du
door dupe Oct 14, 2018 om 15:13
Geldzaken & recht

Vergiftiging, verbrand en verkeerd gekleurd en afgebrand haar

Op 9-10-2018 11:00 uur ben ik bij een kapsalon geweest voor een kleurbehandeling Balayage.
Om 11:30 uur werd ik te woord gestaan. Ik heb aangegeven te hebben gebeld de vorige dag en in dit gesprek heb ik aangegeven wat mijn wensen waren en of dit mogelijk was, het antwoord was ja.
Een half uur na de geplande afspraak werd ik te woord gestaan. Ik heb aangegeven wat ik wilde en meerdere foto's laten zien van wat ik wilde. Dit was mogelijk. Zo gezegd zo gedaan als eerste is mijn haar 2 1/2 uur in een volledig hoofd met folies gezet in peroxide gehalte 13% ( hier kwam ik later achter toen ik vroeg welk gehalte ze had gebruikt, omdat het niet goed voelde) dit gehalte is direct op de hoofdhuid aangebracht. Meerdere malen heb ik kenbaar gemaakt dat ik mij zorgen maakte over mijn haar. Hier werd niet op gereageerd of het werd niet serieus genomen. Het zou goed komen. Ondertussen maakte de kapster haar post open en begon te schreeuwen in de zaak, omdat ze een energierekening van 2000 euro moest betalen. Ze liep in de zaak telefonisch haar energieleverancier uit te schelden etc etc. Ze liep uiteindelijk naar buiten en begon met haar moeder hierover te telefoneren. Ik zat nog steeds in de folies en vroeg de stagair die daar aanwezig was om naar mijn haar te kijken. Niks aan de hand alles ging goed was het antwoord. Je haar kan wel wat hebben punt. Uiteindelijk kwam de kapster genaamd Dayen weer naar binnen. Ze was erg ontdaan en haar stagiair moest haar kalmeren. Zelfs ik heb nog geprobeerd om te helpen. Ze gaf aan dat ze de zaak had overgenomen van een [edit-red.] waar ze niet goed mee overweg kon, dus ze kon ook niet oude jaarcijfers opvragen. Uiteindelijk vroeg de kapster aan de stagiair mijn haar uit te spoelen, deze vroeg of dat met shampoo moest waarop de kapster antwoordde met natuurlijk ze heeft net in peroxide gelegen. Inmiddels was ik erg bang en ongerust geworden en totaal gestrest. Na het uitspoelen begon de kapster samen met de stagiair mijn haar te borstelen van boven naar onderen en dat na een 2 1/2 uur durende peroxide highlight behandeling. De voorkant vanmijn haren waren door de behandeling zichtbaar verbrand. Tijdens het borstelen gaf ik aan dat het pijn deed en of het wat zachter aan kon. Nee, dit moest zo want ik had klitten. Ik bleef aandringen en het werd iets voorzichtiger.
Hierna heeft ze de aanzet van mijn haar met een veel te donkere kleur aangezet dan was besproken en dit door de stagiair laten doorkammen. Ik was in professionele handen ik moest mij geen zorgen maken. Het zou zoals afgesproken een natuurlijk egaal doorlopende Balayage worden. Na dit te hebben uitgespoeld op aandringen van mij, omdat het begon te prikken begon de kapster mijn haar te fohnen en werd mijn stoel van de spiegel weggedraaid, zodat ik mezelf niet kon zien. Want gaf de kapster aan dan wordt het een verassing.Mijn voorkant die zichtbaar was verbrand werd in lagen geknipt. Mijn haard werd in model gebracht met een krultang, waar ik niet om had gevraagd en ik rook verbranding. Ik werd weer omgedraaid en ik had een donkere ombre haarkleur met blondgrijze punten. Het zag er beter uit als ik had verwacht ondaks dat het totaal niet was wat ik had afgesproken, maar ik was allang blij dat ik klaar was en nog haar had. 115 euro moest ik afrekenen. Bij thuiskomst werd het brandende gevoel erger en werd ik onwel. De volgende dag naar huisarts. Conclusie peroxide vergiftiging en een lichte chemische verbranding. Ik moest meteen mijn haar wassen met een milde shampoo want er zaten nig verfresten in ook! Mijn haar kan inderdaad veel hebben blijkt, maar helaas blijkt de schade erger. Naast een vergiftiging en verbranding valt mijn haar uit en is er veel haar afgebroken wat ik niet eens het ergste vind, want dat groeit over een jaar wel weer op lengte. Het letsel vind ik veel erger en zeker gezien het feit dat dit door zeer onprofessioneel handelen is gebeurt. Ik heb de kapster op de hoogte gebracht en haar aangeboden om met een oplossing te komen, ik mocht langskonen. Op 13-10-2018 met een vriendin terug gegaan met de dokters verklaringen. Bij binnenkomst ging de kapster Dayen meteen in de verdediging. Het zag er prachtig uit, ik ben een leugenaar en een fraudeur. Op verzoek van de politie is dit gesprek opgenomen. Geen enkele vorm van medeleven, verantwoordelijkheid of oplossing gerichtheid. Totaal geen professionaliteit in zowel het beoefenen van het kappersvak als in de omgang met klanten na serieuze klachten. Ik wil op z'n minst de €115 die ik betaald heb terug en een excuse.

