pe
door perry_61 Jan 30, 2023 om 12:15
Geldzaken & recht

Te veel betaalde rente

Wij hebben een doorlopend crediet die wij al betalen vanaf 2003 lopend bij credivance ( onderdeel van de ABN )
Nu kregen we eerst te horen dat voor eind 2022 alles geregeld zou worden, dat werd opgeschoven naar het eerst kwartaal van 2023 en nu hebben ze op de website van defam het weer veranderd naar 2023 wat een heel breed begrip is.
Als je opbelt kan niemand je een goed antwoord geven alleen dat ze er een officiele klacht van kunnen maken.
Bij Kassa hebben jullie dit probleem meerdere keren behandeld maar het schijnt nog steeds niet goed geregeld te wezen.


Misschien moeten jullie dit weer eens onder de aandacht brengen en of er al mensen een compensatie hebben ontvangen ter volle tevredenheid

Met vriendelijke groet


1595 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

pe
door perry_61 - Jan 30, 2023 om 12:20
1 Antwoorden / 2 Vragen
0
Thecla58
door Thecla58 - Jan 30, 2023 om 12:30
853 Antwoorden / 3 Vragen
2

dit is een forum voor en door consumenten. Je vraag moet je richten aan kassa@bnnvara.nl

sjjoppy
door sjjoppy - Jan 30, 2023 om 13:18
7177 Antwoorden / 3 Vragen
1

Stuur anders een e-mail: info@credivance.nl       

 https://www.credivance.nl/

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jan 30, 2023 om 15:41
16814 Antwoorden / 202 Vragen
0

Dit is een onderwerp dat hoe dan ook al herhaald onder de aandacht is in diverse media waaronder Kassa, Radar en Meldpunt en m.b.t. problemen wordt ook daarin vaak verwezen naar www.geldbelangen.nl waar men mogelijk iets voor u kan betekenen.

Daarbij de vraag wat het probleem is om er een officiële klacht van de maken als gevraagd? Hetgeen u nu (kennelijk bedoeld voor de redactie kassa@bnnvara.nl is bedoeld) is toch ook een vorm van een klacht?

U zou ook nog navraag kunnen doen bij de toezichthouder https://www.afm.nl/nl-nl/contact

jo
door johannes19852 - Jan 31, 2023 om 06:31
2 Antwoorden / 4 Vragen
0

Jammer dat er geen duidelijk antwoord komt op jou vraag.Ik heb ook een flexibelkrediet bij ABN vanaf 2003.Vaak gebeld en als antwoord,het eerste kwartaal 2023 krijg ik dan tehoren.Waar is het wachten op?Wel elke maand geld van mijn rekening afschrijven

sjjoppy
door sjjoppy - Jan 31, 2023 om 09:50
7177 Antwoorden / 3 Vragen
0

Onder punt 8 bij veel gestelde vragen staat het volgende:

Wanneer krijg ik bericht van de bank?

 

ABN AMRO handelt de compensatie af per kredietvorm. Uiterlijk eind 2023 heeft iedereen een persoonlijk aanbod ontvangen.

Oud-klanten krijgen niet automatisch bericht, maar moeten zich eerst aanmelden.

https://www.consumentenbond.nl/betaalrekening/compensatieregeling-abn-amro


Bel71
door Bel71 - Mar 4, 2023 om 20:50
1 Antwoorden / Vragen
0

Ik adviseer je om contact op te nemen met Kifid.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

he
henniev - Apr 16, 2024 om 14:49
Computers & telefonie
Abonnement Red Together Vodafone

Abonnement Red Together Vodafone

Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en ... Lees meer

li
lift - Apr 16, 2024 om 11:42
Voeding & gezondheid

Service smienk

Een traplift aangeschaft bij Smienk, inclusief een cadeaubon van €125 als je nog iemand aanbrengt!!  (verdrietig eigenlijk) voor €4430. Gebruikt ongeveer een half jaar, 2x daags.
Inclusief demontage kregen wij er €200 voor terug, daar wordt heel makkelijk veel geld verdient over de rug van hulpbehoevende mensen, zo gemeen!!
Na 1 week gebeld met dit bedrijf, wilde de traplift wel t ... Lees meer

Je
JeffVb - Apr 11, 2024 om 13:44
Geldzaken & recht

DPD bezorger bezorgd niet

Lange intro:
Gisteren zou er een pakket bezorgd worden via DPD. Het gaat hier vaker mis met DPD in de flat (niet alleen bij mij, maar voor de gehele flat). Er wordt nooit aangebeld en ze sturen altijd een mail met 'we hebben u gemist'.  Dit gebeurde gisteren ook. Alleen heb ik nu geobserveerd en opgenomen wat er gebeurd. Ik was vrij van werk en kon dus rustig alles in de gaten houden. Nu vo ... Lees meer