jack333
door jack333 Mar 30, 2018 om 22:44
Geldzaken & recht

UVW specialisten ziekenhuis regio eindhoven afhankelijk van UVW

nou ik moest  naar een physoloog via een ongeluk
hij zei wij doen niks
ik zei dat gaat zo maar niet
dus afspr gem met physiater en die zei dat het uvw erachter zat
kan dat kloppen ?

2032 8 Rapporteer

gerbera
door gerbera - Mar 30, 2018 om 23:02
7361 Antwoorden / 14 Vragen

die zei dat het uvw erachter zat
Waar zit uvw(?) ,zal UWV zijn, achter. Als u naar een psycholoog bent doorverwezen, zie ik het verband niet. De psycholoog bepaald of u ja dan nee behandeld moet worden daar heeft het UWV geen zeggenschap over. Dus wat is nu het echte (hele) verhaal?

jack333
door jack333 - Mar 30, 2018 om 23:09
45 Antwoorden / 9 Vragen

tis heel simpel ene partij is Uwv andere partij is allianz en ik zit er toevallig tussen in
geen van 2je wil betalen
daarnaast denk ik dat het uwv er wel achter zit ( is  me ook duidelijk meegedeelt)
daarnaast had ik na het ongeluk nog recht op een half jaar ww
alleen na het ongeluk werd ik voor 80 tot 100% in de wao geduwt woordelijk
een half jaar naderh werd het ineens voorlopige wao wat resulteerde dat ik mijn half jaar ww kwijt was
moet zeggen slimme zet van het uwv

Gerry1969
door Gerry1969 Mar 30, 2018 om 23:52
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Dat u na een ongeval deels de WAO ingaat is omdat u tijdens uw ww ziek bent geworden.  U heeft schijnbaar letsel overgehouden na dit ongeval.  Het UWV handelt zoals het hoort.

U bent geen 6 maanden WW kwijt want u heeft als vervanger WAO gekregen die 6 maanden.

aurora1
door aurora1 - Mar 31, 2018 om 00:15
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Geen idee. Dit hangt zeker samen met uw andere (onduidelijke) vragen? Vraag het UWV.

ma
door maarten heest - Mar 31, 2018 om 08:04
463 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo   @jack333, ik zou hulp zoekenn bij een jurist, vakbond of het Juridisch Loket. Succes ermee.

ma
door manwijf Apr 1, 2018 om 09:09
574 Antwoorden / 1 Vragen

@Maarten Leuk bedacht, maar een jurist doet niets voor niets. T is maar dat je het weet.

ma
door manwijf Apr 1, 2018 om 09:14
574 Antwoorden / 1 Vragen

Heb inmiddels al vernomen, dat geld geen rol speelt want 6 rechtszaken.

ma
door maarten heest Apr 1, 2018 om 09:54
463 Antwoorden / 0 Vragen

Natuurlijk doet een jurist niets voor niets. Maar dat schrijf ik toch ook niet?! Deze persoon moet hulp zoeken, betaald dan wel onbetaald.

ro
door ron503 - Mar 31, 2018 om 11:06
1229 Antwoorden / 0 Vragen

Uit andere vragen die u heeft gesteld lees ik dat het ongeval elf jaar geleden plaats gevonden heeft. Als dat zo is bent u al jarenlang arbeidsongeschikt en heeft u een WAO uitkering op basis van 80 tot 100% arbeidsongeschiktheid. Het kan maarzo zijn dat u bent opgeroepen om de mate van arbeidsongeschiktheid vast te stellen waarbij een bezoek aan een Psycholoog noodzakelijk werd geacht. Deze psycholoog heeft uw dossier gelezen en u gesproken waarna is besloten geen actie te ondernemen omdat u nog steeds niet in staat bent enige vorm van arbeid te verrichten m.a.w. u blijft een WAO uitkering ontvangen. De psychiater die u heeft bezocht heeft geen inzage in het dossier van het UWV maar gaat uit van uw verhaal en uw beleving over de gang van zaken, als u er van overtuigd bent dat het UWV erachter zit kan een psychiater praten als Brugman maar u niet op andere gedachten brengen.

boppe1943
door boppe1943 Mar 31, 2018 om 12:29
1129 Antwoorden / 98 Vragen

@Ron503 + 10 !

jack333
door jack333 Mar 31, 2018 om 19:45
45 Antwoorden / 9 Vragen

tegen uvw heb ik zon 5 a 7j rechtszaken gevoert

jack333
door jack333 - Mar 31, 2018 om 20:15
45 Antwoorden / 9 Vragen

kan wel een beetje onduidelike vragen stellen maar uiteraard leest de tegenpartij ook mee

aurora1
door aurora1 - Apr 1, 2018 om 01:54
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Denkt u dat een tegenpartij allerhande forums afschuimt om informatie over u te zoeken?
Als u al zo'n 5-7j rechtszaken tegen het uwv heeft gevoerd dan heeft u kennelijk ongelijk als dat u niets opgeleverd heeft.

jack333
door jack333 Apr 1, 2018 om 09:01
45 Antwoorden / 9 Vragen

fout een advocate had een dossier niet meegenomen wat schijnbaar later niet meer meegenomen kon worden
daarnaast ben ik er wel mee opgeschoten

ro
door ron503 - Apr 1, 2018 om 10:43
1229 Antwoorden / 0 Vragen

@jack333, u maakt niet helder wat uw doel is want u blijft heel vaag in de vraagstelling. Waarschijnlijk wenst u compensatie vanwege de geleden schade die u vanwege het ongeval heeft opgelopen maar die tot op heden niet ontvangen heeft.

jack333
door jack333 Apr 1, 2018 om 23:16
45 Antwoorden / 9 Vragen

nou laten we het zo zeggen tis gewoon een belabberde rotzooi  in nederland daarnaast wou ik allang weg uit nederland

ro
door ron503 Apr 2, 2018 om 07:58
1229 Antwoorden / 0 Vragen

U bent niet verplcht om in Nederland te blijven wonen maar of het in een ander EU land allemaal beter geregeld is durf ik te betwijfelen.