10130 9 Rapporteer

panter22
door panter22 - Oct 14, 2018 om 15:35
6599 Antwoorden / Vragen

Is de kapper aangesloten bij een geschillencommissie? Dan kun je daar een klacht indienen.
https://www.degeschillencommissie.nl/over-ons/commissies/uiterlijke-verzorging/
J
e kunt je klacht ook klacht.nl, klachtencompas.nl zetten. Misschien reageerdt kapper.

newmikey
door newmikey - Oct 14, 2018 om 16:10
830 Antwoorden / 0 Vragen

"Ik wil op z'n minst de €115 die ik betaald heb terug en een excuse."
Maar wat is nu uw vraag in dit forum want wij geven noch geld terug, noch excuses...

Cookies
door Cookies Oct 14, 2018 om 16:22
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Oh, nu jij eens aan de beurt bent een schadevergoeding te betalen, geeft je niet thuis...........;-))

juffrouwKarla
door juffrouwKarla Oct 14, 2018 om 18:44
51 Antwoorden / Vragen

De vraag is ........Ik wil op z'n minst de €115 die ik betaald heb terug en een excuse maar ik weet niet hoe ik dat moet doen.

newmikey
door newmikey Oct 14, 2018 om 20:19
830 Antwoorden / 0 Vragen

Het lijkt me uw woord tegen dat van de kapster + assistente. Zonder advocaat gaat dat niet lukken en het bedrag is te laag voor een advocaat. Laat het rusten en zie het als leergeld.

tijger1
door tijger1 - Oct 14, 2018 om 22:04
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar als het niet “goed voelde” dan gaat u toch niet verder. Ik zou gezegd hebben, eruit met dat spul.

pino123
door pino123 - Oct 15, 2018 om 08:48
2763 Antwoorden / 14 Vragen

Op verzoek van de politie is dit gesprek opgenomen.
Ik neem aan dat u aangifte gedaan heeft? Wat denkt u verder hier nog te horen?

heremietkreeft
door heremietkreeft - Oct 15, 2018 om 10:24
16774 Antwoorden / 202 Vragen

Ik zou hoe dan ook al niet naar een kapper gaan met discriminerend taalgebruik.
Als verdere reactie: ga na, als al gezegd of de kapsalon is aangesloten bij een brancheorganisatie met een geschillencommissie.

Een andere mogelijkheid is een procedure bij rechtbank en zelfs eventueel strafrechtelijk (mishandeling). Doe daarover navraag bij een Juridisch Loket, ik ga er van uit dat u geen rechtsbijstandsverzekering heeft en indien wel, dan die inschakelen.

va
door vanja81 - Oct 15, 2018 om 11:57
6 Antwoorden / Vragen

Op verzoek van de politie is dit gesprek opgenomen.

U bent dus bij de politie geweest. Wat was het advies en wat konden zij voor je doen?

mo
door mof - Oct 15, 2018 om 18:19
3619 Antwoorden / 3 Vragen

Excuses kunt u niet afdwingen, wel uw geld terug en eventuele vervolgschade. Daarvoor moet u naar de rechter. Rijdende rechter een idee? Geeft een interessant tv thema ...

