re
door rebo May 19, 2010 om 14:28
Geldzaken & recht

Slecht ervaring van leaseplan bank

2 weken geleden heb ik een rekening van "leaseplan bank" geopend en 500euro overgeboekt van mijn rekening van ander bank. Maar tot vandaag kan ik het saldo op die "leaseplan bank" niet zien. Ik heb 2 mailen naar leaseplan bank gestuurd maar geen oplossing van die bank behalve dat een bevestiging van ontvangst terug gekregen. Wat moet ik nu doen?

Weet iemand van?

Mvg,
Rebo

11001 15 Rapporteer

se
door seeker - May 19, 2010 om 15:40
181 Antwoorden / 13 Vragen

Klopt het dat die rekening niet jou opgeven tegenrekening is? Zoja dan heb jij een fout gemaakt, je kunt namelijk alleen geld overmaken vanaf de opgeven tegenrekening, ik spaar namelijk ook bij Leaseplanbank en het staat duidelijk in hun voorwaarden dat niet gaat.

Ik raad je aan contact op te nemen met Leaseplanbank hier over, zover ik weet verwerken ze normaal gewoon binnen 24 uur, maar als het van andere rekening komt ja dan zal wel fout gaan, dus ga er eens achteraan, en mailen duurt altijd lang tot je antwoord krijgt, je kunt leaseplanbank ook telefonisch bereiken.

http://www.leaseplanbank.nl/nl/service/Contact.html

gw
door gwoutersen - May 30, 2010 om 10:49
17 Antwoorden / 5 Vragen

Als je alles correct heb uitgevoerd zou ik zeker ff bellen. Maar denk niet dat je geld weg is of dat je rente misloopt. De 500 euries zijn altijd te traceren en zal vanaf de 1e stortingsdag bij LPB rente trekken.

Succes.

se
door seeker - May 30, 2010 om 10:57
181 Antwoorden / 13 Vragen

Blijkbaar is zijn probleem op gelost want hij heeft niet meer gereageerd.

re
door rebo - May 30, 2010 om 12:09
66 Antwoorden / 47 Vragen

[quote=seeker schreef op zondag 30 mei 2010, 10:57]Blijkbaar is zijn probleem op gelost want hij heeft niet meer gereageerd.

nee, nog niet. Er is id gevraagd en ik heb gestuurd. Nu wach ik nog even af.
Ik vind LPbank reageert heel traag.

Mvg,

se
door seeker - May 30, 2010 om 12:15
181 Antwoorden / 13 Vragen

Wel vergeet niet dat jezelf een fout gemaakt hebt, want je mag alleen geld er naar boeken vanaf de door jou opgeven tegenrekening bij Leaseplanbank

re
door rebo - May 31, 2010 om 10:13
66 Antwoorden / 47 Vragen

[quote=seeker schreef op zondag 30 mei 2010, 12:15]Wel vergeet niet dat jezelf een fout gemaakt hebt, want je mag alleen geld er naar boeken vanaf de door jou opgeven tegenrekening bij Leaseplanbank

Nadat ze mij een rekeningnummer heeft toegekend, maakte ik die bedrag vanaf door mij opgegeven tegenrekening bij Leaseplanbank over. Het werkte niet het !!

Waarom laat ze niet eerst weten wat hen eisen (eerst id vereisd of zo) dan een rekeningnummer toekennen!! Nadat ik 2 keer gemaild dan zei ze dat ik moet id toesturen moet. Slecht !!

se
door seeker - May 31, 2010 om 10:33
181 Antwoorden / 13 Vragen

Kan het misschien zijn dat u tegenrekening onder een andere naam zit? Ik zou leaseplanbank gewoon achter de veren aanzitten, maar bij mij gaan alle overboeken van en naar goed.

ge
door gerland - May 31, 2010 om 13:23
127 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=rebo schreef op maandag 31 mei 2010, 10:13][quote=seeker schreef op zondag 30 mei 2010, 12:15]Wel vergeet niet dat jezelf een fout gemaakt hebt, want je mag alleen geld er naar boeken vanaf de door jou opgeven tegenrekening bij Leaseplanbank

Nadat ze mij een rekeningnummer heeft toegekend, maakte ik die bedrag vanaf door mij opgegeven tegenrekening bij Leaseplanbank over. Het werkte niet het !!

Waarom laat ze niet eerst weten wat hen eisen (eerst id vereisd of zo) dan een rekeningnummer toekennen!! Nadat ik 2 keer gemaild dan zei ze dat ik moet id toesturen moet. Slecht !!

