Jun 9, 2017 om 19:25
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Je hebt in ieder geval je naw gegevens ingevuld. En blijkbaar ook op de "Direct bestellen" button?

ar
DOOR AROMAAT - 9 JUN. 2017 OM 16:42
11 ANTWOORDEN / 12 VRAGEN

Ook ik heb de site aangeklikt maar er geen gebruik van gemaakt. Ontvang ik 8 juni een afterpay herinnering nu betalen 23,95 voor 24 juni anders wordt het saldo trapsgewijs verhoogd. Heb terug gemaild, wens verschoont te blijven van uw mails!.Heb niets toegezegd. Ook voor de zekerheid de seniorenvoordeelpas gemaild, Ik wens geen gebruik te maken van jullie aanbod. Blijft een vreemde zaak.

tijger1
door tijger1 - Jun 9, 2017 om 19:26
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@aromaat.

Wat leuk, gefeliciteerd. U bent de eerste op dit forum die over die site klaagt.

La
door Landerson - Jun 27, 2017 om 09:21
1 Antwoorden / Vragen

De e-mail om lid te worden van Seniorenvoordeelpas wordt gestuurd door Sendgroup ltd.
Zoek dit bedrijf maar eens op, op Google. Veel vaagheden!
Meer informatie over dit initiatief kun je pas vinden als je in de mail de button 'Vraag de pas nu aan' aanklikt.
Dan helemaal doorscrollen naar het onderste gedeelte van die pagina.
Daar vind je onder 'Partner overzicht' o.a. de mededeling dat er naar gestreefd wordt om rond kerstmis 2017 zo'n 1000 'partners' te hebben die korting verstrekken. Een deel van die partners wordt overigens wél al genoemd.
Maar voor mijzelf is alles dermate vaag dat ik vooralsnog niet zal reageren op dit 'aanbod'.

tijger1
door tijger1 Jun 27, 2017 om 15:05
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Heel verstandig.:-))

Se
door Seniorenvoordeelpas.nl Jun 28, 2017 om 13:53
4 Antwoorden / Vragen

Beste Landerson,

Wij werken samen met enkele email publisher is Nederland. Deze verzorgen voor ons de emails aan potentiele pashouders.
Dit zou overigs allemaal consumenten die zichzelf hebben ingeschreven voor de nieuwsbrief en toestemming hebben gegeven voor het ontvangen van emails.

Verder staat er op onze pagina dat we bezig zijn met het kunnen aanbieden van 1.000 fysieke locaties in Nederland waar de voordeelpas geldig is. Dit kunnen restaurants, winkels etc zijn.
Voor nu zijn er wel 150 verschillende webwinkels waarbij je als pashouder voordeel ontvangt.

Mocht je verdere vragen hebben dan hoor ik graag van je. U kunt me altijd een email sturen: ruud@senicom.nl

Ez
door Ezel06 - Jun 27, 2017 om 16:06
1 Antwoorden / Vragen

In de voorwaarden staat duidelijk dat je abonnement per jaar automatisch verlengd wordt en 23,95 kost. Tenzij je op tijd opzegt.
De kaart is ook bekend bij de ouderenbond
Lijkt dus behoorlijk "veilig"

Se
door Seniorenvoordeelpas.nl Jun 28, 2017 om 13:54
4 Antwoorden / Vragen

Dat klopt helemaal Ezel06,

echter is het wel zo dat na 12 maanden het contract per maand mag worden opgezegd.

dank voor uw bericht!

marita5
door marita5 Jun 28, 2017 om 16:17
11507 Antwoorden / 15 Vragen

@seniorenvoordeelpas , u blijft erom heen draaien  voorwaarden ART 2.3
De kosten voor het Lidmaatschap bedragen 23,95 Euro per jaar (hierna: ‘Lidmaatschapsgeld’.
ART 4.4
Senicom heeft het recht eenzijdig de prijs van het Lidmaatschap (zie artikel 2.3 van deze Voorwaarden) te wijzigen, mits het Lidmaatschap sinds de totstandkoming ervan tenminste drie (3) maanden heeft geduurd. Een wijziging van de lidmaatschapsprijs wordt uiterlijk zes (6) weken voordat deze van kracht wordt, op de websitewww.seniorenvoordeelpas.nl gepubliceerd en in de aan de Voordeelpas verbonden maandelijkse e-mailing.