Bo
door Bonte Specht - Oct 16, 2018 om 08:15
45 Antwoorden / Vragen

Beetje erg dom om naar een kapper te gaan voor zo'n behandeling. Je weet niks van deze kapsalon.
Je weet niet hoe ze werken, dit is blind vertrouwen op....
De behandeling is fout gedaan, en dat gebeurt niet bij een echte kapsalon.
Je wilt je €115,- terug, maar wat heb je daar aan? Je haar is verpest, en dat heeft zijn herstel tijd nodig.

Ga voortaan naar een echte kapper, en begin eerst eens met knippen en fohnen en eventueel een gewone haarverf, je weet dan in wat voor kapsalon je bent en de kapper krijgt de kans om je haar te leren kennen. Een zaak met 2 personeelsleden en er is niks te doen dat is geen toeval..

my
door mystery - Oct 16, 2018 om 08:29
34 Antwoorden / 0 Vragen

Kortom een heel verhaal waarbij de klant het beter denkt te weten dan de kapper, dat staat los van hoe men in de zaak reageerd maar op kappersvlak weet de kapster het wel beter dan de klant zelf.

TS blaat hier als een KIP zonder kop zonder enige inhoud 13% is normaal voor het ontkleuren van het haar daar TS zelf niet precies aangeeft wat ze dan wilde is het koffiedik kijken maar 13% voor ontkleuring is normaal.

TS geeft aan word op de hoofdhuid aangebracht nee het word op het haar aangebracht natuurlijk loopt het op je hoofdhuid en ja PERIOXIDE is rotzooi maar ja jij wilt je haren verven.
Dat je haren daar niet tegen kunnen is erg goed mogelijk en al zeker als je dit al te vaak gedaan hebt dan sterft je haar af.

Je haar kan onmogelijk verbranden van 13% die dan ook nog verdund is met de rest van het spul dat is gewoonweg onmogelijk, wat wel mogelijk is dat je haar zo slecht al was dat dit het gevolg uiteindelijk is.

Nogmaals hoe de kapper reageert op haar rekening etc is niet normaal maar jouw verhaal rammelt sowieso aan alle kanten.

pino123
door pino123 Oct 16, 2018 om 08:49
2763 Antwoorden / 14 Vragen

@mystery, even naspeuren op internet geeft aan dat 12% bijna het maximum is en dat 9% wordt aangeraden. hoger kan leiden tot beschadiging van de hoofdhuid.

TS geeft aan dat zij een brandgeur rook bij de krultang en dat haar hoofdhuid is verbrand. Het verhaal rammelt niet zoals jij dat aangeeft.

marita5
door marita5 Oct 16, 2018 om 09:10
11495 Antwoorden / 15 Vragen

@mystery , Je haar kan onmogelijk verbranden van 13% ,die dan ook nog verdund is met de rest van het spul , onzin hier is de waterstofperoxide veelste hoog
de waterstofperoxide word wel vermengd met de verf , maar niet verdund . Als de haren vantevoren zijn gewassen brand dit op de hoofdhuid . ..
Dus flutkapsalon .

my
door mystery Oct 16, 2018 om 10:37
34 Antwoorden / 0 Vragen

13% is maximaal en dat word enkel gebruikt om het haar te ontkleuren, daar TS niet aangeeft wat ze heeft laten doen is dat giswerk.
Maar ik heb mijn info uit betrouwbare bron nl mijn eigen broer die een sterren kapperszaak heeft en regelmatig haren moet verven of ontkleuren.

De krultang word ook pas gebruikt als de haren gewassen zijn zo simpel is het, het complete verhaal is warrig en mist essentiele informatie die verzwegen word.

Dus met verven zelf is het percentage 7 a 8 % das normaal.
Maar als jij teveel je haar laat bleken etc. dan kan je zelfs met 2% je hoofdhuid verbranden en nee dat ligt niet aan de perioxide maar aan je hoofdhuid die dit niet meer aankan.

