mi
door michaonlinemichaonline Feb 22, 2018 om 12:40
Geldzaken & recht

Tv abonnent verlengd met 12 maanden ipv opzegging

Bij het verhogen van mijn losse internetabonnement (geen alles in 1) is ongevraagd het televisie abonnement verlengd. Terwijl het tv abonnement expliciet is opgezegd.
Mag de provider het tv abonnement verlengen bij een verhoging van het internetabonnent?
De provider gaat volledige abonnements kosten 12 maanden in rekening brengen terwijl tv al 2 maanden niet in gebruik is en sterker nog is opgezegd op dezelfde dag als de verhoging van het internetabonnement.

846 6 Rapporteer

ne
door neodutchio - Feb 22, 2018 om 12:44
5148 Antwoorden / 12 Vragen

U had tv en internet en wilde tv opzeggen en internet verhogen? Heeft u bewijs van de opzegging?

tijger1
door tijger1 - Feb 22, 2018 om 12:50
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En hoe hebt u al die wensen geregeld!

panter22
door panter22 - Feb 22, 2018 om 13:35
6599 Antwoorden / Vragen

Weet je het zeker dat je geen pakket bij die provider had? Ook niet even gecontroleerd of de wijziging goed is doorgevoerd?
Geen bevestiging gehad en je hoefde ook niet het tv modem terug testuren?
Maar even contact opnemen met de klantenservice. Dan is er iets mis gegaan.

ja
door janf43 - Feb 22, 2018 om 16:03
733 Antwoorden / 0 Vragen

Welke provider?

ro
door ron503 - Feb 22, 2018 om 17:44
1229 Antwoorden / 0 Vragen

Inderdaad, welke provider? Bij Ziggo bijvoorbeeld is een internetaansluitng enkel mogelijk in combinate met een standaard tv abonnement.

Gerry1969
door Gerry1969 - Feb 23, 2018 om 00:47
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Volgens mij is dit een pakket. Bellen kun je er vaak wel uitlaten tv en intetint gaan meestal samen.