la
door laurentel Dec 21, 2014 om 14:22
Geldzaken & recht

Slijtersbon

Op 20 december 2014 wilde ik met 2 stuks nationale Slijtersbonnen a € 7.50 betalen die wilde ze niet meer innemen omdat per 1 oktober 2014 de bonnen niet meer in konden leveren.
Maar wel op konden sturen naar Verwerkingscentrale Nationale Slijtersbon Postbus 86 2150 AB Nieuw Vennep met naam en adres en bank gegevens Dan werd het geld met een bedrag van € 2.95 per slijtersbon overgemaakt.
Op de Slijtersbon is geen datum vermeld van aankoop en eind datum.
Ik vraag mij af waarom voor de feestdagen? waarom niet in begin 2015? Ik vind dat het een beetje ruikt naar???!!!
Is hier iets tegen te doen? of moet dit de consument dit zomaar voorbij laten gaan?
Ik hoop op een oplossing!!!!

1247 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

la
door laurentel - Dec 21, 2014 om 14:26
2 Antwoorden / 2 Vragen
0

Ik bedoel dat het geld minus € 2.95 over gemaakt wordt

valerius-2
door valerius-2 - Dec 21, 2014 om 14:27
7840 Antwoorden / 95 Vragen
0

Waarom weer die vraag? Die is gisteren ook al geplaatst. kan rustig naar die andere vraag gaan.

edrick3
door edrick3 - Dec 21, 2014 om 14:27
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo laurentel,

Je had al gezien dat er een gelijksoortige/dezelfde vraag gesteld was: klik hier.

Daar staan al reacties.
Je krijgt hier echt geen andere.

Met vr.gr.

19
door 1953 - Dec 21, 2014 om 16:06
3725 Antwoorden / 95 Vragen
0

Niet de eerste en ook niet de laatste!

Al eerder alhier hierover geklaagd, de Nationale Slijtersbon is gestopt met uitgifte en inname - in liquidatie.

la
door laurentel - Dec 21, 2014 om 17:13
2 Antwoorden / 2 Vragen
0

Met deze reacties schiet niemand mee op!!.
De vraag blijft wat kan Kassa daar aan doen????
Graag serieus antwoord

edrick3
door edrick3 - Dec 21, 2014 om 17:53
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

@laurentel,

.....De vraag blijft wat kan Kassa daar aan doen????.....
Denk niets.


Je zit nu op een forum.
Maar voor contact met de redactie moet je links onderaan deze pagina onder Algemeen op 'Contact met Kassa' klikken.

Suc6

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

El
Eline72 - Sep 27, 2024 om 10:37
Winkels & webshops

Webshop Salura

Hallo ik heb 6 september een spiegel besteld bij website Salura maar heb deze nooit ontvangen.  de site is nu ook niet meer bereikbaar. Ik had een track and tracé ontvangen en daar stond in dat de spiegel verzonden was vanuit China en in Nederland was aangekomen maar even later deed de track and trace het niet meer. Dit bedrijf zou in Amsterdam zitten en had alleen een website heb verschillende ... Lees meer

jane55
jane55 - Sep 23, 2024 om 12:04
Geldzaken & recht

Verkeerde Lounge bank geleverd

Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik ... Lees meer

A.
A. Maas - Aug 30, 2024 om 14:44
Geldzaken & recht

Wie is ook opgelicht door scooterrijbewijs.nl? Bedrijf reageert niet...

Mijn zoon wilde binnen enkele weken zijn scooter rijbewijs halen. Deed navraag bij het bedrijf over de beloftes op de site. Na aanmelding bleek dat er maanden tussen theorie en praktijk examen gaan zitten. Hij zou moeten bijbetalen, maar dan nog lukt het niet binnen zijn planning. Hij vroeg hen alles te annuleren en zijn geld terug te storten. De servicedesk medewerker gaf echter geen antwoord op ... Lees meer