Het spul is gewoonweg veilig zat ook met max van 13% maar als jouw haar en huid al zoveel beschadigd is waar ik gezien het verhaal van TS van uit ga dan heb je pech.

marita5
door marita5 Oct 16, 2018 om 11:09
11495 Antwoorden / 15 Vragen

@Mystery , Ts heeft een balayage laten doen , dit is vegen in het haar . Bij een Balayage komt de waterstofperoxide niet in aanraking met de hoofdhuid wat bij Ts wel is gebeurd , Haren verven of ontkleuren is totaal iets anders . De krultang word gebruikt bij gewassen en droog haar , zo simpel is het Bekijk ook dit filmpje , lees dan nog eens het topic van Ts . Als ik de reacties van u lees , bent u altijd met de bedrijven en heeft een consument het nakijken .https://www.youtube.com/watch?v=o-st_H3Bu10

my
door mystery Oct 17, 2018 om 10:35
34 Antwoorden / 0 Vragen

Ook dan komt het spul op je hoofdhuid terecht.
Shampoo komt ook op je hoofdhuid terecht als je je haren wast simpel zat.
TS heeft het over 13% en dat gebruiken ze alleen bij ontkleuren maar ja ik lees niet volgens jou.

Lees zelf het hele verhaal maar, nergens staat wat er stap voor stap is gebeurd alleen een hoop geklaag en de vraag wat ze wilde.

Bayalage kan nl alleen als het haar compleet ontdaan word van oude verf en dat is dus ook gebeurt maar TS klaagt alleen zonder duidelijk te vertellen wat er wel gebeurd is.

Bayalage kan nl nooit alleen gedaan worden en dat verzwijgt TS als de beste en buiten dat ook bij Bayalage kan je hoofdhuid en haar door het teveel doen zwaar beschadigd raken en dat ligt echt niet aan de kapper.

En ik ben het niet altijd met bedrijven eens maar de consument mag zelf ook eens onderzoeken en nadenken, als men een half verhaal vertelt om de ondernemer in slecht licht te zetten en cruciale info weglaat omdat juist die info kan betekenen dat ze zelf fout zitten ga ik inderdaad voor het bedrijf.

pino123
door pino123 Oct 17, 2018 om 10:43
2763 Antwoorden / 14 Vragen

Bayalage kan nl nooit alleen gedaan worden en dat verzwijgt TS als de beste en buiten dat ook bij Bayalage kan je hoofdhuid en haar door het teveel doen zwaar beschadigd raken en dat ligt echt niet aan de kapper

Bijzonder dat dit niet aan de kapper kan liggen..... Je neemt aan dat de kapper een professional is en weet wat hij/zij doet!als het een gevaar zou opleveren mag je toch minstens van een kapper verwachten dat TS hiervoor gewaarschuwd wordt. Je schuift te gemakkelijk de verantwoordelijkheid naar TS toe. Tevens geef je aan dat TS bewust een aantal zaken verzwijgt, dat vind ik nogal een boute opmerking.

my
door mystery Oct 17, 2018 om 10:52
34 Antwoorden / 0 Vragen

Is geen Boute opmerking gewoon het verhaal eens lezen zonder heel die emotie zooi die er niet bijhoort.
Aangezien TS vanalles roept behalve wat er echt is afgesproken en gebeurt kan je praten tot je een ons weegt.
Maar gezien het verhaal wat ik aan een echte kapper heb laten lezen is haar haar dus eerst ontkleurd wat dus ook noodzakelijk is.
En dat verzwijgt TS al die heeft het alleen over het andere en over de kapper haar problemen.

Eerder zei ik ook al priveproblemen en hoe de kapper reageert is ook niet normaal, maar gezien het halve verhaal van TS en het warrige in heel het stuk neem ik dat niet met een korrel maar met een hele emmer zout.

En goede kapper zal dit heus ook wel vermelden en dat kan ook bij TS gemeld zijn maar gezien dat ze alles maar half vertelt zou het ook eens kunnen zijn dat ze maar half hoort

Essie_V
door Essie_V Oct 17, 2018 om 14:10
25 Antwoorden / 2 Vragen

@Mystery, dit is niet de eerste keer dat ik u zo de TS de grond in zie boren. Ik vraag me af waar dat voor nodig is. Als u denkt dat het verhaal niet klopt, reageert u toch niet? Als u denkt dat TS liegt, verdient zij ook niet uw hulp. Iedereen gelukkig.

marita5
door marita5 Oct 17, 2018 om 14:21
11495 Antwoorden / 15 Vragen

@essie v , +10 . @mystery is een mysterieuze kapster die werkt in een hotel , gebakken lucht klopt niks van .

