pe
door perry_61 Jan 30, 2023 om 12:15
Geldzaken & recht

Te veel betaalde rente

Wij hebben een doorlopend crediet die wij al betalen vanaf 2003 lopend bij credivance ( onderdeel van de ABN )
Nu kregen we eerst te horen dat voor eind 2022 alles geregeld zou worden, dat werd opgeschoven naar het eerst kwartaal van 2023 en nu hebben ze op de website van defam het weer veranderd naar 2023 wat een heel breed begrip is.
Als je opbelt kan niemand je een goed antwoord geven alleen dat ze er een officiele klacht van kunnen maken.
Bij Kassa hebben jullie dit probleem meerdere keren behandeld maar het schijnt nog steeds niet goed geregeld te wezen.

Misschien moeten jullie dit weer eens onder de aandacht brengen en of er al mensen een compensatie hebben ontvangen ter volle tevredenheid

Met vriendelijke groet

1595 7 Rapporteer

pe
door perry_61 - Jan 30, 2023 om 12:20
1 Antwoorden / 2 Vragen
Thecla58
door Thecla58 - Jan 30, 2023 om 12:30
853 Antwoorden / 3 Vragen

dit is een forum voor en door consumenten. Je vraag moet je richten aan kassa@bnnvara.nl

sjjoppy
door sjjoppy - Jan 30, 2023 om 13:18
7177 Antwoorden / 3 Vragen

Stuur anders een e-mail: info@credivance.nl

 https://www.credivance.nl/

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jan 30, 2023 om 15:41
16814 Antwoorden / 202 Vragen

Dit is een onderwerp dat hoe dan ook al herhaald onder de aandacht is in diverse media waaronder Kassa, Radar en Meldpunt en m.b.t. problemen wordt ook daarin vaak verwezen naar www.geldbelangen.nl waar men mogelijk iets voor u kan betekenen.

Daarbij de vraag wat het probleem is om er een officiële klacht van de maken als gevraagd? Hetgeen u nu (kennelijk bedoeld voor de redactie kassa@bnnvara.nl is bedoeld) is toch ook een vorm van een klacht?

U zou ook nog navraag kunnen doen bij de toezichthouder https://www.afm.nl/nl-nl/contact

jo
door johannes19852 - Jan 31, 2023 om 06:31
2 Antwoorden / 4 Vragen

Jammer dat er geen duidelijk antwoord komt op jou vraag.Ik heb ook een flexibelkrediet bij ABN vanaf 2003.Vaak gebeld en als antwoord,het eerste kwartaal 2023 krijg ik dan tehoren.Waar is het wachten op?Wel elke maand geld van mijn rekening afschrijven

sjjoppy
door sjjoppy - Jan 31, 2023 om 09:50
7177 Antwoorden / 3 Vragen

Onder punt 8 bij veel gestelde vragen staat het volgende:

Wanneer krijg ik bericht van de bank?

ABN AMRO handelt de compensatie af per kredietvorm. Uiterlijk eind 2023 heeft iedereen een persoonlijk aanbod ontvangen.

Oud-klanten krijgen niet automatisch bericht, maar moeten zich eerst aanmelden.

https://www.consumentenbond.nl/betaalrekening/compensatieregeling-abn-amro

Bel71
door Bel71 - Mar 4, 2023 om 20:50
1 Antwoorden / Vragen

Ik adviseer je om contact op te nemen met Kifid.