Ma.w. na 3 maanden kan het lidmaatschap duurder worden

reflecs
door reflecs - Jul 15, 2017 om 16:45
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Er is wel veel inhoud (artikeltjes) aan de site toegevoegd, maar de Algemene Voorwaarden en het bestellen zelf is nog steeds hetzelfde :(

Zie ook:
AV:7.4
Senicom respecteert uw privacy. Senicom heeft daartoe de verwerkingen van persoonsgegevens aangemeld bij het College Bescherming Persoonsgegevens in Den Haag onder nummer …………

En hoe zit dat met de cashback:

Stap 3: Krijg geld terug (bij Cashback)
De aankopen die je doet en de kortingen die je hierop ontvangt worden geregistreerd in jouw account. Je kunt hier altijd zien welk tegoed je hebt opgebouwd. Tevens staat hier wanneer je het bedrag in het geval van Cashback uit kunt laten betalen op jouw rekening.

Waarom zo omslachtig? Dat kan toch direct rechtstreeks gestort worden?
https://seniorenvoordeelpas.nl/over-ons/hoe-werkt-de-seniorenvoordeelpas/

er
door erica zurstrassen - Aug 25, 2017 om 19:56
1 Antwoorden / Vragen

Hallo, ik heb een senioren voordeelpas gekocht en nu blijkt dat je er bijna niets mee kunt, de Hema kan er niets mee en div. andere bedrijven ook niet. Er staat geen scan code op wel een nummer, maar daar weet niemand raad mee. Kan ik mijn geld terug krijgen? Heb 14 dgn geleden de pas besteld en onlangs ontvangen. 23,95 betaald per bank.wat raadt u mij aan?

panter22
door panter22 Aug 25, 2017 om 20:17
6599 Antwoorden / Vragen

Waarschijnlijk kun je bij Hema alleen online korting krijgen. Als je iets bestelt, moet je een kortingscode of zorgpascode invullen. Je krijgt tot 4% korting middels een cashback. Hoe dat precies werkt kun je vragen,
Klik op het groene helpknopje rechts onder.
https://seniorenvoordeelpas.nl/aanmelden/blog/discount/hema/

marita5
door marita5 Aug 25, 2017 om 20:47
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Erica Zurstrassen , lees hier hoe het werkt , klik op de rode regel .https://seniorenvoordeelpas.nl/over-ons/hoe-werkt-de-seniorenvoordeelpas/ klik ook bovenaan in de link op veelgestelde vragen .

hansje klein
door hansje klein - Aug 25, 2017 om 21:28
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Het paard àchter de wagen spannen ... i.p.v vóór de wagen!

Dàt is de denkfout bij een gratis-productsite of bij een zogenaamde seniorenvoordeelpas (komt overigens uit dezelfde fabriek). Een zelfredzame consument bepaalt eerst zèlf wat hij/zij/het wil of moet consumeren en gaat daana zijn werkelijke behoefte optimeren.

Wanneer een bedrijf niets anders dan ongenuanceerde kortingsaanbiedingen doet, staat primair juist de korting op de voorgrond en niet de behoefte. Waarschijnlijk worden 1.500 senioren geïnterviewd of ze hier interesse aan hebben en zegt meer dan de helft "waarom niet"?

Helaas ben ik 49 jaar jong en wordt (nu nog) buitengesloten, maar misschien kan er een uitzondering gemaakt worden?
@Ruud, ik spam alvast voor jullie en misschien krijg ik een zèlfs gratis pasje bij jullie op kantoor? GÉÉN korting, maar gratis!

diumenge
door diumenge Aug 27, 2017 om 11:21
11969 Antwoorden / 15 Vragen

.