Essie_V
door Essie_V Oct 17, 2018 om 14:31
25 Antwoorden / 2 Vragen

@Marita5, u slaat de spijker op de spreekwoordelijke kop. Ook die discussie heb ik tenenkrommend zitten lezen .. Als mensen zich nog steeds afvragen waarom er steeds minder vragen gesteld worden, is dit zeker het antwoord. :-(

my
door mystery Oct 17, 2018 om 14:37
34 Antwoorden / 0 Vragen

Nee consumenten gewoonweg verkeerde hulp geven wat sommige hier doen alles is de schuld van een ander nooit van een consument die hier komt klagen.

Moeten we hier huilie huilie doen met consumenten die niet kunnen lezen en schrijven en bedrijven afzeiken die onschuldig zijn omdat ze zelf compleet ontoerekeningsvatbaar zijn das de omgekeerde wereld.

Als een bedrijf echt fout zit dan moet dat opgelost worden en dan telt hoor en wederhoor nog, hier telt alleen hoor ook al is het verhaal zo wazig als het maar zijn kan maar de ondernemer zal kostte wat het kost hangen ook al liegt een consument aantoonbaar alles aan elkaar zoals deze TS.

tenormin
door tenormin Oct 17, 2018 om 15:37
16816 Antwoorden / 108 Vragen

@essie_v, je antwoord aan @marita5 sta ik helemaal achter. Want er komen opvallend minder vragen binnen dan vroeger. Dat moet ergens aan liggen. Of aan de site of aan ons, die antwoord geven. En de manier waarop soms.

Essie_V
door Essie_V Oct 17, 2018 om 16:13
25 Antwoorden / 2 Vragen

@Tenormin, ik denk vooral de manier waarop. Als een TS fout zit, een foute gedachtegang heeft of aannames doet die niet kloppen, moet daar natuurlijk op gewezen worden. Maar de respectloze manier waarop dat soms gebeurt vind ik beneden alle fatsoensnormen (ik refereer o.a. aan 'dat TS dan in zijn broek piest' in het voorgenoemde hotel topic) en totaal onnodig.

Ik reageer mijzelf altijd af door lekker tekeer te gaan in de sportschool. Niet door andere mensen de grond in te trappen. Ieder zijn ding, maar zo heel af en toe wil ik nog wel eens de moraalridder uithangen en er iets van te zeggen ;-))

Edit: in dit topic heeft TS een hele vervelende ervaring beleefd. Haar verpest, bezoek arts en wat al niet meer. Ik kan me zo voorstellen dat zij zich hier ontzettend naar over voelt en nu dus op zoek is naar stappen om te ondernemen om wat gemoedsrust te krijgen. Natuurlijk horen wij maar één kant van het verhaal, maar het is dan ook een consumentenforum. Wij zitten hier niet om de ondernemer te vertegenwoordigen.

my
door mystery Oct 18, 2018 om 07:42
34 Antwoorden / 0 Vragen

Nee we zitten hier om de consument gelijk te geven ook als ie dat absoluut niet heeft.
En je zit hier ook niet om iemand te vertegenwoordigen je mag je zegje doen daar blijft het bij.

Maar als TS een wazig verhaal ophangt wat rammelt aan alle kanten en relevante info word verzwegen dan ga ik aan de andere zijde staan.
Een TS die eerlijk is en geen dingen verzwijgt en geen hele riedel met zaken benoemd die compleet los staan van de zaak krijgt van mij ook gelijk als het aantoonbaar klopt.

ik sta er geheel neutraal in of de ondernemer of consument nu fout zit zal mij om het even zijn maar 3/4 van de topics is alleen bedoeld om de ondernemer af te zeiken terwijl er van heel  het verhaal 0,0 klopt.

pino123
door pino123 Oct 18, 2018 om 09:00
2763 Antwoorden / 14 Vragen

Maar als TS een wazig verhaal ophangt wat rammelt aan alle kanten en relevante info word verzwegen dan ga ik aan de andere zijde staan.
Een TS die eerlijk is en geen dingen verzwijgt en geen hele riedel met zaken benoemd die compleet los staan van de zaak krijgt van mij ook gelijk als het aantoonbaar klopt.

