je
door jessicav076 Sep 23, 2019 om 19:10
Geldzaken & recht

T-mobile thuis

Beste kassa

Sinds 9 sept zijn wij overgestapt naar T-Mobile thuis. Wij hebben 1 dag beeld gehad en vanaf daarna alleen maar storting. Wij kunnen al 12 dagen geen tv kijken. Tmobile zegt hier niks aan te kunnen doen leggen de fout bij KPN. Naar vele telefoontjes om te proberen het abonnement op te zeggen omdat wij niet te vreden zijn over het product en wij niet geleverd krijgen waarvoor wij dus wel moeten betalen worden we steeds afgescheept met een nee dit kan niet. Wat kunnen wij hier aan doen?

1014 7 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Sep 23, 2019 om 19:20
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En hoe had u dan voordien tv?

Maar dit als eens geprobeerd?

https://thuisservice.t-mobile.nl/tv-en-radio/geen-of-slechte-verbinding/

panter22
door panter22 - Sep 23, 2019 om 19:21
6599 Antwoorden / Vragen

Wat doet KPN dan fout?
Overstappen kost tijd, dan kan wel een paar weken overheen gaan voor alles geregeld is
Heb je een datum gekregen waarop de overstap klaar is?

marita5
door marita5 - Sep 23, 2019 om 19:30
11507 Antwoorden / 15 Vragen
ne
door neodutchio - Sep 23, 2019 om 19:31
5148 Antwoorden / 12 Vragen

Als u zeker weet dat de fout bij T-Mobile ligt kunt u hen in gebreke stellen en een ultimatum stellen waarin alles zou moeten werken. Geef een termijn aan van 14 dagen. Mocht het daarna niet werken kunt u ontbinden.

Maar belangrijk is om te weten waar de problemen vandaan komen. Als het in uw huis ligt (slechte kabels of te goed geisoleerd waardoor de wifi niet werkt), dan is T-Mobile niet verantwoordelijk.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Sep 23, 2019 om 19:35
16827 Antwoorden / 202 Vragen

Ik kom apart bij u terug omdat ik, raar maar waar, bemerk dat wanneer ik dit keer meer wil melden dat doorgaat als toevoeging aan de link. Merkwaardig omdat dat normaliter niet gebeurt.
T-Mobile maakt gebruikt van het KPN Netwerk. Dat wil echter niet zeggen dat zij een probleem dat u met T-Mobile heeft T-Mobile dat kan afschuiven op KPN. U bent degene met wie T-Mobile een overeenkomst is aangegaan en feitelijk kan hetgeen u nu ervaart gezien worden als eht in gebreke blijven van naleveing van een overeenkomst : https://www.juridischloket.nl/aankopen-en-garantie/garantie/schadevergoeding-bij-niet-nagekomen-overeenkomst/   op basis van (hier lukt doorgaan dus wel)  van http://www.wetboek-online.nl/wet/BW6/74.html. Zie ook nog deze: https://www.consuwijzer.nl/telefoon-internet-en-tv/klacht-over-telecomaanbieder  (ik zie dat @TIJGER1 dezeerwijzing ook al gaf) voor evt. voorbeeldbrief.

marita5
door marita5 Sep 23, 2019 om 19:45
11507 Antwoorden / 15 Vragen

@heremietkreeft , om het probleem te vermijden dat alles wordt toegevoegd aan de link , moet u achter de link op spatie drukken .

heremietkreeft
door heremietkreeft Sep 23, 2019 om 20:03
16827 Antwoorden / 202 Vragen

@MARITA5, dank maar normaliter en zoals het ook bij het tweede bericht wel lukte doe ik dat ook. Dit keer, dus bij het eerste lukte het niet en dat gebeurt een enkele keer vaker. Ik vermoed dat de oorzaak kan liggen in het kopiëren van de link uit mijn bestand.

marita5
door marita5 Sep 23, 2019 om 20:14
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Bij mij gebeurd dit al ik Firefox gebruik , en dan kopieer ik niet vanuit een bestand .

jantje7
door jantje7 - Sep 24, 2019 om 11:06
1459 Antwoorden / 23 Vragen

Heeft u de TV wel op de juiste manier aangesloten op uw modem?
Bij mij weten moet u de uiterst rechtse ingang van de modem gebruiken.