Tele 2 Creditnota
Hallo,
Ik heb vorig jaar in juli pakket aangevraagd met telefoon en internet, ook aangegeven dat deze in september aangesloten moest worden, hierbij hebben ze het verkeerd genoteerd en moest ik tot september de maandbedrag gewoon betalen deze zou ik dan ook van hun terugkrijgen. September probeerden wij het aantesluiten, het kon niet in verband met de isra kast (bedrijfsruimte) moest een kpn monteur langs komen met tele 2 gebeld hebben ze week later een monteur gestuurd, hij kon het niet oplossen en zei dat er echt een kpn monteur langs moest komen weken gewacht elke keer contact opgenomen maar nee er komt niemand langs, op een gegeven moment had ik een meneer van de tele2 aan de lijn en vroeg of er binnen 2 dagen een kpn monteur langs kon komen en anders dat ik de koopovereenkomst zal verbreken, hij vertelde mij dat het probleem ondertussen was opgelost en dat er geen monteur langs hoef te te komen en dat ik het gewoon kon aansluiten (ik wist zeker dat het niet was opgelost dus zei dat ik alsnog een kpn monteur wil die het even moet aansluiten na een lange discussie zei hij dat er een monteur langs zal komen ( kwam dezelfde monteur langs, hij zegt er moet een kpn monteur komen) hele discussies, tele 2 had het eindelijk door dat ze fout zaten en stuurden een kpn monteur langs en zei dat alle kosten voor de 3 monteurs vergoed zal worden en de maanden juli t/M november terug zou krijgen.
Eind november is het eindelijk aangesloten, midden december heb ik een aangetekende brief verstuurd met alle facturen en de monteurfacturen die ik heb betaald met de vraag wanneer ik het bedrag terug zou krijgen? geen antwoord,
11 januari heb ik zelf contact opgenomen en werd mij gezegt dat de financiele afdeling mij binnen 2 dagen zou bereiken en het bedrag overmaken, (niet gebeurd) 2 febr. weer gebeld (hetzelfde als 11 jan en nog niet gebeurd) net heb ik ze weer gebeld een achtelijke vrouw, beweerd dat ze geen brief heeft ontvangen maar de creditnota klaar staat naar aanleiding van een mail, toen ik zei dat ik helemaal geen mail had verstuurd, kon ze geen antwoord geven, nu wordt er gezegd dat ik de facturen van de twee monteuren opnieuw aangetekend moet opsturen en de bedragen worden verrekend met de nieuwe facturen (algemene voorwaarden zegt ze) wil ik helemaal niet totaal moet ik 137,29 terug krijgen en werd mij ook gezegd dat het terug geboekt zou worden en niet verrekenen, wat kan ik doen, ik wil absoluut niet dat dit bedrag wordt verrekend.
Roos,
Dien een klacht in via hun site ( ik neem aan dat dat kan)
Hopelijk heeft u verzend bewijs van aangetekende brief.
Voer nummer van verzend bewijs in en verzoek hen deze alsnog te lezen.
t.a.v. monteurskosten: Geeft aan dat u is toegezegd dat u deze niet hoeft te betalen.
U heeft conform de wet recht op restitutie van abonnementsgelden over de periode dat u er geen gebruik van kon maken.
Gezien de grootte van het bedrag zou ik eisen dat dit op uw rekening teruggestort wordt binnen uiterlijk 4 weken.
M.I. is uw zaak daar voldoende bekend om dit via een klachtenformulier op de site te kunnen regelen. Anders is nogmaals een aangetekende brief, ditmaal met ontvangstbevestiging nodig.
M.I. wordt u dan onnodig op kosten gejaagd en zou u dus ook deze vervolgkosten kunnen vorderen. :)
Dien een klacht in bij Consuwijzer over deze gang van zaken.
Ik ben zo een poos weg. Indien nodig zie ik wel of er een reactie staat. Ik zet de notificatie aan.
Succes!
hallo weet iemand de tel.nummer van de geschillencomissie ik he van consuwijzer de volgende gekregen 0703105310, maar volgens mij werkt die niet.
tdehond schreef op maandag 15 feb 2010, 11:40: Roos,
Dien een klacht in via hun site ( ik neem aan dat dat kan)
Hopelijk heeft u verzend bewijs van aangetekende brief.
Voer nummer van verzend bewijs in en verzoek hen deze alsnog te lezen.
t.a.v. monteurskosten: Geeft aan dat u is toegezegd dat u deze niet hoeft te betalen.
U heeft conform de wet recht op restitutie van abonnementsgelden over de periode dat u er geen gebruik van kon maken.
Gezien de grootte van het bedrag zou ik eisen dat dit op uw rekening teruggestort wordt binnen uiterlijk 4 weken.
Tele 2 weer gesproken, chaos in dat bedrijf ze kunnen niet eerdere brieven of informatie inzien..... uiteindelijk opeens wel, maar ze gaan alles verrekenen, kan je nagaan zij beslissen over mij geld!!!! echt niet,
ik betaal maar 14,95 per maand 1 jaar lang hoef ik niks meer te betalen als ik mee stem voor verrekenen, wie zegt dat ik nog een jaar blijf bij de tele2..
maar goed ze zijn zo koppig en zeggen dat ze het gewoon gaan verrekenen, heb consuwijzer gebeld zij geven me gelijk en moet ik contact opnemen met de geschillencomissie, gedaan via internet aangemeld,
wanneer ik hiervan een bevestiging krijg moet ik 50 euro betalen, wanneer de comissie mij gelijk geeft wordt die 50 euro vergoed en heeft tele 2 1 maand de tijd om het bedrag aan mij te voldoen anders maar de bezittingen,,,,, ik denk niet dat het zo ver zou komen hoor als ik maar mijn geld terug krijg.