Een grote aanname, ik heb bij jou steeds het idee dat je erbij bent geweest. Het gevoel van neutraliteit vind ik bij jou erg ver te zoeken met opmerkingen als 'het rammelt aan alle kanten', 'zaken verzwijgen' en een TS 'die eerlijk is'. Wat je eigenlijk zegt hier is dat TS de waarheid niet verteld, dat zou kunnen, maar daar snijdt TS zichzelf mee in de vingers. Het is niet aan ons om te oordelen over de TS. Laat je oordeel achterwege en ga gewoon aan de slag met de beschikbare informatie.

marita5
door marita5 Oct 18, 2018 om 10:07
11495 Antwoorden / 15 Vragen

@mystery , uw assertiviteit slaat over naar brutaliteit , dit betekent zich zelf beter voelen door een ander naar beneden te halen . Ik zou zeggen hou dit gedrag in uw priveleven , i.p.v hier de allesweter uit te hangen , en hoog van de toren te blazen .

my
door mystery Oct 18, 2018 om 12:41
34 Antwoorden / 0 Vragen

O het is niet aan jullie om te oordelen over TS maar je oordeelt wel over de kapper dat die fout zit, iets met pot verwijt de ketel.
Ging jij maar eens aan de slag met de beschikbare informatie dan zou je ook anders oordelen.

Feit blijft dat je voor Bayalage geen 2.5 uur bij de kapper zit maar wel als je haren ONTVERFD moeten worden en ja dat gebeurt op de manier zoals TS aangeeft alleen die zegt niks over ontkleuren.
En dat gebeurt ook met max 13% afhankelijk hoe strek de verf is gehecht.

Een feit is ook ondanks sommige betweters hier dat het spul wel degelijk op je hoofdhuid komt degene die zegt van niet heeft schijnbaar nog nooit zijn haren gewassen want ook shampoo wrijf je in je haren en ook komt dat op je hoofdhuid idem dito met ontkleuren etc.

Dus dat je hoofdhuid beschadigd kan raken ja dat klopt als een bus maar niet van de 13% maar omdat je haar en hoofdhuid al zwaar beschadigd is.
Dat is iets compleet anders dan wat TS zegt.

Als een topkapper dit zelf aangeeft, wie zijn die huisvrouwen hier dan om te zeggen dat die het niet zou weten.

Kijk dat er geschreeuwd werd bij die kapper het zal allemaal wel maar heeft compleet niks met deze zaak te doen en is meer bedoeld om kracht bij haar beschuldiging te zetten maar heeft 0,0 met dit te maken

pino123
door pino123 Oct 18, 2018 om 12:51
2763 Antwoorden / 14 Vragen

O het is niet aan jullie om te oordelen over TS maar je oordeelt wel over de kapper dat die fout zit, iets met pot verwijt de ketel.

Waar verwijt ik de kapper iets? Ik geef aan dat 13% meer dan het maximum is en ik geef aan dat ik zou verwachten van een kapper dat dit gevolgen kan hebben voor de hoofdhuid en de kapper hier rekening mee houdt.

Als een topkapper dit zelf aangeeft, wie zijn die huisvrouwen hier dan om te zeggen dat die het niet zou weten.

Laten we zeggen dat deze opmerking meer over jou zegt dan over de mensen hier... Bijzondere opmerking....

Dus dat je hoofdhuid beschadigd kan raken ja dat klopt als een bus maar niet van de 13% maar omdat je haar en hoofdhuid al zwaar beschadigd is.
Knap dat dit achter je computer kan waarnemen!

my
door mystery Oct 18, 2018 om 13:24
34 Antwoorden / 0 Vragen

Zoek het op google op of vraag het aan een goede kapper zou ik zeggen.
Als je haar al zo beschadigd is dan kan het met 2% al gebeuren.

En ja de kapper moet er op wijzen dat klopt maar in heel de klaagzang over een energierekening waar de kapster schijnbaar over zeurde horen we de TS daar niet over en waarom niet omdat het misschien wel gezegd is maar TS wil niet luisteren.
En gezien haar klaagzang hier met zaken die er compleet niks mee te maken hebben zou dit goed zo kunnen zijn.