R
door R Jacobson - Oct 11, 2017 om 12:01
1 Antwoorden / Vragen

Ik heb een zeer slechte ervaring met SENIORENPAS.  Ik adviseer ieder (aanlokkelijk) contact met deze organisastie te mijden als je je bankrekening wilt beschermen. Seniorenpas kan het bloed onder je nagels vandaan halen.

di
door digioma - Oct 11, 2017 om 12:30
646 Antwoorden / 29 Vragen

Er is onlangs een uitzending over deze pas geweest (dacht via Radio 1). Een en al volksverlakkerij. De redacteuren hebben allerlei bedrijven - van groot tot klein - benaderd en het blijkt dat 99% ofwel de pas niet kent ofwel er niet/nooit aan zal meedoen. Het aantal winkels dat wordt genoemd is slechts een mooie droom van de uitgever van de pas...  . Bijenkorf, C & A, bioscopen, noem het maar op... ze doen NIET mee.

tr
door truus stassen - Oct 11, 2017 om 16:12
1 Antwoorden / Vragen

hallo ik he een vraag ik had een seniorenpas aangevraagd,maar naderhand las ik de vraag dat was bij kassa,dat het een hoax is, ik had betaald maar omdat ik niet binnen 2 weken betaaalde kreeg ik een boete moest ik  toen 31 euro betalen,.maar ik wil mijn lidmaatschap opzeggen voor 2018,want ik vetrouw het niet meer, hoe kan ik dat het beste op zeggen want het telefoonnummer klopt niet dat vond ik al raar maar ik ben bang dat ik volgend jaar automatisch weer een kaart krijg maar dan hoger, graag zou ik van u de vraag hebben wat ik het beste kan doen mvg van der Made stassen

marita5
door marita5 - Oct 11, 2017 om 17:30
11507 Antwoorden / 15 Vragen

@Truus Stassen ,

Bekijk hier de uitzending van Radar betreft seniorenvoordeelpas , klik op de rode regels .

https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/gemist/30-09-2017/seniorenvoordeelpas-24-euro-per-jaar-voor-korting-die-er-niet-is/.

Het Nationaal Ouderenfonds heeft de sponsorovereenkomst met het bedrijf achter de Seniorenvoordeelpas opgezegd. Dat heeft de organisatie zaterdag bekend gemaakt in de uitzending op NPO Radio 1.

Woordvoerder Jytte Reichert van het Ouderenfonds: 'Na de radio-uitzending van Radar afgelopen zaterdag over de Seniorenvoordeelpas heeft het Nationaal Ouderenfonds, in goed overleg met Seniorenvoordeelpas, besloten om de sponsoractie voor het Ouderenfonds te stoppen. Dit om te voorkomen dat de indruk zou kunnen ontstaan dat het Ouderenfonds op enige wijze inhoudelijk betrokken is bij het product. Overigens heeft Seniorenvoordeelpas beloofd de nodige maatregelen te nemen.'

Opzeggen Seniorenvoordeelpas ,

https://seniorenvoordeelpas.nl/over-ons/opzeggen/

Lees hier de reactie van Seniorenvoordeelpas op de uitzending van Radar ,

https://seniorenvoordeelpas.nl/avro-tros-radar/

bo
door bob may - Oct 21, 2017 om 12:30
1 Antwoorden / Vragen

Seniorenvoordeelpas

reflecs
door reflecs Oct 21, 2017 om 12:56
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Ja het is gelukt. U kunt het nog een keer proberen :)

ha
door harrybekkers - Dec 26, 2017 om 13:46
1 Antwoorden / Vragen

Ik kreeg een mail over de ouderenvoordeelpas. Je kunt deze aanschaffen voor € 23,95. Je zou dan korting krijgen bij meer dfaan 200 webwinkels. Wat ie er bekend over de ouderenvoordeelpas?
M.vr.gr.
Harry Bekkers

gerbera
door gerbera Dec 26, 2017 om 14:27
7358 Antwoorden / 14 Vragen

Als u even de moeite neemt alles wat boven uw vraag geschreven is te lezen weet u het antwoordt. Blijkbaar zijn ze onder een andere naam verder gegaan Maar gebruik die €23 maar om u zelf korting te geven.