Da's dan weer opgelost. Leaseplanbank wordt ten onrechte in de beklaagdenbank.gezet.
U wilt een rekening. Om deze rekening te kunnen activeren diende u een kopie legitimatiebewijs aan te leveren. Dat heeft u verzuimd te doen, en daarom is de rekening nog niet geactiveerd. Dat het rekeningnummer al aan u bekend gemaakt is, staat daar los van.
Rebo heeft geen slechte ervaring met Leaseplanbank; Leaseplanbank heeft wel een slechte ervaring met rebo.

se
door seeker - May 31, 2010 om 13:41
181 Antwoorden / 13 Vragen

[quote=gerland schreef op maandag 31 mei 2010, 13:23][quote=rebo schreef op maandag 31 mei 2010, 10:13][quote=seeker schreef op zondag 30 mei 2010, 12:15]Wel vergeet niet dat jezelf een fout gemaakt hebt, want je mag alleen geld er naar boeken vanaf de door jou opgeven tegenrekening bij Leaseplanbank

Nadat ze mij een rekeningnummer heeft toegekend, maakte ik die bedrag vanaf door mij opgegeven tegenrekening bij Leaseplanbank over. Het werkte niet het !!

Waarom laat ze niet eerst weten wat hen eisen (eerst id vereisd of zo) dan een rekeningnummer toekennen!! Nadat ik 2 keer gemaild dan zei ze dat ik moet id toesturen moet. Slecht !!

Da's dan weer opgelost. Leaseplanbank wordt ten onrechte in de beklaagdenbank.gezet.
U wilt een rekening. Om deze rekening te kunnen activeren diende u een kopie legitimatiebewijs aan te leveren. Dat heeft u verzuimd te doen, en daarom is de rekening nog niet geactiveerd. Dat het rekeningnummer al aan u bekend gemaakt is, staat daar los van.
Rebo heeft geen slechte ervaring met Leaseplanbank; Leaseplanbank heeft wel een slechte ervaring met rebo.

Dan heeft hij een en of rekening he? Want ik hoefde geen legitimatie aan te leveren.

re
door rebo - Jun 1, 2010 om 09:23
66 Antwoorden / 47 Vragen

Da's dan weer opgelost. Leaseplanbank wordt ten onrechte in de beklaagdenbank.gezet.
U wilt een rekening. Om deze rekening te kunnen activeren diende u een kopie legitimatiebewijs aan te leveren. Dat heeft u verzuimd te doen, en daarom is de rekening nog niet geactiveerd. Dat het rekeningnummer al aan u bekend gemaakt is, staat daar los van.
Rebo heeft geen slechte ervaring met Leaseplanbank; Leaseplanbank heeft wel een slechte ervaring met rebo.

Dan heeft hij een en of rekening he? Want ik hoefde geen legitimatie aan te leveren.

@seeker
Dat bedoel ik maar!!

Staat op webside van LPB "Stuur een e-mail
Binnen 1 dag reactie" maar mijn e-mail duurde 10 dagen!!

se
door seeker - Jun 1, 2010 om 11:10
181 Antwoorden / 13 Vragen

Ja zo gaat dat wel vakere per e-mail vooral als je vraag moeilijk te beantwoorden is.

re
door rebo - Jun 2, 2010 om 10:06
66 Antwoorden / 47 Vragen

Eindelijk kan ik vandaag na het mail ontvangen van van LPB mijn rekening bekijken
maar als ik probeerde wat geld (klein bedrag van 100 euro?van die rekening terug naar tegenrekening van mij te boeken, lukte het mij niet. Er verscheent : "Ongeldige bedrag notatie"

ik snap het niet meer.

ge
door gerland - Jun 2, 2010 om 18:37
127 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=rebo schreef op woensdag 2 jun 2010, 10:06]Eindelijk kan ik vandaag na het mail ontvangen van van LPB mijn rekening bekijken
maar als ik probeerde wat geld (klein bedrag van 100 euro?van die rekening terug naar tegenrekening van mij te boeken, lukte het mij niet. Er verscheent : "Ongeldige bedrag notatie"

ik snap het niet meer.

100.00 euro of 100,00 euro?

se
door seeker - Jun 2, 2010 om 18:41
181 Antwoorden / 13 Vragen

als je gewoon 100 neer zet dan boekt ie ook gewoon 100 over.

re
door rebo - Jun 3, 2010 om 10:06
66 Antwoorden / 47 Vragen

[quote=gerland schreef op woensdag 2 jun 2010, 18:37][quote=rebo schreef op woensdag 2 jun 2010, 10:06]Eindelijk kan ik vandaag na het mail ontvangen van van LPB mijn rekening bekijken
maar als ik probeerde wat geld (klein bedrag van 100 euro?van die rekening terug naar tegenrekening van mij te boeken, lukte het mij niet. Er verscheent : "Ongeldige bedrag notatie"

ik snap het niet meer.

100.00 euro of 100,00 euro?

Ik heb beide geprobeerd maar niet gelukt. Ook niet met 100euro.