M.I. is uw zaak daar voldoende bekend om dit via een klachtenformulier op de site te kunnen regelen. Anders is nogmaals een aangetekende brief, ditmaal met ontvangstbevestiging nodig.
M.I. wordt u dan onnodig op kosten gejaagd en zou u dus ook deze vervolgkosten kunnen vorderen. :)
Dien een klacht in bij Consuwijzer over deze gang van zaken.
Ik ben zo een poos weg. Indien nodig zie ik wel of er een reactie staat. Ik zet de notificatie aan.
Succes!
roos01
Probeer deze zaak eens recht te breien door kontakt op te nemen met..........................................................................................................
Stuurt u mij een email met uw mobiele nummer en klantgegevens. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is:
webservice@tele2.nl
Met vriendelijke groeten,
Tele2 webservice
--------------------------------------------------------------------------------------------
Sukses en groeten, ReadAC.
Volgens de site heb je toch echt het goede nummer gekregen. Waarschijnlijk heb je zelf een verkeerd getal ingetoetst.
Alle geschillencommissies zijn te bereiken op:
Postbus 90600
2509 LP Den Haag
Tel. algemeen: 070-3105310 (ma t/m vr van 9.00 tot 17.00 uur)
Fax algemeen: 070-3658814
Sukses en met vriendelijke groet, ReadAC.
tdehond schreef op maandag 15 feb 2010, 15:21: @ Roos,
Probeer eens of je via de virtuele assistent van Tele2 met een echt persoon contact krijgt.
Klik hier
jah daar heb ik al naar gekeken, het is zo'n stom programmatje die je woorden herkent, en dan stuurt die mijn gegevens door met mail daarna afwachten of er iemand uberhaupt contact neemt.
Maar ik heb een dossier geopend bij de geschillencommissie,
Het is toch niet zo dat ze zomaar kunnen beslissen over "mijn" geld of wel?
Dan zult u toch eerst een brief moeten sturen. Pas als ze een aangetekende brief, ( liefst met ontvangstbevestiging) negeren, kunt u de Geschillencommissie inschakelen.
Zorg dat u van alles een kopie heeft wat u verzendt.
https://loket.degeschillencommissie.nl/Web/Site/default.aspx?m=commissie&code=tel
Leest hier informatie m.b.t. geschillen indienen door.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Bankrekening openen voor kleine commissie met weinig omzet
Goeienavond,
Ik ben op zoek naar advies m.b.t. het openen van een bankrekening voor commissies, werkgroepen of andere kleine clubjes.
Dit mag blijkbaar niet op persoonlijke titel, maar een zakelijke rekening is nogal duur als je jaarlijks niet zoveel omzet hebt.
Hoe kan ik dit het beste aanvliegen?
De situatie:
Ik zit in een commissie die maandelijks ee
...
Lees meer
Verplicht verhuizen na grondige renovatie
Ik moet verplicht verhuizen binnen 1 jaar, echter ben ik meer gaan verdienen en ben ik gaan samenwonen, dus volgens de woningbouw verdien ik nu teveel voor een sociale huurwoning, ook krijg ik geen urgentie, dus een ander huis vinden in dezelfde buurt gaat niet meevallen, ook zal ik een veel duurder huurhuis moeten gaan zoeken. heb je nog rechten in deze situatie ?, want zij willen mij hier weg he ... Lees meer
Kwantum vloer
Hallo,
Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde
...
Lees meer
Populair in Geldzaken & Recht
Wie is aansprakelijk voor doodbijten hond
Vorige week is het hondje van mijn zus in een paar minuten doodgebeten door een pitbull Die pitbull was ontsnapt uit de tuin van een buurman wiens dochtertje de poort open had laten staan. Mijn zus heeft de buurman aansprakelijk gesteld en 400 euro verlangd om een nieuwe hond te kunnen kopen (haar hondje was nog maar net een jaar oud). Nu wil het geval dat de buurman niet de eigenaar is van de ... Lees meer
Mag mijn huurbaas de woning incl mijn inboedel fotograferen bij het verkopen van de woning?
Mijn huurbaas heeft kenbbaar gemaakt de woning waar ik met mijn vriendin 3 jaar woon, te willen verkopen.
Nu wil ze ook foto's komen maken voor op internet, terwijl er al oude foto's zijn van toen hun hier nog woonde.
Deze woning heeft toen namelijk al eens te koop gestaan.
Ik vroeg mij af of dit zomaar mag en wat mijn rechten zijn. Zelf heb ik dit liever niet ivm privacy.
...
Lees meer
Gesjoemeld met mijn uren
Hallo allemaal,
Ook ik heb een vraag die ik graag wil stellen.
Afgelopen 2 en half jaar ben ik dienst geweest bij een groot bedrijf in de detailhandel. Nu ben ik de afhelopen maand helaas in de ziektewet beland en heb ik besloten om afscheid te nemen en ergens anders te gaan werken. Nu heb ik mijn laatste loonstrook ontvangen waar op staat dat ik in mijn ziektewet verlof uren heb staan e
...
Lees meer