li
door lisa123 - Dec 29, 2017 om 14:25
134 Antwoorden / 53 Vragen

Nu ik dit alles lees ben ik blij dat ik er niet ben ingetrapt.
"Per ongeluk" kwam ik op de site terecht en binnen 2 minuten was er iemand die via de chat begon met: kan ik u helpen?
Heb hem afgepoeierd omdat ik het helemaal niet vertrouwde en heb geen FB of Twitter dus zou dan geen gebruik kunnen maken van de aanbiedingen?
Momenteel "draait" het geluid van de Radar uitzending op de achtergrond en ik denk nu: jammer voor alle leeftijdgenoten die de pas hebben aangeschaft en er niet op een goede manier af kunnen.
Succes allemaal.

ol
door old fellow - Dec 29, 2017 om 20:12
90 Antwoorden / Vragen

Op de site wordt o.a. de Media Markt genoemd, maat mooi dat die pas daar niet werkt. En hoeveel meer is niet te overzien.

ju
door juliomariner - Dec 29, 2017 om 22:47
1321 Antwoorden / 2 Vragen

Ruud van de voordeelpas heeft al een hele tijd geen verhelderende antwoorden meer gegeven. Het zal toch wel goed.met hem gaan?

He
door Hetty Verdouw - Dec 30, 2017 om 19:50
1 Antwoorden / Vragen

Trap er niet in!!
Wij hebben de pas aangeschaft, alle kortingen die ze beloven zijn de gewone aanbiedingen van bv energiecollectieven.  Die kun je zonder pas ook gewoon allemaal krijgen.
Ik kocht schoenen bij Schuurman, liet de pas zien. Deze winkel staat op de lijst van deelnemende winkels met kortingen.  Men wist van niets in de winkel, belde met het hoofdkantoor. Daar was de seniorenvoordeelpas ook totaal onbekend.
Mijn man heeft geprobeerd het geld van de pas terug te krijgen, het enige dat ze konden doen was ons uitschrijven voor volgend jaar, blijkbaar zit je er dus ook voor langere tijd aan vast.

tijger1
door tijger1 Dec 30, 2017 om 20:20
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Beschouw het maar als leergeld. Die onzin voortaan niet meer aanschaffen.

panter22
door panter22 Dec 31, 2017 om 10:25
6599 Antwoorden / Vragen

Lees  eerst goed vooraf of je  wat aan die pas hebt. Zo nee, koop hem dan niet. Klagen achteraf heeft geen zin.
Dan kun je alleen je abonnement opzeggen.
Kortingen krijg je alleen online, dus geen extra korting bij Schuurmans in de winkel op de opruimingsprijs.
https://seniorenvoordeelpas.nl/over-ons/hoe-werkt-de-seniorenvoordeelpas/

marita5
door marita5 Dec 31, 2017 om 10:35
11507 Antwoorden / 15 Vragen

@Hetty Verdouw , hopelijk stappen mensen niet over naar de zorgverzekering via seniorenvoordeelpas . De zorgverzekering is duurder + u bent verzekerd voor kraamzorg , en dit voor ouderen !!!

tijger1
door tijger1 Dec 31, 2017 om 17:33
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@marita5. Kraamzorg zit standaard in elke basisverzekering.

marita5
door marita5 Jan 1, 2018 om 13:25
11507 Antwoorden / 15 Vragen

@tijger1 , de kraamzorg is via seniorenvoordeelpas voor € 100,- verplicht verzekerd in de basis verzekering  , daar kom je ver meer .

tijger1
door tijger1 Jan 1, 2018 om 15:52
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@mariata5. Ja en? Elke basisverzekering heeft een dekking voor kraamzorg, dat kan je niet schrappen.

pe
door peentjes - Dec 31, 2017 om 17:15
421 Antwoorden / 0 Vragen

Ja hoor. Ouderen kunnen juist heel gemakkelijk te grazen worden genomen.

tijger1
door tijger1 Dec 31, 2017 om 17:33
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Hoezo? Denken die niet na dan?

panter22
door panter22 Jan 1, 2018 om 15:15
6599 Antwoorden / Vragen

Ouderen worden helemaal niet te grazen genomen.
Ouderen worden niet gedwongen zo'n pas te kopen.
En ze kunnen de pas uitproberen en bevalt het niet, binnen 14 dagen terugsturen. Dan zitten ze er niet aan vast.