Geen enkele kapper gaat zijn zaak te grabbel gooien voor 115 euro, maar van de andere kant zijn er wel consumenten die een ondernemer voor 1 euro nog kapot willen maken omdat ze menen dat ze gelijk hebben

marita5
door marita5 Oct 18, 2018 om 14:50
11495 Antwoorden / 15 Vragen

@mystery , u blijft uit uw nek l**len , 13% kan zeker de hoofdhuid verbranden, ik heb in het kappersvak gewerkt . De zogenaamde sterkapper uw broer die beweerd dat dit niet kan , is dan dezelfde flutkapper als van Ts .

my
door mystery Oct 19, 2018 om 08:57
34 Antwoorden / 0 Vragen

@Marita

Keer accepteren dat er kappers zijn die het wel beter weten dan iemand die een paar jaar bij een kapper gewerkt heeft.
Ik zeg al eerder als je haar al zo beschadigd is dan kan dat ook met 2% al gebeuren ligt dat aan het SPUL nee want bij normaal gebruik geeft zelfs 13% geen verbrande plekken.

TS verzwijgt angstvallig heel het verhaal en wat er verteld is door de kapper, maar de overtoon heeft telkens hoe de eigenaresse over de zeik ging over een rekening etc etc wat compleet niks met deze zaak van doen heeft, maar is enkel bedoeld om de kapper al in een kwaad daglicht te stellen en sympathie te kweken voor haar eigen verhaal.
Daar moeten jullie eens doorheen prikken door dat zielige gedoe en zaken erbij halen die compleet niet relevant zijn.

Hoor jij TS over ontkleuren ik niet maar dat is wel gebeurd en zo staan er nog meer tegenstrijdigheden in of worden niet verteld.

Maar blijf eigenwijs zou ik zeggen.

Essie_V
door Essie_V Oct 19, 2018 om 10:03
25 Antwoorden / 2 Vragen

@Mystery,

Mijns inziens vertelt TS over haar gehele ervaring bij de kapster en daar hoorde ook het geschreeuw etc. bij. Niet heel gek, aangezien TS een consument is, wat volgens mij inhoudt dat we het hier niet over een zakelijk geschil hebben. En bij een consument horen emoties. En wat geeft u dan het recht over deze emoties te oordelen?

Ik verwijs u naar mijn eerdere opmerking. U kunt ook gewoon niet reageren als u het niet eens bent met de wijze waarop iemand zijn/haar verhaal doet. Of op een respectvolle manier reageren. Iemand de grond intrappen is werkelijk waar nooit nodig.

marita5
door marita5 Oct 19, 2018 om 10:35
11495 Antwoorden / 15 Vragen

@Mystery , steek hand in eigen boezem , u weet alles beter , ik laat u maar in deze waan . geen kapster / of kapper zijn aannames maken en dan ook nog de boventoon voeren . Droom verder .

gerbera
door gerbera Oct 19, 2018 om 12:20
7348 Antwoorden / 14 Vragen

@marita5, @mystery doet mij aan iemand denken;-)

my
door mystery Oct 19, 2018 om 12:27
34 Antwoorden / 0 Vragen

Een probleem kaart je aan enkel en alleen met RELEVANTE ZAKEN al het andere erom heen is gewoonweg stemmingsmakerij verder niks.
Dan kan je hulp krijgen door te vertellen wat er is gedaan en wat er is gebeurt, de helft van het verhaal weglaten omdat de kapster een hoge energie rekening heeft wat schijnbaar dan veel belangrijker is dan het probleem voert dan de boventoon.

Maar ja zo kan je consumenten echt goed helpen ja door ze gewoonweg te pamperen want dat is wat sommige hier gewoonweg doen de ondernemer is altijd fout.

En kom niet aan het is een consumentenforum elke ondernemer is ook een consument in zijn vrije tijd maar eerlijkheid daar win je veel meer mee.
Een ondernemer die overal onderuit wil komen mag je gerust noemen maar wel hoor en wederhoor, maar van de ene kant mag je een TS niet vragen om de waarheid zonder randzaken maar aan de ander kant veroordelen jullie wel de kapper das toch heel knap want jullie gaan enkel in op het huilie huile verhaal en lezen compleet niet wat er is gebeurd, enkel en alleen het zieligheidsgehalte en leugens zijn belangrijk bij sommige hier.

Sommige zouden eens logischer na moeten gaan denken ipv het pamperen van sommige consumenten, nogmaals een ondernemer fout hoor en wederhoor maar andersom telt dat ook bij een paar van die figuren die heel de dag toch niks anders te doen hebben hier is het meteen we geloven de consument ook al rammelt het verhaal aan alle kanten

marita5
door marita5 Oct 19, 2018 om 12:43
11495 Antwoorden / 15 Vragen

@gerbera , dacht ik ook dezelfde kwezel .