Ja
door Jackmax Aug 21, 2019 om 17:37
Geldzaken & recht

Timesharestop

Is Timesharestop.nl een betrouwbaar bedrijf ?
Heeft iemand ervaring met hen ?

7396 13 Rapporteer

ro
door ron503 - Aug 21, 2019 om 18:04
1229 Antwoorden / 0 Vragen

Lees onderaan de pagina van de gegeven link.
https://www.timesharestop.nl/.

edrick3
door edrick3 - Aug 21, 2019 om 18:53
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Nee.
Nee. (Ik gebruik m'n verstand).

ju
door juliomariner - Aug 21, 2019 om 19:34
1312 Antwoorden / 2 Vragen

De site komt niet erg betrouwbaar over door de onduidelijke opzet en het kleine lettertype.
Als ik dit probleem had zou ik ver van dit soort bureaus wegblijven

jo
door jorisw Aug 25, 2019 om 16:32
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Ik denk dat het kleine lettertype aan jouw browser- of PC-instellingen ligt. De letters zijn zelfs 1 of 2 punten groter dan op de Kassa site.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Aug 21, 2019 om 21:29
16775 Antwoorden / 202 Vragen

Al bij de naam 'timeshare' huiver ik. In de regel heeft degene die die dat benut een heel aardig verdien model voor zichzelf ten koste van anderen. Zie de al gegeven verwijzingen.

ju
door juliomariner Aug 22, 2019 om 12:59
1312 Antwoorden / 2 Vragen

Dit bedrijf verkoopt geen timshare dingen maar zegt dat ze de timeshare contracten kunnen laten ontbinden en dat u het geld terug krijgt.

jo
door jorisw Aug 25, 2019 om 16:33
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Dat is net zo goed iets om huiverig van te worden. Dit soort bedrijven doet niets wat de consument niet zelf ook kan doen. Alleen voor heel veel geld.

re
door reiswijs11 Aug 31, 2019 om 18:21
1 Antwoorden / Vragen

Nou tegen ons vertelden ze dat wij geen geld terug konden krijgen omdat ons contract te lang geleden was afgesloten. Wel ontbinden contract, dat is inmiddels trouwens gebeurd.

re
door reiswijs11 - Aug 31, 2019 om 18:19
1 Antwoorden / Vragen

Wij zijn goed geholpen. Toegegeven, ze waren niet goedkoop maar wel effectief. Waren zeer duidelijk op voorhand en niet opdringerig. Hadden we maar niet zo stom moeten zijn om timesharing te kopen. We zijn er uit dus zijn blij.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Sep 1, 2019 om 09:33
16775 Antwoorden / 202 Vragen

Dank voor uw melding dat het is opgelost.

marita5
door marita5 Sep 1, 2019 om 10:51
11495 Antwoorden / 15 Vragen

@heremietkreeft , voor @reiswijs11 is het opgelost , maar @reiswijs11 is Ts niet .

Ja
door Jacun - Dec 10, 2019 om 18:56
1 Antwoorden / Vragen

beste lezer, aanvankelijk dacht ik met een betrouwbaar bedrijf in zee te zijn gegaan maar nu blijkt dat ik al ruim 1,5 jaar aan het lijntje ben gehouden met mooie beloftes dat het allemaal in orde zouden komen. De bevestiging voor de ontbinding van het contract zou onderweg wijn. Nou er komt helemaal niets binnen. Inmiddesl zijn zij telefonisch niet meer te bereiken en emails worden niet meer beantwoord, totaal geen reactie. Met andere woorden we zijn flink opgelicht. Fijne "heren" die [edit redactie: persoonsgegevens]. Never met die gasten in zee gaan met hun mooie praatjes.

Di
door Diego66 Feb 3, 2020 om 13:40
Antwoorden / Vragen

inderdaad ook al meermaals contact proberen te maken geen respons meer

In
door Informat Mar 12, 2020 om 10:29
2 Antwoorden / Vragen

Gelieve contact met mij op te nemen via info@sierrah.nl wellicht kan ik u behulpzaam zijn. Gr Ewald

ho
door hondenbezitter - Feb 10, 2020 om 20:17
1 Antwoorden / Vragen

[edit redactie, bijdrage verwijderd]

Ri
door Rijsiger - Feb 25, 2020 om 11:44
1 Antwoorden / Vragen

Ik ben gelukkig wel geholpen door hen
Weet verder dat [edit-redactie] vorig jaar is gestopt bij het bedrijf (Lesage Lambinus) en dat het bedrijf nu nog steeds bestaat en in handen is van  [edit-redactie]

In
door Informat - Mar 12, 2020 om 10:26
2 Antwoorden / Vragen

Ik ben op de hoogte gebracht van de vervelende stand van zaken.
Mensen die zich gedupeerd voelen kunnen contact met mij opnemen per email. Info@sierrah.nl ik ben graag bereid om, ook al ben ik niet meer werkzaam bij het bedrijf,waar mogelijk, deze personen behulpzaam te zijn.

In
door Informat - Mar 12, 2020 om 10:33
2 Antwoorden / Vragen

Mensen die zich gedupeerd voelen kunnen mij, Ewald, contacteren via: info@sierrah.nl
Ook al ben ik al enige tijd niet meer werkzaam bij het bedrijf. Ik wil graag samen met deze personen bekijken wat we kunnen doen en hoe ik hen behulpzaam kan zijn.